Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 853
    • Best 0
    • Groups 0

    vasilism

    @vasilism

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    853
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website renaultnewsgr.blogspot.com/ Location Πάτρα

    vasilism Unfollow Follow

    Latest posts made by vasilism

    • RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix

      Ο χρήστης body125z έγραψε:


      H RENAULT μη μας περνάει για χαζούς, γιατί όσο επιτυχία είχαν τα ρεντμπουλ που φόραγαν τον εν λόγω κινητήρα, άλλα τόσο σέρνονται τα Caterham με το ίδιο μοτέρ...
      Ας όψεται ο άγιος Newey....

      χαχαχα...Ωραία αξιολογείς τα πράγματα. φυσικά και δεν ειναι έτσι, αλλά με το σκεπτικό σου το ίδιο ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστες κινητήρων που εφοδιαζουν άλλες ομάδες πέραν τον δικών τους (Sauber,Toro Rosso=Ferrari
      McLaren,Force India=Mercedes) εάν έπαιρναν το πρωτάθλημα. το ιδιο θα ελεγα και εγω σε εσενα τοτε.

      Τουλάχιστον η Renault πέραν της Red Bull και την επιτυχία αυτή, έχει και την Lotus(πρώην δικιά της ομάδα) που ειναι ικανή να χτυπάει νίκες, και έχει πάρει και δυο, πέρυσι και φέτος με τον κιμι. Ακόμη και με την Williams πήρε πέρυσι. Δεν είδα καμία εκ τον Sauber, Toro Rosso, Force India να χτυπάει νίκες.

      Μα αυτό που θέλω να σου πω είναι οτι ο κινητήρας από τότε που πάγωσαν οι εξελίξεις τους το 2007, μηδαμινό ρόλο παίζει στην επιτυχία μιας ομάδας. Έτσι με αυτό το σκεπτικό οι Toro Rosso, Force India, Sauber κλπ δε χτυπάν πρωταθλήματα οχι λόγω κινητήρα αλλά λόγω αεροδυναμικής κλπ.
      Θυμάμαι το Giedo Van dE Garde της Caterham να λέει στη συνέντευξή του οτι εύχεται να είχε τη κάθετη δύναμη που έχουν τα μονοθέσια της Redbull γιατί κινητήρα όπως ξέρεις έχουν πανομοιότυπο...
      Όπως και να έχει όλα αυτά με τις αφίσες και τα flyers γίνονται για λόγους marketing. Μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα θα βγάλει η Renault ένα επετειακό Megane F1 και όλοι θα βγουν να σκίζουν τις πίστες - δρόμους με τους τετράτροχους Renault - κουβάδες τους...

      χαχαχα...αμ πεστο ετσι, ειναι κουβαδακια τα Renault. τωρα συνενοηθηκαμε.

      H Williams δηλαδη πήρε νίκη περσι χάρη στη Renault? Όπως λέει και ο Αλεξ είναι μηδενικός ο ρόλος του κινητήρα αυτη την εποχή, είδαμε τι κάνουν και τα μονοθεσια με Mercedes που υποτίθεται πως είναι ο καλύτερος

      Τουλαχιστον πηρε νικη και εχει μεριδιο και η Renault καθως εφοδιαζει την ομαδα.

      Συμφωνω φυσικα οτι μετα το παγωμα οι κινητηρες δεν παιζουν το ρολο που πρεπει στην F1, αλλα βλεπουμε οτι η Renault το 'ψαχνει' γενικος. εχει το μικροτερο κινητηρα σε διαστασεις πραγμα που βοηθαει στην αεροδυναμικη σχεδιαση, εχει την καλυτερη καταναλωση καυσιμου, και περαν απο αυτα ξερουμε ολοι τα τρικ με τις χαρτογραφησεις κτλ. οποτε εχει και η Renault μεριδιο εστω και αυτο το μικρο σε αυτην την επιτυχια.

      posted in Formula 1
      V
      vasilism
    • RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix

      Ο χρήστης body125z έγραψε:


      H RENAULT μη μας περνάει για χαζούς, γιατί όσο επιτυχία είχαν τα ρεντμπουλ που φόραγαν τον εν λόγω κινητήρα, άλλα τόσο σέρνονται τα Caterham με το ίδιο μοτέρ...
      Ας όψεται ο άγιος Newey....

      χαχαχα...Ωραία αξιολογείς τα πράγματα. φυσικά και δεν ειναι έτσι, αλλά με το σκεπτικό σου το ίδιο ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστες κινητήρων που εφοδιαζουν άλλες ομάδες πέραν τον δικών τους (Sauber,Toro Rosso=Ferrari
      McLaren,Force India=Mercedes) εάν έπαιρναν το πρωτάθλημα. το ιδιο θα ελεγα και εγω σε εσενα τοτε.

      Τουλάχιστον η Renault πέραν της Red Bull και την επιτυχία αυτή, έχει και την Lotus(πρώην δικιά της ομάδα) που ειναι ικανή να χτυπάει νίκες, και έχει πάρει και δυο, πέρυσι και φέτος με τον κιμι. Ακόμη και με την Williams πήρε πέρυσι. Δεν είδα καμία εκ τον Sauber, Toro Rosso, Force India να χτυπάει νίκες.

      posted in Formula 1
      V
      vasilism
    • RE: 2013 - Airtel Indian Grand Prix


      posted in Formula 1
      V
      vasilism
    • RE: 2013 - Japanese Grand Prix (Suzuka)

      New Record!

      posted in Formula 1
      V
      vasilism
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      'Eγώ; Clio! ' Δεν έλεγε?

      Και συμπληρώνω αν θυμάμαι καλά.. 'Τι μένει στα μεγάλα'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilism
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης chemic έγραψε:

      όσο το βλέπω τόσο πιο πανέμορφο μου φαίνεται το ατιμο το νεο κλιο

      έχεις άλλες 2 γενιές κλιο να αποκτήσεις και μετά βλέπεις...

      ξεκίνησα αργά την καριέρα μου ως γαλλόφιλος ρε γαμώτο

      το κλιο είναι δεύτερο σε πωλήσεις για τον Αύγουστο ευρωπαικά (πέρισυ ήταν έκτο) ξεπερνώντας το φιεστα και πόλο. best seller που χρειαζόταν η ρενώ!
      θα πήγαινε κ ακόμα καλύτερα, αλλά στην γερμανία δεν πουλάει τίποτα (παιζει κάτω από τη θεση 40! )

      Τον Ιούλιο στην 67 θέση με 1200 κομματια και τον Αύγουστο στην 36 θέση με 1700 κομματια. Ανεβαίνει σταδιακά..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilism
    • RE: Renault Megane III

      Μέχρι και το 2012..

      • Cars : Clio III, Clio III Estate, Symbol, Fluence and Megane dCI.
      • Engines: K7J, K4M, K4J and K9K.
      • Gearboxes: JB1, JB3, JH3 and JR5.
      • Front and rear suspensions
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilism
    • RE: RENAULT FORUM

      Το νέο πρόσωπο της Renault....ολοκληρωμένο πλέον από μεριάς Concept's.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vasilism
    • RE: Renault Espace V

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      V
      vasilism
    • RE: Renault Espace V

      τα μοναδικά τα οποία θα ειναι κατά μεγάλο ποσοστό κοντά στα πρωτότυπα ειναι το Twin'Run(Twin'Z) R-Space, Frendzy..κατά την γνώμη μου.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      V
      vasilism
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr