Τελικά τα καταφέραμε και την οδήγησα...
Στο Ν την οδήγησα για 20 μέτρα. Παραπάνω δεν άντεξα, όχι τόσο λόγω τιμονιού (που είναι κάπως αναίσθητο) όσο απόκρισης στο γκάζι, που είναι υπερβολικά νωχελική.
Με το D αλλάζει όντως άρδην στους δύο τομείς: το τιμόνι σφίγγει αρκετά και η απόκριση γίνεται πολύ πιο άμεση. Από την άλλη, εμένα προσωπικά μου κάνει εντελώς για κόλπο του μάρκετινγκ η όλη φάση, κυρίως λόγω της ρύθμισης του Ν.
Η θέση οδήγησης όπως είχα πει και στην άλλη δημοσίευση είναι πολύ καλή, με καλές ρυθμίσεις στο κάθισμα αλλά και στο τιμόνι. ΕΙδικά στο τελευταίο εγώ είμαι πολύ ψείρας, αλλά στην MiTo ικανοποιήθηκα αρκετά. Η θέση γενικότερα προδιαθέτει πολύ θετικά, και αυτό μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί. Το μόνο μελανό σημείο τουλάχιστον για τον δικό μου σωματότυπο είναι το υποβραχιόνιο σε σχέση με την θέση του λεβιέ. Δύσκολα τα πράματα, ίσως αν κατέβαινε λίγο χαμηλότερα να ήταν καλύτερα τα πράματα. Από την άλλη, έχω την εντύπωση πως ο λεβιές θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μπροστά, ώστε να βολεύει περισσότερο. Περιφερειακή ορατότητα αρκετά καλή, πίσω μέτρια τα πράγματα όμως.
Μοτερικώς τώρα: καταρχήν αυτό που με απογοήτευσε είναι ο ήχος, κυρίως λόγω των αναφορών που έχουν γίνει για διαφορετική κατασκευή κτλ κτλ κτλ. Θόρυβος υπάρχει, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Στο 150αρι bravo πχ τα πράγματα ήταν μάλλον καλύτερα λόγω ηχομόνωσης, ενώ καμία σχέση με τον ήχο των TS.
Από την άλλη, σε συνδυασμό με τις σχέσεις του κιβωτίου, το μοτέρ πάρει πάρα πολύ καλά... Πολύ καλές ρεπρίζ, δύναμη από αρκετά χαμηλά (όσο είσαι πάνω από τις 2k είσαι τζετ) αν και ψηλά μάλλον θα μπορούσε και καλύτερα. Αλλά no harm done, κατά τα άλλα έχει δύναμη και ροπή. Επίσης πολύ καλή κατανάλωση, η μέση του τεστ μου (που είναι σε τυποποιημένη διαδρομή ) ήταν στα 10,8 λίτρα. Το bravo σε σχεδόν παρόμοια είχε κάπου στο 1-1,5 λίτρο παραπάνω, ενώ το 207 GT κάπου στο μισό λίτρο παρακάτω.
Τα φρένα επίσης πολύ καλά, με αρκετή δύναμη και καλή προοδευτικότητα. Αντοχή δεν ξέρω, δεν το πίεσα τόσο.
Στο handling τώρα... Εκεί ομολογώ ότι χαλάστηκα λιγάκι. Κυρίως από θέμα ελκτικής πρόσφυσης, ακόμα και σε καλό οδόστρωμα. Σε σημεία που με το 207 έμπαινα χωρίς παρατράγουδα, με την MiTo είχαμε φωτορυθμικά, χωρίς αναγκαστικά να πήγαινα πιο γρήγορα. Αρκετό torque steer με 1η και 2α, περισσότερο από όσο περίμενα. Πάντως στο D αφήνει αρκετό περιθώριο για παιχνίδια με την ουρά και ανάποδα. Το τιμόνι καλό σε αίσθηση (στο D πάντα), στα επίπεδα της 147 αλλά όχι καλύτερο. Δεδομένου όμως του hype για τα coilover, contractive κτλ τα περίμενα πολύ καλύτερα τα πράγματα από τους ανταγωνιστές.
Μερικές λεπτομέρειες τώρα:
-αρκετοί τριγμοί από τις πόρτες (μηχανισμοί παραθύρων) σε μόλις 2000 χιλιόμετρα.
-Η λιμνούλα ήταν από τα νερά του κλιματιστικού
-Έχουν ήδη αρκετές παραγγελίες, αλλά καμία (από όσο ξέρει ο πωλητής δλδ) δεν είναι για αντικατάσταση 147.
-Προσπέκτους από το επίσημο λανσάρισμα και μετά