-
Με πείραξε αυτό που είπες γιατί βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να με ξέρεις και με διαβάλεις.
Επίσης με πείραξε πολύ η αντίδρασή σου, όταν προσπάθησα να εξηγήσω (ή να πω απλώς τη γνώμη μου), εσύ μου επιτέθηκες απρόκλητα.
Εξηγούσα μια μέθοδο που ακολουθώ για να ρυθμίσω το δικό μου σύστημα υγραερίου και που μου πάει καλά, αλλά δέχομαι επίθεση. Αυτό είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Όσο για τις επιλογές σου στο αυτοκίνητό σου, δεν σου τις επιβάλλει κανένας. Εσύ είσαι η αποκλειστικά υπεύθυνη. Μπορείς να το έχεις και χωρίς φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις αν θες, μόνο μακριά από εμένα.
-
xaxaxaxaxa δε νομιζω μια γυναικα να ασχολ.με τις βλακειες που κανουμε εμεις.
-
-
Ο χρήστης bettytsovi έγραψε:
Oxi και επαγγελματιες αυτοι που γραφουν σε forum.
Ειναι αυτοι που δεν εχουν ουτε ενα αυτοκινητο μεσα στο μαγαζι τους και δεν ξερουν πως θα περασουν την ωρα τους και νομιζουν οτι με ωραιους και ακαταλαβηστικους ορισμους θα παρουν και το σεβασμο απο τους υπολοιπους!!!
Και σίγουρα έχεις λάθος!!!!.....
Μέσα σε τούτη την ενότητα υπάρχουν επαγγελματίες βαρβάτοι. Εάν 1000 – 2000 – 3000 εγκατάστασης δεν σε φτάνουν να οριοθετήσεις έναν άνθρωπο ‘επαγγελματία’, δεν ξέρω τη θα έψαχνες.
Υπάρχουν όμως και ιδιώτες που παρακολουθούν από την αρχή, που είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαν να δώσουν θεωρητικά εξετάσεις και να πάρουν πτυχίο!!!!... θα τους έδινα ευχαρίστως προϋπηρεσία.
Έχω ένα μεγάλο γενικό συνεργείο, με αρκετούς αποδειγμένα γνώστες τεχνίτες. Όπως καταλαβαίνεις, το ότι στα 66 μου δεν βγάζω τροχούς, δεν κάνω το εργατικό μέρος των μετατροπών η επισκευών, μου δίνει την άνεση μέσα από τους δυο υπολογιστές στο γραφείο μου, και τους τρις εκτός από αυτό να έχω χρόνο. Μα πάντα η εργασία μου ήταν εποπτική και καθοδηγητική, και όταν είχα 11 τεχνίτες συνεργείο, και 6 φανοποιείο. Τα χρήματα δεν βγαίνουν όταν μουντζουρώνεσαι, μα όταν οργανώνεις σωστά.
Μην λοιπόν απαξιώνεις γνώστες του αντικειμένου, όταν σε συμβουλεύουν, και πολύ περισσότερο την σημερινή εποχή……. που επειδή κάποιες ‘σκιές’ της πολιτικής σκηνής, δημιούργησαν αδιέξοδα στην εθνική μας οικονομία, και κατ’ επέκταση στης ελληνικές επιχειρήσεις. Μακάρι να υπήρχαν χρήματα, και οι προσέλευση τον πελατών να ήταν μεγαλύτερη.
Α. -
Φίλες και φίλοι καλησπέρα σας. Εκ προοιμίου ζητάω συγνώμη που δεν μπορώ να διαβάσω τις 530 σελίδες του forum και για αυτο ζητάω την γνώμη σας στο εξής : Έχω ένα hyundai tucson του 2005 2000 κυβικά τετρακύλινδρο με 90.000 km. Επειδη με το αυτοκίνητο μέχρι τώρα δεν είχα το παραμικρο πρόβλημα με τον κινητήρα τι με συμβουλευετε να κάνω ; να βάλω υγραέριο και εάν ναι πιο σύστημα θα μου προτείνατε σαν το καλύτερο; Το αυτοκίνητο καταναλώνει περίπου 12-13 lt/100km σε μεικτή διαδρομή και κάνω περίπου 15-20000 km το χρόνο. Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας.
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλες και φίλοι καλησπέρα σας. Εκ προοιμίου ζητάω συγνώμη που δεν μπορώ να διαβάσω τις 530 σελίδες του forum και για αυτο ζητάω την γνώμη σας στο εξής : Έχω ένα hyundai tucson του 2005 2000 κυβικά τετρακύλινδρο με 90.000 km. Επειδη με το αυτοκίνητο μέχρι τώρα δεν είχα το παραμικρο πρόβλημα με τον κινητήρα τι με συμβουλευετε να κάνω ; να βάλω υγραέριο και εάν ναι πιο σύστημα θα μου προτείνατε σαν το καλύτερο; Το αυτοκίνητο καταναλώνει περίπου 12-13 lt/100km σε μεικτή διαδρομή και κάνω περίπου 15-20000 km το χρόνο. Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας.
Φιλέ Κώστα. 13 λίτρα /100 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Μα ας μιλήσουμε στην γλώσσα των αριθμών.
Οπωσδήποτε μια οικονομία 30% δραχμικά.
Η 6.24ε /100κμ δικά σου.
2500ε μια ολοκληρωμένη εγκατάσταση της BRC πχ, με λαδιέρες – ΚΤΕΟ – ΦΠΑ – κατάλληλα μπουζί.
Κατά συνέπια η απόσβεση σε 40000 κμ.(αν κάνω λάθος με τα νούμερα να με διορθώσετε).
Εγώ λέω ότι κανείς 20000κμ τον χρόνο, άρα θέλεις δυο χρόνια για να αποσβήσεις.
Δεν σου λέω την πήρα μου, που έχει αμφισβητηθεί κατά κόρο εδώ μέσα, μα εάν διαβάσεις μέσα στην ενότητα, πράγμα που κακώς δεν έκανες, κακώς για την τελική κρίση σου, θα διαπίστωνες και άλλες παραμέτρους. Όπως πχ πιθανές έξτρα φθορές που και αυτές αποτιμούνται. Πιθανές καθυστερήσεις από αστοχίες υλικών, η αστοχίες ρυθμίσεων, που και αυτές αποτιμούνται.
Και όλα αυτά στέλνουν πίσω την τελική απόσβεση.
Και φτάνει η ημερομηνία της απόσβεσης. Πότε θα έχεις κέρδος?.
Πρέπει να λάβεις υπόψη σου, ότι η Hyundai, δεν φημίζετε για της αντοχές της. Και για του λόγου μου το αληθές, είναι σχετικά ‘φτηνά’ αυτοκίνητα λαϊκής κατανάλωσης. Όμορφα, καλοστημένα, μα….
Για σκέψου, μήπως περιορίζοντας τα χιλιόμετρα κατόπιν ωρίμου σκέψης, έχεις το ίδιο αποτέλεσμα….. μα και την πίτα ακέραια?!.
Εάν δεν είχες Hyundai, και έκανες περισσότερα – επαγγελματικά χιλιόμετρα, τότε…..
Η απόφαση δική σου.
Antonis-team. -
Ε όχι τα HYUNDAI δεν έχουν αντοχές κυρ Αντώνη!!!!
Ποια είναι δηλαδή γερές κατασκευές; μήπως τα renault; ή τα FIAT;
-
Κάποιοι κινητήρες εμφανίζουν πρόωρες φθορές (δηλαδή σε λιγότερο από 100.000 χλμ) όταν κινούνται με υγραέριο ακόμα κι αν είναι καλά ρυθμισμένοι.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Ε όχι τα HYUNDAI δεν έχουν αντοχές κυρ Αντώνη!!!!Ποια είναι δηλαδή γερές κατασκευές; μήπως τα renault; ή τα FIAT;
ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΑ RENAULT ΤΙ ΕΧΟΥΝ? MEGANE TOY 96 ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ , Η ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΤΑ SERVICE κλπ, ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 'ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ' ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ.
ΚΟΙΝΩΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΛΑΝΤΙΑ.....(ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΑΝΤΙΑ ΠΛΕΟΝ ΒΑΛΑΝΤΩΣΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΑΝ.....) -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλες και φίλοι καλησπέρα σας. Εκ προοιμίου ζητάω συγνώμη που δεν μπορώ να διαβάσω τις 530 σελίδες του forum και για αυτο ζητάω την γνώμη σας στο εξής : Έχω ένα hyundai tucson του 2005 2000 κυβικά τετρακύλινδρο με 90.000 km. Επειδη με το αυτοκίνητο μέχρι τώρα δεν είχα το παραμικρο πρόβλημα με τον κινητήρα τι με συμβουλευετε να κάνω ; να βάλω υγραέριο και εάν ναι πιο σύστημα θα μου προτείνατε σαν το καλύτερο; Το αυτοκίνητο καταναλώνει περίπου 12-13 lt/100km σε μεικτή διαδρομή και κάνω περίπου 15-20000 km το χρόνο. Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας.Γνωστος μου με ιδιο αυτοκινητο εβαλε κιτ της BRC με 1400 ευρω με λαδιέρα χωρις ΦΠΑ και ΚΤΕΟ.Η ίδια η Hyundai τοποθετει κιτ υγραεριοκίνησης (άλλης εταιρίας).Δεν αλλαξε μπουζί αν και μερικοί το προτείνουν.Υπολογίζει απόσβεση σε 20000 χλμ περίπου για τα 1500 ευρώ.Υπό την αίρεση ότι δεν θα βγαλει ζημιά λόγω αερίου.Μέγιστο κέρδος 30% σε σχεση με την βενζίνη (το βλέπω και στο δικό μου 2λιτρο) ΑΝ δεν αυξηθεί κι άλλο το υγραέριο (να έχει 45-50% σε σχέση με την βενζινη)
(με λίγα λόγια... λαχείο είναι.Διαλέγεις και παίζεις ) -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φιλέ Κώστα. 13 λίτρα /100 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Μα ας μιλήσουμε στην γλώσσα των αριθμών.
