-
Ο χρήστης pettao έγραψε:
Αισθάνομαι πολύ κορόιδο που έδωσα 1300ευρώ για Lovato.
Lovato 750 Euro sti Florina ! Oi endeikseis mesa gia tin plirosi tis deksamenis einai sostes ? Giati emena einai lathos. I deksameni sou ti marka einai ? I diki mou einai pistopoiimeni turkiki 43 Lit.
Meta tis protes dokimes to apotelesma : 24,5 Euro gia fullarisma ~33 Lit kai 390Km apostasis mexri na adeiasei se Rover 1400cc, 2000 model.
YG: Sorry gia tous latinikous xaraktires alla o browser Splashtop poy exo sto Sony, den grafei ellinika.
μιλαμε για τον Ζωλης Παντελης στη Φλωρινα? Μου εδωσε τημι 850Ε με ποστοποιηση. Και τωρα βαζει landi και οχι lovato, γιατι εξαγωραστηκε η ετερια κλπ... Η υπαρχει και αλος στη Φλορινα?
Αυτός είναι αλλά εγώ έβαλα Lovato πριν περίπου 2 εβδομάδες. Υπάρχει όμως και άλλος ακριβώς δίπλα στο πρατήριο της AutoGas που το περνάει με 1000 €
-
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Eιδα δουλεια του Ζωλη και μου φανηκε προχειρη (οπτικα παντα). Οσο για την δεξαμενη δεν γνωριζω μαρκα αλλα δεν μου εκατσε καλα (και παλι οπτικα ηταν γυαλιστερη βαμμενη, ενω καποιες αλλες ειναι σαγρε - ματ και φαινονται πιο στιβαρες - ανθεκτικες)...
Βεβαια οτι δωσεις αυτο θα παρεις...
Σε μια μερα δεν μπορεις να πιασεις τα ποιοτηκα προτυπα που εχει καποιος μαστορας κανοντας την εργασια σε διπλασιο χρονο με την ησυχια του...
Για την τιμη παντως αυτα που προσφερει ειναι υπεραρκεταΗ αλήθεια επειδή έβαλα στον Ζώλη το σύστημα της Lovato πριν 2 εβδομάδες , είναι η παρακάτω κατά την εκτίμησή μου χωρίς να είμαι ειδικός και χωρίς να έχω ξαναδεί εγκατάσταση σε κανέναν άλλον.
**Τα συν **
- Λόγω του ότι είμαι μηχανικός ηλεκτρολόγος, θα έλεγα ότι η εγκατάσταση είναι καλή έως άριστη, δηλαδή δεν φαίνεται τσαπατσοδουλειά με καλώδια να κρέμονται κτλ. Είναι καλή οπτικά και μπορώ να σας στείλω και φωτό αν θέλετε.
- Άριστη επικοινωνία και συνεννόηση. Την άδεια που θα βγάλει σε λίγο καιρό ο ίδιος, την στέλνει δωρεάν ταχυδρομικώς στο σπίτι σας χωρίς να δώσετε τα έξτρα 100 που ζητάει αν τη χρειάζεστε άμεσα.
Τα πλην
- Η ένδειξη της πληρότητας δεν λειτουργεί καθόλου. Δείχνει να είναι πλήρης δηλαδή και τα τέσσερα LED στο πράσινο χωρίς να κατεβαίνει καθόλου. Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν πρόβλημα με αυτό το κομμάτι και δεν μπορούν να το ρυθμίσουν σωστά, αλλά αν θέλω να ξαναπάω κάποια στιγμή να το δούνε.
- Το αυτοκίνητο όταν δίνεις γκάζι σε λειτουργία με βενζίνη και μεταβαίνει σε υγραέριο αισθάνεσαι το «κλότσημα» της αλλαγής. Όταν το γκάζι είναι σταθερό τότε δεν καταλαβαίνεις κάτι. Τώρα βέβαια μπορεί να φταίει και το δικό μου αυτοκίνητο σε αυτό δεν είμαι τόσο σίγουρος γιατί μου κάνει κάτι κουλά γενικώς.
- Η δεξαμενή 43Lit είναι τούρκικη καλοφτιαγμένη γυαλιστερή μαύρη, με όλες τις πιστοποιήσεις. Το είδα το χαρτί και το διάβασα. Το πρόβλημα σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι μου γεμίζει στα 30-32 Lit και μου φαίνεται πολύ λίγο σε σχέση με τη χωρητικότητα. Ακόμη και με το 20% της ασφάλειας θα έπρεπε να γεμίζει στα 34.4 Lit (αλήθεια διάβασα ότι χρειάζεται εξαέρωση ισχύει ? Μπορώ να την κάνω μόνος μου ?)
Συμπεράσματα
Με τα 750 Ευρώ που έδωσα είμαι πολύ ικανοποιημένος και δεν έδινα σε καμία περίπτωση 1600. Ακόμη και με τα παραπάνω που τα διαπίστωσα ιδιοις όμμασι , πάλι σε αυτόν θα πήγαινα να περάσω το αυτοκίνητό μου. Απλά οι άλλοι είναι πολύ ακριβοί και σε καμία περίπτωση η αναλογία κόστους / ποιότητας δεν αγγίζει το επιθυμητό.
-
Ο χρήστης lyggas έγραψε:
Το κιτ της Lovato της Φλώρινας κοστίζει 300€ στον εγκαταστάτη, χώρια η δεξαμενή και η βαλβίδα της. Άρα το Icom κοστίζει 600€?
Kαλα τα λες μονο που οπως ειπες χωρις δεξαμενη ΚΑΙ αντλια, που ειναι και τα περισσοτερα λεφτα(ειδικα οσο μεγαλητερη...) + ολα τα παρελκομενα της icom και ολα αυτα φυσικα χωρις ΦΑΠΑ που λεει και ο κυρ-Αντωνης....... Μετα βαζεις το κοστος εργασιας που για μενα δεν ειναι θεμα ποσοτικο, δηλαδη π.χ. γιατι να βγαζει τοσα λεφτα(οσα κι αν ειναι αυτα) σε 1 μερα κτλ ? Εμενα μου αρκει να κανει σοβαρη-υπευθηνη και επαγγελματική δουλεια στην περιουσια μου(αν και οντως, δεν μπορει να γινει αυτο σε 1 μερα) . Αν και ακριβη στοιχεια δεν εχω να σας τα πω σιγουρα, υπολογιζω 1200-1300euro μαζι με φπα για το icom, αρα τρελο κερδος. Και το οτι οι εγκαταστατες ομως, παντώς συστηματος δεν λενε ποσο τα περνουν προ ΦΠΑ αυτο λεει πολλα....
Παντως,με τουρκο στο πορτ-μπαγκαζ.....δεν σουλατσαρω με τιποτα
Αν δει κανείς δουλειά στο συγκεκριμένο συνεργείο της Φλώρινας και τη συγκρίνει με εγκατάσταση του κιτ της icom, σε άλλο συνεργείο πάλι στην ίδια πόλη, θα καταλάβει ότι είναι σαν να συγκρίνει διαστημόπλοιο με βοϊδάμαξα.
Πες μας και το άλλο συνεργείο μήπως χρειαστεί (όνομα, τηλέφωνο κτλ) αλλά και πόσο κοστίζει για να ξέρουμε. Τι είμαστε ? Δημοσιογράφοι που όλα τα ξέρουμε αλλά δεν λέμε ονόματα ? Γι΄αυτό είμαστε εδώ για να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον.
'lyggas' -
Ο χρήστης sdancer έγραψε:
Το κιτ της Lovato της Φλώρινας κοστίζει 300€ στον εγκαταστάτη, χώρια η δεξαμενή και η βαλβίδα της. Άρα το Icom κοστίζει 600€?
Kαλα τα λες μονο που οπως ειπες χωρις δεξαμενη ΚΑΙ αντλια, που ειναι και τα περισσοτερα λεφτα(ειδικα οσο μεγαλητερη...) + ολα τα παρελκομενα της icom και ολα αυτα φυσικα χωρις ΦΑΠΑ που λεει και ο κυρ-Αντωνης....... Μετα βαζεις το κοστος εργασιας που για μενα δεν ειναι θεμα ποσοτικο, δηλαδη π.χ. γιατι να βγαζει τοσα λεφτα(οσα κι αν ειναι αυτα) σε 1 μερα κτλ ? Εμενα μου αρκει να κανει σοβαρη-υπευθηνη και επαγγελματική δουλεια στην περιουσια μου(αν και οντως, δεν μπορει να γινει αυτο σε 1 μερα) . Αν και ακριβη στοιχεια δεν εχω να σας τα πω σιγουρα, υπολογιζω 1200-1300euro μαζι με φπα για το icom, αρα τρελο κερδος. Και το οτι οι εγκαταστατες ομως, παντώς συστηματος δεν λενε ποσο τα περνουν προ ΦΠΑ αυτο λεει πολλα....
Παντως,με τουρκο στο πορτ-μπαγκαζ.....δεν σουλατσαρω με τιποτα
Αν δει κανείς δουλειά στο συγκεκριμένο συνεργείο της Φλώρινας και τη συγκρίνει με εγκατάσταση του κιτ της icom, σε άλλο συνεργείο πάλι στην ίδια πόλη, θα καταλάβει ότι είναι σαν να συγκρίνει διαστημόπλοιο με βοϊδάμαξα.
Πες μας και το άλλο συνεργείο μήπως χρειαστεί (όνομα, τηλέφωνο κτλ) αλλά και πόσο κοστίζει για να ξέρουμε. Τι είμαστε ? Δημοσιογράφοι που όλα τα ξέρουμε αλλά δεν λέμε ονόματα ? Γι΄αυτό είμαστε εδώ για να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον.
'lyggas'Παρίσης Αθανάσιος είναι το άλλο συνεργείο. Τηλ. δεν έχω αυτή τη στιγμή.-
-
καλήμερα σε όλους,θα ήθελα να ρωτήσω πια είναι η επιθυμητή κατανάλωση του αυτοκινήτου με υγραέριο όταν με βενζίνη είναι στα ( 6.6-7.2 λιτ/χλμ ) και πως αυτό επιτυγχάνεται?
-
Γύρω στα 8 με 8,6 λίτρα (+20%) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον, με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μέσω software του 'εγκεφάλου' του συστήματος.
-
Ο χρήστης sdancer έγραψε:
Αισθάνομαι πολύ κορόιδο που έδωσα 1300ευρώ για Lovato.
Lovato 750 Euro sti Florina ! Oi endeikseis mesa gia tin plirosi tis deksamenis einai sostes ? Giati emena einai lathos. I deksameni sou ti marka einai ? I diki mou einai pistopoiimeni turkiki 43 Lit.
Meta tis protes dokimes to apotelesma : 24,5 Euro gia fullarisma ~33 Lit kai 390Km apostasis mexri na adeiasei se Rover 1400cc, 2000 model.
YG: Sorry gia tous latinikous xaraktires alla o browser Splashtop poy exo sto Sony, den grafei ellinika.
μιλαμε για τον Ζωλης Παντελης στη Φλωρινα? Μου εδωσε τημι 850Ε με ποστοποιηση. Και τωρα βαζει landi και οχι lovato, γιατι εξαγωραστηκε η ετερια κλπ... Η υπαρχει και αλος στη Φλορινα?
Αυτός είναι αλλά εγώ έβαλα Lovato πριν περίπου 2 εβδομάδες. Υπάρχει όμως και άλλος ακριβώς δίπλα στο πρατήριο της AutoGas που το περνάει με 1000 €
ποια τημι ειχε? 750Ε η 850Ε?
-
Γεια σας παιδιά και καλό σας βρήκα! Από Δευτέρα θα πάω και εγώ το τούτο μου(seat leon 1.6) να μου το βάλουν υγραέριο.
Θα το πάω στην seat Makris και θα μου το κρατήσει από ότι μου είπε 4 μέρες μέσα.
Μια συζήτηση που είχα με έναν φίλο μου είναι με τα τέλη κυκλοφορίας τι γίνεται? θα τα πληρώνω κανονικά η τώρα που θα γίνει (οικολογικό) δεν θα τα πληρώνω?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης dimιpap έγραψε:
Γεια σας παιδιά και καλό σας βρήκα! Από Δευτέρα θα πάω και εγώ το τούτο μου(seat leon 1.6) να μου το βάλουν υγραέριο.
Θα το πάω στην seat Makris και θα μου το κρατήσει από ότι μου είπε 4 μέρες μέσα.
Μια συζήτηση που είχα με έναν φίλο μου είναι με τα τέλη κυκλοφορίας τι γίνεται? θα τα πληρώνω κανονικά η τώρα που θα γίνει (οικολογικό) δεν θα τα πληρώνω?Ευχαριστώ
τέλη έχεις κανονικά δεν αλλάζει κάτι παρόλα αυτά που έχουν ακουστεί . Μόλις πάρεις την καινούργια άδεια μην ξεχάσεις να το δηλώσεις και στην ασφαλιστική σου για να είσαι καλυμμένος.
-
Ο χρήστης pettao έγραψε:
Αισθάνομαι πολύ κορόιδο που έδωσα 1300ευρώ για Lovato.
Lovato 750 Euro sti Florina ! Oi endeikseis mesa gia tin plirosi tis deksamenis einai sostes ? Giati emena einai lathos. I deksameni sou ti marka einai ? I diki mou einai pistopoiimeni turkiki 43 Lit.
Meta tis protes dokimes to apotelesma : 24,5 Euro gia fullarisma ~33 Lit kai 390Km apostasis mexri na adeiasei se Rover 1400cc, 2000 model.
YG: Sorry gia tous latinikous xaraktires alla o browser Splashtop poy exo sto Sony, den grafei ellinika.
μιλαμε για τον Ζωλης Παντελης στη Φλωρινα? Μου εδωσε τημι 850Ε με ποστοποιηση. Και τωρα βαζει landi και οχι lovato, γιατι εξαγωραστηκε η ετερια κλπ... Η υπαρχει και αλος στη Φλορινα?
Αυτός είναι αλλά εγώ έβαλα Lovato πριν περίπου 2 εβδομάδες. Υπάρχει όμως και άλλος ακριβώς δίπλα στο πρατήριο της AutoGas που το περνάει με 1000 €
ποια τημι ειχε? 750Ε η 850Ε?
750 χωρίς χαρτιά ή 850 με τα χαρτιά. Θα βγαλει όμως άδεια σε λίγο καιρό ο ίδιος και μπορεί να στο στείλει δωρεάν
-
Ειλικρινά αυτό το χωρίς χαρτιά δεν το καταλαβαίνω. δλδ τι σου κάνει μια δουλειά και σου λέει παρε το αυτοκίνητο σου και κυκλοφόρησέ το παράνομα και ανασφάλιστος; είναι υποχρέωση του να σου δώσει χαρτιά με την παράδοση του αυτοκινήτου. τα 100 ευρώ τι τα ζητάει για να πάρει υπογραφή από άλλον; εσένα τι σε νοιάζει; όταν πληρώνεις μια δουλειά πιστεύω ότι πληρώνεις για ολοκληρωμένη δουλειά. Σε λίγο θα ακούσω ότι αν θες πολυβαλβίδα + τόσα. Αν θές δεξαμενή +τόσα αλλιώς βάλε φυάλη πετρογκάζ στην μπαγκαζιέρα. Τι να πω.....
-
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Εγώ τοποθέτησα το σύστημα της icom το περασμένο καλοκαίρι και αμέσως αντιμετώπισα προβλήματα με σκορτσαρίσματα ενώ ο κινητήρας εκκινούσε δύσκολα. Ο εγκαταστάτης με ενημέρωσε ότι το εργοστάσιο γνωρίζει το πρόβλημα και πρόκειται να αποστείλλουν νέες αντλίες και εγκεφάλους. Ο καιρός περνούσε και παρά τις συνεχείς ερωτήσεις μου, μου λέγαν ότι 'δεν έχει έρθει τίποτα' με αποτέλεσμα να απογοητευθώ και να βγάζω άσχημα συμπεράσματα. Τον Δεκέμβριο όμως με ειδοποίησαν και μου άλλαξαν νέα μπεκ (πάλι της siemens), νέο εγκέφαλο και άλλη πιο δυνατή αντλία η οποία χρειαζόταν και ενισχυμένη παροχή ρεύματος.
Έτσι εδώ και δύο μήνες ο κινητήρας δουλεύει υποδειγματικά. Προσοχή, ο νέος εγκέφαλος μόλις η λειτουργία περάσει σε lpg έχει ηχητική ειδοποίηση με ένα 'μπιπ'. Επίσης το πιο σημαντικό, όταν σε κατηφόρες ο κινητήρας κρατάει το αυτοκίνητο έχοντας σχέση στο κιβώτιο και γυρίσει σε βενζίνη, πλέον δεν χρειάζεται να πατήσεις το μπουτόν του διακόπτη για να γυρίσει σε χρήση lpg. Αυτή φίλε μου είναι η αλήθεια.Φοβερα αυτα τα συστηματα της 5ης γενιας! Σουπερ εξελιγμενα! Δεν δουλευαν καθολου με το που τα εβαζες και η λυση ηταν να πεταχτει ολο το συστημα και να βαλεις ξανα καινουργιο! Απλα πραγματα!
'laskos32' δεν σε καταλαβαίνω. Αυτό που για σένα φαίνεται γελoίο, για άλλους σηματοδοτεί τη σοβαρότητα μιας εταιρίας. Σκέψου τις αυτοκινητοβιομηχανίες που ανακαλούν μοντέλα που στοιχίζουν δεκάδες χιλ. ευρώ. Λειτουργούν απερίκεπτα; Σε κάθε περίπτωση αφού πλέον λύθηκαν τα προβλήματα πρέπει να κατηγορήσουμε την εταιρία που ενδιαφέρθηκε γι αυτό;
Στο δια ταύτα, πιστεύω ότι η αιχμή της τεχνολογίας, όσον αφορά την υγραεριοκίνηση αυτή την στιγμή, αντιπροσωπεύεται από vialle και icom χωρίς να θέλω να θίξω τα 4ης γενιάς συστήματα που συνεχίζουν να είναι αξιόμαχα.'lyggas'
-
Ο χρήστης sdancer έγραψε:
Eιδα δουλεια του Ζωλη και μου φανηκε προχειρη (οπτικα παντα). Οσο για την δεξαμενη δεν γνωριζω μαρκα αλλα δεν μου εκατσε καλα (και παλι οπτικα ηταν γυαλιστερη βαμμενη, ενω καποιες αλλες ειναι σαγρε - ματ και φαινονται πιο στιβαρες - ανθεκτικες)...
Βεβαια οτι δωσεις αυτο θα παρεις...
Σε μια μερα δεν μπορεις να πιασεις τα ποιοτηκα προτυπα που εχει καποιος μαστορας κανοντας την εργασια σε διπλασιο χρονο με την ησυχια του...
Για την τιμη παντως αυτα που προσφερει ειναι υπεραρκεταΗ αλήθεια επειδή έβαλα στον Ζώλη το σύστημα της Lovato πριν 2 εβδομάδες , είναι η παρακάτω κατά την εκτίμησή μου χωρίς να είμαι ειδικός και χωρίς να έχω ξαναδεί εγκατάσταση σε κανέναν άλλον.
**Τα συν **
- Λόγω του ότι είμαι μηχανικός ηλεκτρολόγος, θα έλεγα ότι η εγκατάσταση είναι καλή έως άριστη, δηλαδή δεν φαίνεται τσαπατσοδουλειά με καλώδια να κρέμονται κτλ. Είναι καλή οπτικά και μπορώ να σας στείλω και φωτό αν θέλετε.
- Άριστη επικοινωνία και συνεννόηση. Την άδεια που θα βγάλει σε λίγο καιρό ο ίδιος, την στέλνει δωρεάν ταχυδρομικώς στο σπίτι σας χωρίς να δώσετε τα έξτρα 100 που ζητάει αν τη χρειάζεστε άμεσα.
Τα πλην
- Η ένδειξη της πληρότητας δεν λειτουργεί καθόλου. Δείχνει να είναι πλήρης δηλαδή και τα τέσσερα LED στο πράσινο χωρίς να κατεβαίνει καθόλου. Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν πρόβλημα με αυτό το κομμάτι και δεν μπορούν να το ρυθμίσουν σωστά, αλλά αν θέλω να ξαναπάω κάποια στιγμή να το δούνε.
- Το αυτοκίνητο όταν δίνεις γκάζι σε λειτουργία με βενζίνη και μεταβαίνει σε υγραέριο αισθάνεσαι το «κλότσημα» της αλλαγής. Όταν το γκάζι είναι σταθερό τότε δεν καταλαβαίνεις κάτι. Τώρα βέβαια μπορεί να φταίει και το δικό μου αυτοκίνητο σε αυτό δεν είμαι τόσο σίγουρος γιατί μου κάνει κάτι κουλά γενικώς.
- Η δεξαμενή 43Lit είναι τούρκικη καλοφτιαγμένη γυαλιστερή μαύρη, με όλες τις πιστοποιήσεις. Το είδα το χαρτί και το διάβασα. Το πρόβλημα σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι μου γεμίζει στα 30-32 Lit και μου φαίνεται πολύ λίγο σε σχέση με τη χωρητικότητα. Ακόμη και με το 20% της ασφάλειας θα έπρεπε να γεμίζει στα 34.4 Lit (αλήθεια διάβασα ότι χρειάζεται εξαέρωση ισχύει ? Μπορώ να την κάνω μόνος μου ?)
Συμπεράσματα
Με τα 750 Ευρώ που έδωσα είμαι πολύ ικανοποιημένος και δεν έδινα σε καμία περίπτωση 1600. Ακόμη και με τα παραπάνω που τα διαπίστωσα ιδιοις όμμασι , πάλι σε αυτόν θα πήγαινα να περάσω το αυτοκίνητό μου. Απλά οι άλλοι είναι πολύ ακριβοί και σε καμία περίπτωση η αναλογία κόστους / ποιότητας δεν αγγίζει το επιθυμητό.
Ο καθενας παιρνει τα ρισκα του φιλε μου... Αυτο που ειδα εγω ειναι οτι πρεπει να ''σπρωξεις'' τα μπεκ για να βγαλεις το πλαστικο καλυμα κινητηρα...... οπως και κοινα σφυχτηρακια υδρευσης σε συνδεσμους
Τελος παντων ο καθενας παιρνει τα ρισκα του. Εγω διαλεξα το brc σε κοντινο μου εγκαταστατη στα 1300 ευρωπαϊκα για να εχω πιο ησυχο το κεφαλι μου...
Τελος ευχομαι καλα και οικονομικα χιλιομετρα -
Ο χρήστης sdancer έγραψε:
Η ένδειξη της πληρότητας δεν λειτουργεί καθόλου. Δείχνει να είναι πλήρης δηλαδή και τα τέσσερα LED στο πράσινο χωρίς να κατεβαίνει καθόλου. Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν πρόβλημα με αυτό το κομμάτι και δεν μπορούν να το ρυθμίσουν σωστά, αλλά αν θέλω να ξαναπάω κάποια στιγμή να το δούνε.Eιναι λιγο απαραδεκτος ο μαστορας ή μου φαινεται ? Τι παει να πει δεν μπορει να το ρυθμησει σωστα ? Γι'αυτο δεν πληρωθηκε ? Δε νομιζω οταν συμφωνουσατε το ποσο να σου ειπε ''θα κανω την δουλεια αλλα επειδη ειμαι λιγο μ@λ@κ@κος, δεν ξερω τι θα βγει στο τελος''.....
Το αυτοκίνητο όταν δίνεις γκάζι σε λειτουργία με βενζίνη και μεταβαίνει σε υγραέριο αισθάνεσαι το «κλότσημα» της αλλαγής. Όταν το γκάζι είναι σταθερό τότε δεν καταλαβαίνεις κάτι.
Ειναι συνηθες σε πολλα αμαξια και ειναι φυσιολογικο. Δεν πρεπει να σου κανει τιποτε αλλο οπως σκορτσαρισματα, ρεταρισματα κτλ...
Ακόμη και με το 20% της ασφάλειας θα έπρεπε να γεμίζει στα 34.4 Lit (αλήθεια διάβασα ότι χρειάζεται εξαέρωση ισχύει ? Μπορώ να την κάνω μόνος μου ?)
Θα επρεπε ο εγκαταστατης να την ειχε εξαερωσει αλλα μιας που δεν το εκανε, μετα απο 2-3 φουλαρισματα θα πρεπει να ερθει τουλαχιστον στο 80% αλλιως εχει κολησει το φλοτερ.....(κι αλλη πατατα ο τυπος...)
Μονος δεν γινεται να εξαερωσεις.Απλά οι άλλοι είναι πολύ ακριβοί και σε καμία περίπτωση η αναλογία κόστους / ποιότητας δεν αγγίζει το επιθυμητό.
Μετα απο τα παραπανω πιστευεις οτι δεν παιζει η''αναλογια κοστους - δουλειας'' ? Ο εγκαταστατης, μιας και του δινεις την περιουσια σου να βαλει χερι, και τα λεφτα της συμφωνιας θα πρεπει να φερθει επαγγελματικά, τίμια και να μην κανει εκπτωσεις στο αποτελεσμα της δουλειας του.
-
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΖΩΛΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ LOVATO ΠΡΙΝ ΑΠΟ 8 ΜΗΝΕΣ 850 ΕΥΡΩ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΟΛΩΝΙΑ 45ΛΙΤΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΓΕΜΙΣΜΑ 43ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ (DAIHATSU YRV TURBO 1.3) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 1 ΛΙΤΡΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΑ 100 ΧΙΛ. -
Στον φιλο που έχει NISSAN SYNNY N13 Ειχα βάλει σε ενα NISSAN SYNNY N13 του 89 1300 με καρμπυρατερ το 2005 υγραέριο Η εγκατασταση τοτε κοστισε600 Ε. Το αυτοκινητο είχε 260000 κμ και μηχανη ταλαιπωρημένη εκαιγε 1 λιτ λάδι στα 5000 κμ και ο ενας ο κύλινδρος εχανε συμπίεση.Μόλις το έβαλα ταλαιπωρήθηκα λίγο να το ρεγουλάρω αλλά το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά χωρις θόρυβο και καμιά διαφορα στην ισχύ.Κατανάλωση απο 8λιτ βενζινη σε 9 λιτ υγραέριο. Στο ξεκίνημα με υγραέριο και σε -10 θερμοκρασίες δουλευε τέλεια χωρις να κανω προθέρμανση για να φύγω σε αντιθεση με το ξεκίνημα με βενζίνη οπου έπρεπε να ζεσταθεί πρωτα για να ξεκινήσω. Εκανα 30000 κμ με οδήγηση στις 5000 στρ και το αυτοκίνητο δούλευε καλύτερα απο πριν. Ομως μετά καηκαν βαλβίδες και στην επισκευή ειδαμε οτι είχε ραγισμένο καπάκι. Μετά έμαθα οτι αυτο το μοντέλο έχει πρόβλημα στο καπάκι είναι όλα ραγισμένα. Συμπέρασμα άξίζει αρκεί η μηχανή σου να είναι σε καλή κατάσταση.Η οδήγηση μου δεν ηταν η πιο στρωτη.
-
Σήμερα ερχόμενος από Αθήνα φούλαρα στους ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ στον Κορινό που λέει και ένας φίλος από εδώ μέσα!
Μπορεί να έναι έιναι λίγο τσιμπημένη η τίμή, αν και το έριξε στο 0.879 αλλά δεν κλέβει!Παρατήρησα ότι με 120-130χλμ καίω 7.5λ/100 και 150-160χλμ περίπου 12λ/100,
μάλλον δεν με συμφέρει να το τρέχω...Focus 1600 2009 Lovato.
-
Στην ολλανδία πάντως, το ποσοστό των υγραεριοκίνητων συνεχώς αυξάνεται, με την τιμή του LPG να είναι σταθερά στη μισή απ την τιμή της βενζίνης.
Πλέον όλο και περισσότερες εταιρίες εισάγουν μοντέλα με εργοστασιακή εγκατάσταση (φέτος πουλήθηκαν 700 εργοστασιακά περισσότερα από πέρισυ) και απ ότι φαίνεται η ανοδική τάση θα συνεχιστεί με αυτές τις τιμές -
lyggas, για να διευκρινήσουμε μια και καλή το θέμα των γεννεών στην υγρεριοκίνηση. 5ης γενιάς είναι ΟΛΑ τα συστήματα που έχουν δική τους ECU και η όποία συνεργάζεται με την ECU του αυτοκινήτου. Αυτή η γεννεά περιλαμβάνει τόσο τον αέριο όσο και τον υγρό ψεκασμό (στην πράξη ονομάζεται 5η γενιά γιατι καλύπτει τις προδιαγραφές EURO 5).
http://www.autogassolutions.co.uk/about-lpg/lpg-generations
http://www.geartech.gr/index.php?option=com_kunena&Itemid=183&func=view&catid=14&id=3&lang=elΟ υγρός ή αέριος ψεκασμός δεν αφορά σε γεννεά αλλα σε διαφορερική τεχνολογία στα πλαίσια της υπάρχουσας 5ης γεννεάς.
-
Ο χρήστης nikos2004dj έγραψε:
με το γνωστο πρατηριο στην Θεσσαλονικη το οποιο βαζει 40 σε δεξαμενη που χωραει 38 συνολο τι θα γινει ; μπορουμε να απευθυνθουμε κατι ωστε να κανουν ελεγχο στον εν λογω κυριο ;δεν γινεται να πληρωνουμε αερα ..Πες μας και μας φίλε ποιο είναι το 'γνωστό' πρατήριο, γιατί φουλάρω Θεσ/νίκη και δεν γνωρίζω την περίπτωση. Σε όσα έχω φουλάρει μέχρι τώρα (Πωσειδώνος, Γεωργιάδης κ ΕΚΟ) δεν έχω παρατηρήσει κάτι παρόμοιο. Για πες να ενημερωθούμε...
Υγραεριοκίνηση!