Ακόμη και για την πιο ''ασήμαντη''βίδα ο κατασκευαστής δίνει ροπή
συσφίξεως.Αλλά δυστυχώς δεν έχω δει σε κανένα συνεργείο να χρησιμοποιεί τεχνίτης δυναμόκλειδο.Παλιά μόνο και επειδή ήταν υποχρεωτικό, έσφιγγαν την κυλινδροκεφαλή με δυναμόκλειδο.Εδώ μιλάμε για μπουζί και πάλι σφίγγουν με το χέρι!Η λύση είναι, πάρε τον
έλεγχο στα χέρια σου και μέτρα και σφιξε ο ίδιος.
g-k-papadopoylos
@g-k-papadopoylos
επισκευές ηλεκτρονικών - αυτοκίνητο,Η/Υ,hi-fi
Latest posts made by g-k-papadopoylos
-
RE: βίδωμα μπουλονιών
-
RE: Υπερθέρμανση κινητήρα(;)
Το peugeot κυκλοφορεί κανονικά.Δεν έκανα απολύτως τίποτα.Θα δείξει όταν
ζεστάνει ο καιρός. -
RE: Υπερθέρμανση κινητήρα(;)
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και τις απόψεις σας.
-
Υπερθέρμανση κινητήρα(;)
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
RE: Υπερθέρμανση κινητήρα(;)
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
RE: Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
Δοκιμάσθηκε χωρίς το ράδιο cd καθώς επίσης προσπάθησα να κάνω reset βγάζοντας πόλο της μπαταρίας για 25΄περίπου αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
-
RE: Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
Όταν λέω για μπλοκάρισμα εγκεφάλου ενοώ το εξής:μόλις γυρίζω το κλειδί
της μηχανής,στην πρώτη θέση,παίρνουν μπρός οι υαλοκαθαριστήρες(!),δεν έχω καμία ένδειξη οθόνης και όταν προσπαθώ να βάλω μπρός στον κινητήρα δεν παίρνει,αν και η μίζα γυρίζει κανονικά.
Πάντως το θέμα το ψάχνω,και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
Θα επανέλθω με νεώτερα. -
Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
Έχει τύχη σε κάποιον φίλο με peugeot 307,leader,ή και με άλλο όχημα,να αλλάξει το ράδιο-cd
με κάποιο άλλο, και να μπλοκάρει ο εγκέφαλος ή να του παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο; Δυστυχώς έχει τύχει σε μένα.Από την εταιρεία μου είπαν ότι λόγω του πολυπλεκτικού συστήματος καλωδίων που
διαθέτει το όχημα είναι πολύ ευαίσθητο σε κάθε ''μεταβολή''.Υπάρχει πιθανότης μπλοκαρίσματος ακόμη και με την αλλαγή μιάς λάμπας!!!
Παρακαλώ αν έχει κάποιος τις γνώσεις-απόψεις ας τις πει πριν τρελλαθούμε
τελείως.
Ευχαριστώ -
RE: Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
Έχει τύχη σε κάποιον φίλο με peugeot 307,leader,ή και με άλλο όχημα,να αλλάξει το ράδιο-cd
με κάποιο άλλο, και να μπλοκάρει ο εγκέφαλος ή να του παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο; Δυστυχώς έχει τύχει σε μένα.Από την εταιρεία μου είπαν ότι λόγω του πολυπλεκτικού συστήματος καλωδίων που
διαθέτει το όχημα είναι πολύ ευαίσθητο σε κάθε ''μεταβολή''.Υπάρχει πιθανότης μπλοκαρίσματος ακόμη και με την αλλαγή μιάς λάμπας!!!
Παρακαλώ αν έχει κάποιος τις γνώσεις-απόψεις ας τις πει πριν τρελλαθούμε
τελείως.
Ευχαριστώ -
RE: 'κολλημα' μπεκ σε astra G,sport
Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To astra g,sport δεν έχει ούτε 60.000χλμ.και ήδη εχω προβλήματα με τον
ψεκασμό των μπεκ.Η αντιπροσωπεία συνιστά καθαρισμό των μπέκ χωρίς
όμως να εγγυάται ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά,έστω και για μερικούς
μήνες.Υπάρχει κανείς ομοιοπαθείς,ή κάποιος γνώστης του αντικειμένου να
βοηθήσει;Επανέρχομαι με τα συμπτώματα των 'κολλημένων' μπεκ:
1.Όταν πάρει μπρος ο κινητήρας δουλεύει σαν τρακτέρ,η μηχανή ταρακου-
νιέται καθώς επίσης κι ο μοχλός ταχυτήτων.
2.Η εξάτμιση βγάζει μαύρο καπνό.
3.Το αυτοκίνητο δεν 'τραβάει'και κινδυνεύει να σβύσει.
4.Η όλη λειτουργία του δείχνει σαν να δουλεύουν 3 κύλινδροι.
Κάποια στιγμή,μπορεί σε 5' ή και αργότερα, τελείως ξαφνικά,όλα τα παραπάνω σταματούν και ο κινητήρας δουλεύει τέλεια.
Αυτά μέχρι χθές,διότι τώρα δεν παίρνει ούτε μπρός.Η μίζα γυρίζει κανονικά,αλλά τίποτα.Υποψιάσθηκα μπατταρία,έβαλα ενίσχυση με καλώδια
από άλλο ΙΧ, αλλά και πάλι τίποτα.Σχετικά με τον καθαρισμό των μπεκ με
υπερήχους,υπάρχει θετικό αποτέλεσμα;Aυτά προς το παρόν και σας ευχαριστώ για τη γνώμη-συμβουλή που γράψατε.Αν υπάρχει κάτι άλλο,αναμένω.