-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Συμφωνω απόλυτα! Τότε λοιπόν να μυνησουμε την ευρωπαικη ένωση το υπουργείο μεταφορών, τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις κατασκευαστριες εταιρίες των κιτ καθως και όσους τις αδειοδότησαν για εξαπάτηση και εμεις να μυνηθούμε για αφέλεια και ευκολοπιστία. Επίσης** τις επίσημες αντιπροσωπείες που με τις ευλογίες των κολοσσων VW - Audi κλπ επιτρέπουν τετοιου είδους μετατροπές ρισκάροντας το κυρος τους για μερικές χιλιαδες ευρω..**.......Και δεν μιλάω για εργοστασικά μοντέλα που ισχυριζονται αλλαγη κιλυνδροκεφαλων και σκλυρηνση βαλβίδων.......Α επίσης και αυτους που δίνουν επέκταση εγγύησης στα κιτ της vialle.
πφφφφ...δεν κρατιέμαι να μη σχολιάσω το post σου φίλε μου.
starts.
πίστεψέ με, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν γίνονται με την ευλογία των κατασκευάστριων εταιριών Audi-VW και λοιπών κατασκευάστριων εταιριών τα παραπάνω που περιγράφεις
Όπως και όταν σου περνάνε πρόγραμμα αύξησης ιπποδύναμης στην αντιπροσωπεία δεν γίνεται με τις ευλογίες της κατασκευάστριας εταιρίας (αλλιώς γιατί να μην βγάλει και δικό της kit βελτίωσης?Απλώς το εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει την ανοχή να πουλάει και να συνεργάζεται και με άλλα προϊόντα εκτός της κατασκευάστριας εταιρίας (πάρε παράδειγμα τα λάδια του αυτοκινήτου ή τα φίλτρα ή τα τακάκια ή μπουζί κτλ-κτλ).
Μην συγχέουμε το ένα με το άλλο.
Και τέλος...για στείλε mail στην audi γερμανίας ότι στην τάδε αντιπροσωπεία σου πέρασαν πρόγραμμα Χ, σου έβγαλε πρόβλημα και σε κάλυψαν με εγγύηση, να δεις για πότε θα έρθουν τρέχοντας για έλεγχο. Αν τους στείλεις και αριθμό πλαισίου ακόμα καλύτερα.Το λέω αυτό γιατί (αν και δεν έχω αδιάσειστες αποδείξεις) είμαι σίγουρος ότι αυτή η κάλυψη εγγύησης δεν γίνεται με την τσέπη της αντιπροσωπείας αλλά με την τσέπη του εργοστασίου που δεν τους δηλώνει ότι το χ αμάξι φοράει πρόγραμμα αύξησης ιπποδύναμης.
'Μαγκιές' με τσέπες άλλων δηλαδή.Τέλοσπάντων...i think that you got my point.
ends......¨οτι δέν γνωρίζω δέν υπάρχει ...αλλά καί νά υπάρχει εφόσον δέν τό γνωρίζω δέν είναι καλό...
Είναι τό απόσταγμα τών εμπειριών πού αποκόμησα στίς σχέσεις μου μέ τούς συνέλληνές μου κατόπιν 43 ετών συνεχούς εργασίας καί κοινωνικής δραστηριότητας.(Διεκδικώ τήν πατρότητα τού γνψμικού)Ή VIALLE δίνει στήν vw καί ΅BMW συστ'ηματα πρώτης εγκατάστασης....Καί άλλες αλλού...
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
ποσα ειναι τα πρατηρια γκαζιου στη θεσσαλονικη?περα απο αυτα που γραφονται στο ιντερνετ συνεχεια ανοιγουν καινουρια μου ειπαν.ξερεις κανεις που ειναι αυτα?εχω ρωτησει και αλλες φορες αλλα δεν παιρνω απαντηση
Απάντηση πήρες και δεν χρειάζεται να ξαναρωτάς: http://www.gasprice.gr
Εκεί είναι όλα τα επίσημα, σε λειτουργία πρατήρια υγραεριοκίνησης.Για LPG έχει μόνο ένα πρατήριο..
-
Αν δεχτούμε οτι το LPG είναι βουτάνιο και προπάνιο:
Propane is produced as a by-product of two other processes, natural gas processing and petroleum refining. The processing of natural gas involves removal of butane, propane and large amounts of ethane from the raw gas, in order to prevent condensation of these volatiles in natural gas pipelines. Additionally, oil refineries produce some propane as a by-product of cracking petroleum into gasoline or heating oil.
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
ποσα ειναι τα πρατηρια γκαζιου στη θεσσαλονικη?περα απο αυτα που γραφονται στο ιντερνετ συνεχεια ανοιγουν καινουρια μου ειπαν.ξερεις κανεις που ειναι αυτα?εχω ρωτησει και αλλες φορες αλλα δεν παιρνω απαντηση
Απάντηση πήρες και δεν χρειάζεται να ξαναρωτάς: http://www.gasprice.gr
Εκεί είναι όλα τα επίσημα, σε λειτουργία πρατήρια υγραεριοκίνησης.Για LPG έχει μόνο ένα πρατήριο..
Εγώ γιατί βλέπω 104 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα ( http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... orderid=41 ) εκ των οποίων 10 ( http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... &dtimes=41 ) στο νομό Θεσσαλονίκης;
Ορισμένοι θέλετε όχι μόνο μασημένη τροφή, αλλά αν είναι δυνατόν, ακόμη και με ενδοφλέβια ένεση...
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Αν δεχτούμε οτι το LPG είναι βουτάνιο και προπάνιο:Propane is produced as a by-product of two other processes, natural gas processing and petroleum refining. The processing of natural gas involves removal of butane, propane and large amounts of ethane from the raw gas, in order to prevent condensation of these volatiles in natural gas pipelines. Additionally, oil refineries produce some propane as a by-product of cracking petroleum into gasoline or heating oil.
Μεταφραση από Google translate: Προπάνιο παράγεται ως υποπροϊόν δύο άλλων διαδικασιών, επεξεργασία του φυσικού αερίου και τη διύλιση πετρελαίου. Η επεξεργασία του φυσικού αερίου περιλαμβάνει την αφαίρεση του βουτανίου, προπανίου και μεγάλες ποσότητες αιθανίου από το ακατέργαστο φυσικό αέριο, ώστε να αποφεύγεται η συμπύκνωση αυτών των πτητικών ουσιών σε αγωγούς φυσικού αερίου. Επιπλέον, τα διυλιστήρια πετρελαίου παράγουν λίγο προπάνιο ως υποπροϊόν της πυρόλυσης πετρελαίου σε βενζίνη ή το πετρέλαιο θέρμανσης.
Ερμηνεία: Άλλο το φυσικό αέριο και άλλο το lpg (δεν δεχομαστε - είναι από βουτάνιο και προπάνιο). Άλλο το καθαρό ΟΡΥΚΤΟ ξερό φυσικό άεριο και άλλο το σύνθετο χημικό LPG το οποιό μάλιστα γίνεται ανάλογα με την εποχή σε διαφορετικές αναλογίες προπανιου-βουτανίου... από επεξεργασία ακατεργαστου φυσικού αερίου (ναι) αλλά και από πυρόληση πετρελαιου για παραγωγή βενζινης η πετρελαίου....άρα είναι κατά το ενα από τα 2 μέρη του παράγωγο του πετρελαιου όπως φυσικά και η βενζίνη η οποία παράγεται με την πυρόληση του πετρελαίου.
-
Ας αλλαξουμε κουβεντα
Σημερα φουλαρα ταυτοχρονα το ρεζεβουαρ βενζινης και αερίου.
Τελευταια φορα που εγινε αυτο ήταν στις 21/7 (λιγο καιρο αφου εγκατεστησα το συστημα)Απο τότε εκανα 2.280 χιλιομετρα.
Εκαψε 13,71 λιτρα βενζινης
και 185,92 λίτρα αερίουΗ μεση κατανάλωση μου ήταν 8,30 λιτρα αερίου και 0,6 λιτρα αμόλυβδης / 100 χιλιομετρα
Κόστος και για τα δυο καυσιμα περίπου 7,8 λεπτα / χιλιομετρο (7 με το αεριο και 0,8 βενζινη)
Το κόστος για κίνηση μονο με βενζινη, είναι περίπου 13,8 λεπτα, δηλαδη η διαφορα ειναι 6 λεπτα στο χιλιομετρο
--> 137€ στα παραπανω χιλιομετραΤο αυτοκινητο κινειται κυριως στην πολη, οποτε εχει πολλα ξεκινηματα με βενζινη.
Τον χειμωνα περιμενω λιγο χειρότερα, αφου θα αργει περισσοτερο να ζεσταθει. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
...
