Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Octavia GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Octavia GT
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 34
    • 35
    • 20 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    694
    5404
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      edit [Krus]

      Καλά αγαπητέ μου, όπως νομίζεις. Άντε , τώρα που απέδειξες τα πάντα, κάτσε να ξεκουραστείς μια στιγμή εσύ, να γράψω και εγώ λίγη SQL γιατί έχω μείνει λίγο πίσω στη δουλειά.
      Έτσιι....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krieza last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Έστω, του vag group. Μην κολλάτε εκεί.

        Επαναλαμβανω την απαντηση αγαπητε μου drdino:

        Σωστο... δε μπορει...Φυσικα....
        Δε μπορει ενα πρεμιουμ να εχει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο κινητηρα με ιδιους κωδικους και συσκευασια ανταλλακτικων με τα παλιοSkoda...

        Απο το ΕΤΟS παντως (το επισημο προγραμμα του VAG για ανευρεση και παραγγελια ανταλλακτικων) δεν προκυπτει καμμια διαφορα σε ανταλλακτικα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

          H Skoda πούλαγε επισημα μοτερ 150άρια με κιτ της Abt, σε αυτά αναφέρομαι. Ήτανε σαφές νομίζω.

          Τι περιλαμβανε το περιφημο αυτο 'κιτ' ξερεις??

          Αυτοκολιτάκι ΑΒΤ και διάφορα άλλα..

          Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.

          Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.

          Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:

            Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.

            Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.

            Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.

            εισαι **ΤΕΛΕΙΩΣ edit [kouk] **

            το 190 ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023

            τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krieza last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                H Skoda πούλαγε επισημα μοτερ 150άρια με κιτ της Abt, σε αυτά αναφέρομαι. Ήτανε σαφές νομίζω.

                Τι περιλαμβανε το περιφημο αυτο 'κιτ' ξερεις??

                Αυτοκολιτάκι ΑΒΤ και διάφορα άλλα..

                Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.

                Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.

                Μαλιστα...Ειρωνιουλες με λεπτομερειες, αλλα οι σημαντικες αλλαγες (οπως τα μεταλλα που αναφερθηκαν) αφαντες....

                Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.

                Aντε παλι οι ειρωνιες και τα σχολια μολις αποκαλυπτεται η ασχετοσυνη μας....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                  Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.

                  Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.

                  Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.

                  εισαι edit [kouk]

                  το **190 **ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023

                  ...

                  τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:

                    Ο 1.8 turbo της VW (της εταιρίας...) έβγαινε σε 2 εκδόσεις με σημαντικές αλλαγές.

                    Η απλή ήταν με τα 150/163 άλογα και η άλλη ήταν με 193/210/225. Αυτά για τον εργοστασιακό κινητήρα. Η ΑΒΤ μπορεί να τσίπωνε τον 150άρη να βγάζει 193 ή δε ξέρω πόσα, ο μαστρο θανάσης μπορεί να έβγαζει 1500 άλογα απο τον 150άρη κ.ο.κ.

                    Κατα τα άλλα μπούκωσα απο τους skodoπατέρες.

                    εισαι **ΤΕΛΕΙΩΣ edit [kouk] **

                    το **190 **ειναι το 150αρι μοτερ με την μικρη τουρμπινα, οχι το 210-225 με την 023

                    ...

                    τεσπα, γιαυτο υπαρχουν τα φορα στην πλειοψηφια τους, για να γινεται ο καθε καρπαζοεισπρακτορας αυθεντια..

                    +1

                    αυτο σε πειραξε ρε edit [kouk]?

                    μαθε -αφου μιλας που μιλας χωρις να ξερεις τιποτα- και επιμενεις κιολας, να παραδεχεσαι οταν κανεις λαθος..
                    ειναι μια ποιοτητα που χαρακτηριζει τους σοβαρους ανθρωπους..

                    ΕΚΤΟΣ βεβαια και αν επιμενεις ακομα οτι η εκδοση 193 ακολουθει τα προτυπα των 210-225-240.....

                    Πέτρο, ότι έχεις να πεις, πές το, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Με αυτη την πορεια, θα κλειδωθουν ολα τα θεματα?

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              edit [kouk] Ασχετη δημοσίευση!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                τελείωσε η παραγωγή ποιου ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                  Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!

