-
-
στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
-
Ότι καταργήθηκε το σύστημα FSI δεν σημαίνει ότι καταργήθηκε ο άμεσος ψεκασμός! To σύστημα παραμένει ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ!
-
Αν υποτεθεί ότι είναι 'άχρηστος' ο άμεσος ψεκασμός, γιατί η PSA-BMW με περηφάνεια ανακοινώνει τους νέους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (που θα έχουν και τούρμπο);
-
Να μην γράψω τι έχουμε ακούσει για τους JTS της Alfa
-
-
Ρε παιδια δεν μπορω να καταλαβω...(ισως φταιει η εξεταστικη):
Καταργηθηκε το συστημα fsi; Δηλαδη οι κινητηρες που βγαινουν τωρα δεν ειναι fsi; Υπαρχει δηλαδη καποια μηχανολογικη αλλαγη απο αυτα που εχουν ηδη βγει; Δεν μπορω να καταλαβω ακριβως τι λετε... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
γνωρίζοντας πολύ καλά και τους δύο κινητήρες, όχι. Ο 100άρης δυσκολεύεται να ξεκινήσει ακόμα και τα 'μικρά'. Ανηφόρα με A/C ή πατινάρισμα, ή χειρόφρενο Φαντάσου το βαρύτερο κατά 200 κιλά Golf V
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
γνωρίζοντας πολύ καλά και τους δύο κινητήρες, όχι. Ο 100άρης δυσκολεύεται να ξεκινήσει ακόμα και τα 'μικρά'. Ανηφόρα με A/C ή πατινάρισμα, ή χειρόφρενο Φαντάσου το βαρύτερο κατά 200 κιλά Golf V
προσπαθω να το φανταστω αλλα με πιανουν τα γελια...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
γνωρίζοντας πολύ καλά και τους δύο κινητήρες, όχι. Ο 100άρης δυσκολεύεται να ξεκινήσει ακόμα και τα 'μικρά'. Ανηφόρα με A/C ή πατινάρισμα, ή χειρόφρενο Φαντάσου το βαρύτερο κατά 200 κιλά Golf V
τι σχέση έχουν τα άλογα (=ισχύς= ρυθμός μετάδοσης ενέργειας) με ξεκίνημα σε ανηφόρα
-
το ηλεκτρονικο γκαζι που βαζουν στους 100αρηδες..
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
γνωρίζοντας πολύ καλά και τους δύο κινητήρες, όχι. Ο 100άρης δυσκολεύεται να ξεκινήσει ακόμα και τα 'μικρά'. Ανηφόρα με A/C ή πατινάρισμα, ή χειρόφρενο Φαντάσου το βαρύτερο κατά 200 κιλά Golf V
τι σχέση έχουν τα άλογα (=ισχύς= ρυθμός μετάδοσης ενέργειας) με ξεκίνημα σε ανηφόρα
Η αμεσότητα απόκρισης έχει σχέση. Και απ'ό,τι λένε ο 100άρης πάσχει εκεί λόγω ηλεκτικού γκαζιού.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
- στο Golf ποτέ δεν μπήκε ο 100άρης, άρα τα 75 ήταν και είναι λίγα
So what? Δεν θα ήτανε καλύτερο να μπει από το να βάλουν τον FSi;
γνωρίζοντας πολύ καλά και τους δύο κινητήρες, όχι. Ο 100άρης δυσκολεύεται να ξεκινήσει ακόμα και τα 'μικρά'. Ανηφόρα με A/C ή πατινάρισμα, ή χειρόφρενο Φαντάσου το βαρύτερο κατά 200 κιλά Golf V
τι σχέση έχουν τα άλογα (=ισχύς= ρυθμός μετάδοσης ενέργειας) με ξεκίνημα σε ανηφόρα
τι σχέση έχουν τ'άλογα; η ροπή έχει σχέση; όταν ο ένας κινητήρας βγάζει μέγιστη ροπή στις 4.400 (100άρης) και χαμηλά είναι ΨΟΦΙΟΣ (και βάσει δυναμομετρήσεων) κι ο άλλος τη μέγιστη στις 3.800 (με καλύτερη καμπύλη χαμηλά) δεν έχει σχέση;
- το άθλιο ηλεκτρνικό γκάζι κι έδεσε το γλυκό
-
Ο 100άρης δεν έχει ροπή πριν τις 3500σαλ. και η τοποθέτησή του στο Golf στέκει μόνο ως... ανέκδοτο.
Τα πολλά άλογα (χωρίς την αύξηση των κυβικών) δεν έρχονται δωρεάνΕdit: Ιkar με πρόλαβες
-
.
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο 100άρης δεν έχει ροπή πριν τις 3500σαλ. και η τοποθέτησή του στο Golf στέκει μόνο ως... ανέκδοτο.
Τα πολλά άλογα (χωρίς την αύξηση των κυβικών) δεν έρχονται δωρεάνΕdit: Ιkar με πρόλαβες
Θα έλεγα τα πολλά ατμοσφαιρικά άλογα...
.
-
Ας το εξελίξουν ρε παιδιά...δεν είπα να μπει όπως είναι στο Golf. Αλλά για ποιό λόγο να το κάνει θα μου πείτε όταν έχει ρίξει τόσα ευρώ στον Φυσάει και έρχεται και ο TSi.
...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο 100άρης δεν έχει ροπή πριν τις 3500σαλ. και η τοποθέτησή του στο Golf στέκει μόνο ως... ανέκδοτο.
Τα πολλά άλογα (χωρίς την αύξηση των κυβικών) δεν έρχονται δωρεάνΕdit: Ιkar με πρόλαβες
ευτυχώς λείπει ο Krus
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τελικά μεγάλη απάτη οι FSi...σιγά σιγά τους αποσύρει η VW...ήδη ο TFSi δεν είναι FSi.Μα ούτως ή άλλως ο TFSI, εξ αρχής λειτουργούσε μόνο με ομογενοποιημένο μίγμα.
-
by the way
πότε;
περίπου πόσο;Aυτό αποτελεί σήριαλ που εκτυλίσεται εδώ και πολλές σελίδες!
Σαν τάξη μεγέθους 20.000-25.000 με πιο πιθανες τις τιμές στο άνω όριο αυτού του φάσματος.
Edit: Θα έρθει στα μέσα του 2006
tahnks
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τελικά μεγάλη απάτη οι FSi...σιγά σιγά τους αποσύρει η VW...ήδη ο TFSi δεν είναι FSi.
Μα ούτως ή άλλως ο TFSI, εξ αρχής λειτουργούσε μόνο με ομογενοποιημένο μίγμα.
Αυτό είπα κι εγώ..
-
Η δική μου άποψη για τον TSI είναι πως πρόκειται για κάτι καλό αφού δίνει άλογα με χαμηλή κατανάλωση και στην ουσία καταργεί το GTI που δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω (λίγα άλογα μόνο).
Έχω όμως κάποιες επιφυλάξεις για την αξιοπιστία, όχι γιατί έχει να κάνει με το ότι είναι vw, αλλά γιατί είναι αρκετά πολύπλοκος κινητήρας, το turbo θα θέλει ρύθμιση, ο κομπρέσσορας συντήρηση, ενώ δεν ξέρω και για το κόστος του service.
Θα πρέπει να το δούμε στην πράξη.
-
πρεπει να δώσουν εγγυηση, γιατί ο άλλος θα το φοβάται.
μαλλον στη γενευη θα το δουμε σε πληρη μορφή -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πρεπει να δώσουν εγγυηση, γιατί ο άλλος θα το φοβάται.
μαλλον στη γενευη θα το δουμε σε πληρη μορφήΜα ήδη πωλείται στη Γερμανία. Γιατί αναφέρεις την έκθεση?
-
Στην Ελλάδα θα έρθει τελικά ?
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)