-
Συμφωνώ για τα μηχανικά και ηλεκτρονικά του Μάζντα αλλά αυτά δεν διαπιστώνονται δια γυμνού οφθαλμού όπως έγραψα. Αυτα τα βλέπεις και τα ζεις ως κάτοχος σε βάθος χρόνου.
Μιλάω για τα εμφανή κοφτιρια ποιότητας που κάνουν οι περισσότερες εταιρείες σε υλικά σε αυτά τα λεφτά.
Είχα 7 χρόνια Μάζντα και αν εξαιρέσουμε κάποιες στραβες δισκοπλακες που έβγαζαν κάποια cx7 όχι το δικό μου ήταν άψογο παντού δεν έκανε κιχ και ακόμα να το είχα πιστεύω τα ίδια θα έλεγα.
Το cx30 όπου και να το κοιτάξεις δεν σου βγάζει πουθενά μίζερη εξοικονόμηση μέσω φθηνού υλικου.
-
ωρε λιγα λογια για τα ματσουντα... τη περασμενη βδομαδα με πεταξε φιλος στη τραπεζα με το 323/1.5/2000 που ειχε αγορασει απο εμενα το 2003 με 150000km και εχει πλεον 540000 - νομιζα οτι ειχα καμμια 200αρια παρακατω αλλα καποια χρονια αθηνα-ξυλοκαστρο καθημερινα ανεβασαν. οκ, καιει κατι λαδακια και μαλλον εχουν πεσει λιγο τα αμορτισερ. δεν δουλευει και μια κλειδαρια. μου ειπε οτι θυμοταν να εχει αλλαξει και συμπλεχτη καμμια 10ετια πριν. αλλα εχει να δει αλλαγη λαδια απο το προηγουμενο κτεο και συμπληρωνει μισο μπουκαλι το χρονο. μεσα εδειχνε αψογο, οσο και εξω οπου δεν ηταν τρακαρισμενογδαρμενο. πιγιοτητα πραγματι. αλλα ατυχησαμε με τη γκαμα της και το συγκεκριμενο φοροσυστημα.
-
Τι να λέμε ρε Γάτε για τα Μάτσουντα; Ο δικός μου μηχανικός μου έλεγε ότι τα ταξί 323 βενζίνης (του 1990) άλλαζαν μοτέρ στα 1.000.000 χλμ, γιατί απλά από τους θερμικούς κύκλους, έλιωναν τα αλουμινένια καπάκια τους. Ούτε ντίζελ Mercedes δεν βγάζουν 1.000.000 χλμ!!! Αλλού είναι οι Μαζντάρες!!!
-
Τι να λέμε ρε Γάτε για τα Μάτσουντα; Ο δικός μου μηχανικός μου έλεγε ότι τα ταξί 323 βενζίνης (του 1990) άλλαζαν μοτέρ στα 1.000.000 χλμ, γιατί απλά από τους θερμικούς κύκλους, έλιωναν τα αλουμινένια καπάκια τους. Ούτε ντίζελ Mercedes δεν βγάζουν 1.000.000 χλμ!!! Αλλού είναι οι Μαζντάρες!!!
χαχαχχχχ. ειχα ενα τετοιο απο τα πρωτα καταλυτικα, ασημι, με οξειδωτικο και κατι αλογα παραπανω απο αυτα που ηρθανε μετα με τον τριοδικο, τα γνωριζεις απο τα πισω φωτα. επι ζολωτα. αφου το ελιωσα με 250000km το εκανα τοτες φορτηγακι για παραδοσεις πισιωνε. το χάι έις εμενε, το βανετ εμενε, αυτο δεν κολωσε ποτες. πρεπει να περασε τη τρακοσαρα. μια μερα το επλυνα, το εβαλα αγγελια, το πουλησα 1.5 μυριο αμεσως και ητανε η προκαταβολη του επομενου - αυτου που ζει ακομη με τη πεντακοσαρα παραπανω. καπου αναμεσα ειχα και ενα θεικο f 1.5 με τις πορτες χωρις πλαισια και απο τα πρωτα με το ακριβο ταμπλο. οταν εμεινα απο λεφτα το πουλησα και πηρα οσο το αγορασα. χρωσταγα και αν κατι με πληγωσε ηταν που το εδωσα. μετα που ξαναφτιαχτηκα επηγα να παρω το 6 αλλα ειχε ακριβυνει παραπανω απο το δικο μου φτιαξιμο....
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους. Δια το χα ψιλοκαταλαβει ότι κάτι τέτοιο παιζει(στρατιωτικός). Σε 15 με 20 μέρες θα ανεβάσω ένα σεντόνι για 4 αυτοκινητα (τελείως διαφορετικά μεταξύ τους) και το ένα θα είναι mazda. Πάντως με όλα τα παραπάνω ξεαγχωθηκα λίγο γιατί καλομαθα από θέμα αξιοπιστιας(όχι σε οδήγηση) γιατί έχω ένα corolla όπως έχω ξαναγράψει του 2006 με 410000 και από ζημιά προχθές άλλαξα πρώτη φορά δίσκο πλατω.
-
καπου αναμεσα ειχα και ενα θεικο f 1.5
Υπήρχε στην οικογένεια το προηγούμενο F, το 1600, με τα pop up φανάρια. ΚΙΤΤ το φωνάζανε τότε τα παιδιά, λόγω των φαναριών. Οξειδωτικός καταλύτης όπως είπες, που βρομούσε 'αυγουλίλα' όταν ζοριζόταν το μοτέρ σε ανηφόρες διαρκείας, τελικές κλπ. Air condition τότε, το 1989 μιλάμε, υδραυλικό τιμόνι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές σε όλες τις πόρτες. Το μόνο που δεν είχε ήταν ABS, αν και επειδή είχε καλό κατανεμητή πίεσης δεν μπλόκαρε εύκολα τα φρένα. 87 αλογάκια, 980 κιλάκια και 180άριζε άνετα, τότε που τα 150 ήταν πολλά για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα!!!
-
Υπήρχε στην οικογένεια το προηγούμενο F, το 1600, με τα pop up φανάρια. ΚΙΤΤ το φωνάζανε τότε τα παιδιά, λόγω των φαναριών. Οξειδωτικός καταλύτης όπως είπες, που βρομούσε 'αυγουλίλα' όταν ζοριζόταν το μοτέρ σε ανηφόρες διαρκείας, τελικές κλπ. Air condition τότε, το 1989 μιλάμε, υδραυλικό τιμόνι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές σε όλες τις πόρτες. Το μόνο που δεν είχε ήταν ABS, αν και επειδή είχε καλό κατανεμητή πίεσης δεν μπλόκαρε εύκολα τα φρένα. 87 αλογάκια, 980 κιλάκια και 180άριζε άνετα, τότε που τα 150 ήταν πολλά για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα!!!
Πωωω πωωω τι μου θύμισες....ακόμα το χαζεύω αυτό το αυτοκίνητο! Το είχε πάρει ένας θείος μου σε κόκκινο (μετά από ένα Renault Fuego που είχε...άλλη αμαξάρα!!) και είχα πάθει πλάκα με την σχεδίαση και τον εξοπλισμό, 15 ετών ήμουν τότε (1990). Προσπαθούσα να πείσω τον πατέρα μου να το πάρει, αλλά με τίποτα...εαν το αυτοκίνητο δεν είχε πίσω κίνηση δεν το κοίταγε (Alfetta 1.8 & KE25 Corolla γαρ), τότε ζαχάρωνε την 75 Τurbo ο πατέρας. Θυμάμαι και το 626 της εποχής, επισης απόστευτο στην κατηγορία του. Ααα και ένα RX-4 που είχε ένας φίλος του...και φυσικά το 10 RX-7, ρεπλικα trans-am, ακόμα θέλω ένα τέτοιο!!
-
εαν το αυτοκίνητο δεν είχε πίσω κίνηση δεν το κοίταγε
Ωραίος μάγκας ο πατέρας σου!!! Σαν την πίσω κίνηση δεν έχει!!! Ο δικός μου δέχτηκε τότε την μπροστινή της Mazda, με το ζόρι. Πιο πριν είχε, σαν ελεύθερος άντρας, την Toyota Celica Mk1, την 1η στην Ελλάδα, με κόκκινες πινακίδες Βελγίου, ως ο γιος του Βέλγου προξένου στην Θεσσαλονίκη.
-
Υπήρχε στην οικογένεια το προηγούμενο F, το 1600, με τα pop up φανάρια. ΚΙΤΤ το φωνάζανε τότε τα παιδιά, λόγω των φαναριών.
Καλά ότι συμφωνώ μαζί σου στο 95% και ότι σε εκτιμώ το ξέρεις ήδη. Γράφεις τις αλήθειες και ανοίγεις παλιές πληγές με τρυπάνι στην ψυχή μου (ποιότητα Mazda). Αλλά μετά έκανες το καθοριστικό. Ρε φίλε έβαλες δεύτερο 'Τ' στον 'ΚΙΤΤ' με γονάτισες!! 10lvl επάνω αχαχαχα καλημέρα!
-
Ωραίος μάγκας ο πατέρας σου!!! Σαν την πίσω κίνηση δεν έχει!!! Ο δικός μου δέχτηκε τότε την μπροστινή της Mazda, με το ζόρι. Πιο πριν είχε, σαν ελεύθερος άντρας, την Toyota Celica Mk1, την 1η στην Ελλάδα, με κόκκινες πινακίδες Βελγίου, ως ο γιος του Βέλγου προξένου στην Θεσσαλονίκη.
Ωραία η Σέλικα....άλλο αγαπημένο αυτοκίνητο!!
Μετά από τόσα χρόνια πίσω κίνηση, έκανε την υποχώρηση ο πατέρας μου στα 62 του και πήρε 4κίνητο (αλλά έχει και μια 116 1η γενιά να παίζει λίγο).
Ρε φίλε έβαλες δεύτερο 'Τ' στον 'ΚΙΤΤ' με γονάτισες!! 10lvl επάνω αχαχαχα καλημέρα!
Ξέρει ο Δίας, δεν είναι χτεσινός....'Knight Industries Two Thousand, KITT if you prefer' Και για τους παλιούς είχαμε και τον KARR (Knight Automated Roving Robot)...ετσι να θυμόμαστε λίγο την παιδική μας ηλικία!
-
Και ένα αντίστοιχο του KITT που έπαιζε στα καπάκια άλλη η φάση ήταν με ένα ελικόπτερο! Δεν θυμάμαι τίτλο όμως.
Το KARR ήταν ένας KITT σε διχρωμία ασημί/μαύρο που έπαιξε rivalry για 2/3 επεισόδια και στο τέλος χτυπήθηκαν στον αέρα μετά από 'πέταγμα/άλμα' ή κάνω λάθος;
Σορυ για το off-topic αλλά χτύπησε φλέβα νοσταλγίας!
ΥΓ: Knight industries two thousand; Άλλα 10lvl ο Φάνης γιατί δεν θυμόμουν τι σημαίνουν τα αρχικά! Αχαχαχα
-
Πως φαίνεται ρε παιδιά ότι είμαστε 40άρηδες... Χαχα! Έχετε και οι δύο την εκτίμησή μου!
Χρήστο, είχες πάει στην Express Service, τότε που είχαν φέρει την Trans Am - KΙΤΤ? Δεν υπήρχε τότε παιδί στην Σαλονίκη που να αγαπάει τα αυτοκίνητα και να μην πήγε, νομίζω.
-
Και ένα αντίστοιχο του KITT που έπαιζε στα καπάκια άλλη η φάση ήταν με ένα ελικόπτερο! Δεν θυμάμαι τίτλο όμως.
ΥΓ: Knight industries two thousand; Άλλα 10lvl ο Φάνης γιατί δεν θυμόμουν τι σημαίνουν τα αρχικά! Αχαχαχα
Συγνώμη και εγώ για το εκτός θέματος....αλλά δεν γίνεται να αντισταθώ, μιλάμε για παιδικές αγάπες!! Ευχαριστώ για το lvl10....αχαχα. Έχω συλλεκτική κασετίνα με 24 DVD όλα τα επεισόδια Knight Rider....για τέτοιο κάψιμο μιλάμε!
Η άλλη σειρά που λές, με το ελικόπτερο είναι το Airwolf (επίσης κορυφαία μουσική) του του μέγιστου παραγωγού Bellisario (Kojac, Galactica, JAG, NCIS κλπ.). Επίσης υπήρχε και ένα αντίστοιχο με σκάφος (Thunder in Paradise) και πρωταγωνιστή τον Hulk Hogan!
-
Πολύ ωραίες όλες οι σειρές του Bellisario! Α ρε Φάνη... τι θυμηθήκαμε...
-
-
Και η πλάκα είναι ότι το προηγούμενο Yaris στις ΗΠΑ ήταν ουσιαστικά το Mazda 2...αχαχα! Τώρα έγινε το ανάποδο.
-
Θα μπλέξουν τα μπούτια τους αυτοί οι 2 Ιάπωνες!!!! και αν μπει και η suzuki στο παιχνιδι, κλαψτα!
ΓΜΤ τι σκατά θα γινει τελικά??? Θα φτιαξει η mazda την toyota ή θα χαλασει η toyota την mazda???
Με το Mazda - Ford η mazda έπεσε, ελπίζω να μην γινει το ίδιο
-
Nέος 'πρωτοχρονιάτικος' τιμοκατάλογος:
https://mazda.gr/Portals/4/adam/Contents/8ejyJkahpEu3IKl1PkcKZA/Link/Mazda pricelist 01 01 2021.pdf
Πλέον skyactiv-x 186hp, αλλά σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές υπάρχει και skyactiv- g 150hp αντί 122hp. Eδώ δεν...
Επίσης,μάλλον diesel τέλος κι ας έχει βγεί ο ανανεωμένος 1.8 130hp (αντί 116)
-
Γιαυτό δεν μου απάντησαν ποτέ για το cx30 diesel που ζήτησα προσφορά. Καλή χρονιά σε ολους
-
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά. Δεν βρήκα θέμα για το mazda 2 (μήπως να ανησυχώ) και επειδή το σκέφτομαι σοβαρά ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις.
-
Μιας και η mazda είχε φύγει από την Ελλάδα, υπάρχει περίπτωση κατά την γνώμη σας να μας την κοπανήσει ξανά? Γιατί αν μείνεις με καινούργιο αμάξι χωρίς αντιπροσωπεία, είναι ένα θέμα. Επίσης τα ανταλλακτικά της θεωρούνται ακριβά σχετικα?
-
Μια ερώτηση που θα σας φανεί λίγο αστεία, αλλά κατ εμέ προς το παρόν είναι ο μόνος ενδοιασμός για να μην προχωρήσω σε αγορά...
Λοιπόν, έχω ένα seat ibiza του 2000 με Μήκος 3877mm και μεταξόνιο 2443mm
Το mazda έχει Μήκος 4070mm και μεταξόνιο 2570mm
Χώρος αποσκευών είναι οι ίδιοι περίπου στα 250 λιτρα.
Που κολλάω...Επειδή στο γκαράζ μπαίνω - βγαίνω διαγώνια, με τοίχο δεξιά και αριστερά πως μπορώ να υπολογίσω η διαφορά των 193mm στο μήκος του mazda πως είναι κατανεμημένη?
Το πρόβλημα μου είναι αν όλη η διαφορά είναι στην μούρη δεν θα μπορώ καν να ανοίξω την πόρτα να βγω από το αυτοκίνητο, εκτός του ότι είμαι οριακά δεξιά αριστερά.
Στην έκθεση στην Γλυφάδα θα πάω κατά πάσα πιθανότητα το Σάββατο, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να πάρω το αυτοκίνητο να το κάνω δοκιμή στο πάρκινγ....
Ελπίζω να μην σας κούφανα
-
MAZDA FORUM