Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 406
    • 407
    • 408
    • 409
    • 410
    • 425
    • 426
    • 408 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27810
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran17 last edited by

      Καλημερα παιδια. Μια ερωτηση.. επειδη μου αρεσουν οι ενδειξεις απο trip computer (καταναλωσεις και σχετικα) και του πατερα μου που οδηγαω προς το παρον δεν εχει, ειδα οτι μπορω να βαλω ενα ανταπτορα και με μια android εφαρμογη (Torque.. την ξερετε λογικα) και να εχω παρα πολλες ενδειξεις.. Οποτε.. ξερετε αν σε Nissan Almera N15 μοντ.1998 Μπορει να μπει ο ανταπτορας OBD ?? Και τι ακριβως ειναι OBD1 ή OBD2 ?? Επειτα απο λιγο ψαξιμο στο νετ (μολις τωρα ειδα για το συγκεκριμενο μηχανηματακι και δεν εχω προλαβει να ψαξω το αυτοκινητο) δεν βρηκα ακριβεις πληροφοριες. Αλλοι τα λενε ετσι και αλλοι αλλιως. (π.χ. για το Ν16 εχω και βιντεακι απο youtube που το εχουν βαλει).
      Γι'αυτο ρωταω εσας μηπως και ξερετε ή καποιοι μηπως εχετε ακουσει αν εχουν βαλει ποτε στο μοντελο αυτο.

      PS: Δεν ξερω αν το ποσταρα και στο καταλληλο thread.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tempo last edited by

        καλησπέρα,
        βοήθησα έναν φίλο και φτιάξαμε μια σελίδα σχετική με την πραγματική κατανάλωση αυτοκινήτων και μηχανών.

        Site: http://www.automotonet.com (στην Αγγλική γλώσσα)

        Μέσα απο το περιβάλλον της σελίδας ο κάθε χρήστης μπορεί να καταχωρήσει τις μετρήσεις που είναι σχετικές με την κατανάλωση του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας του.

        Δηλαδή καταχωρεί τα λίτρα που κατανάλωσε και τα χιλιόμετρα που διένυσε με τα λίτρα αυτά καθώς και μια σειρά απο παράγοντες που επηρρεάζουν την κατανάλωση.

        Έτσι σιγά-σιγά θα δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση απο μετρήσεις και θα είναι εύκολο για τον οποιονδήποτε επισκέπτη να δει τις πραγματικές καταναλώσεις του κάθε αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας. Παράλληλα ο κάθε χρήστης δημιουργεί ένα αρχείο με τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας του.

        Οι παράμετροι που έχουν επίδραση στην κατανάλωση (κλιματισμός, διαδρομές σε πόλη, ελαστικά κλπ) έχουν συμπεριληφθεί και μπορούν να δράσουν ως φίλτρα (πχ μπορεί κάποιος να δει την κατανάλωση για τις περιπτώσεις όπου το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών είναι εντός πόλης).

        Φυσικά τα αποτελέσματα φιλτράρονται και για βενζινοκίνητα και για πετρελαιοκίνητα.

        Περιμένω σχόλια (καλά και κακά), παρατηρήσεις και υποδείξεις.....άλλα και την συμμετοχή σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          L200, 136 άλογα.
          Φούλαρα το αμάξι και ξεκίνησα για Ρέθυμνο από Ηράκλειο. Πριν λίγο επέστρεψα Ηράκλειο και πήγα και ξαναφούλαρα. 170 χιλιόμετρα συνολικά και το αμάξι έκαψε 15 λίτρα!!!!! Κάπου στο 9 λίτρα στο λίτρο δεν βγαίνει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fivos07 last edited by

            Είσαι στα 8,82 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα....Τοσο καιει....8-10 λιτρα με σχετικα νορμαλ ταχυτητα...και μπορει βεβαια να ξεφυγει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
              Είσαι στα 8,82 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα....Τοσο καιει....8-10 λιτρα με σχετικα νορμαλ ταχυτητα...και μπορει βεβαια να ξεφυγει!

              Ναι κάπου εκεί είναι. Με το πέρασμα των χρόνων έχω 'παίξει' και με τα ανώτερα αλλά και με τα κατώτερα όρια. Με βάση τον υπολογιστή ταξιδίου, τα πρώτα χρόνια, όταν το ζόριζα στις ελιές και στα ξύλα, μου έγραφε κάτι 14άρια και 15άρια. Με τον καιρό αυτό έχει πέσει. Τώρα δεν πάει πάνω από 11. Επίσης, κάτι περιόδους που οδηγούσα πολύ, το πήγαινα πολύ χαλαρά, όχι πάνω από 80 και με όσο χαμηλότερες στροφές γινόταν και έβλεπα ακόμα και 6,8 αν θυμάμαι καλά.
              Πόσο 'μπέσα' όμως μπορεί κανείς να έχει στον υπολογιστή ταξιδίου? Το τέστ του βενζινάδικου νομίζω είναι το πιο ακριβές!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros-foivos last edited by

                Καλησπέρα , ήρθε η ωρα να πάρω το πρωτο μου αμάξι
                Απο μικρός ειχα μια κλίση προς τα ιαπωνικά αυτοκινητα , η προτιμηση μου παντα ηταν τα πισωκινητα αλλα επειδη αποκλειω το mx5 και τα bmw το ενα γιατι ειναι καμπριο και το αλλο επειδη ειναι γερμανικό δεν μου μένουν πολλές επιλογές στην πίσω κινηση για κατω απο 5 χιλιαδες ευρώ . Ετσι μετά απο ψαξιμο κατέλειξα για μπροσθιοκινητο και ιαπωνικο ως καλυτερη λύση το civic ek4 (95-2000) VTi 160hp που απο οτι βλέπω εχει μετρια καταναλωση και πολυ καλο κινητήρα . Αυτο που με προβληματίζει ειναι οτι ακουσα (απο ελληνικά forum νμζ κατι ειδα εδω) οτι δεν εχει καλή αισθηση του τιμονιού και οχι τοσο καλά κρατήματα κατι που με παραξένεψε καθώς εχει διπλα ψαλιδια πισω μπροστά και ειναι σχετικά ελαφρύ . Τι αποψεις γνωμεις και εμπειρίες έχετε ? Ευχαριστω !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros-foivos last edited by

                  Κάνεις με εμπειρία στο vti ? ποσο καει με νορμαλ οδηγηση ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    inimic last edited by

                    Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                    Κάνεις με εμπειρία στο vti ? ποσο καει με νορμαλ οδηγηση ?

                    Κόιταξες εδώ;

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros-foivos last edited by

                      Ο χρήστης inimic έγραψε:

                      Κάνεις με εμπειρία στο vti ? ποσο καει με νορμαλ οδηγηση ?

                      Κόιταξες εδώ;

                      http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                      Σε ευχαριστώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-matador last edited by

                        Πετρελαιοκίνητο Fiat Punto Young, καινούριο, αποκτηθέν προ τριμήνου.1248 cc, κινητήρας με 2000 χλμ στο οδόμετρο. Σύντομη βόλτα λοιπόν, Αθήνα-Ναύπλιο-Αθήνα, με διανυκτέρευση δύο ημερών. Συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα, 416,9 με κατανάλωση (μετρημένη μόνο για τη διαδρομή αυτή), 4,4 lt/100 km με 4 επιβαίνοντες (2 ενήλικες και 2 παιδιά) και 3 σάκους ταξιδίου. Μέσα στην πόλη, η κατανάλωση κυμαίνεται από 5,9 έως 6,2 lt/100km. Αντιστίχως, το Fiat Panda που χρησιμοποιεί η σύζυγός μου, 1250 cc, δεκαετίας, με 94000 χλμ στο οδόμετρο, εμφανίζει κατάνάλωση μέσα στην πόλη από 6,5 έως 7,0 lt/100 km.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kalmik last edited by

                          Το περίεργο είναι ότι τόση κατανάλωση εντός πόλεως και λιγάκι καλύτερα, βγάζει και το βενζινοκίνητο Panda - εξ ιδίας πείρας - τύχω οδηγήσει πολλάκις, τόχει κολλητός φίλος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tolisdriver last edited by

                            Καινούριο Aygo αυτόματο, βενζίνη, δεν βγαίνει σε diesel.
                            Στο στρώσιμο χαλαρή οδήγηση με πολλές διαδρομές εκτός και εντός Αττικής σε δρόμους χωρίς κίνηση:
                            27,23 λίτρα 591km = 4.61l/100km
                            Η ελάχιστη μέση κατανάλωση που κατάφερα ήταν από Αθήνα στη Χαλκίδα 3.9l/100km computer trip.
                            Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν σήμερα που λόγω βροχής άφησα τη μηχανή και πήγα με το aygo στη δουλειά, Άγιος Ελευθέριος - Πειραιά, πολύ κίνηση λόγω βροχής και κρύου, μέση κατανάλωση 5.1l/100km!!!
                            Περίμενα τουλάχιστον 6.5 με τόσο σταμάτα - ξεκίνα αφού εργοστασιακή κατανάλωση πόλης δίνει 5, αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Μηδενισμα οδομετρου 1/1/16 και ξαναμηδενισμα 1/2/2016.. Ακριβως 700km με μεση τιμη βασει αποδειξεων στο 1.27 το λιτρο..Απο τα 700km τα 230km Αθηνα-Πατρα σε τυπικο ρυθμο, κανα 50αρι κεντρο Πατρα και λιγο πιο εξω χωρις ιδιαιτερη κινηση και ολα τ υπολοιπα αποκλειστικα στη διαδρομη Πατρα-Ριο και πισω με πολυ προσοχη αυτα μ εξαιρεση κανα 30αρι km ξεσκισμενα... Το τελευταιο αυτο κομματι διαδρομων περιλαμβανει και μετακινηση για 1-2 km και σβησιμο σχετικα κρυο. Λιτρα 55.12 με κοστος 70e.
                              Εχουμε και λεμε 7.87l/100km.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kapami last edited by

                                Εντυπωσιακό το ότι βάζοντας το DSG στο manual πετυχα καταναλωση μικροτερη κατα 1 λιτρο/100χλμ στις ιδιες διαδρομες. Με την αυτοματη λειτουργια ηθελε 7.8λτ/100 ενω χρησιμοποιωντας το manual mode εγραψα 6.8λτ/100χλμ. Το αποδιδω στο οτι χειροκινητα κατεβαζω ταχυτητα οταν επιβραδυνω οποτε ο κινητηρας φρεναρει και δεν καιει καυσιμο, ενω το DSG δεν το κανει ποτε αυτο.

                                Ιν δε λονγκ ραν,δεν ξερω τι απο τα δυο ειναι καλυτερο για την αντοχη του κιβωτιου/κινητηρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                  Εντυπωσιακό το ότι βάζοντας το DSG στο manual πετυχα καταναλωση μικροτερη κατα 1 λιτρο/100χλμ στις ιδιες διαδρομες. Με την αυτοματη λειτουργια ηθελε 7.8λτ/100 ενω χρησιμοποιωντας το manual mode εγραψα 6.8λτ/100χλμ. Το αποδιδω στο οτι χειροκινητα κατεβαζω ταχυτητα οταν επιβραδυνω οποτε ο κινητηρας φρεναρει και δεν καιει καυσιμο, ενω το DSG δεν το κανει ποτε αυτο.

                                  Ιν δε λονγκ ραν,δεν ξερω τι απο τα δυο ειναι καλυτερο για την αντοχη του κιβωτιου/κινητηρα.

                                  Αν είναι μόνο αυτό που λες δύσκολο να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά. Μήπως το DSG κατεβάζει πιο εύκολα από εσένα?
                                  Πάντως είναι γ@μ@το κιβώτιο! Θέμα φθοράς δε νομίζω να υπάρχει ούτως ή άλλως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kapami last edited by

                                    Αντιθέτως εγώ κρατάω πιο ψηλά τις στροφές από το DSG. Το DSG σε πηγαίνει συνεχώς με 1500 και αλλάζει στις 2000, ενώ εγώ χειροκίνητα κάνω αλλαγές στις 2500-3000 στροφές. Το διαπίστωσα ξανά, αυτή τη φορά είμαι 0.5 λίτρα κάτω απ την αυτόματη λειτουργια. Ξερω γω, μπορεί τελικά να αποδίδει καλύτερα ο κινητήρας έτσι παρά να οδηγείς με το μοτέρ πνιγμένο κάτω απ τις 2000 μονίμως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Αν κρατάς το γκάζι πατημένο ομως χωρίς κόμπιασμα στο πόδι μια χαρά ανέβαζει στροφές το dsg.... Εντυπωσιακό κιβώτιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasil last edited by

                                        Συνήθως είμαι κάπου 7-8lt/100km μεικτή κατανάλωση ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          1 μήνα πλέον με καινούρια ελαστικά* και το DSG μόνιμα στο D, οδηγώντας με λογικούς ρυθμούς ΕΝΤΟΣ Αθήνας όλες οι διαδρομές, μέση κατανάλωση 6.7 λτ/100χλμ. Γενικά είναι πολύ ευχαριστημένος από την κατανάλωση του 1.2 TSI.

                                          • Μετά την αλλαγή έχει πέσει η μέση κατανάλωση κατά 0.3-0.4 λίτρα, στις ίδιες διαδρομές. Δεν ξέρω αν είναι από άλλους παράγοντες ή όντως από τα ελαστικά, είναι μια πιθανότητα πάντως.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Σίγουρα παίζουν ρόλο εφόσον είχαν διαφορά στην ενεργειακή απόδοση. Επιπλέον σημαντικό είναι το πόσο φουσκωμένα είναι. Αν ήταν ελαφρώς ξεφούσκωτα προηγουμένως επίσης μπορείς να δεις διαφορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 408 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr