-
ENDURO η KART?
Μπήκαν μπροστά οι οικονομίες, και προς το Πάσχα η λίγο αργότερα υπολογίζω να κάνω επιτέλους την αγορά.Το ερώτημα είναι τι. ENDURO η KART? Έχω κολλήσει να πάρω ένα καρτ αλλά φοβάμαι πολύ τα έξοδα μετά. Σκέφτομαι για το rotax RM1 επειδή είναι τετράχρονο, καινούργιο η μεταχειρισμένο. Τι κόστος συντηρήσεις όμως, μπορεί να έχει το παραπάνω καρτ? Τα service όλα μόνος και μιλάμε πάντοτε για ερασιτεχνική χρήση και όχι υψηλών απαιτήσεων. Με πάρα πολύ λιγότερα λεφτά πάντως, παίρνω ένα δίχρονο, και μάλλον για κάτι τέτοιο με βλέπω, γιατί μου φαίνεται λίγο υπερβολικό το RM1 για πρώτο καρτ. Μεταχειρισμένο το βρίσκω κάπου στα 3.500ευρω και με 1200 εως 2000 ευρω περίπου ένα καλό δίχρονο. Αν είναι για enduro λέω για ένα ktm 125, το οποίο το βρίσκω πάρα πολύ φτηνό από Γερμανία, και όπως μου έχει πει και ένας φίλος που έχει ασχοληθεί πολύ με το enduro είναι ότι πρέπει για τα κιλά μου (72kg) και δε θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο. Τι λέτε?
-
ENDURO η KART?
Μπήκαν μπροστά οι οικονομίες, και προς το Πάσχα η λίγο αργότερα υπολογίζω να κάνω επιτέλους την αγορά.Το ερώτημα είναι τι. ENDURO η KART? Έχω κολλήσει να πάρω ένα καρτ αλλά φοβάμαι πολύ τα έξοδα μετά. Σκέφτομαι για το rotax RM1 επειδή είναι τετράχρονο, καινούργιο η μεταχειρισμένο. Τι κόστος συντηρήσεις όμως, μπορεί να έχει το παραπάνω καρτ? Τα service όλα μόνος και μιλάμε πάντοτε για ερασιτεχνική χρήση και όχι υψηλών απαιτήσεων. Με πάρα πολύ λιγότερα λεφτά πάντως, παίρνω ένα δίχρονο, και μάλλον για κάτι τέτοιο με βλέπω, γιατί μου φαίνεται λίγο υπερβολικό το RM1 για πρώτο καρτ. Μεταχειρισμένο το βρίσκω κάπου στα 3.500ευρω και με 1200 εως 2000 ευρω περίπου ένα καλό δίχρονο. Αν είναι για enduro λέω για ένα ktm 125, το οποίο το βρίσκω πάρα πολύ φτηνό από Γερμανία, και όπως μου έχει πει και ένας φίλος που έχει ασχοληθεί πολύ με το enduro είναι ότι πρέπει για τα κιλά μου (72kg) και δε θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο. Τι λέτε?
-
ENDURO η KART?
Μπήκαν μπροστά οι οικονομίες, και προς το Πάσχα η λίγο αργότερα υπολογίζω να κάνω επιτέλους την αγορά.Το ερώτημα είναι τι. ENDURO η KART? Έχω κολλήσει να πάρω ένα καρτ αλλά φοβάμαι πολύ τα έξοδα μετά. Σκέφτομαι για το rotax RM1 επειδή είναι τετράχρονο, καινούργιο η μεταχειρισμένο. Τι κόστος συντηρήσεις όμως, μπορεί να έχει το παραπάνω καρτ? Τα service όλα μόνος και μιλάμε πάντοτε για ερασιτεχνική χρήση και όχι υψηλών απαιτήσεων. Με πάρα πολύ λιγότερα λεφτά πάντως, παίρνω ένα δίχρονο, και μάλλον για κάτι τέτοιο με βλέπω, γιατί μου φαίνεται λίγο υπερβολικό το RM1 για πρώτο καρτ. Μεταχειρισμένο το βρίσκω κάπου στα 3.500ευρω και με 1200 εως 2000 ευρω περίπου ένα καλό δίχρονο. Αν είναι για enduro λέω για ένα ktm 125, το οποίο το βρίσκω πάρα πολύ φτηνό από Γερμανία, και όπως μου έχει πει και ένας φίλος που έχει ασχοληθεί πολύ με το enduro είναι ότι πρέπει για τα κιλά μου (72kg) και δε θα χρειαστώ κάτι μεγαλύτερο. Τι λέτε?
-
Υπάρχει ανάλογο θέμα στους 'Ελληνικούς Αγώνες' με πολύ υλικό!
Πάντως το RM1 δεν είναι τετράχρονο, είναι πανάκριβο και είναι αργό.
Στη θέση σου θα πήγαινα για κάποιο TaG...
-
Οτι σ'αρεσει παρε. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα καρτ μιας και ειναι πιο προσβασιμο χομπυ και προτιμω τις μηχανες δρομου.
-
οπως ειπε πολυ σωστα ο βασιλης το rm1 δεν ειναι σε καμμια περιπτωση τετραχρονο!
διχρονιλα του κερατα ειναι!
η διαφορα του ειναι πως ειναι διταχυτο.. αν σε ενδιαφερει το συγκεκριμενο μοτερ, (dd2) τωρα κυκλοφορουν και αλλα σασσι που μπορουν να το φορεσουν (βλεπε crg, π.χ.)
νομιζω οτι το rm1 ειναι λιγο .... πολυ για τις πιστες εδω... προτιμησε καποιο αυτοματο και θα εισαι μια χαρα!
Βασιλη και το rm1 TaG θεωρειται
στο βασικο ερωτημα enduro ή kart, εσυ πρεπει να απαντησεις...
η βασικη διαφορα ειναι πως με τη μηχανη σχεδον ολα τα μερη ειναι 'πιστα' και υπαρχουν περισσοτερες επιλογες, ενω με το καρτ ειναι πιο 'δυσκολα' τα πραγματα... -
Ωχχχ κοτσάνα. όντως το rm1 είναι δίχρονο. Τείνω πιο πολύ σε enduro mono kai μόνο γιατί φοβάμαι τη συντήρηση στο καρτ. Ενας φίλος που έχει το ktm (125 δίχρονο) 2,5 χρόνια τώρα δεν του έχει πειράξει τίποτα από μηχανή, πιστόνια βαλβίδες, κ.τ.λ και δε του χει βγάλει ούτε μια ζημιά, και είναι σχεδόν κάθε Σάββατο στα βουνά. Από ότι διαβάζω σε ένα καρτ κάθε 6 με 10 ώρες λειτουργίας πας για πιστόνι, και στο rm1 διάβαζα κάθε 50 ώρες. Εντωμεταξύ βρίσκω κορτάκια 100cc με 700 εως 1300 ευρω (αρκετά φτηνά δηλαδή) και δε νομίζω ότι και οι απαιτήσεις μου είναι μεγαλύτερες, από οδηγικης πλευράς. Αλλά αν είναι τρεις μέρες να παλεύω με τα κατσαβίδια, λύσε δέσε, για να τρέξω δυο σαββατοκύριακα δε με βλέπω. Δεν υπάρχει και χρόνος φέτος. θα δουμε.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Υπάρχει ανάλογο θέμα στους 'Ελληνικούς Αγώνες' με πολύ υλικό!Πάντως το RM1 δεν είναι τετράχρονο, είναι πανάκριβο και είναι αργό.
Στη θέση σου θα πήγαινα για κάποιο TaG...
Φίλε A-Viper7 τώρα είδα το θέμα KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και όντως υπάρχουν αναλυτικά τα πάντα περί πρώτης αγοράς καρτ. Οπότε ας κλειδωθεί αν είναι το θέμα και μεταφέρονται οι απορίες εκεί.
ENDURO η KART?