Οπωσδήποτε μια οικονομία 30% δραχμικά.Δραχμικά; Χμμ.. προφανώς δεν εμπιστεύεσαι τους 'σωτήρες' μας...
Αλλά κι έτσι να το δεις, δεν είναι μόνο 30%, αλλά γύρω στο 40%, ανάλογα βέβαια και με τι βενζίνη βάζεις και από που (σήμερα) αλλά και από που θα βάζεις αύριο υγραέριο.
Υπάρχουν εγκαταστάτες που ισχυρίζονται οικονομία στην τσέπη μέχρι 60% και υπό πολύ ακραίες συνθήκες (γέμισμα με ακριβή super αμόλυβδη σε σχέση με τη φθηνότερη τιμή υγραερίου στην Ελλάδα ή ακόμη και σε γειτονική χώρα...) μπορεί να προσεγγιστεί...
Βέβαια δεν θα ισχύει πάντα, αλλά ένα νούμερο γύρω στο 40% οικονομία είναι απόλυτα ρεαλιστικό και από πολλούς επιβεβαιωμένο. -
Αυτοί που λένε για ζημιάρικα αυτοκίνητα μάλλον δεν έχουν δει πίνακες αξιοπιστίας ή δεν είχαν ποτέ προσωπική εμπειρία.
http://www.e-motorpress.gr/jpg/autotriti/pdf/blabes.pdf
2500€ για 4 κύλινδρο αερίου ψεκασμου κόψε όχι κάτι , πολλάαααα.....
30% είναι πολύ λίγο το 40%+ είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Νούμερα του στυλ 60 ή 70 % είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Μην ξεχνάς στους υπολογισμούς και την κατανάλωση βενζίνης. 'Οπως με πρόλαβε ο DTI 50% σε μπορεί μόνο να επιτευχθεί με την σύγκριση LPG και super αμόλυβδης και εκεί οχι πάντα. Εγώ θα σου πρότεινα να δεις αν μπορείς να βρεις χημεία με κάποιον εγκαταστάτη και μετά να σκεφτείς την εγκατάσταση. Η αβεβαιότητα για την τιμή του καυσίμου είναι γεγονός και αν βρεις ένα σωστό εγκαταστάτη η πιθανότητες απρόβλεπτων συνεπειών είναι μάλλον μικρή αλλά όχι και ανύπαρκτη. Βάλε κάτω τα νούμερα και δες αν σε συμφέρει. Όσο γρηγορότερα η απόσβεση τόσο καλύτερα.
-
Φιλες και φίλοι καλησπέρα σας. Καταρχήν σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και τις πληροφορίε σας που τις θεωρώ πολύ σημαντικές και ήδη με έχετε επηρεάσει πάρα πολύ. Στα πρώτα τηλέφωνα που έκανα για κορυφαία ιταλικά συστήματα BRC-ZAVOLI-OMVL κ.λ.π οι τιμές κυμαίνονται από 1300 έως 1600 euro για συστήματα αέριου ψεκασμού όπως το λένε οι ειδικοι και 2000 euro για το κορυφαίο ιταλικό icom υγρού ψεκασμού. Άρα το κόστος δεν είναι τόσο μεγάλο. Εκείνο που με ανησυχεί παρα πολύ είναι η αξιοπιστία μετά την εγκατάσταση διότι μέχρι τώρα το huyndai έχει αποδειχτεί σκυλί!!! και το κοψε-ράψε στο αυτοκίνητο μέχρι να γίνει η εγκατάσταση. Με επηρέασε η άποψη του antonis-team για το μετά. Πάντως προς ενημέρωση σας θα 'ηθελα να αναφέρω 'οτι λόγω της δουλειάς μου έχω αλλάξει 13!!! αυτοκίνητα έχω κάνει περίπου 1.200.000 χμ και τα πιό αξιόπιστα μέχρι τώρα ήταν το fiat bravo 1.4 tjet 150 hp (180.000km) και το προσωπικό μου αυτοκίνητο δλδ το huyndai.Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
το κορυφαίο ιταλικό icom υγρού ψεκασμούΓι'αυτό μην παίρνεις και όρκο. Διάβασε και κανένα φόρουμ να δεις από μόνος σου τι λένε οι κάτοχοι - χρήστες του συστήματος και μην ακούς μόνο τους πωλητές - εγκαταστάτες. Αν το βαστάει η τσέπη σου ρίξε και καμιά μεριά προς Ολλανδία μεριά (Prins ή Vialle)
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
το κορυφαίο ιταλικό icom υγρού ψεκασμού
Γι'αυτό μην παίρνεις και όρκο. Διάβασε και κανένα φόρουμ να δεις από μόνος σου τι λένε οι κάτοχοι - χρήστες του συστήματος και μην ακούς μόνο τους πωλητές - εγκαταστάτες. Αν το βαστάει η τσέπη σου ρίξε και καμιά μεριά προς Ολλανδία μεριά (Prins ή Vialle)
.
+1
-
Έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ από 11-13 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου . Ελπίζω να συμμετάσχουν όλοι, έτσι ώστε με ένα πέρασμα να ενημερωθεί ο κοσμάκης χωρίς να τρέχει δεξιά αριστερά.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
το κορυφαίο ιταλικό icom υγρού ψεκασμού
Γι'αυτό μην παίρνεις και όρκο. Διάβασε και κανένα φόρουμ να δεις από μόνος σου τι λένε οι κάτοχοι - χρήστες του συστήματος και μην ακούς μόνο τους πωλητές - εγκαταστάτες. Αν το βαστάει η τσέπη σου ρίξε και καμιά μεριά προς Ολλανδία μεριά (Prins ή Vialle)
.
+1
+1
-
Φιλε kostas-pack εφοσον θελεις να κανεις εξοικονομηση η λυση υγραεριο ειναι μονοδρομος.
Διαλεξε μια καλη εταιρια απο αυτες που ειπες, δεν ειναι αναγκη να ειναι υγρου ψεκασμου, και κυριως καλο εγκαταστατη και κανε το.
Μην ακους τα λεγομενα του φιλου Αντωνη για τα Hyundai. Ειναι μαλλον προκατειλημενος απο τις παλιες εποχες τυπου Pony.
Τα Hyundai θεωρουνται πλεον απο τα πιο αξιοπιστα και με τα καινουργια μοντελα τους στοχευουν να ειναι συντομα η τριτη μεγαλυτερη κατασκευαστρια εταιρια.
Στις λιστες 'ευαισθητων' παντως το Tucson δεν ειναι.
Εφ'οσον βλεπω οτι κανεις περιπου 15000 χλμ το χρονο με ενα κοστος εγκαταστασης γυρω στα 1200 (1500 ευρω να φανταστεις εδωσα για BRC και 6κυλινδρο τον Φεβρουαριο) θα κανεις αποσβεση σε 1.5 χρονο. Αν ειδικα προσεχεις το αυτοκινητο σου δεν εχεις τιποτα να φοβηθεις.
Βεβαια μετατροπη ειναι δηλ οπως λεμε εγχειρηση οπου οσο απλη και να ειναι ελοχευει και την πιθανοτητα να υπαρχει αστοχια αλλα αυτη ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Αρκει να ειναι σωστος και ο 'γιατρος'. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Φιλέ Κώστα. 13 λίτρα /100 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Μα ας μιλήσουμε στην γλώσσα των αριθμών.
Οπωσδήποτε μια οικονομία 30% δραχμικά.Δραχμικά; Χμμ.. προφανώς δεν εμπιστεύεσαι τους 'σωτήρες' μας...
Αλλά κι έτσι να το δεις, δεν είναι μόνο 30%, αλλά γύρω στο 40%, ανάλογα βέβαια και με τι βενζίνη βάζεις και από που (σήμερα) αλλά και από που θα βάζεις αύριο υγραέριο.
Υπάρχουν εγκαταστάτες που ισχυρίζονται οικονομία στην τσέπη μέχρι 60% και υπό πολύ ακραίες συνθήκες (γέμισμα με ακριβή super αμόλυβδη σε σχέση με τη φθηνότερη τιμή υγραερίου στην Ελλάδα ή ακόμη και σε γειτονική χώρα...) μπορεί να προσεγγιστεί...
Βέβαια δεν θα ισχύει πάντα, αλλά ένα νούμερο γύρω στο 40% οικονομία είναι απόλυτα ρεαλιστικό και από πολλούς επιβεβαιωμένο.
Καλέ μου φιλέ dti, σίγουρα δεν εμπιστεύομαι την ντόπια και της ξένες συμμορίες. Μάλιστα εγώ που είμαι και εισαγωγέας….
Τα μηνύματα δεν τα ακούω μόνον η τα διαβάζω, μα τα εσθάνομε βαριά και στο πετσί μου.
Ο φίλος, επίσημος αντιπρόσωπος της BRC, δεν λέει μα και γράφει για 50% οικονομία. Μα παρακολουθώντας από κοντά της παραθέσεις σας, και κάνοντας και μερικές έξτρα επαφές, θεωρώ μέση τιμή το 30% οικονομία.
Μα ας δούμε το θέμα ψυχραιμότερα!.
Είχαμε τα χρήματα που χρειαζόμαστε, μέχρι που οι συμμορίες μας πτώχευσαν, 2 χρόνια τώρα, και διαρκώς…
Τότε λιπών ‘τσαρουχώναμε’, για προσωπική μας ευχαρίστηση.
Την ιδία διαδρομή που κάνω για το εξοχικό μου, και τι η βενζίνα ήταν φθηνότερη την έκανα με το ίδιο αυτοκίνητο, με 50ε περίπου. Σήμερα με βενζίνα ακριβότερη, την κάνω με 28ε περίπου, και μουδιάζει το πόδι μου από την ακινησία!.
Αν λυπών το πάγωμα στης φλέβες μας, που μας κάνει η ‘συμμορία’, και βάζοντας και κιτ αερίου, το 60% τότε από τώρα, θα μου ήταν λογικό.
Μα σίγουρα, με μουδιασμένο πόδι, και μάλιστα στον γύψο που μας βάλανε, το 30% είναι λογικό κέρδος.
Οπωσδήποτε θεωρώ αλήθεια την οποία παράθεση, λαμβάνοντα υπόψη όμως την συγκυρία που περιέγραψα, η μέρος αυτής.
Μα ερχομέ να σε ρωτήσω. Σήμερα τα 6.8λ/100, κατά συνέπια 10.88ε /100, αν εξοικονομήσω και τα φτάσω στα 7,616ε /100 με αέριο, και κερδίσω 3,264 την εβδομάδα, 13ε τον μήνα, σώθηκα?.
Και η αγωνία αμφιβολία που θα έχω στον παραμικρό θόρυβο, μόνον 13ε αποτιμάτε?.
Και πάντα έλεγα ‘ νε μεν αλλά’…. Θα το θυμάσαι!, κανείς πολλά χιλιόμετρα επαγγελματικά?, βάλτο!. Μα να είναι κομπλέ όπως το εννοώ εγώ, μετά από 1300+ εγκαταστάσεις που έχω κάνει.
Σήμερα απλός σερβάρω, δεν εγκαθιστώ σε επιβατικά. Κατά συνέπια η επαφή μου είναι συνεχείς.
Ευχαριστώ
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Ε όχι τα HYUNDAI δεν έχουν αντοχές κυρ Αντώνη!!!!Ποια είναι δηλαδή γερές κατασκευές; μήπως τα renault; ή τα FIAT;
Δεν θέλω να σε προσβάλω φίλε μου, με κανέναν τρόπο….. δεν πρέπει να προσβάλω εσένα και την τσέπη μου, που σήμερα, έχουν «βαλαντώσει» αδειάζοντας…….
Μα σίγουρα η ιστορία απέδειξε ότι μάρκες όπως Renault, fiat, VW, ford, Opel, Toyota, Nissan, Suzuki, Citroen, bmw, είναι από παλιά ψαγμένες σε θέματα αντοχής.
Οπωσδήποτε 50+ χρόνια επιχειρηματίας στον κλάδο αυτοκινήτου, και συνεχίζοντας μέχρι σήμερα, μπορώ να έχω κάποια γνώμη σοβαρή.
Και για την ιστορία τα πρώτα HYUNDAI ήταν για τα μπάζα, μέχρι και εξαρτήματα ανακατασκευής ευρωπαϊκών έβαζαν. Στόχος του εργοστασίου ήταν και είναι, το κομμάτι της πίτας των ανθρώπων με τα λιγότερα χρήματα.
Σίγουρα όταν ο καιρός περνά, και αντιγράφεις κατά κόρο την τεχνολογία άλλων, βελτιώνεσαι.
Φιλικά
Α.
Υγραεριοκίνηση!