-
@IKE
Τα Kangoo είναι τα πιο αξιόπιστα RENAULT. Κυριολεκτικά χαλάνε σπανιότατα. Την δεκαετία που ήμουνα στη δουλειά σπάνια είχαμε Kangoo για εγγύηση ή βλάβη εκτός εγγύησης και σε πληροφορώ ό,τι κυκλοφορούσαν πολλά και ειδικά τότε είχαν τα ΕΛΤΑ πολλά τα οποία συντηρούσαμε.
Ήταν δημοφιλές αυτοκίνητο γιατί στην εποχή του ήταν το μόνο στην κατηγορία που είχε κεντρικό κλειδωμα και αυτό βόλευε πολύ π.χ του διανομείς εμπορευμάτων που του προτιμούσαν.
Υπήρχε και μια έκδοση που λεγόταν PAMPA και που είχε μορφή τετρακίνητου (δηλαδή υπερυψωμένο, ενισχυμένες αναρτήσεις) αλλά ήταν μπροστοκίνητο, κυκλοφορούν στην Ελλάδα πολύ λίγα κομμάτια.Όμως το 4x4 (το οποίο μπορεί να εκδωσει άδεια ημιεπαγγελματικού και όχι επαγγελματικού) είναι μια άλλη περίπτωση.
Και αυτό λόγω του κεντρικού διαφορικού της NISSAN (το ίδιο με Xtrail) το οποίο δεν επισκευάζεται και πρέπει να στοιχίζει τώρα περίπου 2000 ευρώ (μπορεί και παραπάνω).
Νομίζω καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
Μερικά από αυτά (διαφορικά) σε αυτοκίνητα που είχαμε πουλήσει έκαναν θόρυβο και η οδηγία και η λύση του προβλήματος ήταν η αλλαγή τους.
Στα πλαίσια της εγγύησης όλα καλά, αλλά άμα το πληρώσει κανείς τσούζει πολύ.
Οπότε προσοχή στο σημείο αυτό.
Οπότε προσοχή το κομμάτι αυτό. -
σίγουρα δεν έχει τους χώρους που έχει το kangoo αλλά πίστεψε με βάζεις 5 άτομα μέσα στο Duster ακόμα και στην έκδοση 4Χ2 και δεν σε αφήνει πουθενά...
-
thvarveris ευχαριστώ πολύ, πολύ χρήσιμο αυτό με το διαφορικό.
-
Με αφορμή τα καινούρια 'αυτόματα' Dacia, η Renault είχε νομίζω σε Clio και Twingo ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πενταλ συμπλέκτη. Τι απέγιναν εκείνα? Ηταν επιτυχημένα/προβληματικά?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με αφορμή τα καινούρια 'αυτόματα' Dacia, η Renault είχε νομίζω σε Clio και Twingo ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πενταλ συμπλέκτη. Τι απέγιναν εκείνα? Ηταν επιτυχημένα/προβληματικά?Το Twingo Easy εννοείς. Καινοτόμο μεν, ωστόσο είχε εμφανίσει πολλά προβλήματα. Είχε μια φίλη μου ένα τέτοιο και την είχε ταλαιπωρήσει αρκετά.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Με αφορμή τα καινούρια 'αυτόματα' Dacia, η Renault είχε νομίζω σε Clio και Twingo ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πενταλ συμπλέκτη. Τι απέγιναν εκείνα? Ηταν επιτυχημένα/προβληματικά?
Το Twingo Easy εννοείς. Καινοτόμο μεν, ωστόσο είχε εμφανίσει πολλά προβλήματα. Είχε μια φίλη μου ένα τέτοιο και την είχε ταλαιπωρήσει αρκετά.
Νομίζω δεν λεγόταν easy αλλά ..Renault Twingo Cinetic 5 Speed νομίζω..
-
Αν και το 'Twingo Easy' κάτι μου λέει θυμάμαι και κάτι σε 'Quickshift'.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν και το 'Twingo Easy' κάτι μου λέει θυμάμαι και κάτι σε 'Quickshift'.Το Quickshift έβγαινε στα Clio πιο πολλή (για τα Twingo δεν ξέρω) και αργότερα στα Master και Trafic.
-
Το Quickshift είναι αυτό που εφοδιάζει και τώρα τα Twingo II και Clio III. Και γενικά δεν πρέπει να έχουν ζήτημα αξιοπιστίας. Και είχε μπει στα τελευταία χρόνια του Twingo I και του Clio II.
Το Easy είχε τοποθετηθεί στο 1ο twingo νομίζω 96-97 αλλα είχε πολλα προβλήματα και αποσύρθηκε. Εχω διαβάσει και για περιπτώσεις όπου το easy είχε αντικατασταθεί με κανονικά χειροκίνητα κιβώτια και μεγάλα κόστη επισκευών και αλλαγών.
Για το cinetic δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι ήταν ενδιάμεσα του easy και του quickshift σαν έκδοση του Twingo και πρέπει να ήταν εξέλιξη του easy αλλά με κάθε επιφύλαξη για το συγκεκριμένο.
Ισως ο thvarveris μπορει να μας διαφωτίσει καλύτερα.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το Quickshift είναι αυτό που εφοδιάζει και τώρα τα Twingo II και Clio III. Και γενικά δεν πρέπει να έχουν ζήτημα αξιοπιστίας. Και είχε μπει στα τελευταία χρόνια του Twingo I και του Clio II.Το Easy είχε τοποθετηθεί στο 1ο twingo νομίζω 96-97 αλλα είχε πολλα προβλήματα και αποσύρθηκε. Εχω διαβάσει και για περιπτώσεις όπου το easy είχε αντικατασταθεί με κανονικά χειροκίνητα κιβώτια και μεγάλα κόστη επισκευών και αλλαγών.
Για το cinetic δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι ήταν ενδιάμεσα του easy και του quickshift σαν έκδοση του Twingo και πρέπει να ήταν εξέλιξη του easy αλλά με κάθε επιφύλαξη για το συγκεκριμένο.
Ισως ο thvarveris μπορει να μας διαφωτίσει καλύτερα.
Το easy ήταν στα παλιά twingo (μέχρι 99 νομίζω), κλασικό χειροκίνητο Η δίχως πεντάλ συμπλέκτη. Με πολύ λίγα ευρώ (70 νομίζω) το έκανες πλήρως χειροκίνητο στην πρώτη ζημιά. Ήταν ακριβές οι ζημιές σε αυτό και επέζησαν πολύ λίγα, δεν είχε και πολλές πωλήσεις.
Το Quickshift είναι όπως τα λες, ημιαυτόματο τύπου Senso.
-
παίδες καλήμερα το ξέρω οτι το avatar με το ποστ μου εδώ δεν έχουν καμία σχέση ...αλλα πλεων εχει πέσει στα χέρια μου ενα 19 αρι sedan του 95..ειναι 1400cc , λοιπών θέλω να μάθω αν ειναι με τα 60 η με τα 80 αλογα...πανω στην μηχανη λεει renault energy αυτά κ λόγο απόστασής δεν μπορώ να έχω τον vin ...
-
λογικα με τα 80 ...ποσα χιλιομετρα εχει..? χρωμα..?
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
παίδες καλήμερα το ξέρω οτι το avatar με το ποστ μου εδώ δεν έχουν καμία σχέση ...αλλα πλεων εχει πέσει στα χέρια μου ενα 19 αρι sedan του 95..ειναι 1400cc , λοιπών θέλω να μάθω αν ειναι με τα 60 η με τα 80 αλογα...πανω στην μηχανη λεει renault energy αυτά κ λόγο απόστασής δεν μπορώ να έχω τον vin ...Αν λέει renault energy 80 αλογάκια έχει.Και να σκεφτείς πως αυτή η γενιά κινητήρων είναι η βάση για τους κινητήρες που εξέλισε η renault μέχρι τον 1.4 με τα 98 άλογα και το αειθαλή 1.6 με τα 110.
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Με αφορμή τα καινούρια 'αυτόματα' Dacia, η Renault είχε νομίζω σε Clio και Twingo ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πενταλ συμπλέκτη. Τι απέγιναν εκείνα? Ηταν επιτυχημένα/προβληματικά?
Το Twingo Easy εννοείς. Καινοτόμο μεν, ωστόσο είχε εμφανίσει πολλά προβλήματα. Είχε μια φίλη μου ένα τέτοιο και την είχε ταλαιπωρήσει αρκετά.
Νομίζω δεν λεγόταν easy αλλά ..Renault Twingo Cinetic 5 Speed νομίζω..
Easy λεγόταν:
October 1994 - Easy model launched, with a semi automatic gearbox.
Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_TwingoΤο Quickshift είναι αυτό που εφοδιάζει και τώρα τα Twingo II και Clio III. Και γενικά δεν πρέπει να έχουν ζήτημα αξιοπιστίας. Και είχε μπει στα τελευταία χρόνια του Twingo I και του Clio II.
Το Easy είχε τοποθετηθεί στο 1ο twingo νομίζω 96-97 αλλα είχε πολλα προβλήματα και αποσύρθηκε. Εχω διαβάσει και για περιπτώσεις όπου το easy είχε αντικατασταθεί με κανονικά χειροκίνητα κιβώτια και μεγάλα κόστη επισκευών και αλλαγών.
Για το cinetic δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι ήταν ενδιάμεσα του easy και του quickshift σαν έκδοση του Twingo και πρέπει να ήταν εξέλιξη του easy αλλά με κάθε επιφύλαξη για το συγκεκριμένο.
Ισως ο thvarveris μπορει να μας διαφωτίσει καλύτερα.
Το easy ήταν στα παλιά twingo (μέχρι 99 νομίζω), κλασικό χειροκίνητο Η δίχως πεντάλ συμπλέκτη. Με πολύ λίγα ευρώ (70 νομίζω) το έκανες πλήρως χειροκίνητο στην πρώτη ζημιά. Ήταν ακριβές οι ζημιές σε αυτό και επέζησαν πολύ λίγα, δεν είχε και πολλές πωλήσεις.
Όντως αυτό ισχύει. Και η φίλη μου στο τέλος τοποθέτησε συμπλέκτη και το έκανε κλασικό χειροκίνητο.
Και ένα λινκ ενδεικτικό των προβλημάτων που έβγαζε:
http://www.twingooc.com/showthread.php?2793-Twingo-Easy-major-problem -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Quickshift είναι αυτό που εφοδιάζει και τώρα τα Twingo II και Clio III. Και γενικά δεν πρέπει να έχουν ζήτημα αξιοπιστίας. Και είχε μπει στα τελευταία χρόνια του Twingo I και του Clio II.
Το Easy είχε τοποθετηθεί στο 1ο twingo νομίζω 96-97 αλλα είχε πολλα προβλήματα και αποσύρθηκε. Εχω διαβάσει και για περιπτώσεις όπου το easy είχε αντικατασταθεί με κανονικά χειροκίνητα κιβώτια και μεγάλα κόστη επισκευών και αλλαγών.
Για το cinetic δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι ήταν ενδιάμεσα του easy και του quickshift σαν έκδοση του Twingo και πρέπει να ήταν εξέλιξη του easy αλλά με κάθε επιφύλαξη για το συγκεκριμένο.
Ισως ο thvarveris μπορει να μας διαφωτίσει καλύτερα.
Το easy ήταν στα παλιά twingo (μέχρι 99 νομίζω), κλασικό χειροκίνητο Η δίχως πεντάλ συμπλέκτη. Με πολύ λίγα ευρώ (70 νομίζω) το έκανες πλήρως χειροκίνητο στην πρώτη ζημιά. Ήταν ακριβές οι ζημιές σε αυτό και επέζησαν πολύ λίγα, δεν είχε και πολλές πωλήσεις.
Το Quickshift είναι όπως τα λες, ημιαυτόματο τύπου Senso.
Το Quickshift παρουσιάστηκε αν δεν κάνω λάθος το 2002 πρώτα στα Τwingo και μετά στο Clio. Προβλήματα αξιοπιστίας δεν είχε άλλα ήταν πολύ αργό στις αλλαγές, τόσο στις απολύτως αυτόματες όσο και στις ημιαυτόματες. Τόσο αργό που ακόμα και η μάνα μου που δεν έχει οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο θα δυσανασχετούσε
Για το easy είναι όπως τα λέτε, κλασσικό μηχανικό σασμάν χωρίς πεντάλ συμπλέκτη. Η αλλαγές γίνονταν όταν ενεργοποιούταν μια τρόμπα στο σπρώξιμο του λεβιέ ταχυτήτων που ήταν όπως λέτε διάταξης Η και αυτή με την σειρά της ενεργοποιούσε τον συμπλέκτη.
Ήτα πολύ ωραίο στο οδήγηση αλλά από αξιοπιστία άστα να πάνε. Φυσικά το να το διατηρήσεις στην αρχική του μορφή δεν συνέφεραι, γιατί κατά την προσφιλή τακτική της Renault τα ανταλλακτικά ήταν απλησίαστα. Έτσι μετραπονταν όλα σε κλασσικά χειροκίνητα και τα λεφτά που χρειάζονταν ήταν αρκετά και (επ ουδενί 70 ευρώ) και πάντα με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, (γιατί αν αγόραζες ας πούμε καινούργια πεταλιέρα από την RENAULT ήθελες μια περιουσία), συν ότι ήταν αρκετά και τα εργατικά.Για το cinetic δεν θυμάμα τίποτα, το μόνο που θυμάμαι είναι αυτή ήταν η ονομασία του TWINGO με το Quickshift μετάδοση.
Και επ ευκαρία πάντα έχω την απορία πως μια εταρεία που κατέχει την ημιαυτόματη μετάδοση εδώ κοντά 20 χρόνια έχει μείνει τόσο πολύ πίσω στον τομέα και έχει αφήσει την VW να αλωνίζει στον τομέα αυτό με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο της. Πάντα αργά αντανακλαστικά από την RENAULT.
-
RAFI πάντως πάει πολύ καλά στον δρόμο έχει κάλο στήσιμο..αν και είναι τέρας απο θέμα απόστασής με το έδαφος (το είχε ψηλώσει ο πρώην κάτοχος -θείος μ ).. είναι κόκκινο με 207000χλμ.. πάντως ρωτάω γτ ειχε τον πάπα απο πάνω κ αναρωτιόμουν αν είναι karbyrater ?? πάντως για 80 άλογά πάει καλαα...
απο βλάβες τι να προσέχω ?? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
παίδες καλήμερα το ξέρω οτι το avatar με το ποστ μου εδώ δεν έχουν καμία σχέση ...αλλα πλεων εχει πέσει στα χέρια μου ενα 19 αρι sedan του 95..ειναι 1400cc , λοιπών θέλω να μάθω αν ειναι με τα 60 η με τα 80 αλογα...πανω στην μηχανη λεει renault energy αυτά κ λόγο απόστασής δεν μπορώ να έχω τον vin ...
Αν λέει renault energy 80 αλογάκια έχει.Και να σκεφτείς πως αυτή η γενιά κινητήρων είναι η βάση για τους κινητήρες που εξέλισε η renault μέχρι τον 1.4 με τα 98 άλογα και το αειθαλή 1.6 με τα 110.
Να προσθέσω ό,τι τα πρώτα energy που ήρθαν στην Ελλάδα περίπου το 91-92 ήταν τοποθέτησης Ελληνικής.
Τι θέλω να πω.
Για λόγους φορολογικούς τα αυτοκίνητα εισάγονταν με παλιό μοτέρ 1200 cc η ΜΑΒΑ άλλαζε τα μοτέρ με τα Energy και η τιμή του έβγαινε μικρότερη απ΄ ότι αν εισάγονταν απ' την αρχή σαν 1400.
Ο αριθμός πλαισίου σε αυτά τα αυτοκίνητα ξεκίναγε αν θυμάμαι καλά με το συδνυασμό VF1B53Q.
Όλο κόλπα για να κοροϊδέψεις το παράλογο φορολογικό καθεστώς που συνεχίζει να υπάρχει στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
RAFI πάντως πάει πολύ καλά στον δρόμο έχει κάλο στήσιμο..αν και είναι τέρας απο θέμα απόστασής με το έδαφος (το είχε ψηλώσει ο πρώην κάτοχος -θείος μ ).. είναι κόκκινο με 207000χλμ.. πάντως ρωτάω γτ ειχε τον πάπα απο πάνω κ αναρωτιόμουν αν είναι karbyrater ?? πάντως για 80 άλογά πάει καλαα...
απο βλάβες τι να προσέχω ??Τα φρένα που δεν ήταν και τόσο καλά αν και στο δικό σου μοντέλο είχαν βελτιωθεί.
-
Και επ ευκαρία πάντα έχω την απορία πως μια εταρεία που κατέχει την ημιαυτόματη μετάδοση εδώ κοντά 20 χρόνια έχει μείνει τόσο πολύ πίσω στον τομέα και έχει αφήσει την VW να αλωνίζει στον τομέα αυτό με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο της. Πάντα αργά αντανακλαστικά από την RENAULT.
Το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο της VW δεν είναι της VW αλλά εξωτερικών προμηθευτών της, σαν αυτοκινητιστική τεχνολογία δε πρωτοεφαρμόστηκε στα αγωνιστικά Πόρσε της δεκαετίας του '80.
Στην VW όμως πιστώνουμε την μαρκετινίστικα ορμώμενη έμπνευσή της να ρισκάρει, κλείνοντας θηριώδεις παραγγελίες στους 2 διαφορετικούς προμηθευτές της για να το εισάγει μαζικά στην αγορά.Δεν είναι μόνο η Ρενώ που έχει μείνει 'πίσω' σε αυτά τα κιβώτια, είναι κυρίως οι αμερικάνοι και οι ιάπωνες που ήταν μακράν μετρ των αυτόματων μεταδόσεων εδώ και δεκαετίες.
Επίσης τα προβλήματα που αναφέρεις στα 'ημί' της Ρενώ είναι αρκετά για να αποθαρρύνουν άπαξ και δια παντός τους νοικοκυραίους που τα προτίμησαν. Το πιθανότερο ήταν μάλιστα να πούλησαν ελάχιστα, γιατί αν πούλαγαν τον αγλέορα θα είχαν και συνέχεια.Από την άλλη τα διπλοσύμπλεκτα ενώ αγοραία είναι πιασάρικα, τεχνικώς δεν είναι πανάκεια. Έχω διαβάσει πλήθος άρθρων και αναφορών (και εδώ στο φόρουμ) ότι τα κλασσικά αυτόματα είναι πιο ραφινάτα στην λειτουργία τους, ιδιαίτερα στα πολλά άλογα και στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα. Στα ελαφρυντικά ότι έχουν ακόμα δρόμο εξέλιξης μπροστά τους.
-
εχει και πισο diskofrena δεν ξερω αν αυτη ειναι η βελτιοση που λες...απλα τα μπροστινα δεν ειναι αεριζομενα.... άλλα για την χρήση που κάνω είναι jet , επαρχιακοί δρόμοι-χωματόδρομοι αρκετοί μέχρι και 'ανάβασή'στα βουνά του χωρίου!!α και μια ερώτησή ένα πορτοκάλι λαμπάκι που ανάβει δίπλα από τον δείκτη βενζίνης είναι λογικό??
RENAULT FORUM