Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    colt

    @colt

    Υπ. Μετάφρασης - Ποικίλα

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    colt Unfollow Follow

    Latest posts made by colt

    • RE: Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα

      Μια ερώτηση.

      Υπάρχει εδώ κανένας ειδικός/εμπειρογνώμονας, που να μπορεί να διαπιστώσει όλα αυτά που έχουμε συζητήσει;
      Γνωρίζει κάποιος από εσάς κάποιον που θα μπορούσε ενδεχομένως να συνεισφέρει στην έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      colt
    • RE: Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα

      Ο χρήστης K.L. έγραψε:
      Επειδή δεν γνωρίζω το αυτοκίνητο και μιλώντας πάντα για το δεύτερο ατύχημα ελέχθηκε καθόλου η κατάσταση του φρένου στο συγκεκριμένο τροχό; Σε περίπτωση που κόλησε το φρένο ειδικά αν έχει ταμπούρα η άνοδος της θερμοκρασίας στη ζάντα θα προκαλούσε κλατάρισμα.

      Αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω.
      Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο;
      Πώς μπορώ να το διαπιστώσω, έστω και εκ των υστέρων;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      colt
    • RE: Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα

      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
      Αφού σου ευχηθώ καταρχήν καλή επιτυχία στην αγωγή σου να κάνω μια παρατήρηση. Αναφέρεις ότι αρχικά έσκασε το μπροστά δεξιά, μετά έφεραν τα λάστιχα μπροσ-πίσω και μετάα έσκασε το πίσω δεξιά;
      Άρα μιλάμε για την ίδια ζάντα;;
      Μήπως έχει κάποιο ελάττωμα η ζάντα (πορος από τη χύτευση ή κάποια άλλη ατέλεια και έχανε αέρα το λάστιχο όταν ζεσταινόταν η ζάντα και έγινε ότι έγινε;
      Καλό είναι να το δεις μήπως κάτι τέτοιο ενισχύσει την θέση σου στην αγωγή.
      Επίσης αν η ζάντα ήταν χτυπημένη από πεζοδρόμιο μπορεί να είχε συμβεί το ίδιο πρόβλημα (συνήθως τα αυτοκίνητα χαλάνε πρώτα από την δεξιά μερία)

      Ευχαριστώ όλους όσοι μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το μακροσκελές αρχικό μήνυμα και να δώσουν την άποψή τους. Ευχαριστώ επίσης για τις ευχές, για τη συνέχεια.

      Ναι, kospapad, μιλάμε για την ίδια ζάντα, την οποία είχαν επισκευάσει και όχι αλλάξει με καινούρια στο πρώτο ατύχημα. Πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα και ήρθε η στιγμή που εμφανίστηκε... τη συγκεκριμένη ώρα.

      Νέο στοιχείο είναι η ύπαρξη ενός (1) νεότερης σειράς ελαστικού στην τετράδα. Το εμπρός αριστερό είναι από παρτίδα κατά έξι μήνες μεταγενέστερης των άλλων τριών... ενώ υποτίθεται ότι μου είχαν αλλάξει και τα δύο εμπρός ελαστικά, μετά το πρώτο ατύχημα. Πώς βρέθηκε το αμάξι μου με ένα πιο καινούργιο ελαστικό, δεν το γνωρίζω...

      Πράγματι, citastak, αν υπήρχε πρόβλημα στον άξονα θεωρώ ότι θα το είχα εντοπίσει. Η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν είχε αλλάξει το τελευταίο διάστημα, γι'αυτό και τίποτα δεν με είχε προϊδεάσει γι'αυτό που επακολούθησε. Αν είχα εντοπίσει πρόβλημα, δεν θα ξεκινούσα τέτοιο ταξίδι. Δεν υπήρχε λόγος.

      Σας ευχαριστώ όλους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      colt
    • RE: Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα

      *>Ο χρήστης g47 έγραψε:

      Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..

      Γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο συνέβη αυτό;

      *>

      Εκτος εαν υπαρχει καποιο προβλημα στο μπροστινο συστημα διευθυνσης,προσωπικα θα το σκεφτομουν δυο φορες για δικαστήρια.

      Έστω κι αν υπήρχε πρόβλημα μετά την επισκευή του αμαξιού από το πρώτο ατύχημα, ποιος μπορεί να το αποδείξει τη στιγμή που μετά το δεύτερο ατύχημα, το αμάξι δείχνει να'χει πάθει αρκετά μεγάλη ζημιά;

      *>

      Οπως γνωριζουμε τα tubeless ελαστικα δεν κλαταρουν ετσι απλα, ο,τι κι αν πατησεις... Δεν πρεπει καποιος να το ψαξει λιγο παραπανω;;;

      Συμφωνώ μαζί σου. Ποιος θα μπορούσε ενδεχομένως να το ψάξει λίγο παραπάνω; ΜΜΕ, ας πούμε;

      *>

      Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.

      Όσα κλαταρίσματα έχω δεί μέχρι τώρα οφείλονται είτε στο οτι ο οδηγός δεν ελέγχει ποτέ την πίεση στα λάστιχα του και αναπόφευκτα κάποια στιγμή πέφτει πολύ χαμηλά, είτε πατάει κάποιο καρφί και το λάστιχο χάνει σιγά σιγά αέρα χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει.

      **Δεκτή η παρατήρησή σου, όμως, απ'όσο φαίνεται από το κείμενο που παρέθεσε ο Γιάννης, δεν είμαι 'αδιάφορη' ούτε 'ανεύθυνη' στον τομέα της ασφάλειας και της συντήρησης του αυτοκινήτου. Τώρα, αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε άλλος έχει δει ή ακούσει (ή όχι) άλλο τέτοιο περιστατικό είναι κάτι που δεν αφορά άμεσα την κουβέντα, γιατί για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.
      **

      *>

      Η μόνη δέσμευση είναι ότι είναι αναγνωρισμένου κατασκευαστή και ότι και τα 5 (4+1) είναι ίδια (αυτό έλειπε κιόλας! )

      Πράγματι! Αυτό δα έλειπε κιόλας! Κι όμως, στον έλεγχο που έγινε στα ελαστικά, στο πάρκιν της Express Service χθες το μεσημέρι, ο μηχανικός διαπίστωσε, αφού του είχα εξιστορήσει τα συμβάντα, ότι το ένα από τα λάστιχα είναι άλλης παρτίδας, πιο φρέσκιας κατά χ μήνες. Κι ευτυχώς εκείνο το λάστιχο είναι στον μπροστινό άξονα. Ούτε εκείνος έχει δει ποτέ ζάντα με 'φράντζα' το ελαστικό γύρω γύρω...

      *>

      Είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί νομικά. [...]
      Ίσως να είχε γίνει τόσο flat χάνοντας αέρα οπου σκίστικε.
      Το λάστιχο και τα κομμάτια τα έχει κρατήσει?

      Δύσκολο ή όχι, η αγωγή θα γίνει. Με τα στοιχεία που έχω ήδη μαζέψει, για την κατάσταση του οδοστρώματος στην ε.ο. όπου έγινε το ατύχημα και για τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούσαν, καθώς και με τις γνώμες όσων μηχανικών άκουσαν σε ποιο συνεργείο είχε γίνει η πρώτη επισκευή (που δεν έχει καλή φήμη, απ'όσο έμαθα εκ των υστέρων) είμαι ασιόδοξη.

      *>

      Υπάρχει περίπτωση μετά την πρώτη επισκευή να πήγε κάτι λάθος και το αυτοκίνητο να μην πατάει σωστά στο δρόμο?????
      Υπήρχε κάποια στρέβλωση που μπορεί να έριχνε υπερβολικό βάρος στον τροχό???

      Δεν μπορώ -εγώ τουλάχιστον- να γνωρίζω τόσες λεπτομέρειες. Έχεις να προτείνεις κάποιον που θα μπορούσε να μας απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα;

      Κλείνοντας, ευχαριστώ όσους απάντησαν και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      colt
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr