-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν δεις το πάτωμα, (μόνιμη τετρακίνηση με τρία διαφορικά) φωνάζει ότι είναι το προηγούμενο RAV4
κι αν σκεφτείς ότι το Grand Vitara 1.6 είναι πιο ακριβό, μια χαρά είναι το RAV... Terios
Ίδιο πάτωμα, OK, αλλά οι κινητήρες πολύ διαφορετικοί. Η διαφορά στην ιπποδύναμη δεν είναι καθόλου αμελητέα, και ειδικά στον αυτοκινητόδρομο (που θα περνάει το 80% του χρόνου του) φοβάμαι ότι θα τραβάει ζόρι, ειδικά φορτωμένο.
Βέβαια, όντως με μια πρώτη ματιά είναι οικονομικότερο, όπως λέει ο pentraks, αλλά με πλήρες φορτίο το μοτεράκι θα θέλει μαστίγωμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην κατανάλωση.
Όσο για το ποιο είναι καλύτερο μεταξύ των rav II και III, ξέρω πολλούς που θα προτιμούσαν το ΙΙ, κι ας έχει σταματήσει η παραγωγή του...
-
Το Terios έχει άκαμπτο άξονα πίσω, δύσκολο να βασίζεται στο προηγούμενο RAV
-
Πήγα σήμερα στην έκθεση DIANA.
και περίμενα με λαχτάρα να δω από κοντα το νέο Terios μιας και είχαν διαφημίσει την παρουσία του στην συγκεκριμένη έκθεση.Αποτέλεσμα; είχαν το παλιό Terios.
Πουθενά το νέο μοντέλλο.
Ο πωλητής μου είπε ότι αύριο θα είναι στο Ναύπλιο καθώς έρχεται από Μυτιλήνη. (Τι το θέλουν στο Ναύπλιο οι λ@λ@κες; )
Τιμές: εδώ είναι το καλύτερο...
Η φτωχότερη έκδοση ξεκινάει από
-
Δεν ξερω ακομα τι βαθμολογια θα δωσουμε στο νεο terios ομως σιγουρα το site της ελληνικης αντιπροσωπειας περνει μηδεν!!!.
ΚΑΜΜΙΑ αναφορα ολους τους μηνες απο τον Σεπτεμβριο! για το συγκεκριμενο. Τοση μυστικοπαθεια? Μαλλον εχουν πολλα παλια TERIOS να διωξουν.
-
[quote='sonath']Πήγα σήμερα στην έκθεση DIANA.
και περίμενα με λαχτάρα να δω από κοντα το νέο Terios μιας και είχαν διαφημίσει την παρουσία του στην συγκεκριμένη έκθεση.Αποτέλεσμα; είχαν το παλιό Terios.
Πουθενά το νέο μοντέλλο.
Ο πωλητής μου είπε ότι αύριο θα είναι στο Ναύπλιο καθώς έρχεται από Μυτιλήνη. (Τι το θέλουν στο Ναύπλιο οι λ@λ@κες; )
Τιμές: εδώ είναι το καλύτερο...
Η φτωχότερη έκδοση ξεκινάει από
-
Xαιρετώ την κοινότητα των 4Τροχών.
Θα μου επιτρέψετε και εμένα να εκφέρω την άποψη ότι απο πλευράς τιμολογιακής πολιτικής μάλλον χωλαίνει το συγκεκριμένο κατα τα άλλα πολύ καλό μοντέλο.
Δεν είναι δυνατόν να πλησιάζει σε τιμή (με καλό εξοπλισμό) το ΚΙΑ sportage γιά παράδειγμα, το οποίο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι, και πολύ καλό εξοπλισμό έχει στη βασική του έκδοση, και μεγαλύτερο/ισχυρότερο μοτέρ, και δυνατότητα να 'τραβήξει' και κανένα τροχόσπιτο...
Κάπου 'έχασαν τη μπάλα' εκεί στη Daihatsu, αφού αφ'ενός το νέο Τerios είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι το προηγούμενο μοντέλο, αφ'έτέρου κάνουν -απ'ότι φαίνεται- σύγκριση μόνο με το αδελφό RAV4 'ξεχνώντας' τον αναταγωνισμό...
Κρίμα! -
συμφωνώ, απαράδεκτη τιμή για ένα 1500άρι 4 μέτρων. Να το φάει η λήθη, πάραυτα!!
-
Ο χρήστης panos17 έγραψε:
Xαιρετώ την κοινότητα των 4Τροχών.Θα μου επιτρέψετε και εμένα να εκφέρω την άποψη ότι απο πλευράς τιμολογιακής πολιτικής μάλλον χωλαίνει το συγκεκριμένο κατα τα άλλα πολύ καλό μοντέλο.
Δεν είναι δυνατόν να πλησιάζει σε τιμή (με καλό εξοπλισμό) το ΚΙΑ sportage γιά παράδειγμα, το οποίο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι, και πολύ καλό εξοπλισμό έχει στη βασική του έκδοση, και μεγαλύτερο/ισχυρότερο μοτέρ, και δυνατότητα να 'τραβήξει' και κανένα τροχόσπιτο...
Κάπου 'έχασαν τη μπάλα' εκεί στη Daihatsu, αφού αφ'ενός το νέο Τerios είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι το προηγούμενο μοντέλο, αφ'έτέρου κάνουν -απ'ότι φαίνεται- σύγκριση μόνο με το αδελφό RAV4 'ξεχνώντας' τον αναταγωνισμό...
Κρίμα!Aγνοείς όμως το γεγονός ότι η 4κίνηση του terios είναι κορυφαία σε σχέση με τη 'δήθεν 4κίνηση' του sportage και σίγουρα ΠΟΛΥ καλύτερη από αυτή του καινούριου RAV4 (ΜΚ3), αλλά και του δικού μου (ΜΚ2) μιας και στο δικό μου δεν υπάρχει κουμπάκι που να μπλοκάρει το μεσαίο διαφορικό ενώ στο καινούριο δεν υπάρχει καν κεντρικό διαφορικό.
Όσο για το ισχυρότερο μοτέρ, το παραπάνω βάρος πιθανόν να κάνει το sportage πιο αργό από το terios. -
το Τέριος έτσι όπως το βλέπω μου φαίνεται πολύ καλό πακέτο.
Τετρακίνηση από ραβ4 μκ1,εμφάνιση από ραβ4 μκ2 και τιμή στα 2/3 του ραβ4 μκ2.Εχω την υπόνοια ότι φοράει το μοτέρ του γιαρις 1.5,με διαφορετική όμως χαρτογράφηση.
Αν είναι έτσι,για τους ανήσυχους,το πας άνετα 125 ατμοσφαιρικά άλογα,και για τους πιο ανύσηχους υπάρχει κομπρέσσορ κιτ από την Τογιότα για 140 εγγυημένα αλόγατα!
-
[code]
Terios
1.5 LSD 105 - / 2 / A/C / - 20.890,00 -
Συμφωνώ ότι και από τιμή είναι πολύ καλό το πακέτο που προσφέρει ως all around όχημα... και νομίζω ότι οι διαφορά με το sportage σε τιμή είναι αξιοπρόσεκτη.
-
[quote='Montecarlo'][code]
Terios
1.5 LSD 105 - / 2 / A/C / - 20.890,00 -
Λάστιχα 235 σε. .... 1.5... μήπως είναι υπερβολή ;;;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Xαιρετώ την κοινότητα των 4Τροχών.
Θα μου επιτρέψετε και εμένα να εκφέρω την άποψη ότι απο πλευράς τιμολογιακής πολιτικής μάλλον χωλαίνει το συγκεκριμένο κατα τα άλλα πολύ καλό μοντέλο.
Δεν είναι δυνατόν να πλησιάζει σε τιμή (με καλό εξοπλισμό) το ΚΙΑ sportage γιά παράδειγμα, το οποίο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι, και πολύ καλό εξοπλισμό έχει στη βασική του έκδοση, και μεγαλύτερο/ισχυρότερο μοτέρ, και δυνατότητα να 'τραβήξει' και κανένα τροχόσπιτο...
Κάπου 'έχασαν τη μπάλα' εκεί στη Daihatsu, αφού αφ'ενός το νέο Τerios είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι το προηγούμενο μοντέλο, αφ'έτέρου κάνουν -απ'ότι φαίνεται- σύγκριση μόνο με το αδελφό RAV4 'ξεχνώντας' τον αναταγωνισμό...
Κρίμα!Aγνοείς όμως το γεγονός ότι η 4κίνηση του terios είναι κορυφαία σε σχέση με τη 'δήθεν 4κίνηση' του sportage και σίγουρα ΠΟΛΥ καλύτερη από αυτή του καινούριου RAV4 (ΜΚ3), αλλά και του δικού μου (ΜΚ2) μιας και στο δικό μου δεν υπάρχει κουμπάκι που να μπλοκάρει το μεσαίο διαφορικό ενώ στο καινούριο δεν υπάρχει καν κεντρικό διαφορικό.
Όσο για το ισχυρότερο μοτέρ, το παραπάνω βάρος πιθανόν να κάνει το sportage πιο αργό από το terios.Δεν αγνοώ καθόλου την ...ανωτερότητα του συγκεκριμένου συστήματος τετρακίνησης, χαρακτηριστικό το οποίο όμως μάλλον ελάχιστα ενδιαφέρει **ώς αποτέλεσμα **την πλειοψηφία των αγοραστών της κατηγορίας (Kolonaki beach - shopping/poulmouring) και μην ξεχνάς, ότι έτσι και αλλιώς, ΚΑΙ οι 4Τροχοι γράφουν ότι οι δυνατότητες στο χώμα (όπου και θα είχε περισσότερο νόημα το παραπάνω χαρ/κό) είναι περιορισμένες...
σ.σ. 1 Εχω την αίσθηση ότι ένα τροχόσπιτο το μετακινεί η ονομαστική ροπή/ιπποδύναμη και λιγότερο ο λόγος βαρους/ιπποδύναμης. (Φαντάσου καμμιά ανηφόραμε 1,5 λίτρο... Πάει τον ουρανό σφοντύλι το μοτεράκι...)
σ.σ. 2 Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την άποψή σου για το νέο RAV... Nαι, δεν έχει κεντρικό διαφορικό, όμως ο Η/Μ συμπλέκτης κάνει πολύ καλή δουλειά, και δεν φαίνεται η έλλειψη. Απο την άλλη αγνοείς κάποια βελτιωμένα νέα χαρ/κά που 'κάθονται' πιό καλά στην κατηγορία των αγοραστών του αυτοκινήτου.
Για 'αγριέματα' άλλα είναι τα 'τζίπ' και όχι το RAV... -
πάντως από το τεστ ντραιβ που έκανα στο καινούριο ραβ4 με τα 180 άλογα,
από πρώτη σε δευτέρα,με γρήγορη αλλαγή,σπίνιαραν οι μπροστινοί τροχοί,
άρα δεν είναι και τόσο γρήγορο το σύστημα του.προσωπικά θέλω να έχω παντα την τετρακίνηση,γιατί σε μια στροφή μπαίνεις και έχει πάγο/γλίτσα σε μερικά σημεία,τα μιλισεκόντς που χρειάζονται για να εμπλακεί η τετρακίνηση είναι αρκετά για να σε στείλουν αδιάβαστο,αν και θα μου πει κανείς ότι έχει esp,που τα προηγούμενα δεν είχαν,οπότε το θέμα είναι ηλεκτρονικά vs τετρακίνησης....
-
Αν γνωρίζω καλά η daihatsu είναι θυγατρική της toyota. Πολλά εξαρτήματα (όπως πχ κινητήρες - διαφορικά κλπ) είναι κοινά για τις δυο εταιρίες. αυτο από μόνο του λέει πολλά σε σχέση με KIA.
Η τετρακίνηση είναι ένα από τα ατού του αυτοκίνητου.
Όσο για τροχοσπιτο και σκάφος , υπάρχει κόσμος που τα μετέφερε με το παλιό terios , λέτε να μην τα καταφέρει με αυτό???Προσωπικά το βρίσκω πολύ καλή επιλογή, αν δεν θέλει να πάρέι κάποιος KIA (το οποίο ξεκινάει από 25.790, και αυτό χωρίς ESP στην τιμή αυτή)
ή Suzuki 1.6 ... -
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Αν γνωρίζω καλά η daihatsu είναι θυγατρική της toyota. Πολλά εξαρτήματα (όπως πχ κινητήρες - διαφορικά κλπ) είναι κοινά για τις δυο εταιρίες. αυτο από μόνο του λέει πολλά σε σχέση με KIA.Αν αυτό λέει κάτι, το νέο Terios έχει κεντρικό με κλείδωμα 50:50 και πίσω LSD σε 3 από τις 5 εκδόσεις.
-
Ο χρήστης panos17 έγραψε:
Δεν είναι δυνατόν να **πλησιάζει σε τιμή **(με καλό εξοπλισμό) το ΚΙΑ sportage γιά παράδειγμα, το οποίο και **μεγαλύτερο αυτοκίνητο **είναι, και πολύ καλό εξοπλισμό έχει στη βασική του έκδοση, και μεγαλύτερο/ισχυρότερο μοτέρ, και δυνατότητα να 'τραβήξει' και κανένα τροχόσπιτο...
Δεν αγνοώ καθόλου την ...ανωτερότητα του συγκεκριμένου συστήματος τετρακίνησης, χαρακτηριστικό το οποίο όμως μάλλον **ελάχιστα ενδιαφέρει **ώς αποτέλεσμα την πλειοψηφία των αγοραστών της κατηγορίας (Kolonaki beach - shopping/poulmouring) και μην ξεχνάς, ότι έτσι και αλλιώς, ΚΑΙ οι 4Τροχοι γράφουν ότι οι δυνατότητες στο χώμα (όπου και θα είχε περισσότερο νόημα το παραπάνω χαρ/κό) είναι περιορισμένες.........το νέο RAV... Nαι, δεν έχει κεντρικό διαφορικό, όμως ο Η/Μ συμπλέκτης κάνει πολύ καλή δουλειά, και δεν φαίνεται η έλλειψη...
Άλλο πλησιάζει και άλλο φτάνει.... Η διαφορά τιμής είναι απολύτως υπαρκτή σαν ποσοστό επί του όλου για αντίστοιχο εξοπλισμό. Μόνο που δεν υπάρχει αντίστοιχος γιατί μερικοί θεωρούν σπουδαίο και ακριβό εξοπλισμό την κανονική τετρακίνηση με LSD και μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και δέχονται να το πληρώσουν. Και αυτοί δεν καλύπτονται από την ψεύτικη τετρακίνηση και δεν θέλουν Sportage. Και αν εσένα και πολλών τύπων του Κολωνακίου ή έστω των περισσότερων απλών χρηστών σας φτάνει ο συμπλέκτης και δεν βλέπεις κάποια έλλειψη πρέπει να δεχτείς ότι σε άλλους δεν φτάνει. Ναι τα Terios δεν δελεάζουν τόσο τους τύπους του Κολωνακίου και πάνε πιο συχνά από τα άλλα SUV εκτός δρόμου και με αρκετή επιτυχία μάλιστα. Και όταν θα έρθει κανένα τέτοιο να σε ξεκολλήσει από εκεί που θα σε έχει αφήσει ο συμπλέκτης σου και τα πολλά κιλά σου όταν δοκιμάσεις την τύχη σου εκτός δρόμου ίσως να το ξανασκεφτείς.... Επίσης μερικοί δεν θέλουν τα έξοδα χρήσης των 2000 κυβικών. Ή δεν θέλουν να κουβαλάνε τόσο μεγάλο βάρος και να καίνε ανάλογα πολλή βενζίνη. Μερικοί δεν θέλουν ούτε χρειάζονται τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, αντίθετα ένα πιο μαζεμένο είναι πιο βολικό για την πόλη το παρκάρισμα κλπ. Και οι περισσότεροι βολεύονται με τα 1350 κιλά που τραβάει το Terios....
Απλά εσύ που θέλεις μεγάλο δυνατό για άσφαλτο και να τραβάει τρέιλερ βολεύεσαι με το ένα. Που να λέμε την αλήθεια θα βολευόσουνα και με οποιοδήποτε στεισον με έναν αξιοπρεπή κινητήρα... Άλλοι όμως που θέλουν μικρότερο αλλά με χώρους, οικονομικό και όχι μόνο για πλατείες απαιτούν το άλλο! Το οποίο για να λέμε και τα πράματα με το όνομά τους έχει πολύ περισσότερο λόγο ύπαρξης για πολύ περισσότερους στην Ελλάδα από ότι τα διάφορα ψευτοτετρακίνητα SUV....!
Οι 4Τ δεν γράφουν για περιορισμένες δυνατότητες αλλά (χρησιμοποιώ τις λέξεις τους με άλλη σειρά αλλά χωρίς αλλαγή νοήματος) για τίμιο στο χώμα αυτοκίνητο με επιπλέον δυνατότητες εκτός δρόμου που θα ανταπεξέλθει στις περισσότερες εντός λογικής δυσκολίες και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στην άσφαλτο!
Κι όσο για τις **δοκιμές των 4Τ **για αυτοκίνητα με δυνατότητες εκτός δρόμου μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής δεν με ικανοποιούν. Ασχολούνται με χαρακτηριστικά όπως άνεση και όργωμα που είναι μεν ευχάριστα αλλά δεν είναι αυτά που απαιτούνται για να περάσεις την δυσκολία.... Μέχρι στιγμής όλα περνάνε τις δυσκολίες και απλά μερικά είναι πιο άνετα ή οργώνουν καλύτερα.... Δεν ελέγχονται καθόλου χαρακτηριστικά όπως διαδρομές αναρτήσεων, μπλοκαρίσματα κλπ και μάλιστα με πρακτικό τρόπο, δηλαδή στη χρήση σε πραγματικές δυσκολίες και μάλιστα τέτοιες που να οριοθετούν τις δυνατότητες και να βοηθάνε τον αναγνώστη/υποψήφιο αγοραστή να καταλάβει τις διαφορές και αν του χρειάζονται για να τις πληρώσει.
Σχετικά με τα **λάστιχα **του Terios. Μοιάζουν μεγάλα επειδή τα συγκρίνουμε με αυτά των συμβατικών αυτοκινήτων για ασφάλτινη χρήση. Για τέτοια χρήση σαφώς αποτελούν λάθος επιλογή και σίγουρα επιδεινώνουν τις επιδόσεις επιτάχυνσης, κατανάλωσης κλπ αυξάνοντας τις τριβές και το βάρος. Μόνο που σε κάποια αυτοκίνητα οι εκτός δρόμου επιδόσεις έχουν μεγαλύτερη σημασία και με αυτόν τον προσανατολισμό είναι καλοδεχούμενα (για κάποιες περιπτώσεις) Για χρήση στην ΕΛλάδα τα 235 σε σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο σημαίνει ότι πλέει πολύ ωραία πάνω σε χιόνι (όχι σε πάγο) και δεν βουλιάζει εύκολα στην άμμο. Αντίθετα βέβαια για χρήση σε λάσπες, πάγους χρειάζονται στενότερα και για άλλες αγριότητες σε βράχια κλπ χρειάζονται ανθεκτικότερα και κατάλληλων προδιαγραφών λάστιχα. -
Ο χρήστης panos17 έγραψε:
Δεν αγνοώ καθόλου την ...ανωτερότητα του συγκεκριμένου συστήματος τετρακίνησης, χαρακτηριστικό το οποίο όμως μάλλον ελάχιστα ενδιαφέρει **ώς αποτέλεσμα **την πλειοψηφία των αγοραστών της κατηγορίας (Kolonaki beach - shopping/poulmouring) και μην ξεχνάς, ότι έτσι και αλλιώς, ΚΑΙ οι 4Τροχοι γράφουν ότι οι δυνατότητες στο χώμα (όπου και θα είχε περισσότερο νόημα το παραπάνω χαρ/κό) είναι περιορισμένες...
σ.σ. 1 Εχω την αίσθηση ότι ένα τροχόσπιτο το μετακινεί η ονομαστική ροπή/ιπποδύναμη και λιγότερο ο λόγος βαρους/ιπποδύναμης. (Φαντάσου καμμιά ανηφόραμε 1,5 λίτρο... Πάει τον ουρανό σφοντύλι το μοτεράκι...)
σ.σ. 2 Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την άποψή σου για το νέο RAV... Nαι, δεν έχει κεντρικό διαφορικό, όμως ο Η/Μ συμπλέκτης κάνει πολύ καλή δουλειά, και δεν φαίνεται η έλλειψη. Απο την άλλη αγνοείς κάποια βελτιωμένα νέα χαρ/κά που 'κάθονται' πιό καλά στην κατηγορία των αγοραστών του αυτοκινήτου.
Για 'αγριέματα' άλλα είναι τα 'τζίπ' και όχι το RAV...Στην πρώτη παράγραφο έχεις απόλυτο δίκιο.
σ.σ.1 Εδώ έχεις λάθος. Η μάζα του αυτοκινήτου δεν πρέπει να ανέβει και αυτή, την ανηφόρα?σ.σ.2 Το καινούριο RAV4 είναι ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, πολύ ποιοτικό άνετο κ.λ.π. Δεν έχει όμως ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το οδήγησα και βρήκα περισσότερα κοινά στοιχεία με το Golf IV που είχα, παρά με το RAV4 MK2 που έχω τώρα.
Άλλη φιλοσοφία εντελώς. Είναι ευρωπαϊκό αυτοκίνητο σε όλα του.
Η 4κίνησή του φυσικά και είναι μια χαρά, αλλά όπως και να το κάνεις τώρα forester και outlander (ακόμα και το terios) το κοιτάνε τώρα από ψηλά. Κρίμα.Υ.Γ. Όσο για το χαρακτηρισμό GTi των τζιπ δεν ξέρω από πού προκύπτει για το ΜΚ3, εγώ πάντως δεν θα το χαρακτήριζα GTi σε καμμία περίπτωση.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τι διαφορές έχει το 'special' ?Λίγο διαφορετικό μήκος και πλάτος, λόγω 'φρυδιών' στα φτερά και διαφορετικών προφυλακτήρων προφανώς, 2 αερόσακους παραπάνω, βαμμένους προφυλακτήρες, φτερά και καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, σκούρα φυμέ πίσω, λάστιχα 235/60/R16 αντί 215/65/R16.
Το παραπάνω μήκος νομίζω προκύπτει όχι από διαφορετικούς προφυλαχτήρες αλλά από τους 2 πόντους πιο φαρδύ λάστιχο (235 αντί 215) που κρέμεται από την πίσω πόρτα.
Τα 235 λάστιχα έχουν και διαφορετικές ζάντες αλουμινίου με 5 ίσιες αντί 6 λοξές ακτίνες. Επίσης στο πακέτο με τα φαρδιά λάστιχα αντιστοιχούν εκτός από τις προεκτάσεις φτερών και τις φούστες και κάτι επιχρωμιωμένα στο εσωτερικό. Επίσης ίσως να συνδυάζεται το θερμαινόμενο παρμπρίζ, θερμαινόμενοι καθρέφτες και πιτσιλιστήρια κ.ά.
Το τιμόνι και ο μοχλός μπορεί να είναι με δερμάτινη επένδυση...
Σε κάποιες εκδόσεις υπάρχει υπολογιστής με λίγα πράματα αλλά με υψομετρομετρητή.
Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα 12V και βάσεις πρόσδεσης στο χώρο αποσκευών, το απενεργοποιούμενο ESP που το λένε VSC και έχει και επιπλέον βοηθητικά υποσυστήματα.
Το πιο φτωχό μοντέλο ίσως να μην έχει ράγες οροφής και να πληρώνεις ακόμα περισσότερο για το μαύρο μεταλλικό χρώμα.
Επίσης το μοντέλο θεωρητικά υπάρχει με 2 ειδών εμπρός φώτα με ανακλαστήρες ή απλά.
Το κάλυμα του τροχού είναι μαλακό και το σκληρό είναι extra. Η εταζέρα δεν είναι std.
Υποτίθεται ότι προσφέρεται η πίσω ανάρτηση σε πιο σπορτίφ με αντιστρεπτική μπάρα.
Τα χρώματα μπορεί να μην έρχονται όλα στην Ελλάδα ή να μην συνδυάζονται με όλες τις εκδόσεις. Πάντως είναι 8 και είναι τα:
απλά: άσπρο W23, κίτρινο Y09, κόκκινο R40
μεταλλικά: ασημί S28, γκρί S33,
μεταλλικά mica: μαύρο X07 και πράσινο λαχανί G41, μπλέ B58
Οι προεκτάσεις των φτερών κλπ μπορεί να μην είναι βαμμένες ή να είναι βαμμένες στο χρώμα του αυτοκινήτου ή σε άλλο χρώμα (διχρωμία).
Όλα τα παραπάνω είναι γενικές πληροφορίες από άλλες χώρες/αγορές. Δεν ξέρω τι ισχύει για τα ελληνικά.
Daihatsu Terios 2006