*>Ο χρήστης g47 έγραψε:
Απο conti οι πρωτες παρτιδες,μετα αλλαξαν σε goodyear..
Γνωρίζει κανείς για ποιο λόγο συνέβη αυτό;
*>
Εκτος εαν υπαρχει καποιο προβλημα στο μπροστινο συστημα διευθυνσης,προσωπικα θα το σκεφτομουν δυο φορες για δικαστήρια.
Έστω κι αν υπήρχε πρόβλημα μετά την επισκευή του αμαξιού από το πρώτο ατύχημα, ποιος μπορεί να το αποδείξει τη στιγμή που μετά το δεύτερο ατύχημα, το αμάξι δείχνει να'χει πάθει αρκετά μεγάλη ζημιά;
*>
Οπως γνωριζουμε τα tubeless ελαστικα δεν κλαταρουν ετσι απλα, ο,τι κι αν πατησεις... Δεν πρεπει καποιος να το ψαξει λιγο παραπανω;;;
Συμφωνώ μαζί σου. Ποιος θα μπορούσε ενδεχομένως να το ψάξει λίγο παραπάνω; ΜΜΕ, ας πούμε;
*>
Αν τα λάστιχα δεν έχουν σωστή πίεση και λειτουργήσουν σε μεγάλες ταχύτητες η/και μεγάλα φορτία, ανεβάζουν μεγάλες θερμοκρασίες και αποκολλούνται τα διάφορα τμήματα του ελαστικού.
Όσα κλαταρίσματα έχω δεί μέχρι τώρα οφείλονται είτε στο οτι ο οδηγός δεν ελέγχει ποτέ την πίεση στα λάστιχα του και αναπόφευκτα κάποια στιγμή πέφτει πολύ χαμηλά, είτε πατάει κάποιο καρφί και το λάστιχο χάνει σιγά σιγά αέρα χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει.
**Δεκτή η παρατήρησή σου, όμως, απ'όσο φαίνεται από το κείμενο που παρέθεσε ο Γιάννης, δεν είμαι 'αδιάφορη' ούτε 'ανεύθυνη' στον τομέα της ασφάλειας και της συντήρησης του αυτοκινήτου. Τώρα, αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε άλλος έχει δει ή ακούσει (ή όχι) άλλο τέτοιο περιστατικό είναι κάτι που δεν αφορά άμεσα την κουβέντα, γιατί για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.
**
*>
Η μόνη δέσμευση είναι ότι είναι αναγνωρισμένου κατασκευαστή και ότι και τα 5 (4+1) είναι ίδια (αυτό έλειπε κιόλας! )
Πράγματι! Αυτό δα έλειπε κιόλας! Κι όμως, στον έλεγχο που έγινε στα ελαστικά, στο πάρκιν της Express Service χθες το μεσημέρι, ο μηχανικός διαπίστωσε, αφού του είχα εξιστορήσει τα συμβάντα, ότι το ένα από τα λάστιχα είναι άλλης παρτίδας, πιο φρέσκιας κατά χ μήνες. Κι ευτυχώς εκείνο το λάστιχο είναι στον μπροστινό άξονα. Ούτε εκείνος έχει δει ποτέ ζάντα με 'φράντζα' το ελαστικό γύρω γύρω...
*>
Είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί νομικά. [...]
Ίσως να είχε γίνει τόσο flat χάνοντας αέρα οπου σκίστικε.
Το λάστιχο και τα κομμάτια τα έχει κρατήσει?
Δύσκολο ή όχι, η αγωγή θα γίνει. Με τα στοιχεία που έχω ήδη μαζέψει, για την κατάσταση του οδοστρώματος στην ε.ο. όπου έγινε το ατύχημα και για τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούσαν, καθώς και με τις γνώμες όσων μηχανικών άκουσαν σε ποιο συνεργείο είχε γίνει η πρώτη επισκευή (που δεν έχει καλή φήμη, απ'όσο έμαθα εκ των υστέρων) είμαι ασιόδοξη.
*>
Υπάρχει περίπτωση μετά την πρώτη επισκευή να πήγε κάτι λάθος και το αυτοκίνητο να μην πατάει σωστά στο δρόμο?????
Υπήρχε κάποια στρέβλωση που μπορεί να έριχνε υπερβολικό βάρος στον τροχό???
Δεν μπορώ -εγώ τουλάχιστον- να γνωρίζω τόσες λεπτομέρειες. Έχεις να προτείνεις κάποιον που θα μπορούσε να μας απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα;
Κλείνοντας, ευχαριστώ όσους απάντησαν και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ.