-
θα ήθελα τη γνώμη σας για το παραπάνω αμάξι...
ενδιαφέρεται ο πατέρας μου και έχει βρεί ένα με 30'000 και 85000χλμ μοντ. 2001...
επειδή μου φαίνεται πολύ μικρή η τιμή θέλω να το ψάξω...
σημειωτέον το αμάξι είναι απο γερμανία και δεν εχει βιβλίο συντήρησης.....
πώς μπορώ να μάθω για το ιστορικό του...απο κωδικο πλαισίου μήπως...
έχω την εντύπωση πως υπάρχει και ένα site που δίνεις αριθμό πλαισίου και σου βγάζει πότε αγοράστηκε και απο πού...???επίσης αν κάποιος έχει πείρα απο το συγκεκριμένο, πληροφοριακά ήθελα να ξέρω, κόστος συντήρησης, καταναλώσεις, αξιοπιστία...
thanx...
-
θα ήθελα τη γνώμη σας για το παραπάνω αμάξι...
ενδιαφέρεται ο πατέρας μου και έχει βρεί ένα με 30'000 και 85000χλμ μοντ. 2001...
επειδή μου φαίνεται πολύ μικρή η τιμή θέλω να το ψάξω...
σημειωτέον το αμάξι είναι απο γερμανία και δεν εχει βιβλίο συντήρησης.....
πώς μπορώ να μάθω για το ιστορικό του...απο κωδικο πλαισίου μήπως...
έχω την εντύπωση πως υπάρχει και ένα site που δίνεις αριθμό πλαισίου και σου βγάζει πότε αγοράστηκε και απο πού...???επίσης αν κάποιος έχει πείρα απο το συγκεκριμένο, πληροφοριακά ήθελα να ξέρω, κόστος συντήρησης, καταναλώσεις, αξιοπιστία...
thanx...
-
θα ήθελα τη γνώμη σας για το παραπάνω αμάξι...
ενδιαφέρεται ο πατέρας μου και έχει βρεί ένα με 30'000 και 85000χλμ μοντ. 2001...
επειδή μου φαίνεται πολύ μικρή η τιμή θέλω να το ψάξω...
σημειωτέον το αμάξι είναι απο γερμανία και δεν εχει βιβλίο συντήρησης.....
πώς μπορώ να μάθω για το ιστορικό του...απο κωδικο πλαισίου μήπως...
έχω την εντύπωση πως υπάρχει και ένα site που δίνεις αριθμό πλαισίου και σου βγάζει πότε αγοράστηκε και απο πού...???επίσης αν κάποιος έχει πείρα απο το συγκεκριμένο, πληροφοριακά ήθελα να ξέρω, κόστος συντήρησης, καταναλώσεις, αξιοπιστία...
thanx...
-
Νομίζω μια 530 ή μια Ε320 είναι πολύ καλύτερες αγορές.
-
ίσως, αλλα ο πατέρας αντιπαθεί ότι είναι σχετικο με mercedes και πλέον BMW..παλιά του αρεσαν....
- το οτι μέσα-εξω εμφανισιακα τουλάχιστον είναι αλλού η jag...μα καμία σχέση..
-
Δεν παίρνει μια 159 καλύτερα?
-
ούτε αυτη του αρέσει...εκει μου ξέφυγε..τι του μαθαινα τοσα χρόνια γμτ...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
ούτε αυτη του αρέσει...εκει μου ξέφυγε..τι του μαθαινα τοσα χρόνια γμτ...Ε τότε άστον να πάρει την Jag για να μάθει..
-
παιδια πείτε τίποτα ουσιώδες αν γνωρίζει καποιος γιατι τον βλέπω να πηγαίνει για κανα saab (δεν αρέσουν σε εμένα).....
(εuτυχώς που έκοψε να μπαίνει ο sado)
-
Εαν δεν αρέσουν τα πολυφορεμένα γερμανικά
- Lancia Thesis
- Citroen C6
-
Εντάξει μην αυτοτιμωρηθεί έτσι ο άνθρωπος, εγω προτείνω σαν εναλλακτική πρόταση Volvo S80, C6 και Thesis είναι πολύ μέτρια.
-
Nai ta Merc, BMW einai mallon kalytera autokinita.
H Jag einai perisotero looks para ousia.(toulaxiston ta pro-2004 S-type)
Alla afou Jag goustarei o anthropos na tin parei kai kalotaksidi.
You only live once -
Η Thesis μετρια? Καλα ενταξει... μακαρι και τα αλλα της κατηγοριας να την φταναν...
Η Jaguar S επειδη την εχω καβαληκεψει... ειναι ενα φοβερο βαρετο αμαξι, ειτε σαν σχεδιαση εσωτερικου, ειτε σαν οδηγηση. Δεν εχει τιποτα που να ειναι αξιο λογου. Επιπροσθετα εχω μαθει ενα μαθημα τα τελευταια χρονια σχετικα με τα αυτοκινητα. Αν ειναι να τα σκασουμε τα φραγκα... και ειδικοτερα οταν μιλαμε για ποσα 30+ τοτε ξεκαθαρα θα ελεγα οτιδηποτε απο LEXUS. Κακα τα ψεμματα.... οι Γερμανοι ζητανε πολλα λεφτα για τις ψευτοlimo τους και και στην πραξη σε προδιδουν.... δεν ειναι κατασκευασματα αναλογα των χρηματων που δινεις. Γι αυτο τον λογο Lexus.... Δειτε το νεο IS250.... αξιζει τον κοπο.
-
Apo prosopiki empiria!
Exw S-Type 3.0lt 240hp automatic Executive 2001!
Eimai para poly eyxaristimenos!! Dynatos kinitiras me apisteyto ixo!! Kalos eksoplismos! Kai arketoi xoroi!
Odigika twra! Tin adikei to automato kathws einai sxetika argo sygritika me ta neotera, alla poly kalo gia amaksi aytis tis ilikias! Dystyxws den kanei mono tou katevasmata! Exei dynata frena kai den me exoun prodosei! Exei mono traction control sta standar, pragma pou thelei prosoxi kathws yperstrefei! Stin grygori odigisi tha se stenaxwrisei to malako timoni! To opoio vevaia einai poly ameso me kali metafora tis aisthisis tou dromou! Aneto stin poli kathws kovei poly gia manoubres! To adikei i malaki anartisi i opoia einai apisteyta aneti gia poli alla otan to zwrisis to amaksi pernei megales klisis!To aytokinito den exei vgalei kanena provlima oso kairo to exw (eimai prwtos idioktitis)! Oso gia service tha sou pw apo ayrio pou exw kleisei na to paw kathws twra den thimame!
Kata tin gnomi mou einai kali epilogi gia kapoion pou thelei kati ksexoristo oxi to kathimerino pou to vlepei pantou!! Aneto gia kapoion pou to thelei gia na metakinitai! Me to aplo stisimo den einai gia na to kseskizeis stin sport odigisi se apaititikes diadromes!
Specs:
3000cc
240hp
0-100 (automatic) 8.5
katanalwsi (ap to trip computer mou) 14.4 stin poli me apli unlead -
Εγώ Saab δεν θα έπαιρνα με τίποτα. Είχα και τις προάλλες μία συζήτηση με ένα καλό φίλο που ασχολείται με τοποθετήσεις συναγερμών και στερεοφωνικών σε αυτοκίνητα. Η δουλειά του είναι άψογη σε όλα τα αυτοκινητα. Aπό seicento μέχrι και cayenne. Το μισό αυτοκίνητο γδύνει και μετά αφού το φτιάξει μειώνονται οι εργοστασιακοί τριγμοί. Τέλος πάντων ξέφυγα.
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι έφτιαχνε τότε ένα 9.3 sportsedan.
Tο είχε ψιλογδύσει. Ξηλωμένα ήταν η κεντρική κονσόλα και τα πλαστικά στο λεβιέ ταχυτήτων και στο χειρόφρενο. Οπότε τον ρώτησα πώς του φαίνεται.
Κατασκευαστικά μου είπε δεν του αρέσε καθόλου. Είναι αυτό αυτοκίνητο να στοιχίζει 10εκατομύρια? Κρίμα τα λεφτά που έδωσε ο τύπος, πρόσθεσε. -
η τιμή είναι λογική.
Τόσο τα δίνουν και εδώ,και πιο φτηνά μάλιστα.
Προσωπικά, jaguar θεωρώ τα xj και πάνω,
τα Χ και S type είναι φορντ.
Ειδικά το Χ type, μεγάλη απάτη.Αν θέλει κάτι ξεχωριστό ας πάρει κάποιο απ'αυτά που αναφέρθηκαν ήδη...
-
Μπορεί οδηγικά να μην είναι κι ό,τι καλύτερο, έχετε σκεφτεί όμως το ενδεχόμενο να υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις του ανθρώπου; Οπότε no problem. Κουκλάρα η S, κλασική και φινετσάτη, νομίζω ότι αξίζει γιατί προσδίδει αρχοντιά στις μετακινήσεις. Θα την αγόραζα (λέμε τώρα ...)
-
Με κάλυψε ο dimsabas. Προσωπικά και μόνο που τη βλέπω φτιάχνομαι, οπότε και χ$στηκα αν είναι καλύτερη ή χειρότερη από τα αντίστοιχα γερμανικά...
30χιλιάρικα για Ελλάδα είναι νορμάλ προς καλή ή τιμή της, για την ηλικία της βέβαια... -
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας....
γεγονός είναι ότι ξεπεράσει τις ραλιστικες εποχές στα νιατια του με κατι supermirafiori, και τωρα στα 59 θέλει άνεση και χαρακτήρα...
οπότε τα specs μου μου δώσατε τον υπερκαλύπτουν....
thanx...πιο πολύ με ενδιαφέρει το θέμα αξιοπιστίας γιατι θελει να οργώσει την ευρώπη (ξανα) και δεν θελει να ασχοληθει με μικροβλαβες και οδικές....
-
Πάντως, θα πηγαίνει από συνεργείο σε συνεργείο με περισσή χάρη, το μόνο σίγουρο.
(Αστειεύομαι)
Jaguar S-Type 3.0lt -Αγορά-