-
edit [Krus]
Καλά αγαπητέ μου, όπως νομίζεις. Άντε , τώρα που απέδειξες τα πάντα, κάτσε να ξεκουραστείς μια στιγμή εσύ, να γράψω και εγώ λίγη SQL γιατί έχω μείνει λίγο πίσω στη δουλειά.
Έτσιι.... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έστω, του vag group. Μην κολλάτε εκεί.Επαναλαμβανω την απαντηση αγαπητε μου drdino:
Σωστο... δε μπορει...Φυσικα....
Δε μπορει ενα πρεμιουμ να εχει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο κινητηρα με ιδιους κωδικους και συσκευασια ανταλλακτικων με τα παλιοSkoda...Απο το ΕΤΟS παντως (το επισημο προγραμμα του VAG για ανευρεση και παραγγελια ανταλλακτικων) δεν προκυπτει καμμια διαφορα σε ανταλλακτικα....
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
H Skoda πούλαγε επισημα μοτερ 150άρια με κιτ της Abt, σε αυτά αναφέρομαι. Ήτανε σαφές νομίζω.
Τι περιλαμβανε το περιφημο αυτο 'κιτ' ξερεις??
Αυτοκολιτάκι ΑΒΤ και διάφορα άλλα..
Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.
Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.
Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.
Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.
Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.
εισαι **ΤΕΛΕΙΩΣ edit [kouk] **
το 190 ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023
τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..
-
edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
H Skoda πούλαγε επισημα μοτερ 150άρια με κιτ της Abt, σε αυτά αναφέρομαι. Ήτανε σαφές νομίζω.
Τι περιλαμβανε το περιφημο αυτο 'κιτ' ξερεις??
Αυτοκολιτάκι ΑΒΤ και διάφορα άλλα..
Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.
Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.
Μαλιστα...Ειρωνιουλες με λεπτομερειες, αλλα οι σημαντικες αλλαγες (οπως τα μεταλλα που αναφερθηκαν) αφαντες....
Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.
Aντε παλι οι ειρωνιες και τα σχολια μολις αποκαλυπτεται η ασχετοσυνη μας....
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.
Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.
Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.
εισαι edit [kouk]
το **190 **ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023
...
τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..
+1
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.
Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.
Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.
εισαι **ΤΕΛΕΙΩΣ edit [kouk] **
το **190 **ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023
...
τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..
+1
αυτο σε πειραξε ρε edit [kouk]?
μαθε -αφου μιλας που μιλας χωρις να ξερεις τιποτα- και επιμενεις κιολας, να παραδεχεσαι οταν κανεις λαθος..
ειναι μια ποιοτητα που χαρακτηριζει τους σοβαρους ανθρωπους..ΕΚΤΟΣ βεβαια και αν επιμενεις ακομα οτι η εκδοση 193 ακολουθει τα προτυπα των 210-225-240.....
Πέτρο, ότι έχεις να πεις, πές το, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς!
-
Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!
-
Με αυτη την πορεια, θα κλειδωθουν ολα τα θεματα?
-
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ!!!
-
edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!
-
edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!
-
τελείωσε η παραγωγή ποιου ???
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!Έχει νόημα να χαϊδεύουμε μερικούς;
Δεν χαϊδεύουμε κανέναν Χάρη. [kouk]
-
Εξακολουθούμε να χάνουμε τη μέρα μας σβήνοντας ή κάνοντας edit άσχετες και προκλητικές δημοσιεύσεις, αντί να το κλειδώσουμε που θα ήταν και η εύκολη λύση. Αν συνεχίσει αυτό, δεν μας αφήνετε άλλη επιλογή όμως. ΑΝ κλειδωθεί, ελπίζω να μην βγει κανείς να μιλήσει περί 'αυστηρότητας' των διαχειριστών, γιατί θα είναι ΠΟΛΥ άδικο.
Lock alert #3
[mod]
-
Από την πλευρά μου κανένα πρόβλημα, αλλά μιας και σβήστηκαν αρκετά καλώς ή κακώς, νομίζω πως υπάρχουν και κάποια άλλα που αξίζουν την ίδια τύχη... Που μάλιστα περιλαμβάνουν ΚΑΙ μειωτικούς χαρακτηρισμούς ΚΑΙ εμπρηστικά σχόλια...
Αν θέλουν οι mods ας ρίξουν μια ματιά 2-3 σελίδες πιο πίσω... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Από την πλευρά μου κανένα πρόβλημα, αλλά μιας και σβήστηκαν αρκετά καλώς ή κακώς, νομίζω πως υπάρχουν και κάποια άλλα που αξίζουν την ίδια τύχη... Που μάλιστα περιλαμβάνουν ΚΑΙ μειωτικούς χαρακτηρισμούς ΚΑΙ εμπρηστικά σχόλια...
Αν θέλουν οι mods ας ρίξουν μια ματιά 2-3 σελίδες πιο πίσω...Κλασική διαμαρτυρία.
Η κλασική μου απάντηση: δεν σβήνουμε αναδρομικά. Σβήνουμε από κάποιο σημείο και μετά. Ελπίζω το παρόν να είναι το τελευταίο offtopic. Συνεχίστε στο θέμα
[mod]
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!Τι λες τωρα??Αν εχει νοημα αυτη η κοντρα??Τεραστιο!!!
Πρωτα πρωτα πρεπει καποιοι να κοροϊδεψουν τα παλιοσκοντα (μικρο το κακο) αλλα και οσους τα οδηγουν (εδω τιθεται θεμα).
Οταν λοιπον καποιοι απο τους θιγομενους αντιδρασουν* χαρακτηριζονται αυθωρει και παραχρημα σκονταλιμπαν και σκονταδιστες.
Συν το οτι πεφτει συρμα.
Στη συνεχεια,μολις οι επι παντος επιστητου εχοντες γνωμην, αποκαλυπτονται οτι περισσοτερο εχουν γνωσεις ενος αδειου τενεκε, αρχιζουν τα εμοτικονς οι ειρωνιες και ο συναγωνισμος για τη καλυτερη ατακα.
Και ρωταω ευθεως την συντονιστικη ομαδα:
Ποτε ρωτησε καποιος καποιον απο εμας τους αποκαλουμενους skodaλιμπαν ή skodaδιστες για κατι και ειτε δεν απαντησαμε(οσοι ξερουμε τουλαχιστον) ειτε ειρωνευτηκαμε και κοροϊδεψαμε (χωρις να προκληθουμε βεβαια...) τον οποιοδηποτε.
Αντιθετα εδω μεσα, κατα κανονα, κρινεται ο καθενας απο το αυτοκινητο που εχει.Εχεις σκοντα??Εισαι παρακατιανος και καγκουρας με κομπλεξ κατωτεροτητας, ανεραστος (μιας και το αμαξι σου δεν αρεσει στα κοριτσακια) και με ολες της πληγες του Φαραω επι της κεφαλης σου....
Εχεις μερσεντες??Αυτοματως τιθεσαι στη συνομωταξια των συνταξιουχων
Εχεις μπεμβε??Εκαλα αυτη ειτε ειναι 316 αρα εισαι νουμερο ειτε εχεις σχεση με νταβατζηδες και νονους....Εχεις ΤSI??Eισαι μαλακας αφου πηγες και αγορασες ενα αμαξι με κινητηρα που, δε μπορει, σιγουρα θα σπασει...
Και η δουλεια παει κορδωνι...
Και κατι αλλο.Ειδατε ποτε δημοσιευση μου στη φορμουλα 1 ας πουμε ή στα κλασσικα αυτοκινητα??Μαλλον οχι...Γιατι??Γιατι πολυ απλα ειδικα με τη φορμουλα και τις εξελιξεις της ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ και προτιμω να διαβαζω (και να θαυμαζω αν θελεις) αλλους που ξερουν, στα δε κλασσικα αυτοκινητα γουσταρω εκεινους τους 'τρελλους' που μεσα στη 'μουχλα και τη φορμαλδεϋδη' πετανε λεφτα σε 'σαπακια 30ετιας' και κανουν θαυμασια πραγματα εχοντας και γνωσεις και μερακι με το αντικειμενο, παροτι κι εγω ασχολουμαι με την αναπαλαιωση ενος παλιοσκοντα του 83, αλλα προτιμω να διαβαζω και να βλεπω ευλαβικα τους πολυ περισσοτερα κατεχοντες απο εμενα....
Και εν πασει περιπτωσει εγω ο κακος skodaλιμπαν και skodaδιστης δε θα ντραπω να ρωτησω ειτε με πμ ειτε δημοσια κατι που δε ξερω.Γιατι το κομπλεξ κατωτεροτητας που εχω και η καγκουρια που με διακρινει δεν επιτρεπουν να βγει ο ΞΕΡΟΛΑΣ που κρυβω μεσα μου.
Αντιθετα αυτο συμβαινει με τη συντριπτικη πλειοψηφια των 'πολιτισμενων' που εχουν πρεμιουμ και οδηγανε ζμπορ....
Τα αποτελεσματα τα βλεπετε αγαπητοι φιλοι της ομαδας διαχειρησης.
Το 99,9% των θεματων εχει τετοια καταληξη.Το φορουμ εχει καταντησει παιδικη χαρα και ο Χρονομετρης εχει πολλους αξιους συνεχιστες και διαδοχους.
Και σιγουρα δε φταινε μονο οι skodaλιμπαν και οι skodaδιστες....Περιμενω τα σχολια της ομαδας διαχειρησης και τις λοιδωριες και ειρωνιες απο καποιους που στο χωριο μου τους προσδιοριζουμε με τη λεξη ΞΕΡΟΛΑΣ....
Φιλικα
Ενας skodaλιμπαν
(και skodaδιστης)*****Προσωπικα δε θιγομαι που δεν αρεσει το αυτοκινητο μου.Θιγομαι οταν καποιος με χαρακτηρισει εξαιτιας του αυτοκινητου μου.
Και ειμαι αν θελετε ο πρωτος που αντιδρω λαθος....**εντιτ:**Δεν ειχα δει τη τελευταια δημοσιευση του Krus.Μετα χαρας να συνεχισω στο θεμα
-
Παίδες,ειλικρινά δεν νομίζω ότι απεδώθησαν χαρακτηρισμοί επειδή έχετε Skoda...άλλωστε σε αυτό το θέμα προτάθηκε το Octavia 5 RS σαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που αξίζει τα παραπάνω χρήματα από το GT στο ακέραιο,σωστά?
Το GT είναι εξαιρετικά φθηνό για αυτά που προσφέρει,αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος όσον αφορά το ξεπερασμένο σχήμα και εσωτερικό,αλλά και το πλαίσιο που είναι παλιό και μέτριο με βάση τα τωρινά πλαίσια της VAG...
Πραγματική ερώτηση τώρα...
Το GT από το Οctavia RS 1.8 τι διαφορές έχει (αν έχει...) σε επίπεδο κινητήρα,ανάρτησης (αντιστρεπτικές κλπ),και φρένων?
Skoda Octavia GT