-
Γεια σας παιδια εγω ειμαι παλι!
Θα ηθελα να ρωτησω κατα ποσο πιστευετε οτι ειναι αξιοπιστο το θερμομετρο που εχει το Grand Vitara 3d. Μιλαω για το μοντελο το προηγουμενο (2005).
Συχνα εχω παρατηρησει οτι εχει αποκλιση 2-3 βαθμους σε σχεση με μοντελα αλλων ετιαριων. Το δικο μου δειχνει 2-3 παρακατω απο τους αλλους!
Ευχαριστω! -
Γεια σας παιδια εγω ειμαι παλι!
Θα ηθελα να ρωτησω κατα ποσο πιστευετε οτι ειναι αξιοπιστο το θερμομετρο που εχει το Grand Vitara 3d. Μιλαω για το μοντελο το προηγουμενο (2005).
Συχνα εχω παρατηρησει οτι εχει αποκλιση 2-3 βαθμους σε σχεση με μοντελα αλλων ετιαριων. Το δικο μου δειχνει 2-3 παρακατω απο τους αλλους!
Ευχαριστω! -
Γεια σας παιδια εγω ειμαι παλι!
Θα ηθελα να ρωτησω κατα ποσο πιστευετε οτι ειναι αξιοπιστο το θερμομετρο που εχει το Grand Vitara 3d. Μιλαω για το μοντελο το προηγουμενο (2005).
Συχνα εχω παρατηρησει οτι εχει αποκλιση 2-3 βαθμους σε σχεση με μοντελα αλλων ετιαριων. Το δικο μου δειχνει 2-3 παρακατω απο τους αλλους!
Ευχαριστω! -
Εχω παρατηρήσει και εγω αυτή την απόκλιση αλλα νομίζω πως είναι αρκετά αξιόπιστο, σε πρόσφατη εκδρομή το θερμόμετρο έλεγε 2-3 βαθμούς κάτω απο τα άλλα αλλα σε μια φάση έδειξε -1 (τα άλλα έδειχναν 2-3) και ο πάγος το επιβεβαίωσε.
-
Καθώς τα θερμόμετρα αυτοκινήτου επηρεάζονται από τη θερμότητα του κινητήρα αλλά και της θερμαινόμενης καμπίνας των επιβατών τείνω να θεωρήσω πιο σωστό αυτό που δείχνει τη χαμηλότερη θερμοκρασία θεωρώντας ότι είναι το καλύτερα μονωμένο! Άρα θα προτιμήσω του Vitara σου από τα άλλα!
Ο πάγος μπορεί να βρεθεί από τους 3-4 βαθμούς και κάτω. Για το λόγο αυτό στους 3 συνήθως βαράνε καμπανάκι τα θερμόμετρα των αυτοκινήτων. Υποτίθεται ότι θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί όταν κάνει πιο κρύο και μετά διατηρείται μέχρι τους 3-4 αλλά αν φυσάει αρκετά λόγω wind chill factor μπορεί να παγώνει πιο εύκολα σε πιο ψηλές θερμοκρασίες. Επίσης το πατημένο χιόνι παγώνει σχετικά εύκολα. Αλλά προσοχή, σε σκιερά σημεία ακόμα και με μεγαλύτερη θερμοκρασία μπορεί να έχει μείνει πάγος, άλλωστε θέλει και λίγη ώρα για να λιώσει... -
Και εγω αυτο θελω να πιστευω, οτι του G.Vitara θα ειναι πιο αξιοπιστο το θερμομετρο! Τα συγκριτικα των θερμοκρασιων τα εχω κανει με Toyota Corolla και VW Polo. (θελω να πιστευω οτι η αξιοπιστια εκτος δρομου να ισχυει και στα υπολοιπα χαρακτηριστικα του 4κινητου μου!)
Ευχαριστω! -
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Και εγω αυτο θελω να πιστευω, οτι του G.Vitara θα ειναι πιο αξιοπιστο το θερμομετρο! Τα συγκριτικα των θερμοκρασιων τα εχω κανει με Toyota Corolla και VW Polo. (θελω να πιστευω οτι η αξιοπιστια εκτος δρομου να ισχυει και στα υπολοιπα χαρακτηριστικα του 4κινητου μου!)
Ευχαριστω!Το θερμόμετρο αυτοκινήτου είναι 100% αξιόπιστο και συγκρίσιμο όταν το δεις μετα απο πολυώρη ακινησία του αυτοκινήτου οπότε αναπόφευκτα ο κινητήρας είναι κρύος. Σε ένα πριμέρα που είχα παλιότερα περιέργος το θερμόμετρο ήταν πάντα αξιόπιστο. (η δεν το έψαχνα τότε και δεν πείρα χαμπάρι αποκλίσεις )
-
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
(θελω να πιστευω οτι η αξιοπιστια εκτος δρομου να ισχυει και στα υπολοιπα χαρακτηριστικα του 4κινητου μου!)
Ευχαριστω!Ουτε και γω δεν καταλαβαινω τι εννοω με αυτο που εχω γραψει στην παρενθεση. Ασυναρτητο τελειως! η βιασυνη φταιει μαλλον!
-
Κάνε σύγκριση με ένα καλό θερμόμετρο υδραργύρου
-
Ο χρήστης gto έγραψε:
Το θερμόμετρο αυτοκινήτου είναι 100% αξιόπιστο και συγκρίσιμο όταν το δεις μετα απο πολυώρη ακινησία του αυτοκινήτου οπότε αναπόφευκτα ο κινητήρας είναι κρύος. Σε ένα πριμέρα που είχα παλιότερα περιέργος το θερμόμετρο ήταν πάντα αξιόπιστο. (η δεν το έψαχνα τότε και δεν πείρα χαμπάρι αποκλίσεις )Μπορεί να ήταν σε σημείο που δεν επηρεαζόταν από τον κινητήρα.
Στο Σκόντα αν είσαι σταματημένος κάποια ώρα, ΔΕΝ λαμβάνει υπόψη του την αύξηση της θερμοκρασίας, δείχνει την ένδειξη που είχε πριν σταματήσεις.
-
Στα Honda ρυθμίζεται από -6 έως +6 από την ένδειξη που έχει για να δείχνει σωστά. Λεπτομέρειες στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στα Honda ρυθμίζεται από -6 έως +6 από την ένδειξη που έχει για να δείχνει σωστά. Λεπτομέρειες στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.σε ποιο Honda?
-
accord, crv, για άλλα δεν ξέρω.
The service manual gives a procedure for adjusting the display by +/- 3
degrees- Turn the ignition switch ON (II)
- Push and hold the reset select button for 10 seconds. While you continue
to hold the button, the display will scroll through temperature settings
from +3 to -3 as shown
0.1.2.3.-3.-2.-1.0 (shown as continuing to wrap around) - When the desired correction value appears on the display, release the
button and the recalibrated outside air temperature will be displayed.
The next section tells you to dip the sensor into a bucket of ice water
while still connected and recalibrate to freezing. If you want to check the
resistance of the thermistor in the sensor, disconnect it and immerse it in
ice water. The resistance should be about 6.3 KOhms or 2 KOhms at 72 F.
The sensor is located just behind the grill. -
εχθές στο GV το πρωί το θερμόμετρο έδειχνε 1C και δίπλα είχε ένα εικονίδιο σαν χιόνι - αυτό που έχουν και τα κλιματιστικά.
Το εικονίδιο αυτό έσβησε όταν η θερμοκρασία έφθασε στους 4C.
Έψαξα στο manual αλλά δε βρήκα τίποτα, ξέρεις κανείς αν είναι κάτι ιδιαίτερο ή όχι? -
Όταν η θερμοκρασία φτάσει στους 3ο C και κάτω, υπάρχει ένδειξη πάγου.
Εμένα που σφυρίζει κιόλας να δεις σπάσιμο -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Όταν η θερμοκρασία φτάσει στους 3ο C και κάτω, υπάρχει ένδειξη πάγου.
Εμένα που σφυρίζει κιόλας να δεις σπάσιμοσφυριζει για τα babes ( ) αλλα δε το έχεις καταλάβει
Θερμομετρο Grand Vitara