                                  Έχει νόημα να χαϊδεύουμε μερικούς;

                                  Δεν χαϊδεύουμε κανέναν Χάρη. [kouk]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Εξακολουθούμε να χάνουμε τη μέρα μας σβήνοντας ή κάνοντας edit άσχετες και προκλητικές δημοσιεύσεις, αντί να το κλειδώσουμε που θα ήταν και η εύκολη λύση. Αν συνεχίσει αυτό, δεν μας αφήνετε άλλη επιλογή όμως. ΑΝ κλειδωθεί, ελπίζω να μην βγει κανείς να μιλήσει περί 'αυστηρότητας' των διαχειριστών, γιατί θα είναι ΠΟΛΥ άδικο.

                                    Lock alert #3

                                    [mod]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Από την πλευρά μου κανένα πρόβλημα, αλλά μιας και σβήστηκαν αρκετά καλώς ή κακώς, νομίζω πως υπάρχουν και κάποια άλλα που αξίζουν την ίδια τύχη... Που μάλιστα περιλαμβάνουν ΚΑΙ μειωτικούς χαρακτηρισμούς ΚΑΙ εμπρηστικά σχόλια...
                                      Αν θέλουν οι mods ας ρίξουν μια ματιά 2-3 σελίδες πιο πίσω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                        Από την πλευρά μου κανένα πρόβλημα, αλλά μιας και σβήστηκαν αρκετά καλώς ή κακώς, νομίζω πως υπάρχουν και κάποια άλλα που αξίζουν την ίδια τύχη... Που μάλιστα περιλαμβάνουν ΚΑΙ μειωτικούς χαρακτηρισμούς ΚΑΙ εμπρηστικά σχόλια...
                                        Αν θέλουν οι mods ας ρίξουν μια ματιά 2-3 σελίδες πιο πίσω...

                                        Κλασική διαμαρτυρία.

                                        Η κλασική μου απάντηση: δεν σβήνουμε αναδρομικά. Σβήνουμε από κάποιο σημείο και μετά. Ελπίζω το παρόν να είναι το τελευταίο offtopic. Συνεχίστε στο θέμα

                                        [mod]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krieza last edited by

                                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                          Έχει νόημα αυτή η κόντρα? Και, μάλιστα, η συνέχισή της?!

                                          Τι λες τωρα??Αν εχει νοημα αυτη η κοντρα??Τεραστιο!!!
                                          Πρωτα πρωτα πρεπει καποιοι να κοροϊδεψουν τα παλιοσκοντα (μικρο το κακο) αλλα και οσους τα οδηγουν (εδω τιθεται θεμα).
                                          Οταν λοιπον καποιοι απο τους θιγομενους αντιδρασουν* χαρακτηριζονται αυθωρει και παραχρημα σκονταλιμπαν και σκονταδιστες.
                                          Συν το οτι πεφτει συρμα.
                                          Στη συνεχεια,μολις οι επι παντος επιστητου εχοντες γνωμην, αποκαλυπτονται οτι περισσοτερο εχουν γνωσεις ενος αδειου τενεκε, αρχιζουν τα εμοτικονς οι ειρωνιες και ο συναγωνισμος για τη καλυτερη ατακα.
                                          Και ρωταω ευθεως την συντονιστικη ομαδα:
                                          Ποτε ρωτησε καποιος καποιον απο εμας τους αποκαλουμενους skodaλιμπαν ή skodaδιστες για κατι και ειτε δεν απαντησαμε(οσοι ξερουμε τουλαχιστον) ειτε ειρωνευτηκαμε και κοροϊδεψαμε (χωρις να προκληθουμε βεβαια...) τον οποιοδηποτε.
                                          Αντιθετα εδω μεσα, κατα κανονα, κρινεται ο καθενας απο το αυτοκινητο που εχει.Εχεις σκοντα??Εισαι παρακατιανος και καγκουρας με κομπλεξ κατωτεροτητας, ανεραστος (μιας και το αμαξι σου δεν αρεσει στα κοριτσακια) και με ολες της πληγες του Φαραω επι της κεφαλης σου....
                                          Εχεις μερσεντες??Αυτοματως τιθεσαι στη συνομωταξια των συνταξιουχων
                                          Εχεις μπεμβε??Εκαλα αυτη ειτε ειναι 316 αρα εισαι νουμερο ειτε εχεις σχεση με νταβατζηδες και νονους....Εχεις ΤSI??Eισαι μαλακας αφου πηγες και αγορασες ενα αμαξι με κινητηρα που, δε μπορει, σιγουρα θα σπασει...
                                          Και η δουλεια παει κορδωνι...
                                          Και κατι αλλο.Ειδατε ποτε δημοσιευση μου στη φορμουλα 1 ας πουμε ή στα κλασσικα αυτοκινητα??Μαλλον οχι...Γιατι??Γιατι πολυ απλα ειδικα με τη φορμουλα και τις εξελιξεις της ειμαι ΑΣΧΕΤΟΣ και προτιμω να διαβαζω (και να θαυμαζω αν θελεις) αλλους που ξερουν, στα δε κλασσικα αυτοκινητα γουσταρω εκεινους τους 'τρελλους' που μεσα στη 'μουχλα και τη φορμαλδεϋδη' πετανε λεφτα σε 'σαπακια 30ετιας' και κανουν θαυμασια πραγματα εχοντας και γνωσεις και μερακι με το αντικειμενο, παροτι κι εγω ασχολουμαι με την αναπαλαιωση ενος παλιοσκοντα του 83, αλλα προτιμω να διαβαζω και να βλεπω ευλαβικα τους πολυ περισσοτερα κατεχοντες απο εμενα....
                                          Και εν πασει περιπτωσει εγω ο κακος skodaλιμπαν και skodaδιστης δε θα ντραπω να ρωτησω ειτε με πμ ειτε δημοσια κατι που δε ξερω.Γιατι το κομπλεξ κατωτεροτητας που εχω και η καγκουρια που με διακρινει δεν επιτρεπουν να βγει ο ΞΕΡΟΛΑΣ που κρυβω μεσα μου.
                                          Αντιθετα αυτο συμβαινει με τη συντριπτικη πλειοψηφια των 'πολιτισμενων' που εχουν πρεμιουμ και οδηγανε ζμπορ....
                                          Τα αποτελεσματα τα βλεπετε αγαπητοι φιλοι της ομαδας διαχειρησης.
                                          Το 99,9% των θεματων εχει τετοια καταληξη.Το φορουμ εχει καταντησει παιδικη χαρα και ο Χρονομετρης εχει πολλους αξιους συνεχιστες και διαδοχους.
                                          Και σιγουρα δε φταινε μονο οι skodaλιμπαν και οι skodaδιστες....

                                          Περιμενω τα σχολια της ομαδας διαχειρησης και τις λοιδωριες και ειρωνιες απο καποιους που στο χωριο μου τους προσδιοριζουμε με τη λεξη ΞΕΡΟΛΑΣ....

                                          Φιλικα
                                          Ενας skodaλιμπαν
                                          (και skodaδιστης)

                                          *****Προσωπικα δε θιγομαι που δεν αρεσει το αυτοκινητο μου.Θιγομαι οταν καποιος με χαρακτηρισει εξαιτιας του αυτοκινητου μου.
                                          Και ειμαι αν θελετε ο πρωτος που αντιδρω λαθος....

                                          **εντιτ:**Δεν ειχα δει τη τελευταια δημοσιευση του Krus.Μετα χαρας να συνεχισω στο θεμα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsilis last edited by

                                            Παίδες,ειλικρινά δεν νομίζω ότι απεδώθησαν χαρακτηρισμοί επειδή έχετε Skoda...άλλωστε σε αυτό το θέμα προτάθηκε το Octavia 5 RS σαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που αξίζει τα παραπάνω χρήματα από το GT στο ακέραιο,σωστά?

                                            Το GT είναι εξαιρετικά φθηνό για αυτά που προσφέρει,αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος όσον αφορά το ξεπερασμένο σχήμα και εσωτερικό,αλλά και το πλαίσιο που είναι παλιό και μέτριο με βάση τα τωρινά πλαίσια της VAG...

                                            Πραγματική ερώτηση τώρα...
                                            Το GT από το Οctavia RS 1.8 τι διαφορές έχει (αν έχει...) σε επίπεδο κινητήρα,ανάρτησης (αντιστρεπτικές κλπ),και φρένων?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 20 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr