-
Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα.
Φίλη είχε χτες ατύχημα στην ε.ο. λόγω αστοχίας του ΠΔ ελαστικού του Mitsubishi Colt 2005 (5Θ) που οδηγούσε. Παραθέτω παρακάτω την περιγραφή, με δικά της λόγια. Το ζητούμενο είναι: ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει για να δικαιωθεί / να αποδείξει τις ευθύνες του συνεργείου (βλ. παρακάτω); Σημειώνω ότι υπάρχει οικογενειακός φίλος δικηγόρος.
Πώς μπορεί ένα λάστιχο αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας με 19.000 χλμ στον χιλιομετρητή του και σε άριστη (κατά βεβαίωση του συνεργείου) κατάσταση να σκάσει αφού πρώτα έχει μυρίσει στιγμιαία καμένο λάστιχο, ενώ κινείται κανείς με 100 χλμ/ώρα στην εθνικό οδό; Ποιος φέρει ευθύνη και ποιος θα αποζημιώσει για τις υλικές ζημιές, που ευτυχώς/δυστυχώς είναι οι μόνες που καταγράφονται;
Το αμάξι το παρέλαβα καινούργιο απ'την αντιπροσωπεία τον Ιανουάριο του 2005. Σε αντίστοιχο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη, παρέα με την κόρη μου εκείνη τη φορά, το Μάρτιο του 2005 είχα ανάλογο 'ατύχημα' όπου με πρόδωσε το λάστιχο, αλλά τότε δεν μπορούσα ν'αποδείξω τίποτα γιατί χάνοντας τον έλεγχο του αμαξιού πριν τους Ν. Πόρους έπεσα σε χωράφι, αφού είχα διασχίσει κάθετα την εθνική και είχα περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Συνεπώς, το μπροστινό σύστημα ήταν σμπαράλια καθώς και όλη η δεξιά πλευρά του αμαξιού, αφού χτύπησα στη δεξιά μπαριέρα (ευτυχώς, πάλι είχα το Θεό αρωγό μου). Το αποτέλεσμα ήταν 6.000 ευρώπουλα γι'αντικατάσταση των ανταλλακτικών και βάψιμο όλου του αμαξιού, δύο μήνες στο συνεργείο, συν 350 ευρώ για τη μεταφορά του από Λάρισα (το κοντινότερο εξ. συνεργείο όπου με κάλυπτε η οδική βοήθεια για να μεταφερθεί) προς Αθήνα συν το κόστος ενοικίασης άλλου αυτοκινήτου γι'αυτό το δίμηνο... Να μην κάνω τη σούμα γιατί τότε το γλίτωσα από θαύμα το εγκεφαλικό... Τώρα, it's a whole different ball game.
Όταν πήρα το αμάξι απ'το συνεργείο, πέρσι τον Ιούνιο, είχαν αντικατασταθεί -προφανώς- τα μπροστινά ελαστικά. Έλα όμως που με τις βροχές το χειμώνα, το αμάξι γλιστρούσε. Πήγα στο συνεργείο (εξ. συνεργείο της Mitsubishi) και τους ζήτησα τα ρέστα. Έκαναν έλεγχο. Τα βρήκαν όλα εντάξει. Έκανα σέρβις πριν τα Χριστούγεννα, εκτός σειράς γιατί δεν είχε συμπληρώσει ακόμη τα απαραίτητα χιλιόμετρα, και επέμεινα ν'αλλάξουν τα λάστιχα τα μπρος πίσω ενώ εκείνοι έλεγαν ότι όλα είναι ΟΚ. Το πρόβλημα διορθώθηκε εκτός κι αν η ανηφόρα που προσπαθούσα ν'ανεβώ είχε μεγάλη γωνία. Συνεπώς, το λάστιχο που έσκασε είναι από τα 'καινούργια' που μου τοποθέτησαν μετά το περσινό ατύχημα κι ευτυχώς που είχα επιμείνει να μου τ'αλλάξουν τα μπρος πίσω... αλλιώς, δεν θέλω να το σκέφτομαι πού θα'μουν τώρα.
Στο προκείμενο τώρα. Αυτή τη φορά, έσκασε το πίσω δεξί λάστιχο, αφού μύρισε έντονα καμένο ελαστικό, κι αμέσως έχασα τον έλεγχο. Έκανα τετακέ στη μέση της εθνικής και χτύπησα στην τσιμεντένια μπαριέρα με το πίσω δεξί μέρος του αμαξιού. Πανομοιότυπο ατύχημα, μόνο που τότε είχε σκάσει το μπροστινό δεξί. Δεν γνωρίζω τόσα πολλά από μηχανικά/μηχανολογικά για να κάνω εκτίμηση της ζημιάς, αλλά σίγουρα δεν είναι μικρή. Ο δικηγόρος μου (και οικογενειακός φίλος) είναι θετικός, σε πρώτη φάση, για το αν θα βρω το δίκιο μου. Ξέρω ότι με περιμένουν τεράστια έξοδα και κόπος και τρέξιμο και άγχος. Δεν πτοούμαι, όμως. Δεν θα τους περάσει αυτή τη φορά. Θύμωσα!
Κλίνω προς την απόφαση να το φτιάξω, ή να μου το φτιάξουν, και να το δώσω για να πάρω καινούργιο. Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον και κινούμαι τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα στην Αττική οδό, όπου οι ταχύτητες δεν επιτρέπουν να το ρισκάρω...
Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδικής βοήθειας, όπου το άφησα χθες, για να συντάξει την αναφορά του και μετά θα δούμε πώς θα κινηθώ. Σαφώς, κανείς δεν πρόκειται να το πειράξει, αν δεν δώσω εντολή εγώ.
Τεχνικά μιλώντας, αναρωτιέμαι:
-Μήπως εξ αρχής υπήρχε κάτι στραβό στο εμπρός σύστημα του αυτοκινήτου που οδήγησε σε υπερθέρμανση του ελαστικού; Ή μήπως μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ελαστικών; Αυτό θα εξηγούσε και το δεύτερο περιστατικό. Τέλος πάντων, αυτά είναι θέματα πραγματογνωμοσύνης.
-Έχουν ακουστεί άλλα παρόμοια περιστατικά σχετικά με τα λάστιχα του Colt; Σε κάποιο θέμα (μήπως ήταν στο coltclub.gr διάβαζα προ καιρού ότι ερχόντουσαν παρτίδες με διαφορετικά λάστιχα. Γιατί γινόταν αυτό; Δεν έχει σταθερό προμηθευτή η Μιτσου; Μια άλλη φίλη, παρέλαβε το ίδιο μοντέλο το Νοέμβριο με Bridgestone, όπως περίμενε.
-Και, τέλος, έχει κανείς να προτείνει εταιρεία για ενοικίαση αξιόπιστου αυτοκινήτου σε λογική τιμή;Ευχαριστώ για τις όποιες ιδέες και σόρυ για το μεγάλο ποστ.
γιάννης -
Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα.
Φίλη είχε χτες ατύχημα στην ε.ο. λόγω αστοχίας του ΠΔ ελαστικού του Mitsubishi Colt 2005 (5Θ) που οδηγούσε. Παραθέτω παρακάτω την περιγραφή, με δικά της λόγια. Το ζητούμενο είναι: ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει για να δικαιωθεί / να αποδείξει τις ευθύνες του συνεργείου (βλ. παρακάτω); Σημειώνω ότι υπάρχει οικογενειακός φίλος δικηγόρος.
Πώς μπορεί ένα λάστιχο αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας με 19.000 χλμ στον χιλιομετρητή του και σε άριστη (κατά βεβαίωση του συνεργείου) κατάσταση να σκάσει αφού πρώτα έχει μυρίσει στιγμιαία καμένο λάστιχο, ενώ κινείται κανείς με 100 χλμ/ώρα στην εθνικό οδό; Ποιος φέρει ευθύνη και ποιος θα αποζημιώσει για τις υλικές ζημιές, που ευτυχώς/δυστυχώς είναι οι μόνες που καταγράφονται;
Το αμάξι το παρέλαβα καινούργιο απ'την αντιπροσωπεία τον Ιανουάριο του 2005. Σε αντίστοιχο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη, παρέα με την κόρη μου εκείνη τη φορά, το Μάρτιο του 2005 είχα ανάλογο 'ατύχημα' όπου με πρόδωσε το λάστιχο, αλλά τότε δεν μπορούσα ν'αποδείξω τίποτα γιατί χάνοντας τον έλεγχο του αμαξιού πριν τους Ν. Πόρους έπεσα σε χωράφι, αφού είχα διασχίσει κάθετα την εθνική και είχα περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Συνεπώς, το μπροστινό σύστημα ήταν σμπαράλια καθώς και όλη η δεξιά πλευρά του αμαξιού, αφού χτύπησα στη δεξιά μπαριέρα (ευτυχώς, πάλι είχα το Θεό αρωγό μου). Το αποτέλεσμα ήταν 6.000 ευρώπουλα γι'αντικατάσταση των ανταλλακτικών και βάψιμο όλου του αμαξιού, δύο μήνες στο συνεργείο, συν 350 ευρώ για τη μεταφορά του από Λάρισα (το κοντινότερο εξ. συνεργείο όπου με κάλυπτε η οδική βοήθεια για να μεταφερθεί) προς Αθήνα συν το κόστος ενοικίασης άλλου αυτοκινήτου γι'αυτό το δίμηνο... Να μην κάνω τη σούμα γιατί τότε το γλίτωσα από θαύμα το εγκεφαλικό... Τώρα, it's a whole different ball game.
Όταν πήρα το αμάξι απ'το συνεργείο, πέρσι τον Ιούνιο, είχαν αντικατασταθεί -προφανώς- τα μπροστινά ελαστικά. Έλα όμως που με τις βροχές το χειμώνα, το αμάξι γλιστρούσε. Πήγα στο συνεργείο (εξ. συνεργείο της Mitsubishi) και τους ζήτησα τα ρέστα. Έκαναν έλεγχο. Τα βρήκαν όλα εντάξει. Έκανα σέρβις πριν τα Χριστούγεννα, εκτός σειράς γιατί δεν είχε συμπληρώσει ακόμη τα απαραίτητα χιλιόμετρα, και επέμεινα ν'αλλάξουν τα λάστιχα τα μπρος πίσω ενώ εκείνοι έλεγαν ότι όλα είναι ΟΚ. Το πρόβλημα διορθώθηκε εκτός κι αν η ανηφόρα που προσπαθούσα ν'ανεβώ είχε μεγάλη γωνία. Συνεπώς, το λάστιχο που έσκασε είναι από τα 'καινούργια' που μου τοποθέτησαν μετά το περσινό ατύχημα κι ευτυχώς που είχα επιμείνει να μου τ'αλλάξουν τα μπρος πίσω... αλλιώς, δεν θέλω να το σκέφτομαι πού θα'μουν τώρα.
Στο προκείμενο τώρα. Αυτή τη φορά, έσκασε το πίσω δεξί λάστιχο, αφού μύρισε έντονα καμένο ελαστικό, κι αμέσως έχασα τον έλεγχο. Έκανα τετακέ στη μέση της εθνικής και χτύπησα στην τσιμεντένια μπαριέρα με το πίσω δεξί μέρος του αμαξιού. Πανομοιότυπο ατύχημα, μόνο που τότε είχε σκάσει το μπροστινό δεξί. Δεν γνωρίζω τόσα πολλά από μηχανικά/μηχανολογικά για να κάνω εκτίμηση της ζημιάς, αλλά σίγουρα δεν είναι μικρή. Ο δικηγόρος μου (και οικογενειακός φίλος) είναι θετικός, σε πρώτη φάση, για το αν θα βρω το δίκιο μου. Ξέρω ότι με περιμένουν τεράστια έξοδα και κόπος και τρέξιμο και άγχος. Δεν πτοούμαι, όμως. Δεν θα τους περάσει αυτή τη φορά. Θύμωσα!
Κλίνω προς την απόφαση να το φτιάξω, ή να μου το φτιάξουν, και να το δώσω για να πάρω καινούργιο. Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον και κινούμαι τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα στην Αττική οδό, όπου οι ταχύτητες δεν επιτρέπουν να το ρισκάρω...
Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδικής βοήθειας, όπου το άφησα χθες, για να συντάξει την αναφορά του και μετά θα δούμε πώς θα κινηθώ. Σαφώς, κανείς δεν πρόκειται να το πειράξει, αν δεν δώσω εντολή εγώ.
Τεχνικά μιλώντας, αναρωτιέμαι:
-Μήπως εξ αρχής υπήρχε κάτι στραβό στο εμπρός σύστημα του αυτοκινήτου που οδήγησε σε υπερθέρμανση του ελαστικού; Ή μήπως μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ελαστικών; Αυτό θα εξηγούσε και το δεύτερο περιστατικό. Τέλος πάντων, αυτά είναι θέματα πραγματογνωμοσύνης.
-Έχουν ακουστεί άλλα παρόμοια περιστατικά σχετικά με τα λάστιχα του Colt; Σε κάποιο θέμα (μήπως ήταν στο coltclub.gr διάβαζα προ καιρού ότι ερχόντουσαν παρτίδες με διαφορετικά λάστιχα. Γιατί γινόταν αυτό; Δεν έχει σταθερό προμηθευτή η Μιτσου; Μια άλλη φίλη, παρέλαβε το ίδιο μοντέλο το Νοέμβριο με Bridgestone, όπως περίμενε.
-Και, τέλος, έχει κανείς να προτείνει εταιρεία για ενοικίαση αξιόπιστου αυτοκινήτου σε λογική τιμή;Ευχαριστώ για τις όποιες ιδέες και σόρυ για το μεγάλο ποστ.
γιάννης -
Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα.
Φίλη είχε χτες ατύχημα στην ε.ο. λόγω αστοχίας του ΠΔ ελαστικού του Mitsubishi Colt 2005 (5Θ) που οδηγούσε. Παραθέτω παρακάτω την περιγραφή, με δικά της λόγια. Το ζητούμενο είναι: ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει για να δικαιωθεί / να αποδείξει τις ευθύνες του συνεργείου (βλ. παρακάτω); Σημειώνω ότι υπάρχει οικογενειακός φίλος δικηγόρος.
Πώς μπορεί ένα λάστιχο αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας με 19.000 χλμ στον χιλιομετρητή του και σε άριστη (κατά βεβαίωση του συνεργείου) κατάσταση να σκάσει αφού πρώτα έχει μυρίσει στιγμιαία καμένο λάστιχο, ενώ κινείται κανείς με 100 χλμ/ώρα στην εθνικό οδό; Ποιος φέρει ευθύνη και ποιος θα αποζημιώσει για τις υλικές ζημιές, που ευτυχώς/δυστυχώς είναι οι μόνες που καταγράφονται;
Το αμάξι το παρέλαβα καινούργιο απ'την αντιπροσωπεία τον Ιανουάριο του 2005. Σε αντίστοιχο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη, παρέα με την κόρη μου εκείνη τη φορά, το Μάρτιο του 2005 είχα ανάλογο 'ατύχημα' όπου με πρόδωσε το λάστιχο, αλλά τότε δεν μπορούσα ν'αποδείξω τίποτα γιατί χάνοντας τον έλεγχο του αμαξιού πριν τους Ν. Πόρους έπεσα σε χωράφι, αφού είχα διασχίσει κάθετα την εθνική και είχα περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Συνεπώς, το μπροστινό σύστημα ήταν σμπαράλια καθώς και όλη η δεξιά πλευρά του αμαξιού, αφού χτύπησα στη δεξιά μπαριέρα (ευτυχώς, πάλι είχα το Θεό αρωγό μου). Το αποτέλεσμα ήταν 6.000 ευρώπουλα γι'αντικατάσταση των ανταλλακτικών και βάψιμο όλου του αμαξιού, δύο μήνες στο συνεργείο, συν 350 ευρώ για τη μεταφορά του από Λάρισα (το κοντινότερο εξ. συνεργείο όπου με κάλυπτε η οδική βοήθεια για να μεταφερθεί) προς Αθήνα συν το κόστος ενοικίασης άλλου αυτοκινήτου γι'αυτό το δίμηνο... Να μην κάνω τη σούμα γιατί τότε το γλίτωσα από θαύμα το εγκεφαλικό... Τώρα, it's a whole different ball game.
Όταν πήρα το αμάξι απ'το συνεργείο, πέρσι τον Ιούνιο, είχαν αντικατασταθεί -προφανώς- τα μπροστινά ελαστικά. Έλα όμως που με τις βροχές το χειμώνα, το αμάξι γλιστρούσε. Πήγα στο συνεργείο (εξ. συνεργείο της Mitsubishi) και τους ζήτησα τα ρέστα. Έκαναν έλεγχο. Τα βρήκαν όλα εντάξει. Έκανα σέρβις πριν τα Χριστούγεννα, εκτός σειράς γιατί δεν είχε συμπληρώσει ακόμη τα απαραίτητα χιλιόμετρα, και επέμεινα ν'αλλάξουν τα λάστιχα τα μπρος πίσω ενώ εκείνοι έλεγαν ότι όλα είναι ΟΚ. Το πρόβλημα διορθώθηκε εκτός κι αν η ανηφόρα που προσπαθούσα ν'ανεβώ είχε μεγάλη γωνία. Συνεπώς, το λάστιχο που έσκασε είναι από τα 'καινούργια' που μου τοποθέτησαν μετά το περσινό ατύχημα κι ευτυχώς που είχα επιμείνει να μου τ'αλλάξουν τα μπρος πίσω... αλλιώς, δεν θέλω να το σκέφτομαι πού θα'μουν τώρα.
Στο προκείμενο τώρα. Αυτή τη φορά, έσκασε το πίσω δεξί λάστιχο, αφού μύρισε έντονα καμένο ελαστικό, κι αμέσως έχασα τον έλεγχο. Έκανα τετακέ στη μέση της εθνικής και χτύπησα στην τσιμεντένια μπαριέρα με το πίσω δεξί μέρος του αμαξιού. Πανομοιότυπο ατύχημα, μόνο που τότε είχε σκάσει το μπροστινό δεξί. Δεν γνωρίζω τόσα πολλά από μηχανικά/μηχανολογικά για να κάνω εκτίμηση της ζημιάς, αλλά σίγουρα δεν είναι μικρή. Ο δικηγόρος μου (και οικογενειακός φίλος) είναι θετικός, σε πρώτη φάση, για το αν θα βρω το δίκιο μου. Ξέρω ότι με περιμένουν τεράστια έξοδα και κόπος και τρέξιμο και άγχος. Δεν πτοούμαι, όμως. Δεν θα τους περάσει αυτή τη φορά. Θύμωσα!
Κλίνω προς την απόφαση να το φτιάξω, ή να μου το φτιάξουν, και να το δώσω για να πάρω καινούργιο. Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον και κινούμαι τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα στην Αττική οδό, όπου οι ταχύτητες δεν επιτρέπουν να το ρισκάρω...
Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδικής βοήθειας, όπου το άφησα χθες, για να συντάξει την αναφορά του και μετά θα δούμε πώς θα κινηθώ. Σαφώς, κανείς δεν πρόκειται να το πειράξει, αν δεν δώσω εντολή εγώ.
Τεχνικά μιλώντας, αναρωτιέμαι:
-Μήπως εξ αρχής υπήρχε κάτι στραβό στο εμπρός σύστημα του αυτοκινήτου που οδήγησε σε υπερθέρμανση του ελαστικού; Ή μήπως μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ελαστικών; Αυτό θα εξηγούσε και το δεύτερο περιστατικό. Τέλος πάντων, αυτά είναι θέματα πραγματογνωμοσύνης.
-Έχουν ακουστεί άλλα παρόμοια περιστατικά σχετικά με τα λάστιχα του Colt; Σε κάποιο θέμα (μήπως ήταν στο coltclub.gr διάβαζα προ καιρού ότι ερχόντουσαν παρτίδες με διαφορετικά λάστιχα. Γιατί γινόταν αυτό; Δεν έχει σταθερό προμηθευτή η Μιτσου; Μια άλλη φίλη, παρέλαβε το ίδιο μοντέλο το Νοέμβριο με Bridgestone, όπως περίμενε.
-Και, τέλος, έχει κανείς να προτείνει εταιρεία για ενοικίαση αξιόπιστου αυτοκινήτου σε λογική τιμή;Ευχαριστώ για τις όποιες ιδέες και σόρυ για το μεγάλο ποστ.
γιάννης -
Φιλε Γιαννη,θα σε προετρεπα να γραφτεις στο club μας,www.coltclub.gr και να μοιραστεις αυτες τ
σου τις ανησυχιες.
Πιστευω οτι μπορει να βγει ενα συμπερασμα μιας και εχουμε μελη που δουλευουν σε εξουσιοδοτημενα..
Επειδη δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις μονο αυτο μπορω να σου πω για να βοηθησω..
Και το οτι πραγματι τα πρωτα cz3 ερχονταν με bridgestone ενω το δικο μου ηρθε με conti..
Το ιδιο συνεβη και με τα czt..
Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..
Πιστευω οτι ειναι θεμα παρτιδων ομως και οχι αξιοπιστιας ελαστικου..
Για 5πορτο ειδικα μεχρι ωρας δεν εχει αναφερθει κατι! -
θενκς, θα ανέβει και στο coltclub, είμαι ήδη μέλος (κάτοχος του μοντέλου '98
-
Εκτος εαν υπαρχει καποιο προβλημα στο μπροστινο συστημα διευθυνσης,προσωπικα θα το σκεφτομουν δυο φορες για δικαστήρια.
-
Σκεψου ομως οτι δυο φορες ειχε κλαταρισμα ελαστικου στην ΕΟ. Οπως γνωριζουμε τα tubeless ελαστικα δεν κλαταρουν ετσι απλα, ο,τι κι αν πατησεις... Δεν πρεπει καποιος να το ψαξει λιγο παραπανω;;;
-
Αν και είναι μόλις ο δεύτερος χρόνος που δουλεύω στο βουλκανιζατέρ, μπορώ να πώ με βεβαιότητα οτι είναι εξαιρετικά απίθανο το κλατάρισμα να οφείλεται σε ελατωματικό λάστιχο.
Αυτά τα κλαταρίσματα οφείλονται σχεδόν πάντα στο συνδυασμό χαμηλής πίεσης στο λάστιχο και κίνησης για μεγάλο χρονικό διάστημα με μεγάλες ταχύτητες (πχ αυτοκινητόδρομος) ή υπερβολικού φορτώματος του αυτοκινήτου.
Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.
Όσα κλαταρίσματα έχω δεί μέχρι τώρα οφείλονται είτε στο οτι ο οδηγός δεν ελέγχει ποτέ την πίεση στα λάστιχα του και αναπόφευκτα κάποια στιγμή πέφτει πολύ χαμηλά, είτε πατάει κάποιο καρφί και το λάστιχο χάνει σιγά σιγά αέρα χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει.
-
Ποιός σας είπε ότι τα λάστιχα που μπαίνουν στο focus για παράδειγμα είναι πάντα Χ μάρκα? Η μόνη δέσμευση είναι ότι είναι αναγνωρισμένου κατασκευαστή και ότι και τα 5 (4+1) είναι ίδια (αυτό έλειπε κιόλας! )
Τώρα για τα λάστιχα, αλήθεια κάθε πότε έλενχε τον αέρα η φίλη σου?
-
Είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί νομικά.
- Θα πρέπει να συγκεντρώσει ανάλογα περιστατικά που έχουν συμβεί
- ... με την ίδια παρτίδα ελαστικών
- ... ότι τα service ήταν σωστά ή πλημελή (ότι την συμφέρει εδώ)
- ... ότι έκανε τακτικά έλεγχο πίεσης (που ΔΕΝ πιστεύω να έκανε)
και μάλιστα με το προτεινόμενο φορτίο. - Πάλι όπως λένε οι φιλοι, δεν έχω ξανακούσει για άμεσο κλατάρισμα
σε tubeless. Ίσως να είχε γίνει τόσο flat χάνοντας αέρα οπου σκίστικε.
Το λάστιχο και τα κομμάτια τα έχει κρατήσει?
Ζόρικο πάντως
-
Υπάρχει περίπτωση μετά την πρώτη επισκευή να πήγε κάτι λάθος και το αυτοκίνητο να μην πατάει σωστά στο δρόμο?????
Υπήρχε κάποια στρέβλωση που μπορεί να έριχνε υπερβολικό βάρος στον τροχό??? -
*>Ο χρήστης g47 έγραψε:
Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..
Γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο συνέβη αυτό;
*>
Εκτος εαν υπαρχει καποιο προβλημα στο μπροστινο συστημα διευθυνσης,προσωπικα θα το σκεφτομουν δυο φορες για δικαστήρια.
Έστω κι αν υπήρχε πρόβλημα μετά την επισκευή του αμαξιού από το πρώτο ατύχημα, ποιος μπορεί να το αποδείξει τη στιγμή που μετά το δεύτερο ατύχημα, το αμάξι δείχνει να'χει πάθει αρκετά μεγάλη ζημιά;
*>
Οπως γνωριζουμε τα tubeless ελαστικα δεν κλαταρουν ετσι απλα, ο,τι κι αν πατησεις... Δεν πρεπει καποιος να το ψαξει λιγο παραπανω;;;
Συμφωνώ μαζί σου. Ποιος θα μπορούσε ενδεχομένως να το ψάξει λίγο παραπάνω; ΜΜΕ, ας πούμε;
*>
Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.
Όσα κλαταρίσματα έχω δεί μέχρι τώρα οφείλονται είτε στο οτι ο οδηγός δεν ελέγχει ποτέ την πίεση στα λάστιχα του και αναπόφευκτα κάποια στιγμή πέφτει πολύ χαμηλά, είτε πατάει κάποιο καρφί και το λάστιχο χάνει σιγά σιγά αέρα χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει.
**Δεκτή η παρατήρησή σου, όμως, απ'όσο φαίνεται από το κείμενο που παρέθεσε ο Γιάννης, δεν είμαι 'αδιάφορη' ούτε 'ανεύθυνη' στον τομέα της ασφάλειας και της συντήρησης του αυτοκινήτου. Τώρα, αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε άλλος έχει δει ή ακούσει (ή όχι) άλλο τέτοιο περιστατικό είναι κάτι που δεν αφορά άμεσα την κουβέντα, γιατί για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.
***>
Η μόνη δέσμευση είναι ότι είναι αναγνωρισμένου κατασκευαστή και ότι και τα 5 (4+1) είναι ίδια (αυτό έλειπε κιόλας! )
Πράγματι! Αυτό δα έλειπε κιόλας! Κι όμως, στον έλεγχο που έγινε στα ελαστικά, στο πάρκιν της Express Service χθες το μεσημέρι, ο μηχανικός διαπίστωσε, αφού του είχα εξιστορήσει τα συμβάντα, ότι το ένα από τα λάστιχα είναι άλλης παρτίδας, πιο φρέσκιας κατά χ μήνες. Κι ευτυχώς εκείνο το λάστιχο είναι στον μπροστινό άξονα. Ούτε εκείνος έχει δει ποτέ ζάντα με 'φράντζα' το ελαστικό γύρω γύρω...
*>
Είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί νομικά. [...]
Ίσως να είχε γίνει τόσο flat χάνοντας αέρα οπου σκίστικε.
Το λάστιχο και τα κομμάτια τα έχει κρατήσει?Δύσκολο ή όχι, η αγωγή θα γίνει. Με τα στοιχεία που έχω ήδη μαζέψει, για την κατάσταση του οδοστρώματος στην ε.ο. όπου έγινε το ατύχημα και για τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούσαν, καθώς και με τις γνώμες όσων μηχανικών άκουσαν σε ποιο συνεργείο είχε γίνει η πρώτη επισκευή (που δεν έχει καλή φήμη, απ'όσο έμαθα εκ των υστέρων) είμαι ασιόδοξη.
*>
Υπάρχει περίπτωση μετά την πρώτη επισκευή να πήγε κάτι λάθος και το αυτοκίνητο να μην πατάει σωστά στο δρόμο?????
Υπήρχε κάποια στρέβλωση που μπορεί να έριχνε υπερβολικό βάρος στον τροχό???Δεν μπορώ -εγώ τουλάχιστον- να γνωρίζω τόσες λεπτομέρειες. Έχεις να προτείνεις κάποιον που θα μπορούσε να μας απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα;
Κλείνοντας, ευχαριστώ όσους απάντησαν και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ.
-
Ο χρήστης Colt έγραψε:
*>Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..
Γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο συνέβη αυτό;
[i]
Δεν ειναι απαραιτητα υποπτο αυτο.Αναλογα με τις συμφωνιες που κανουν οι εταιριες με τους προμηθευτες τους.Αν η Μιτσου πετυχε καλυτερη τιμη με την Γκουντγιαρ εβαλε τα δικα της λαστιχα.
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Δεν πρεπει καποιος να το ψαξει λιγο παραπανω;;;Καποιος πραγματογνομωνας της ασφαλιστικης, ο ιδιος δηλαδη που θα ελεγξει αν το αυτοκινητο ειχε προβλημα απο πριν. Οντως ειναι δυσκολο μετα τη ζημια που εχει παθει, αλλα φανταζομαι αυτη ειναι η δουλεια τους... Αν κανω λαθως διορθωστε με.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
*>
Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..
Γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο συνέβη αυτό;
[i]
Δεν ειναι απαραιτητα υποπτο αυτο.Αναλογα με τις συμφωνιες που κανουν οι εταιριες με τους προμηθευτες τους.Αν η Μιτσου πετυχε καλυτερη τιμη με την Γκουντγιαρ εβαλε τα δικα της λαστιχα.
Eτσι συνηθιζεται πραγματι..
Αλλωστε δεν ειχαν αναφερθει προβληματα με τα conti.. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτά τα κλαταρίσματα οφείλονται σχεδόν πάντα στο συνδυασμό χαμηλής πίεσης στο λάστιχο και κίνησης για μεγάλο χρονικό διάστημα με μεγάλες ταχύτητες (πχ αυτοκινητόδρομος) ή υπερβολικού φορτώματος του αυτοκινήτου.Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.
+1
Ξεφούσκωτο λάστιχο, υπερθερμάνθηκε (γιαυτό μύριζε) και έγινε κομμάτια. Ας το δει πραγματογνώμονας να το επιβεβαιώσει.
Τα Ford SUV που ανατρεπόντουσαν όταν έσκαναν τα λάστιχα ήταν επειδή η Ford συνιστούσε πολύ χαμηλή πίεση στα λάστιχα. Λάθος της Ford το πλήρωσε όμως και η Firestone.
-
Αφού σου ευχηθώ καταρχήν καλή επιτυχία στην αγωγή σου να κάνω μια παρατήρηση. Αναφέρεις ότι αρχικά έσκασε το μπροστά δεξιά, μετά έφεραν τα λάστιχα μπροσ-πίσω και μετάα έσκασε το πίσω δεξιά;
Άρα μιλάμε για την ίδια ζάντα;;
Μήπως έχει κάποιο ελάττωμα η ζάντα (πορος από τη χύτευση ή κάποια άλλη ατέλεια και έχανε αέρα το λάστιχο όταν ζεσταινόταν η ζάντα και έγινε ότι έγινε;
Καλό είναι να το δεις μήπως κάτι τέτοιο ενισχύσει την θέση σου στην αγωγή.
Επίσης αν η ζάντα ήταν χτυπημένη από πεζοδρόμιο μπορεί να είχε συμβεί το ίδιο πρόβλημα (συνήθως τα αυτοκίνητα χαλάνε πρώτα από την δεξιά μερία) -
Προσφατα συνεβη ακριβως το ιδιο και σε μενα. Κλαταρισε το ελαστικο και λογω της φυσης της υδροπνευματικής ανάρτησης δεν το καταλαβα παρα μονο οταν ειχα σκισει το λαστιχο και ειχε μεινει 'φραντζα' γυρω απο τη ζαντα.
Στην περιπτωση σου τωρα, αν εριχνε ο αξονας βαρος σε μια απο τις 2 μεριές δεν θα το καταλάβαινες και στην οδήγηση (ειδικά σε εθνική με πολλά κμ?)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτά τα κλαταρίσματα οφείλονται σχεδόν πάντα στο συνδυασμό χαμηλής πίεσης στο λάστιχο και κίνησης για μεγάλο χρονικό διάστημα με μεγάλες ταχύτητες (πχ αυτοκινητόδρομος) ή υπερβολικού φορτώματος του αυτοκινήτου.
Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.
+1
Ξεφούσκωτο λάστιχο, υπερθερμάνθηκε (γιαυτό μύριζε) και έγινε κομμάτια. Ας το δει πραγματογνώμονας να το επιβεβαιώσει.
Τα Ford SUV που ανατρεπόντουσαν όταν έσκαναν τα λάστιχα ήταν επειδή η Ford συνιστούσε πολύ χαμηλή πίεση στα λάστιχα. Λάθος της Ford το πλήρωσε όμως και η Firestone.
+1
Γνωρίζω πολλούς επιμελείς οδηγούς που όμως ΔΕΝ παρακολουθούν τις πιέσεις στα ελαστικά τους. Ολόκληρη η εικόνα όπως περιγράφεται παραπέμπει σε συμπεριφορά ελαστικών με πολύ χαμηλή πίεση (πχ αντί για 33psi να είχε 23psi). Και μάλιστα πρέπει να τα κυκλοφορούσε πολύν καιρό έτσι.
Εάν ελέγξουμε τα ελαστικά των φίλων μας θα δούμε ότι ελάχιστοι έχουν την σωστή πίεση (το έχω κάνει και το κάνω συχνά). Και οι περισσότεροι από όσους έχουν κακοχαρακτηρίσει ελαστικά είναι επειδή δεν είχαν τις σωστές πιέσεις. Μέχρι και οι λαστιχάδες βάζουν λάθος πιέσεις για να μην πω ότι οι περισσότεροι λαστιχάδες βάζουν ΛΑΘΟΣ τις πιέσεις. Για έλεγχο πιέσεων από τα συνεργεία... αφήστε το καλύτερα... -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Αφού σου ευχηθώ καταρχήν καλή επιτυχία στην αγωγή σου να κάνω μια παρατήρηση. Αναφέρεις ότι αρχικά έσκασε το μπροστά δεξιά, μετά έφεραν τα λάστιχα μπροσ-πίσω και μετάα έσκασε το πίσω δεξιά;
Άρα μιλάμε για την ίδια ζάντα;;
Μήπως έχει κάποιο ελάττωμα η ζάντα (πορος από τη χύτευση ή κάποια άλλη ατέλεια και έχανε αέρα το λάστιχο όταν ζεσταινόταν η ζάντα και έγινε ότι έγινε;
Καλό είναι να το δεις μήπως κάτι τέτοιο ενισχύσει την θέση σου στην αγωγή.
Επίσης αν η ζάντα ήταν χτυπημένη από πεζοδρόμιο μπορεί να είχε συμβεί το ίδιο πρόβλημα (συνήθως τα αυτοκίνητα χαλάνε πρώτα από την δεξιά μερία)Ευχαριστώ όλους όσοι μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το μακροσκελές αρχικό μήνυμα και να δώσουν την άποψή τους. Ευχαριστώ επίσης για τις ευχές, για τη συνέχεια.
Ναι, kospapad, μιλάμε για την ίδια ζάντα, την οποία είχαν επισκευάσει και όχι αλλάξει με καινούρια στο πρώτο ατύχημα. Πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα και ήρθε η στιγμή που εμφανίστηκε... τη συγκεκριμένη ώρα.
Νέο στοιχείο είναι η ύπαρξη ενός (1) νεότερης σειράς ελαστικού στην τετράδα. Το εμπρός αριστερό είναι από παρτίδα κατά έξι μήνες μεταγενέστερης των άλλων τριών... ενώ υποτίθεται ότι μου είχαν αλλάξει και τα δύο εμπρός ελαστικά, μετά το πρώτο ατύχημα. Πώς βρέθηκε το αμάξι μου με ένα πιο καινούργιο ελαστικό, δεν το γνωρίζω...
Πράγματι, citastak, αν υπήρχε πρόβλημα στον άξονα θεωρώ ότι θα το είχα εντοπίσει. Η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν είχε αλλάξει το τελευταίο διάστημα, γι'αυτό και τίποτα δεν με είχε προϊδεάσει γι'αυτό που επακολούθησε. Αν είχα εντοπίσει πρόβλημα, δεν θα ξεκινούσα τέτοιο ταξίδι. Δεν υπήρχε λόγος.
Σας ευχαριστώ όλους.
Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα