-
Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.
http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html
Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.
Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!
Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...
Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.
Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:
Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.
Ευχαριστώ,
Άγγελος.
ΥΓ.
Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει' -
Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.
http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html
Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.
Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!
Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...
Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.
Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:
Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.
Ευχαριστώ,
Άγγελος.
ΥΓ.
Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει' -
Μάλλον πρόκειται για ένα αυτοκίνητο απο το μέλλον.
http://www.lexus.com/models/rx_hybrid/index.html
Το παρηγγειλε ο πεθερός μου πριν λίγες μέρες και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα απο τα χαρακτηριστικά του καθώς και απο το ίδιο το αυτοκίνητο live.
Μάλλον θα κάνω και test drive σε λίγες μέρες και θα γράψω εντυπώσεις!
Βέβαια έχει παράδοση τον Μάιο , δηλαδή 8-9 μήνες απο τώρα...
Μπορεί εκτός δρόμου να είναι χλιαρό και να μην σκαρφαλώνει στα βράχια, αλλά πιστεύω ότι δείχνει το δρόμο στους άλλους κατασκευαστές με την πορεία του πετρελαίου και της διεθνούς οικονομίας.
Σϊγουρα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Κι αυτό γεννά το εξής ερώτημα:
Ποιό θα είναι το μέλλον στα SUV απο ενεργειακής άποψης?
Θεωρείτε ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα θα αντικαταστήσουν τα 'κανονικά' βενζινοκίνητα ή και τα πετρελαιοκίνητα ?Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά οι συνθήκες κάθε εποχής δημιουργούν στην αυτοκίνηση το δικό τους ρεύμα με ξεχωριστές επιλογές κάθε φορά.
Ευχαριστώ,
Άγγελος.
ΥΓ.
Το θέμα μπαίνει στα 'Εκτός Δρόμου' λόγω του ότι εδώ το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στην κατανάλωση αποκτά πλέον άλλη διάσταση και μάλλον 'καίει' -
Προσωπικα αν το Grand Vitara που πηρα πριν 4 μηνες ερχοταν με diesel, υγραεριο ή υβριδικο θα το προτιμουσα με τα χιλια! Και ακομα καλυτερα αμα χρησιμοποιουσε υδρογονο που ειναι ακομα πιο καθαρο! Προσωπικα μισω καθε καυσιμο που ρυπαινει το περιβαλλον και καθετι που συμβαλλει στην προστασια του περιβαλλοντος ειναι ευπροσδεκτο!
Μακαρι να ακολουθησουν ολες οι εταιρειες την πολιτικη των υβριδικων αυτοκινητων και οι αντιπροσωπειες να φερουν τα μοντελα που ηδη κυκλοφορουν εξω!
Το Lexus ειναι εξαιρετικη επιλογη και ο πεθερος σου θα εχει μονο καλα λογια να πει, μετα απο μερικους μηνες χρησης!
Καλοταξιδο![/img] -
πολύ καλή επιλογή το Lexus RX400h.
Φοβερή τεχνολογία που καθιστά ένα suv 2τονων να καταναλώνει όσο ένα 1600άρι...καλοτάξιδο...!
-
Καλα ολα αυτα που λετε ( και αναβω φιτιλιες προς χαρην κουβεντας) αλλα αν δεν συμεριστει αυτη την αποψη ο μεγαλυτερος καταναλωτης 'πετρελαιου με οποιαδηποτε μορφη' στον κόσμο....... ολοι εμεις μαζι κανουμε μια τρυπα στο νερο
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Καλα ολα αυτα που λετε ( και αναβω φιτιλιες προς χαρην κουβεντας) αλλα αν δεν συμεριστει αυτη την αποψη ο μεγαλυτερος καταναλωτης 'πετρελαιου με οποιαδηποτε μορφη' στον κόσμο....... ολοι εμεις μαζι κανουμε μια τρυπα στο νεροΔυστυχώς, μόνο όταν οι φόροι στα καύσιμα για ιδιώτες/επαγγελματίες εξισωθούν (Μάιος 2006) θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για το πετρέλαιο στα αυτοκίνητά μας.
Αυτό είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Οσοι ήταν σε γραφεία κίνησης σε μονάδες ξέρουν πολύ καλά τι και κυρίως ΠΟΣΟ καίει ένα στρατιωτικό όχημα. Αντίστοιχα και όλα τα ΔΧ και δη τα κρατικά αυτοκίνητα τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι κακοσυντηρημένα.
Μακάρι να μπορούσε το κράτος να δώσει το παράδειγμα για τους πολίτες του - και αυτό δεν ισχύει μόνο στην περίπτωσή μας με τα καύσιμα - και να μη τους μεταχειριζόταν όπως οι φεουδάρχες στο μεσαίωνα.
Πόσα κρατικά αυτοκίνητα/υπηρεσίες χρησιμοποιούν ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ καύσιμα?
Γιατί άραγε δεν αναπτύχτηκαν εναλλακτικές μορφές παραγωγής ενέργειας στη χώρα μας απο αέρα,ήλιο,κύματα κτλ? -
Άραγε πόσο καλά μπορεί να συμπεριφερθεί ένα υβριδικό 'εκτός δρόμου'. Λογικά θα είναι αρκετά ευαίσθητο και μάλλον βαρύτερο λόγω των μπαταριών.
Πχ θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ένα Defender 90 υβριδικό? Δεν γνωρίζω πόσο ώριμη είναι η τεχνολογία αλλά και η αγορά για κάτι τέτοιο.
-
Το οδηγησα και δεν μου αρεσε. Πολλα τα μειονεκτηματα του, μετρια η καταναλωση. 2 τοννους οχημα ειναι.
Τα ντηζελ ειναι το μελλον, αλλα και το παρον σε πολλες ευρωπαικες χωρες.
-
RX400h - μέση κατανάλωση τεστ 4Τ 10,2 l/100km
LR3 TDV6 - μέση κατανάλωση τεστ 4Τ 14,0 l/100kmΠαντού υπάρχει ενας μύθος
-
Οδηγησε το και μετα θα μου πεις. Το πλεονεκτημα με το Λεξους ειναι οτι μπορει να σβησει τον βενζινοκινητηρα (3.3 λτ) στις κατηφορες και οταν περιμενεις στο φαναρι. Μειονεκτημα: για να ξεκινησεις πρεπει να περιμενεις 2-3 δευτερολεπτα να παρει μπρος, στο επομενο σταματημα παλι τα ιδια (ποσο θα αντεξει αυτη η μιζα). Με τον ηλεκτροκινητηρα μονο να ερποντας πηγαινε.
Αλλα και 10λτ/100χμ μεση καταναλωση ειναι αισιοδοξο νουμερο και θα πρεπει να το οδηγας αρκετα προσεκτικα για να το παρεις (εγω ειδα 16).
Επισης, να σημειωσω το μεγαλο βαρος του, το τρελλο τορκ στιιρ στις επιταχυνσεις ισχυος (βασικα ειναι μπροστοκινητο), η απουσια ταχυτητων (CVT) που κανει την οδηγηση φοβερα βαρετη, και το τελειως νεκρο και χωρις επαναφορα τιμονι, το χειροτερο που εχω οδηγησει τα τελευταια χρονια.
Και ισως κινδυνος ηλεκτροπληξιας (δεν ξερω για αυτο μπορει να ειναι φημες).
Καλο γκατζετακι η καμερα οταν κανεις οπισθεν.
-
Το θέμα είναι πολύπλοκο και όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι και θέμα συγκυριών. Όμως ενας απο τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του Diesel, η Audi έφτιαξε ένα υδριδικό Q7. δεν νομίζω να είναι τυχαίο
-
Παρεπιπτοντως, εννουσα την Αμερικη, αλλα οχι οτι παει πισω και το Δημοσιο.......
Η υβριδικη τεχνολογια πιστευω οτι δεν εχει δειξει τα 'δοντια' της ακομα......
-
Καθε εταιρεία επενδυει σε έρευνα,αναλογα με τις δυνατότητες της.
Οι πιο φτωχες αναγκαστικα θα μεινουν στο πετρέλαιο και θα ελπιζουν να μην τις προσπεράσουν οι άλλες πολυ γρήγορα... -
Στην ψηφοφορια εριξα ΟΧΙ... Δεν εννοω πως η υβριδικη τεχνολογια ειναι κακη, αλλα δεν πιστευω οτι μπορει να αποτελεσει την εξελιξη. Προσωπικα πιστευω στην εξελιξη και αξιοπιστια ως λυσης, τους Diesel. Βεβαια η υβριδικη τεχνολογια στην παρουσα φαση για 'τερατα' τυπου RX400 σιγουρα ειναι οτι καλυτερο.... αν και θα τα προτιμουσα συνδυασμενα με Diesel καποια στιγμη.
Εμενα με ανυσηχουν τυχον αδυναμιες των υβριδικων που ισως ανακαλυφτουν ποιο μετα. Δεν μου αρεσει η ιδεα να κουβαλαω τοσο ηλεκτρικο φορτιο πανω μου, οπως επισης αυτοι οι συσσωρευτες δεν θα κρατησουν για παντα... ως μπαταριες εχουν καποιο ωφελιμο ζωης... Τι γινεται μετα? Κοστος αλλαγης? Δεν νομιζω να ειναι φτηνες...
Αν στα 'τερατα' η υβριδικη τεχνολογια αποτελει μια εξαιρετικη λυση... αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση στα συμβατικα επιβατικα οπου το αυξημενο βαρος (λογω μπαταριων και λοιπων παρελκομενων) σε συνδυασμο με τις κακες επιδοσεις το χαρακτηριζουν ως πολυ κακη λυση. Οποτε εξαρταται σε τι πλατφορμα θα υλοποιησουμε την υβριδικη τεχνολογια.
τελος τελος
- Και εγω με τα 1000 θα προτιμουσα το RX400
- O Πεθερος απαιχτος... μακαρι να βρω και γω τετοιο πεθερο
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Èåùñåßôå üôé ôá õâñéäéêÜ áõôïêßíçôá èá áíôéêáôáóôÞóïõí ôá 'êáíïíéêÜ' âåíæéíïêßíçôá Þ êáé ôá ðåôñåëáéïêßíçôá ?Ðéóôåýù ðùò ôá õâñéäéêÜ èá åîáëåßøïõí ôá õðüëïéðá. ÁðëÜ ãéá ëüãïõò marketing êÜðïéïé äÝí èÝëïõí íá ðáñáäå÷ôïýí ôá áõôïíüçôá.
Åðßóçò ðïëý óùóôÜ Ýãéíå áíáöïñÜ ãéá ôçí áîéïðéóôßá êáé ôçí ùñéìüôçôá ôùí õâñéäéêþí. Åäþ ðëÝïí ìåôñÜåé ï ÷ñüíïò åíáó÷üëçóçò êáé ïé ðüñïé ãéá ôçí Ýñåõíá...
-
Ετσι οπως πανε οι τιμες, και τα αποθεματα ,του πετρελαιου ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
Lexus RX-400h