http://www.shellspringboard.org/winning ... eas-2008/7
Latest posts made by spirioan
-
RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )
1.2.3 Hydrogen Injection Systems
A hy
drogen injection system for a diesel engine produces small amounts of hydrogen and oxygen on demand by electrolyzing water carried onboard the vehicle. The electricity required is supplied by the engine’s alternator or 12/24-volt electrical system (see Section 1.5 for a description of electrolysis). The hydrogen and oxygen are injected into the engine’s air intake manifold, where they mix with the intake air. In theory, the combustion properties of the hydrogen result in more complete combustion of diesel fuel in the engine, reducing tailpipe emissions and improving fuel economy (CHEC, n.d.). Limited laboratory testing of a hydrogen injection system installed on an older diesel truck engine operated at a series of constant speeds showed a 4 percent reduction in fuel use and a 7 percent reduction in particulate emissions with the system on (ETVC, 2005).
A hydrogen injection system for a diesel engine produces and uses significantly less hydrogen than a hydrogen fuel cell or hydrogen ICE, and does not require that compressed or liquid hydrogen be carried on the vehicle. The system is designed to produce hydrogen only when required, in response to driver throttle commands. When the system is shut-off, no hydrogen is present on the vehicle.**1. Εχει ήδη δημοσιευθεί στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2465134#p2465134
2. >Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:Η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα.
H αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων ή πηγών πληροφόρησης(περιλαμβανομένων άλλων Διαδικτυακών Forum) χωρίς αναφορά της προέλευσής τους.Κανονισμός χρήσης [Mod]**
-
RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )
Για να βοηθησω και εγω την συζήτηση υπάρχουν δυο πολύ καλά άρθρα για το θέμα της προσθηκηςυδρογόνου . Το πρώτο στο περιοδικό R&D ιούνιος 2006 τεύχος 14 και το δεύτερο στο IGNITION ιαν -φεβ 2010 τευχος 2. Η προσέγγιση είναι πολύ καλη επιστημονική με αναφορά στην ιστορία του θεματος και τις προσπάθιες της βιομηχανίας και για την ιστορία μιας πατέντας ρώσων που περιμένουμε να βγει στην παραγωγη.Δυστυχως κανενα απο τα δύο περιοδικά δεν κυκλοφορούν πλέον.οποιος μπορει να τα βρει θα του λυθούν πολλές απορίες.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
για το TAP (timing advance processors) που ελαχιστοποιει το προβλημα με το avance (advance) δεν ξερει κανενας??? δεν εχει βαλει κανεις???
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Εχει κανεις αποψη για τους ρυθμιστες αβανς (timing advance regulator) ? ρυθμιζει το αβανς οταν λειτουργει με υγραεριο κοστιζει καπου 100 Ε. Δημιουργει προβλημα στα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Στον φιλο που έχει NISSAN SYNNY N13 Ειχα βάλει σε ενα NISSAN SYNNY N13 του 89 1300 με καρμπυρατερ το 2005 υγραέριο Η εγκατασταση τοτε κοστισε600 Ε. Το αυτοκινητο είχε 260000 κμ και μηχανη ταλαιπωρημένη εκαιγε 1 λιτ λάδι στα 5000 κμ και ο ενας ο κύλινδρος εχανε συμπίεση.Μόλις το έβαλα ταλαιπωρήθηκα λίγο να το ρεγουλάρω αλλά το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά χωρις θόρυβο και καμιά διαφορα στην ισχύ.Κατανάλωση απο 8λιτ βενζινη σε 9 λιτ υγραέριο. Στο ξεκίνημα με υγραέριο και σε -10 θερμοκρασίες δουλευε τέλεια χωρις να κανω προθέρμανση για να φύγω σε αντιθεση με το ξεκίνημα με βενζίνη οπου έπρεπε να ζεσταθεί πρωτα για να ξεκινήσω. Εκανα 30000 κμ με οδήγηση στις 5000 στρ και το αυτοκίνητο δούλευε καλύτερα απο πριν. Ομως μετά καηκαν βαλβίδες και στην επισκευή ειδαμε οτι είχε ραγισμένο καπάκι. Μετά έμαθα οτι αυτο το μοντέλο έχει πρόβλημα στο καπάκι είναι όλα ραγισμένα. Συμπέρασμα άξίζει αρκεί η μηχανή σου να είναι σε καλή κατάσταση.Η οδήγηση μου δεν ηταν η πιο στρωτη.