-
6,5 χρόνια και με μια ολική αποφόρτιση στην πλάτη της..... νομίζω καλή κίνηση είναι. Καλή και η οδική και τα καλώδια και οι φορτιστές αλλά είναι και η ταλαιπωρία στην μέση, ούτως ή άλλος τα χρήματα δεν τα γλιτώνει άντε να πάει μερικούς μήνες ακόμη. Άσε που πολλά αυτοκίνητα δυσανασχετούν με παλιές μπαταρίες
-
Το 6,5 χρόνια αποτελεί κατά κάποιον τρόπο κάποιο όριο; Γιατί αν είναι να λέμε 4,5 χρόνια, ε καλά είναι.... κοκ σε στυλ κολοκυθιάς... Δέχομαι ότι η μπαταρία δέχεται καταπόνηση και ότι 6,5 χρόνια είναι κάμποσα αλλά αν δεν έχει προβλήματα γιατί να την αλλάξεις. Μπορεί η χρήση που της έχει γίνει με το φορτιστή που τη φορτίζει και ξέρω γω τι άλλοι παράγοντες να την έκαναν να κρατήσει και 9 χρόνια!
Ίσως μια μέτρηση όχι τάσης αλλά η άλλη που τραβάει μεγάλα ρεύματα να ήταν πιο ενδεικτική για το υπόλοιπο ζωής από τα βόλτ ή την ηλικία.
Φαντάσου η καινούργια να βραχυκυκλώσει στους 3 μήνες.... -
Mόνο να μας πείτε ποιές είναι αυτές που κρατάνε 6,5 και 9 χρόνια γτ έγω προσωπικά αλλά και από άλλες περιπτώσεις που γνωρίζω δεν υπάρχει κάποιος που να κράτησε μπαταρία πάνω από 4-5 χρόνια. Μάλλον για μένα λες Onyx γτ εγώ έσπασα το ρεκόρ να κρατήσω μπαταρία μόλις 3 μήνες και μάλλον από κομμένο στοιχείο.
Έχει ξαναγίνει κουβέντα για την παράταση ζωής με φορτίσεις, εφόσον βέβαια έχεις την δυνατότητα να το κάνεις, όμως τι κέρδος έχεις μπαίνοντας συνέχεια σε μιά τέτοια διαδικασία και σε κίνδυνο κάποια μέρα να σε αφήσει απροειδοποίητα ,από το να δώσεις 60-80 ευρώ ,που είναι μικρό κόστος στα τόσα χρόνια και να την κρατήσεις άλλα τόσα(που πολύ το αποκλείω) ή έστω 4-5 χρόνια. -
Η εργοστασιακή μπαταρία ήταν μάρκας delphi. Πρώτη κυκλοφορία Μάϊο του 07.
Τα χειμώνα το όχημα μένει και 10+ μέρες ακίνητο. Ήδη από πέρυσι στα πολλά κρύα μερικές φορές η μίζα γύριζε αργά. Είχε ντοπαριστεί και με 2η προληπτική φόρτιση σε πρίζα. Δεν ήθελα να ρισκάρω να ''μείνω'' φέτος σε κάποιο χιονοδρομικό.
Επίσης να προσθέσω ότι ο αρνητικός πόλος είχε γύρω του λίγα υγρά.
-
Θα χάρηκε που σε είδε
-
Χάνει από τον πόλο;
Σίγουρα δεν ήταν υγρασία ή κάτι άλλο; -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα χάρηκε που σε είδε -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα χάρηκε που σε είδεΠάντως ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και γω στη μπαταρία των 3 μηνών, η μπαταρία ήταν οξειδωμένη στους πόλους λες και ήταν παλιά.
-
παιδιά καλησπέρα...έμεινα προχθές από μπαταρία(έτσι πίστευα τουλάχιστον) εννοώντας πως το αυτοκίνητο δεν λειτουργούσε καθόλου ούτε καν οι ηλεκτρονικές ενδείξεις..κ με την συνήθη διαδικασία πήγα κ την άλλαξα..λειτούργησε κανονικά για εκείνη την ημέρα..κ σήμερα ξαναέπαθα το ίδιο..δεν λειτουργεί τίποτα..μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει??για να είμαι υποψιασμένος αύριο που θα πάω στο συνεργείο μην μου αρχίσουν τις μπούρδες??
-
Ο χρήστης HLIAS LYST έγραψε:
παιδιά καλησπέρα...έμεινα προχθές από μπαταρία(έτσι πίστευα τουλάχιστον) εννοώντας πως το αυτοκίνητο δεν λειτουργούσε καθόλου ούτε καν οι ηλεκτρονικές ενδείξεις..κ με την συνήθη διαδικασία πήγα κ την άλλαξα..λειτούργησε κανονικά για εκείνη την ημέρα..κ σήμερα ξαναέπαθα το ίδιο..δεν λειτουργεί τίποτα..μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει??για να είμαι υποψιασμένος αύριο που θα πάω στο συνεργείο μην μου αρχίσουν τις μπούρδες??Γειά σου φίλε.
Πιθανόν να έχεις μια διαρροή στο ηλεκτρικό κύκλωμα π.χ. να μένουν αναμμένα τα φώτα των φρένων από κολλημένη βαλβίδα. Μία νύκτα είναι αρκετή για να αδειάσει την μπαταρία. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
παιδιά καλησπέρα...έμεινα προχθές από μπαταρία(έτσι πίστευα τουλάχιστον) εννοώντας πως το αυτοκίνητο δεν λειτουργούσε καθόλου ούτε καν οι ηλεκτρονικές ενδείξεις..κ με την συνήθη διαδικασία πήγα κ την άλλαξα..λειτούργησε κανονικά για εκείνη την ημέρα..κ σήμερα ξαναέπαθα το ίδιο..δεν λειτουργεί τίποτα..μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει??για να είμαι υποψιασμένος αύριο που θα πάω στο συνεργείο μην μου αρχίσουν τις μπούρδες??
Γειά σου φίλε.
Πιθανόν να έχεις μια διαρροή στο ηλεκτρικό κύκλωμα π.χ. να μένουν αναμμένα τα φώτα των φρένων από κολλημένη βαλβίδα. Μία νύκτα είναι αρκετή για να αδειάσει την μπαταρία.Η΄αν έχεις συναγερμό μήπως γίνεται κάτι από κει, συνηθές φαινόμενο.
-
Άλλαξα (εργοστασιακή) μπαταρία στα 3.5 χρόνια. Με τα κρύα έπαιρνε με το ζόρι μπροστα, και το μετακινώ καθημερινά. Αν το άφηνα 2 μέρες πιστεύω δεν θα έπαιρνε. Πρώτη φορά αλλάζω εργοστασιακή μπαταρία τόσο νωρίς. Υποπτεύομαι ότι φταίει ότι το αυτοκίνητο κάθισε 6 μήνες στο τελωνείο, αλλά νόμιζα ότι εκεί κάθονται χωρίς μπαταρία και τους βάζουν στην αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Η εργοστασιακή μπαταρία ήταν μάρκας delphi. Πρώτη κυκλοφορία Μάϊο του 07.Τα χειμώνα το όχημα μένει και 10+ μέρες ακίνητο. Ήδη από πέρυσι στα πολλά κρύα μερικές φορές η μίζα γύριζε αργά. Είχε ντοπαριστεί και με 2η προληπτική φόρτιση σε πρίζα
Άστα αυτά.....κάποιο θαύμα θά'κανες!!!
-
Trident, τί έγινε με την κατανάλωση της μπαταρίας τελικά?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Trident, τί έγινε με την κατανάλωση της μπαταρίας τελικά?τιποτα
εκανα το τεστ με τις ασφαλειες, τις εβγαζα μια μια, δεν ειδα πτωση καθολου στην καταναλωση.
Εν τω μεταξύ η μπαταρια λειτουργει κανονικα πλεον, σημερα εκανε ενα δισταγμο, ειχε να παρει 1 1/2 μερα μπρος.
Θα μεινει ως εχει και ο Θεος βοηθός. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Trident, τί έγινε με την κατανάλωση της μπαταρίας τελικά?
τιποτα
εκανα το τεστ με τις ασφαλειες, τις εβγαζα μια μια, δεν ειδα πτωση καθολου στην καταναλωση.
Εν τω μεταξύ η μπαταρια λειτουργει κανονικα πλεον, σημερα εκανε ενα δισταγμο, ειχε να παρει 1 1/2 μερα μπρος.
Θα μεινει ως εχει και ο Θεος βοηθός.Ραδιο-σιντι μηπως παιζει κατι. Επισης σε αυτα τα hyundai θυμαμαι που η κεραια ανοιγε μαζι με το ραδιο. Προσεξε μην εχει καει το μοτερακι και δεν ανεβαινει η κεραια και τραβαει συνεχομενα ρευμα. Επισης δες μηπως εχει κολλησει καποιος διακοπτης, που δουλευει οταν το αυτοκινητο ειναι σβηστο, ανοιχτος και τραβαει ρευμα (πχ παραθυρων).
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Trident, τί έγινε με την κατανάλωση της μπαταρίας τελικά?
τιποτα
εκανα το τεστ με τις ασφαλειες, τις εβγαζα μια μια, δεν ειδα πτωση καθολου στην καταναλωση.
Εν τω μεταξύ η μπαταρια λειτουργει κανονικα πλεον, σημερα εκανε ενα δισταγμο, ειχε να παρει 1 1/2 μερα μπρος.
Θα μεινει ως εχει και ο Θεος βοηθός.Ραδιο-σιντι μηπως παιζει κατι. Επισης σε αυτα τα hyundai θυμαμαι που η κεραια ανοιγε μαζι με το ραδιο. Προσεξε μην εχει καει το μοτερακι και δεν ανεβαινει η κεραια και τραβαει συνεχομενα ρευμα. Επισης δες μηπως εχει κολλησει καποιος διακοπτης, που δουλευει οταν το αυτοκινητο ειναι σβηστο, ανοιχτος και τραβαει ρευμα (πχ παραθυρων).
Αυτο με την κεραια θελω να το εξετασω και εγω, εχει χαλασει και το λαστιχο που την κραταει στη θεση της και την αδιαβροχοποιει. Είναι μανουρα ομως.
-
Φτιάξε το μην σου χαλάσει γιατί εμένα μου σπάσανε την κεραία στο πλυντήριο και το τιμολόγιο που πληρώσανε σε εξειδικευμένο με αυθεντική κεραία πήγε 100+ΦΠΑ. Για να έχεις πρόσβαση βγάζεις το πλαστικό στον θόλο στον χώρο αποσκευών.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Φτιάξε το μην σου χαλάσει γιατί εμένα μου σπάσανε την κεραία στο πλυντήριο και το τιμολόγιο που πληρώσανε σε εξειδικευμένο με αυθεντική κεραία πήγε 100+ΦΠΑ. Για να έχεις πρόσβαση βγάζεις το πλαστικό στον θόλο στον χώρο αποσκευών.Μωρε το ξερω, αλλα βαριεμαι
Εγω την εσπασα στο πεϊνιρλάδικο στη Δροσια, εδω και 10 χρονια... πηγα και παρκαρα κατω απο ενα χαμηλο δεντρο στην αυλη, κρακ, τελος. Εμεινα με την ουρα του ντοπερμαν για κεραια, ενα κοτσανακι. Το μοτερ δουλευει ακομα παντως... το ακους το καημενο βζζζβζζζ πολεμαει να σηκωσει την κεραια που δεν υπαρχει. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Φτιάξε το μην σου χαλάσει γιατί εμένα μου σπάσανε την κεραία στο πλυντήριο και το τιμολόγιο που πληρώσανε σε εξειδικευμένο με αυθεντική κεραία πήγε 100+ΦΠΑ. Για να έχεις πρόσβαση βγάζεις το πλαστικό στον θόλο στον χώρο αποσκευών.
Μωρε το ξερω, αλλα βαριεμαι
Εγω την εσπασα στο πεϊνιρλάδικο στη Δροσια, εδω και 10 χρονια... πηγα και παρκαρα κατω απο ενα χαμηλο δεντρο στην αυλη, κρακ, τελος. Εμεινα με την ουρα του ντοπερμαν για κεραια, ενα κοτσανακι. Το μοτερ δουλευει ακομα παντως... το ακους το καημενο βζζζβζζζ πολεμαει να σηκωσει την κεραια που δεν υπαρχει.Και εμάς έχει σπάσει αλλά έβγαλα το φυσσάκι του ρευματος για να μην κάνει θόρυβο.
Μπαταρία αυτοκινήτου...