Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lexus RX-400h
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Lexus RX-400h
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    11
    16
    823
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasdaris last edited by

      Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.

      http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html

      Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.

      Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!

      Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...

      Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.

      Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.

      Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:

      Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
      Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?

      Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.

      Ευχαριστώ,

      Άγγελος.

      ΥΓ.
      Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει'

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vasdaris last edited by

        Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.

        http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html

        Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.

        Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!

        Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...

        Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.

        Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.

        Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:

        Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
        Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?

        Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.

        Ευχαριστώ,

        Άγγελος.

        ΥΓ.
        Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasdaris last edited by

          Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.

          http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html

          Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.

          Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!

          Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...

          Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.

          Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.

          Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:

          Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
          Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?

          Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.

          Ευχαριστώ,

          Άγγελος.

          ΥΓ.
          Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει'

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            amstrad last edited by

            Προσωπικα αν το Grand Vitara που πηρα πριν 4 μηνες ερχοταν με diesel, υγραεριο ή υβριδικο θα το προτιμουσα με τα χιλια! Και ακομα καλυτερα αμα χρησιμοποιουσε υδρογονο που ειναι ακομα πιο καθαρο! Προσωπικα μισω καθε καυσιμο που ρυπαινει το περιβαλλον και καθετι που συμβαλλει στην προστασια του περιβαλλοντος ειναι ευπροσδεκτο!
            Μακαρι να ακολουθησουν ολες οι εταιρειες την πολιτικη των υβριδικων αυτοκινητων και οι αντιπροσωπειες να φερουν τα μοντελα που ηδη κυκλοφορουν εξω!
            Το Lexus ειναι εξαιρετικη επιλογη και ο πεθερος σου θα εχει μονο καλα λογια να πει, μετα απο μερικους μηνες χρησης!
            Καλοταξιδο![/img]

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • D
              dimitrios last edited by

              πολύ καλή επιλογή το Lexus RX400h.
              Φοβερή τεχνολογία που καθιστά ένα suv 2τονων να καταναλώνει όσο ένα 1600άρι...

              καλοτάξιδο...!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Καλα ολα αυτα που λετε ( και αναβω φιτιλιες προς χαρην κουβεντας) αλλα αν δεν συμεριστει αυτη την αποψη ο μεγαλυτερος καταναλωτης 'πετρελαιου με οποιαδηποτε μορφη' στον κόσμο....... ολοι εμεις μαζι κανουμε μια τρυπα στο νερο

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • V
                  vasdaris last edited by

                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                  Καλα ολα αυτα που λετε ( και αναβω φιτιλιες προς χαρην κουβεντας) αλλα αν δεν συμεριστει αυτη την αποψη ο μεγαλυτερος καταναλωτης 'πετρελαιου με οποιαδηποτε μορφη' στον κόσμο....... ολοι εμεις μαζι κανουμε μια τρυπα στο νερο

                  Δυστυχώς, μόνο όταν οι φόροι στα καύσιμα για ιδιώτες/επαγγελματίες εξισωθούν (Μάιος 2006) θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για το πετρέλαιο στα αυτοκίνητά μας.

                  Αυτό είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Οσοι ήταν σε γραφεία κίνησης σε μονάδες ξέρουν πολύ καλά τι και κυρίως ΠΟΣΟ καίει ένα στρατιωτικό όχημα. Αντίστοιχα και όλα τα ΔΧ και δη τα κρατικά αυτοκίνητα τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι κακοσυντηρημένα.

                  Μακάρι να μπορούσε το κράτος να δώσει το παράδειγμα για τους πολίτες του - και αυτό δεν ισχύει μόνο στην περίπτωσή μας με τα καύσιμα - και να μη τους μεταχειριζόταν όπως οι φεουδάρχες στο μεσαίωνα.

                  Πόσα κρατικά αυτοκίνητα/υπηρεσίες χρησιμοποιούν ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ καύσιμα?
                  Γιατί άραγε δεν αναπτύχτηκαν εναλλακτικές μορφές παραγωγής ενέργειας στη χώρα μας απο αέρα,ήλιο,κύματα κτλ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vasdaris last edited by

                    Άραγε πόσο καλά μπορεί να συμπεριφερθεί ένα υβριδικό 'εκτός δρόμου'. Λογικά θα είναι αρκετά ευαίσθητο και μάλλον βαρύτερο λόγω των μπαταριών.

                    Πχ θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ένα Defender 90 υβριδικό? Δεν γνωρίζω πόσο ώριμη είναι η τεχνολογία αλλά και η αγορά για κάτι τέτοιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • W
                      wantone last edited by

                      Το οδηγησα και δεν μου αρεσε. Πολλα τα μειονεκτηματα του, μετρια η καταναλωση. 2 τοννους οχημα ειναι.

                      Τα ντηζελ ειναι το μελλον, αλλα και το παρον σε πολλες ευρωπαικες χωρες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        RX400h - μέση κατανάλωση τεστ 4Τ 10,2 l/100km
                        LR3 TDV6 - μέση κατανάλωση τεστ 4Τ 14,0 l/100km

                        Παντού υπάρχει ενας μύθος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • W
                          wantone last edited by

                          Οδηγησε το και μετα θα μου πεις. Το πλεονεκτημα με το Λεξους ειναι οτι μπορει να σβησει τον βενζινοκινητηρα (3.3 λτ) στις κατηφορες και οταν περιμενεις στο φαναρι. Μειονεκτημα: για να ξεκινησεις πρεπει να περιμενεις 2-3 δευτερολεπτα να παρει μπρος, στο επομενο σταματημα παλι τα ιδια (ποσο θα αντεξει αυτη η μιζα). Με τον ηλεκτροκινητηρα μονο να ερποντας πηγαινε.

                          Αλλα και 10λτ/100χμ μεση καταναλωση ειναι αισιοδοξο νουμερο και θα πρεπει να το οδηγας αρκετα προσεκτικα για να το παρεις (εγω ειδα 16).

                          Επισης, να σημειωσω το μεγαλο βαρος του, το τρελλο τορκ στιιρ στις επιταχυνσεις ισχυος (βασικα ειναι μπροστοκινητο), η απουσια ταχυτητων (CVT) που κανει την οδηγηση φοβερα βαρετη, και το τελειως νεκρο και χωρις επαναφορα τιμονι, το χειροτερο που εχω οδηγησει τα τελευταια χρονια.

                          Και ισως κινδυνος ηλεκτροπληξιας (δεν ξερω για αυτο μπορει να ειναι φημες).

                          Καλο γκατζετακι η καμερα οταν κανεις οπισθεν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • B
                            bebes last edited by

                            Το θέμα είναι πολύπλοκο και όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι και θέμα συγκυριών. Όμως ενας απο τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του Diesel, η Audi έφτιαξε ένα υδριδικό Q7. δεν νομίζω να είναι τυχαίο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Παρεπιπτοντως, εννουσα την Αμερικη, αλλα οχι οτι παει πισω και το Δημοσιο.......

                              Η υβριδικη τεχνολογια πιστευω οτι δεν εχει δειξει τα 'δοντια' της ακομα......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                tiger last edited by

                                Καθε εταιρεία επενδυει σε έρευνα,αναλογα με τις δυνατότητες της.
                                Οι πιο φτωχες αναγκαστικα θα μεινουν στο πετρέλαιο και θα ελπιζουν να μην τις προσπεράσουν οι άλλες πολυ γρήγορα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Στην ψηφοφορια εριξα ΟΧΙ... Δεν εννοω πως η υβριδικη τεχνολογια ειναι κακη, αλλα δεν πιστευω οτι μπορει να αποτελεσει την εξελιξη. Προσωπικα πιστευω στην εξελιξη και αξιοπιστια ως λυσης, τους Diesel. Βεβαια η υβριδικη τεχνολογια στην παρουσα φαση για 'τερατα' τυπου RX400 σιγουρα ειναι οτι καλυτερο.... αν και θα τα προτιμουσα συνδυασμενα με Diesel καποια στιγμη.

                                  Εμενα με ανυσηχουν τυχον αδυναμιες των υβριδικων που ισως ανακαλυφτουν ποιο μετα. Δεν μου αρεσει η ιδεα να κουβαλαω τοσο ηλεκτρικο φορτιο πανω μου, οπως επισης αυτοι οι συσσωρευτες δεν θα κρατησουν για παντα... ως μπαταριες εχουν καποιο ωφελιμο ζωης... Τι γινεται μετα? Κοστος αλλαγης? Δεν νομιζω να ειναι φτηνες...

                                  Αν στα 'τερατα' η υβριδικη τεχνολογια αποτελει μια εξαιρετικη λυση... αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση στα συμβατικα επιβατικα οπου το αυξημενο βαρος (λογω μπαταριων και λοιπων παρελκομενων) σε συνδυασμο με τις κακες επιδοσεις το χαρακτηριζουν ως πολυ κακη λυση. Οποτε εξαρταται σε τι πλατφορμα θα υλοποιησουμε την υβριδικη τεχνολογια.

                                  τελος τελος

                                  1. Και εγω με τα 1000 θα προτιμουσα το RX400
                                  2. O Πεθερος απαιχτος... μακαρι να βρω και γω τετοιο πεθερο
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    solar_energy last edited by

                                    Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
                                    Èåùñåßôå üôé ôá õâñéäéêÜ áõôïêßíçôá èá áíôéêáôáóôÞóïõí ôá 'êáíïíéêÜ' âåíæéíïêßíçôá Þ êáé ôá ðåôñåëáéïêßíçôá ?

                                    Ðéóôåýù ðùò ôá õâñéäéêÜ èá åîáëåßøïõí ôá õðüëïéðá. ÁðëÜ ãéá ëüãïõò marketing êÜðïéïé äÝí èÝëïõí íá ðáñáäå÷ôïýí ôá áõôïíüçôá.

                                    Åðßóçò ðïëý óùóôÜ Ýãéíå áíáöïñÜ ãéá ôçí áîéïðéóôßá êáé ôçí ùñéìüôçôá ôùí õâñéäéêþí. Åäþ ðëÝïí ìåôñÜåé ï ÷ñüíïò åíáó÷üëçóçò êáé ïé ðüñïé ãéá ôçí Ýñåõíá...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Ετσι οπως πανε οι τιμες, και τα αποθεματα ,του πετρελαιου ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr