Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βίδωμα μπουλονιών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βίδωμα μπουλονιών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    55
    6280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Υπάρχει κάποιος κανόνας που λέει οτι δεν πρέπει να βιδώνουμε τα μπουλόνια με το μηχάνημα αλλά μόνο με τα χέρια (με σταυρό) γιατί χαλάνε οι βόλτες κατά το βίδωμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Υπάρχει κάποιος κανόνας που λέει οτι δεν πρέπει να βιδώνουμε τα μπουλόνια με το μηχάνημα αλλά μόνο με τα χέρια (με σταυρό) γιατί χαλάνε οι βόλτες κατά το βίδωμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Υπάρχει κάποιος κανόνας που λέει οτι δεν πρέπει να βιδώνουμε τα μπουλόνια με το μηχάνημα αλλά μόνο με τα χέρια (με σταυρό) γιατί χαλάνε οι βόλτες κατά το βίδωμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Οι βολτες (σπειρωμα) χαλανε αν στραβοπιασουν τα μπουλωνια.Με το χερι δεν μπορεις να τα σφιξεις πολυ για να κανεις ζημια,κατι που μπορεις να κανεις ευκολα με το πιστολι.Εγω ξερω οτι πρωτα βιδωνουν με το χερι και μετα σφιγγουν με το μπιστολι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Εγω ξερω οτι πρωτα βιδωνουν με το χερι και μετα σφιγγουν με το μπιστολι.

              Έτσι. Πρώτα με το χέρι όσο πάει και μετά σταυρό ή αεροπίστολο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Εμένα μου τις σφίξανε μόνο με το χέρι, με το σταυρό, αλλά καλά, δηλαδή άκουσα να τρίζουν! Λέτε νάχω πρόβλημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης genik έγραψε:
                  Εμένα μου τις σφίξανε μόνο με το χέρι, με το σταυρό, αλλά καλά, δηλαδή άκουσα να τρίζουν! Λέτε νάχω πρόβλημα?

                  Αν θελεις,για να σου φυγει η ιδεα πιο πολυ,δοκιμασε να τα σφιξεις μονος σου λιγο ακομα.
                  Καλο ειναι να ειμαστε σιγουροι οτι δεν εχουν παρασφιχτει και οτι μπορουμε με το μπουλονοκλειδο να τα ξεβιδωσουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panoss last edited by

                    Κανονικα παιδια ΚΑΙ τα μπουλωνια απο τους τροχους πρεπει να σφιγγονται με δυναμοκλειδο, ασχετα που το κανουν πολλοι λιγοι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Οι δίσκοι στα κανούρια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο λεπτοί από ότι ήταν πριν 20 χρόνια και το σφίξιμο στις σωστές τιμές που συνιστά ο κατασκευαστής είναι απαραίτητο (ιδίως στου μπροστινούς δίσκους που είναι αεριζόμενοι, λεπτότεροι και πιο ευαίσθητοι). Με το αερόκλειδο δεν υπάρχει καμία ακρίβεια, επίσης επειδή σφίγγει το πρώτο μπουλόνι αρκετά, πολλές φορές η ζάντα δεν κάθεται καλά με αποτέλεσμα καθώς σφίγγουν και τα υπόλοιπα να σφίξουν πολύ περισσότερο και ανομοιόμορφα.

                      Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να παραμορφωθεί ΛΙΓΟ ο δίσκος (run out) αλλά δεν κλωτσάει το πεντάλ στο φρενάρισμα καθώς τα τακάκια παρακολουθούν το δεξιά-αριστερά του δίσκου. Μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, εκεί που είναι παραμορφωμένος ο δίσκος, τα τακάκια τον φθείρουν περισσότερο μόνο από τη μία πλευρά και λίγο παρακάτω μόνο από την άλλη πλευρά (καθώς πηγαίνουν δεξιά αριστερά παρακολουθώντας τη παραμόρφωση). ΑΥΤΟ αλλάζει το ΠΑΧΟΣ του δίσκου και ΑΥΤΟ κάνει το πεντάλ να κλωτσάει. Δεν είναι στραβοί οι δίσκοι.

                      Τα περισσότερα προβλήματα με τράνταγμα του πεντάλ έχουν αιτία το υπερβολικό σφίξιμο στα μπουλόνια του τροχού. Λίγα είναι λόγω παραμόρφωσης από τοπική υπερθέρμανση, όταν σταματάς με 100χαω σε φανάρι πρέπει να σταματάς μισό μέτρο πιο πίσω και να κινείται 20 εκ. το αυτοκίνητο όσο περιμένεις στο φανάρι γιατί ο δίσκος που βρίσκεται κάτω από τις δαγκάνες είναι πολύ πιο ζεστός από τον υπόλοιπο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g-k-papadopoylos last edited by

                        Ακόμη και για την πιο ''ασήμαντη''βίδα ο κατασκευαστής δίνει ροπή
                        συσφίξεως.Αλλά δυστυχώς δεν έχω δει σε κανένα συνεργείο να χρησιμοποιεί τεχνίτης δυναμόκλειδο.Παλιά μόνο και επειδή ήταν υποχρεωτικό, έσφιγγαν την κυλινδροκεφαλή με δυναμόκλειδο.Εδώ μιλάμε για μπουζί και πάλι σφίγγουν με το χέρι!Η λύση είναι, πάρε τον
                        έλεγχο στα χέρια σου και μέτρα και σφιξε ο ίδιος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Οι δίσκοι στα κανούρια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο λεπτοί από ότι ήταν πριν 20 χρόνια και το σφίξιμο στις σωστές τιμές που συνιστά ο κατασκευαστής είναι απαραίτητο (ιδίως στου μπροστινούς δίσκους που είναι αεριζόμενοι, λεπτότεροι και πιο ευαίσθητοι). Με το αερόκλειδο δεν υπάρχει καμία ακρίβεια, επίσης επειδή σφίγγει το πρώτο μπουλόνι αρκετά, πολλές φορές η ζάντα δεν κάθεται καλά με αποτέλεσμα καθώς σφίγγουν και τα υπόλοιπα να σφίξουν πολύ περισσότερο και ανομοιόμορφα.

                          Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να παραμορφωθεί ΛΙΓΟ ο δίσκος (run out) αλλά δεν κλωτσάει το πεντάλ στο φρενάρισμα καθώς τα τακάκια παρακολουθούν το δεξιά-αριστερά του δίσκου. Μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, εκεί που είναι παραμορφωμένος ο δίσκος, τα τακάκια τον φθείρουν περισσότερο μόνο από τη μία πλευρά και λίγο παρακάτω μόνο από την άλλη πλευρά (καθώς πηγαίνουν δεξιά αριστερά παρακολουθώντας τη παραμόρφωση). ΑΥΤΟ αλλάζει το ΠΑΧΟΣ του δίσκου και ΑΥΤΟ κάνει το πεντάλ να κλωτσάει. Δεν είναι στραβοί οι δίσκοι.

                          Τα περισσότερα προβλήματα με τράνταγμα του πεντάλ έχουν αιτία το υπερβολικό σφίξιμο στα μπουλόνια του τροχού. Λίγα είναι λόγω παραμόρφωσης από τοπική υπερθέρμανση, όταν σταματάς με 100χαω σε φανάρι πρέπει να σταματάς μισό μέτρο πιο πίσω και να κινείται 20 εκ. το αυτοκίνητο όσο περιμένεις στο φανάρι γιατί ο δίσκος που βρίσκεται κάτω από τις δαγκάνες είναι πολύ πιο ζεστός από τον υπόλοιπο.

                          Αυτό το πόστ φίλε leonp για τους δίσκους και το τρέμουλο στο πεντάλ πού κολλάει, έχει να κάνει με το βίδωμα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Το ροπόκλειδο είναι η ιδανική λύση! Αν δεν υπάρχει με το χέρι μέχρι να πατήσουν τα μπουλόνια και μετά ανάλογα με το χέρι ή το αερόκλειδο. Δεν χρειάζονται υπερβολές. Πολλές φορές όταν ακούμε να τρίζουν τα μπουλόνια στο σφίξιμο σημαίνει ότι το έχουμε παρακάνει. Επίσης καλό είναι να μην εμπιστευόμαστε τα μπουλονόκλειδα που έχουν τα αμάξια μας κατά την αγορά τους. Η λοξή κατά κανόνα προέκταση τους είναι ότι πρέπει για να χαλάσουμε την κεφαλή του μπουλονιού και να μην ξεσφίξει ποτέ. Ένας σταυρός είναι πάντα χρήσιμος. Α και κάτι ακόμα , ποτέ προεκτάσεις με σωλήνες κατά το σφίξιμο!!!!
                            Τέλος το στραβό βίδωμα των μπουλονιών πέρα από τις βλάβες που μπορεί να επιφέρει στους δίσκους συχνά στέλνει για ζυγοστάθμιση τους κατόχους των αυτοκινήτων χωρίς λόγο φυσικά!!!!
                            Α ένα ένα τα θυμάμαι. Για όσους οδηγούν μεγάλα οχήματα πριν ανέβουν ολόκληροι πάνω στην προέκταση για να ξεβιδώσουν το μπουλόνι να σιγουρευτούν ότι είναι της συνηθισμένης φοράς και όχι ανάποδο και αντί να ξεβιδώνουν απλά το βιδώνουν!!! Έχουν δει πολλά τα μάτια μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                              Αυτό το πόστ φίλε leonp για τους δίσκους και το τρέμουλο στο πεντάλ πού κολλάει, έχει να κάνει με το βίδωμα?

                              *Brake Rotor Pulsation: Causes. [Comments from Wagner Brake div. Of Cooper Industries:] Brake rotor thickness variation causes brake vibration due to changes in the braking force as thick and thin portions of the rotor pass between the pads. Eric Smith, Senior Instructor for Wagner Brake at the Moog World Training Center in St. Louis, says technicians sometimes pin the blame on a defective rotor, but often it's due to excessive system run-out, which has not been checked by the technician.
                              Smith says the run-out will cause the rotor to wear itself out of parallel, and is why turning or replacing the rotor won't solve the problem. System run-out can be caused by poor mating of flanges between the hub and rotor when assembled as a unit ( by excessive rust, preventing a clean fit of the rotor on the flange), excessive run-out and even improper torqueing of the wheel bolts. Once the rotor heats up during operation, if one lug is a little less tight that the others, the rotor will expand at that point and cause run-out, says Smith. Compounding this is the fact that the brake might only have run-out when the rotor is hot. When the customer takes the car back to the shop, it's cooled when checked by the technician and by that time the run-out disappears. If not corrected, though, it will eventually have a permanent run-out, and be worn out of parallel.
                              Make sure rotor run-out is below specifications before reinstallation; also make sure the hub is clean and rust free before installing the rotor. System run-out should be checked after installing the rotor (new or turned). If run-out is above spec, the solution may be as easy as re-indexing the rotor one stud at a time, until run-out is within spec. It may also be necessary to replace the hub assembly. *

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apostolis last edited by

                                Ο χρήστης panoss έγραψε:
                                Κανονικα παιδια ΚΑΙ τα μπουλωνια απο τους τροχους πρεπει να σφιγγονται με δυναμοκλειδο, ασχετα που το κανουν πολλοι λιγοι

                                Αυτό είναι το σωστό !

                                Αποστόλης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μου έχουν χαλάσει τις βόλτες και κυκλοφόραγα/άω με 3 μπουλόνια.... (σε 4 ρόδες από 2 σε 2 αυτοκίνητα)
                                  Και βέβαια ακόμα κι αν παραδεχτούν ότι το έκαναν αυτοί σου λένε δεν είναι τίποτα έχεις τα 3 ή ότι είναι εύκολο να σου φτιάξει ξανά τις βόλτες το συνεργείο σου.....
                                  Η αλήθεια όμως όπως έμαθα όταν ρώτησα είναι ότι καλό είναι να αλλάξεις την πλήμνη κάτι που είναι και ακριβό και χρονοβόρο (θέλει και ευθυγράμμιση μετά) και δεν θα χρειαζότανε αν αυτός έκανε σωστά τη δουλειά του (όπως τον πληρώνεις για να κάνει δηλαδή)....
                                  Από πάνω τους λοιπόν και βίδωμα με το χέρι πρώτα για σιγουριά. Πλέον το κάνω μόνος μου για να τους προλάβω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rethimno01 last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Α και κάτι ακόμα , ποτέ προεκτάσεις με σωλήνες κατά το σφίξιμο!!!!

                                    Προφανώς αναφέρεσαι στην περίπτωση όπου κάποιος δεν χρησιμοποιεί δυναμόκλειδο σωστά;

                                    Όταν κάποιος πάρει το όποιο εργαλείο, βάλει την προ΄΄εκταση και βάλει όλη τη δύναμη που έχουν τα στιβαρά του μπράτσα τότε παρασφίγγεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                      Αυτό το πόστ φίλε leonp για τους δίσκους και το τρέμουλο στο πεντάλ πού κολλάει, έχει να κάνει με το βίδωμα?

                                      *Brake Rotor Pulsation: Causes. [Comments from Wagner Brake div. Of Cooper Industries:] Brake rotor thickness variation causes brake vibration due to changes in the braking force as thick and thin portions of the rotor pass between the pads. Eric Smith, Senior Instructor for Wagner Brake at the Moog World Training Center in St. Louis, says technicians sometimes pin the blame on a defective rotor, but often it's due to excessive system run-out, which has not been checked by the technician.
                                      Smith says the run-out will cause the rotor to wear itself out of parallel, and is why turning or replacing the rotor won't solve the problem. System run-out can be caused by poor mating of flanges between the hub and rotor when assembled as a unit ( by excessive rust, preventing a clean fit of the rotor on the flange), excessive run-out and even improper torqueing of the wheel bolts. Once the rotor heats up during operation, if one lug is a little less tight that the others, the rotor will expand at that point and cause run-out, says Smith. Compounding this is the fact that the brake might only have run-out when the rotor is hot. When the customer takes the car back to the shop, it's cooled when checked by the technician and by that time the run-out disappears. If not corrected, though, it will eventually have a permanent run-out, and be worn out of parallel.
                                      Make sure rotor run-out is below specifications before reinstallation; also make sure the hub is clean and rust free before installing the rotor. System run-out should be checked after installing the rotor (new or turned). If run-out is above spec, the solution may be as easy as re-indexing the rotor one stud at a time, until run-out is within spec. It may also be necessary to replace the hub assembly. *

                                      με τα αγγλικά δεν τα πάω τόσο καλά, τί εννοεί?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        takisb last edited by

                                        Συμφωνώ ότι πρέπει να βιδώνονται τα μπουλόνια με το χέρι και κατόπιν να σφίγγονται με ότι έχουμε, και συμπληρώνω ότι το βίδωμα-σφίξιμο πρέπει να γίνεται αντιδιαμετρικά και όχι περιμετρικά στο νοητό κύκλο που σχηματίζουν ( τα μπουλόνια), ώστε να αποφεύγεται το φαινόμενο μονόπλευρου πατήματος που περιγράφει παραπάνω ο Λεωνίδας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          takisb last edited by

                                          Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίζει ένα ροπόκλειδο, με το οποίο υποθέτω πως θα χρησιμοποιήσω τα καρυδάκια που ήδη έχω;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Εχω δει μπιστολι επαναφορτιζόμενο για μπουλονια κλπ το οποιο ηταν και ροποκλειδο....αν θυμαμαι καλα μου ειχαν πει 500 €, προφανός θα υπάρχουν και τέτοια αεροπίστολα...αλλα μαλλον πολλά ζητάω απο τους βουλκανιζατεράδες

                                            Εχω πάει Σέρρες με το 106sportclub πριν 3 χρονια αν θυμαμαι καλα, παω να βγάλω τις ζάντες με τη γωνια οχι με σταυρο να βάλω άλλα ζαντολάστιχα....δεν ξεβίδωνε με τπτ (ειχα αλλαξει λαστιχα πριν μια βδομαδα) ρε γμτ τι γίνεται? Σταυρος....τπτ, ειμαι και κοτζαμ γαιδουρι...ερχετια ενας φιλος στα κιλά μου (100+) εγω πατουσα πανω στο ενα ακρο του σταυρου και αυτος τραβουσε το απεναντι...τα καταφεραμε...αφου ακουγα κατι τριξηματα...και ελεγα θα κοπει το μπουλονι μεσααααααααααααααα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr