-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Καλησπέρα στους φίλους της υγραεριοκίνησης.Τώρα τελευταία άκουσα για αντάπτορες που μπαίνουν στα μπέκ βενζίνης για ψεκασμό του υγαερίου κατευθείαν από τα μπεκ χωρίς τρύπες στην εισαγωγή.
Έχοντας το MAZDA 6 kai COLT CZ3 με υγραέριο για αρκετά χρόνια ρωτάω αν αξίζει να κλέισω τις τρύπες στην εισαγωγή και να βάλω τους αντάπτορες.
Ποια θα είναι τα πλεονεκτήματα κατά την άποψή σας;
Αξίζει τον κόπο; Από ότι άκουσα οι αντάπτορες είναι παμφθηνει , και μου γεννάται η απορία γιατί δεν τους έβαλαν στην αρχική εγκατάσταση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλυτερα που δεν σου εβαλαν, χαλαει ο ψεκασμος της βενζινης επειτα με πιθανες δυσλειτουργιες στη βενζινη αναλογα το αμαξι, και καμια ορατη διαφορα προς το καλυτερο οσο αφορα το υγραεριο. . Εφοσον ηδη εχεις τρυπησει και λειτουργει καλα το συστημα μην το σκεφτεσαι καν. Βασικα, ακομη και να μην ειχες τρυπησει την εισαγωγη και σκεφτοσουν τωρα να κανεις νεα εγκατασταση, παλι το ιδιο θα σου λεγα, μην πειραζεις το εργοστασιακο συστημα ψεκασμου με ανταπτορακια της πλακας.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καλυτερα που δεν σου εβαλαν, χαλαει ο ψεκασμος της βενζινης επειτα με πιθανες δυσλειτουργιες στη βενζινη αναλογα το αμαξι, και καμια ορατη διαφορα προς το καλυτερο οσο αφορα το υγραεριο. . Εφοσον ηδη εχεις τρυπησει και λειτουργει καλα το συστημα μην το σκεφτεσαι καν. Βασικα, ακομη και να μην ειχες τρυπησει την εισαγωγη και σκεφτοσουν τωρα να κανεις νεα εγκατασταση, παλι το ιδιο θα σου λεγα, μην πειραζεις το εργοστασιακο συστημα ψεκασμου με ανταπτορακια της πλακας.
εχεις απολυτο δικιο, το θεμα ειναι οτι αρκετοι 'γνωστοι εγκαταστατες' υποστηριζουν το αντιθετο (λογο ευκολιας στην εγκατασταση) ξεχνωντας παντα οτι σε μια μετατροπη υγραεριου το βασικο ειναι ο κινητηρας με βενζινη να συνεχισει δουλευει τελεια.
-
Η ιστορια με τους ανταπτορες δεν ειναι κατι καινουργιο απο το 2011 υπαρχουν (σε συστημα versus αν θυμαμαι τους πρωτοεβγαλε). Απο το οτι δεν περπατησε μαλλον δεν δουλεψε σωστα… .
-
Με πείσατε απόλυτα και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Εννοείται δεν θα πειράξω τίποτα γιατί έως τώρα δουλεύει ρολόι για 72.000 χωρίς καμιά επέμβαση σε βαλβίδες τις οποίες και μέτρησα και τις βρήκα εντός των εργοστασιακών ορίων.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Με πείσατε απόλυτα και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!Εννοείται δεν θα πειράξω τίποτα γιατί έως τώρα δουλεύει ρολόι για 72.000 χωρίς καμιά επέμβαση σε βαλβίδες τις οποίες και μέτρησα και τις βρήκα εντός των εργοστασιακών ορίων.
Αυτό πάλι το νούμερο μου ακούγεται τεράστιο. 72.000 όλα με αέριο χωρίς καμία ρύθμιση;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Με πείσατε απόλυτα και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Εννοείται δεν θα πειράξω τίποτα γιατί έως τώρα δουλεύει ρολόι για 72.000 χωρίς καμιά επέμβαση σε βαλβίδες τις οποίες και μέτρησα και τις βρήκα εντός των εργοστασιακών ορίων.
Αυτό πάλι το νούμερο μου ακούγεται τεράστιο. 72.000 όλα με αέριο χωρίς καμία ρύθμιση;
Εγω εχω 120.000 χλμ με υγραεριο σε οπελ insignia 1,8 ατμοσφαιρα (154.000 συνολο) και δεν εχω θεμα. Αυτο πως σου φενεται? Μια αλλαγη πνευμονα στις 90.000 χλμ με αεριο και ενας πολλαπλασιαστης (αν φταιει το αεριο γιατι και οι βενζινοκινητοι τους καιγονται για πλακα). Δεν εχω ανοιξει να τσεκαρω βαλβιδες θα ανοιξω μια και καλη οταν και αν………… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.
ΥΓ tunap καθε 10.000 χλμ και στα μεγαλα ταξιδια καθε 100 χλμ γυρισμα για λιγο βενζινη. Οποιος εχει αμφιβολιες ας στειλει πμ να παμε μαζι στο συνεργειο που κανω σερβις να το επιβεβαιωσει. -
Ο χρήστης m@evius01 έγραψε:
Με πείσατε απόλυτα και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Εννοείται δεν θα πειράξω τίποτα γιατί έως τώρα δουλεύει ρολόι για 72.000 χωρίς καμιά επέμβαση σε βαλβίδες τις οποίες και μέτρησα και τις βρήκα εντός των εργοστασιακών ορίων.
Αυτό πάλι το νούμερο μου ακούγεται τεράστιο. 72.000 όλα με αέριο χωρίς καμία ρύθμιση;
Εγω εχω 120.000 χλμ με υγραεριο σε οπελ insignia 1,8 ατμοσφαιρα (154.000 συνολο) και δεν εχω θεμα. Αυτο πως σου φενεται? Μια αλλαγη πνευμονα στις 90.000 χλμ με αεριο και ενας πολλαπλασιαστης (αν φταιει το αεριο γιατι και οι βενζινοκινητοι τους καιγονται για πλακα). Δεν εχω ανοιξει να τσεκαρω βαλβιδες θα ανοιξω μια και καλη οταν και αν………… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.
ΥΓ tunap καθε 10.000 χλμ και στα μεγαλα ταξιδια καθε 100 χλμ γυρισμα για λιγο βενζινη. Οποιος εχει αμφιβολιες ας στειλει πμ να παμε μαζι στο συνεργειο που κανω σερβις να το επιβεβαιωσει.170.000 με υγραεριο !!!
-
Ο χρήστης m@evius01 έγραψε:
Οποιος εχει αμφιβολιες ας στειλει πμ να παμε μαζι στο συνεργειο που κανω σερβις να το επιβεβαιωσει.Θα έρθω από τα Χανιά στα Ιωάννινα, λιγάκι ακριβό μου φαίνεται.
170.000 με υγραεριο !!!
120,000 είπε ο άνθρωπος. Αν δε κάνω λάθος στο όπελ λέει κάθε 150,000 και εγώ με το 1,300cc έχω 100.000 με αέριο και ρυθμίζω βαλβίδες κάθε 40,000 που λέει ο κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
170.000 με υγραεριο !!!
120,000 είπε ο άνθρωπος.
αναφέρεται φυσικά στα δικά του χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
170.000 με υγραεριο !!!
120,000 είπε ο άνθρωπος.
αναφέρεται φυσικά στα δικά του χιλιόμετρα.
Ναι στα δικα μου αναφέρομαι...εγω εχω υδραυλικα ωστηρια!
-
Ο χρήστης m@evius01 έγραψε:
… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.αυτα ηταν τα πρωτα συμπτωματα βαλβιδων στο δικο μου μετα απο 85000 χιλιομετρα.
περιμενω τωρα να επιδεινωθει εντελως για να δω αν θα το φτιαξω ή αν θα παρω αλλο...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.
αυτα ηταν τα πρωτα συμπτωματα βαλβιδων στο δικο μου μετα απο 85000 χιλιομετρα.
περιμενω τωρα να επιδεινωθει εντελως για να δω αν θα το φτιαξω ή αν θα παρω αλλο...
Μετρησες συμπιεση και βγηκε μειωμενη?Αν το αυτοκινητο δεν είναι μεγαλης αξιας συμφερει και μεταχειρισμένος κινητήρας....γιατι να παρεις αλλο αμαξι?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.
αυτα ηταν τα πρωτα συμπτωματα βαλβιδων στο δικο μου μετα απο 85000 χιλιομετρα.
περιμενω τωρα να επιδεινωθει εντελως για να δω αν θα το φτιαξω ή αν θα παρω αλλο...
Μετρησες συμπιεση και βγηκε μειωμενη?Αν το αυτοκινητο δεν είναι μεγαλης αξιας συμφερει και μεταχειρισμένος κινητήρας....γιατι να παρεις αλλο αμαξι?
η συμπίεση στον εναν κυλινδρο ηταν χαμηλοτερη και εβγαζε αερα απο την εξατμηση οταν τον πρεσαραμε.
Εχω και πιθανη αλλαγη φλαντσας κεφαλης, συν τον ιμαντα χρονισμου (τα τσιμουχακια που ευθυνονται για το καψιμο λαδιου θα αλλαχτουν μαζι με τις βαλβιδες).Το αυτοκινητο ειναι Wgon R του 2001.
Πολυ βολικο, εξυπηρετει στο φουλ, αλλα εφτασε ο καιρος που χαλασαν ολα πανω του γι'αυτο σκεφτομαι αν μπορεσω να το αλλαξω, απο τοτε που του εβαλα αεριο κανω 17-20000 χιλιομετρα το χρονο, συνολο εχει 200000 τωρα -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
… μια ασταθεια μονο ενα μικρο τρεμουλο στο ρελαντι εντελως κρυο το τελευταιο εξαμηνο για κανα λεπτο και μετα πενα και τιποτε αλλο. Ουτε απωλεια δυναμης ουτε τιποτα.
αυτα ηταν τα πρωτα συμπτωματα βαλβιδων στο δικο μου μετα απο 85000 χιλιομετρα.
περιμενω τωρα να επιδεινωθει εντελως για να δω αν θα το φτιαξω ή αν θα παρω αλλο...
Μετρησες συμπιεση και βγηκε μειωμενη?Αν το αυτοκινητο δεν είναι μεγαλης αξιας συμφερει και μεταχειρισμένος κινητήρας....γιατι να παρεις αλλο αμαξι?
η συμπίεση στον εναν κυλινδρο ηταν χαμηλοτερη και εβγαζε αερα απο την εξατμηση οταν τον πρεσαραμε.
Εχω και πιθανη αλλαγη φλαντσας κεφαλης, συν τον ιμαντα χρονισμου (τα τσιμουχακια που ευθυνονται για το καψιμο λαδιου θα αλλαχτουν μαζι με τις βαλβιδες).Το αυτοκινητο ειναι Wgon R του 2001.
Πολυ βολικο, εξυπηρετει στο φουλ, αλλα εφτασε ο καιρος που χαλασαν ολα πανω του γι'αυτο σκεφτομαι αν μπορεσω να το αλλαξω, απο τοτε που του εβαλα αεριο κανω 17-20000 χιλιομετρα το χρονο, συνολο εχει 200000 τωραΑΝ το φτιαξεις μην το αφηνεις επειδή χαλας και τις εδρες(αν και νομιζω αλλαζονται) δεν είναι πολλα τα 200κ,σε όλα τα αυτοκίνητα υπαρχει ένα ξέσπασμα από βλαβες και μετα ξανα ηρεμια.
-
Ενόψει των νέων αυξήσεων στις τιμές των καυσίμων μια επιστολή στο διαφθαρμένο ελληνικό κράτος....
Η απόσταση από την Αλεξανδρούπολη που μένω στο Κίρκοβο Βουλγαρίας (βόρεια Κομοτηνής) είναι 85 χλμ=170 μετά επιστροφής. Με 9 λίτρα κατανάλωση υγραερίου απαιτούνται 170 Χ 0,09 Χ 0,30 = 4,59€ μετά επιστροφής.
Εάν φουλάρω το MAZDA στην Βουλγαρία 54 λίτρα θα πληρώσω 16,2€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Ελλάδα θα πρέπει να πληρώσω 54 Χ 0,67 = 36€.
Κέρδος 20 ευρώ με κόστος πήγαινε έλα 5 ευρώ!!!!
Δεν βάζω τον παράγοντα βενζίνη στην εξίσωση γιατί το κέρδος φτάνει άνετα τα 40€.
Και επίσης τα ψώνια από τα KRISTI MARKET θα φέρουν άλλα 20-30 € κέρδος...
Καληνύχτα ελληνικό κράτος...
Περαστικά ελληνικό κράτος...
-
Γιατι εγω βγαζω το κερδος σου ανα γεμισμα στα 25€? Κανω κατι λαθος?
-
Και έτσι να είναι καλύτερα είναι φίλε μου
-
Ρε σεις κοπέλια σήμερα που βρέθηκα σε εθνική παρατήρησα το εξίς: με σταθερό γκάζι έκανα εναλλαγές από βενζίνη σε αέριο και έβλεπα πάντα 20 με 25 βαθμούς χαμηλότερα τη θερμοκρασία του πυρομέτρου. Δηλ από 730C π.χ. στη βενζίνη, μόλις το γύριζα σε αέριο έπεφτε στα 710C. Έκανα αρκετές φορές τη δοκιμή και η διαφορά ήταν πάντα μεταξύ 20 και 25 βαθμών. Λέτε να έχω πλούσιο μίγμα στο αέριο;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε σεις κοπέλια σήμερα που βρέθηκα σε εθνική παρατήρησα το εξίς: με σταθερό γκάζι έκανα εναλλαγές από βενζίνη σε αέριο και έβλεπα πάντα 20 με 25 βαθμούς χαμηλότερα τη θερμοκρασία του πυρομέτρου. Δηλ από 730C π.χ. στη βενζίνη, μόλις το γύριζα σε αέριο έπεφτε στα 710C. Έκανα αρκετές φορές τη δοκιμή και η διαφορά ήταν πάντα μεταξύ 20 και 25 βαθμών. Λέτε να έχω πλούσιο μίγμα στο αέριο;το πυρομετρο ειναι το μαμα πανω στον καταλυτη ή προσθετο πανω στην πολλαπλη εξαγωγης?
-
Το πλούσιο μείγμα στο υγραέριο πως θα σου μειώσει την θερμοκρασία;
Υγραεριοκίνηση!