Είναι το ίδιο είτε προέρχεται από ΦΑ είτε από τα διυλιστήρια.
Η μόνη διαφορά είναι πόσο καθαρό είναι - είτε από ΦΑ ή διυλιστήρια (καλή εταιρεία = καθαρό).*Το LPG είναι προπάνιο και βουτάνιο.
Το καλοκαίρι έχει περισσότερο βουτάνιο για να μην ανεβάζει μεγάλες πιέσεις από τη ζέστη.*εντιτ
το προπάνιο και το βουτάνιο είναι άοσμα και για να ανιχνεύεται εύκολα η διαρροή προστίθεται ένα χημικό (που έχει παρόμοιο σημείο βρασμού με το lpg). -
Ο χρήστης dti έγραψε:
ποσα ειναι τα πρατηρια γκαζιου στη θεσσαλονικη?περα απο αυτα που γραφονται στο ιντερνετ συνεχεια ανοιγουν καινουρια μου ειπαν.ξερεις κανεις που ειναι αυτα?εχω ρωτησει και αλλες φορες αλλα δεν παιρνω απαντηση
Απάντηση πήρες και δεν χρειάζεται να ξαναρωτάς: http://www.gasprice.gr
Εκεί είναι όλα τα επίσημα, σε λειτουργία πρατήρια υγραεριοκίνησης.Για LPG έχει μόνο ένα πρατήριο..
Εγώ γιατί βλέπω 104 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα ( http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... orderid=41 ) εκ των οποίων 10 ( http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... &dtimes=41 ) στο νομό Θεσσαλονίκης;
Ορισμένοι θέλετε όχι μόνο μασημένη τροφή, αλλά αν είναι δυνατόν, ακόμη και με ενδοφλέβια ένεση...
Για ορισμένους που μπαίνουν 1η φορά σ'ένα site δεν είναι πάντα τόσο απλό..
-
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
-
Ο χρήστης cjgeorgio έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......τί έχεις?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Εμείς με 1.8 TSI+πρόγραμα τι κάνουμε? Η πολύ τεχνολογία-ιδιετερότητα του κινητήρα είναι πρόβλημα?
VIALLE LPDI
Μα νομίζω πως σου απάντησε!!. Η κάνω λάθος;
-
Ο χρήστης cjgeorgio έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
εδώ ρώτησες?
http://www.greenautogas.gr/VSI-DI.php -
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Εμείς με 1.8 TSI+πρόγραμα τι κάνουμε? Η πολύ τεχνολογία-ιδιετερότητα του κινητήρα είναι πρόβλημα?
VIALLE LPDI
Μα νομίζω πως σου απάντησε!!. Η κάνω λάθος;
Μίλισα με Βρεττός Αθήνα DV MOTOSPORT και μου είπε όχι επειδή είναι βελτιωμένο το αμάξι μου, Είναι ο εισαγωγέας της εταιρίας.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
εδώ ρώτησες?
http://www.greenautogas.gr/VSI-DI.phpΕστειλα Email περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης cjgeorgio έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
εδώ ρώτησες?
http://www.greenautogas.gr/VSI-DI.phpΕστειλα Email περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ...
Προφανως το θες οπως ολοι για εξοικονομηση χρηματων οταν το κινεις- λογικότατο.
Αν γινοταν με 'ενα κουμπι' να ριχνεις την ιπποδυναμη δεν θα ειχες παρομοια εξοικονομηση χρηματων οταν δεν θες τις απολυτες επιδοσεις, χωρις ομως καποιος να εχει 'ματσακωνισει' το μοτερ που εχεις στησει με κοπο και χρημα???
( περαν του οτι γλυτωνεις ενα πανακριβο συστημα + το χωρο απο μπουκαλα κ.λ.π. κ.λ.π.)το οτι ειναι ΟΛΟΙ τοσο διστακτικοι κατι ( μου ) λεει, ακόμαι κι αν βρεθει ενας που θα σου πει 'μπορω'....
Προσωπικά ΜΟΝΟ αν το εχει ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ σε τοσο φτιαγμενο μοτερ θα σκεφτομουν να τον εμπιστευτω...Γιατι για 340 αλλογα φανταζομαι ειδικές τουρμπινες, 'αλλους' εγκεφαλους και προγραμματα, 'αλλους' εκεντροφορους κ.λ.π. κ.λ.π.
ΚΑι δεν ειναι μονο αν θα δουλεψει ποτε σωστα, αλλα και τι αλλες επιπτοσεις εχει στην υγεια του μοτερ. Εδω απειραχτα μοτερ και ενιωτε 'σκορπανε' με το γκαζι, ποσο δε ενα ΗΔΗ 'ζοριζμενο' μοτερ..Τα ανωτερω παντα με την λογική 'δικη σου η τσεπη δικο σου το αυτοκινητο δικη σου η αποφαση'
-
Άμα βρεθεί ο μάγκας με τον πεντάβολτο, το πυρόμετρο και το δυναμόμετρο, όλα γίνονται. Στο μέτρο του δυνατού πάντα, γιατί το ελαφρώς λάθος αβάνς του υγραερίου δεν είναι για να το πηγαίνεις τρεις την ώρα παρατεταμένα στο 1.5 bar, όπως με την βενζίνα. Αυτό φυσικά προϋποθέτει ότι θα ασχοληθεί και κάνα δυό μέρες αποκλειστικά με το αμάξι σου, άρα θα αφήσει 3-4 εγκαταστάσεις για να πιάσει την δικιά σου, άρα να περιμένεις να ζητήσει και τα αντίστοιχα λεφτά (κάνα τριχίλιαρο το κόβω μαζί με το σύστημα υγρού ψεκασμού...).
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ωραία σχεδόν κανένας δεν έχει κιτ υγραερίου για το αμάξι μου......
τί έχεις?
Passat cc 1.8 tsi k04 340 ps
εδώ ρώτησες?
http://www.greenautogas.gr/VSI-DI.phpΕστειλα Email περιμένω απάντηση. Ευχαριστώ...
Προφανως το θες οπως ολοι για εξοικονομηση χρηματων οταν το κινεις- λογικότατο.
Αν γινοταν με 'ενα κουμπι' να ριχνεις την ιπποδυναμη δεν θα ειχες παρομοια εξοικονομηση χρηματων οταν δεν θες τις απολυτες επιδοσεις, χωρις ομως καποιος να εχει 'ματσακωνισει' το μοτερ που εχεις στησει με κοπο και χρημα???
( περαν του οτι γλυτωνεις ενα πανακριβο συστημα + το χωρο απο μπουκαλα κ.λ.π. κ.λ.π.)το οτι ειναι ΟΛΟΙ τοσο διστακτικοι κατι ( μου ) λεει, ακόμαι κι αν βρεθει ενας που θα σου πει 'μπορω'....
Προσωπικά ΜΟΝΟ αν το εχει ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ σε τοσο φτιαγμενο μοτερ θα σκεφτομουν να τον εμπιστευτω...Γιατι για 340 αλλογα φανταζομαι ειδικές τουρμπινες, 'αλλους' εγκεφαλους και προγραμματα, 'αλλους' εκεντροφορους κ.λ.π. κ.λ.π.
ΚΑι δεν ειναι μονο αν θα δουλεψει ποτε σωστα, αλλα και τι αλλες επιπτοσεις εχει στην υγεια του μοτερ. Εδω απειραχτα μοτερ και ενιωτε 'σκορπανε' με το γκαζι, ποσο δε ενα ΗΔΗ 'ζοριζμενο' μοτερ..Τα ανωτερω παντα με την λογική 'δικη σου η τσεπη δικο σου το αυτοκινητο δικη σου η αποφαση'
Το αμάξι με 160 ps είχε κατανάλωση 9-10 λίτρα.
Τώρα με 340 ps (lite πρόγραμα) έχει κατανάλωση 9-10 λίτρα.
Δεν χρειάζεται boost controler για να ρίχνω την πίεση γιατί είναι ήδη οικονομικό.
Το αμάξι έχει set up από S3, turbo, I/C, σκάστρα, πρόγραμα etuners. Δεν έχει ανοιχτή το μοτέρ, δεν χρειάζεται άλλωστε.
Μέχρι στιγμής έχει βρεθεί μόνο ένας που μπορεί να το κάνει ο οποίος δεν είναι μόνο λόγια, το προσοπικό του αμάξι είναι το octavia 5 1.8 tsi με το ίδιο set up με εμένα (ποιο ανεβασμένη πίεση 370 ps) και το έχει εδώ με κάτι μήνες. Αρα αυτός ξέρει καλύτερα από αυτούς που δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Καποια μοτέρ που παραδώσαν πνεύμα έφταιγε ο προγραματισμός τους. Και τα περισσότερα μοτέρ παλιάς τεχνολογίας δεν έχουν ενυσχημένο εσωτερικό όπως ένα 1.8 tsi που ανεβάζει 200 ps χωρίς να ανήξη το μοτέρ. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Άμα βρεθεί ο μάγκας με τον πεντάβολτο, το πυρόμετρο και το δυναμόμετρο, όλα γίνονται. Στο μέτρο του δυνατού πάντα, γιατί το ελαφρώς λάθος αβάνς του υγραερίου δεν είναι για να το πηγαίνεις τρεις την ώρα παρατεταμένα στο 1.5 bar, όπως με την βενζίνα. Αυτό φυσικά προϋποθέτει ότι θα ασχοληθεί και κάνα δυό μέρες αποκλειστικά με το αμάξι σου, άρα θα αφήσει 3-4 εγκαταστάσεις για να πιάσει την δικιά σου, άρα να περιμένεις να ζητήσει και τα αντίστοιχα λεφτά (κάνα τριχίλιαρο το κόβω μαζί με το σύστημα υγρού ψεκασμού...).Βρέθικε ο μάγκας που εχει το ίδιο μοτέρ πουσαρισμένο και με υγραέριο εδώ και πολλά χιλιόμετρα........
Κάποιοι ποιάνουν κόλους με αυτά τα 3.000.... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
καμία εταιρία επίσημα δεν καλύπτει με εγγύηση το αυτοκίνητο εκτός των βιομηχανικά παραχθέντων μετατροπών... δηλαδή εκ του εργοστασίου...
Κι αυτό εδώ τι είναι;
Ή ανακοινώσεις σαν αυτή εδώ, δεν μετράνε;όχι, δεν μετράνε,δεν είναι εγγύηση τα παρόντα που αναφέρεις, ούτε και αναφέρεται κάτι τέτοιο από τους κατασκευαστές.. το εξήγησα, οι κατασκευαστές που το κάνανε χρόνια έχουν άλλη, προορισμένη για αέριο, γραμμή παραγωγής κινητήρων...
όσο για το αν οι Ελληνες, Ιταλλοί, κλπ τσίμπησαν δικαίως ή όχι, θα το δούμε σε λίγα χρονάκια... γιατί τι να κάνουμε, η καύσιμη ύλη έχει τον παράγοντά της στην όλη σχεδίαση ενός κινητήρα για αυτό τον λόγο ακριβώς και εταιρίες σαν την Volvo και την Fiat έχουν εδώ και καιρό φτιάξει διαφορετική σειρά παραγωγης κινητήρων που δέχονται αέριο...
αλλά μην μιλάμε πολύ... στην πράξη θα φανεί κι αν ψάξεις, θα βρεις ωραιοτάτους κατόχους με προβλήματα ανά την Ελλάδα που αντί να καταπιούν τον εγωισμό τους κατάπιαν το... πρόβλημα... γιατί έχουν παρουσιαστεί προβλήματα... ειδικά σε κινητήτρες άμεσου ψεκασμου και πριν το νέο σύστημα υγρής τροφοδοσίας καυσίμου...
Προς το παρόν από το 'νέο' σύστημα υγρής τροφοδοσίας καυσίμου παρέχεται δυνατότητα και για Euro-6 συμβατότητα από τώρα (... και όχι το 2014) για όσους έχουν κινητήρα άμεσου ψεκασμού εργοστασιακών προδιαγραφών Euro-5.
και οι δικοί μας κινητήρες, με ελάχιστες προγραμματικές ρυθμίσεις, μπορούν κάλλιστα να περνάνε το επόμενο πρότυπο καυσαερίων...
αλλά δεν με πολυ-ενδιαφέρει το όλο θέμα... απλά φωτίζω μερικά πράγματα που μερικοί δεν έχουν αντιληφθεί ίσως...
Κρίμα που δεν σε ενδιαφέρει το θέμα...
Μετά από 500 και ...σελίδες περιμέναμε εσένα για να μας φωτίσεις!οι 500 σελίδες και... δεν έχουν απαντήσει τα παραπάνω που έγραψα και ούτε εσύ με τον τρόπο και το ύφος που γράφεις...
λυπάμαι αλλά μόνο ένας απάντησε σοβαρά στα γραφόμενά μου και τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως..
καλή τύχη με τους υπόλοιπους...
Υγραεριοκίνηση!