-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Δεν μπορώ να έχω άποψη για το ποιό είναι το καλύτερο απο τα 2 οπότε δεν παίρνω θέση. Όποιο απο τα 2 και να είχα θα είμουνα ευτυχισμένος. Απο κεί και πέρα τα ματάκια μου εμένα είδαν ένα πολύ καλό οδηγό (GTR) και ένα μέτριο (Ferrari) ή για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα, απλά ένα λιγότερο έμπειρο, ένα φοβησμένο οδηγό. Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι το 'Φερράρι' οδηγούσε σε λιγότερους αγωνηστικούς ρυθμούς κι αυτό φαίνεται στον τρόπο που στρίβει. Αντίθετο στις ευθείες μάλλον 'κεντούσε' απαλλαγμένος απο φόβους τύπου 'κι αν τρακάρω, κι αν μου φύγει'
Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος... αντίθετα ο οδηγός της ferrari δεν φαίνεται να κανει κάποιο ιδιαίτερο λάθος (σε ενα σημείο μόνο φάνηκε να υπερβάλει...), άσε που δεν μάσησε στο κολητήρι που του έκανε ο gtr με πολλά χιλιόμετρα....
Βλεπωντας απο video, και οχι απο μεσα, εκει, εκεινη την στιγμη, πολλα πραγματα μπορει να φαινονται λιγοτερο, περισσοτερο απο το κανονικο, ή και καθολου, στα ματια μας, καποιες φορες...
Το σιγουρο (τουλαχιστον κατα την δικη μου εκτιμηση) ειναι οτι το Nissan σε πιστα μπορει να οδηγηθει στο 75-80% χωρις να xρειαζεται αγωνιστικου επιπεδου, -ή σχεδον- εμπειρια.
Απο την αλλη, η scude, σε συνδυασμο με την κεντρομηχανη διαταξη, και τις απολυτες ρυθμισεις που φερει για την συγκεκριμενη εκδοση η Ferrari , απαιτει υψηλοτερου επιπεδου εμπειρια απο τον εκαστοτε χειριστη, ή/και συγχωρει παραλληλα λιγοτερο τυχον οδηγικα λαθη στο οριο.
Για να λεμε ομως και τα πραγματα με το ονομα τους, εαν βλεπαμε δυο εξισου ικανους-εμπειρους χειριστες, σε πιστα οπως στο video, το Nissan πιθανοτατα ΔΕΝ θα καταφερνε να την περασει...Να την πηγαινει σε εκνευριστικο σημειο καποιες στιγμες τραινακι, ισως, αλλα μαλλον μεχρι εκει.
Στο video απλα ειδαμε προσπεραση, μετα απο λαθη πιεσης που ευκολα εκανε ο οδηγος της Ferrari. -
To GTR δεν κάνει για το φόρουμ αφού μπορεί και το οδηγεί ο οποιοσδήποτε. Εδωμέσα έχει μόνο χεράδες.
Εκτός από εμένα που πάω σαν την όρνιθα. Θα το σκεφτώ λοιπόν για το Νισάν. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν μπορώ να έχω άποψη για το ποιό είναι το καλύτερο απο τα 2 οπότε δεν παίρνω θέση. Όποιο απο τα 2 και να είχα θα είμουνα ευτυχισμένος. Απο κεί και πέρα τα ματάκια μου εμένα είδαν ένα πολύ καλό οδηγό (GTR) και ένα μέτριο (Ferrari) ή για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα, απλά ένα λιγότερο έμπειρο, ένα φοβησμένο οδηγό. Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι το 'Φερράρι' οδηγούσε σε λιγότερους αγωνηστικούς ρυθμούς κι αυτό φαίνεται στον τρόπο που στρίβει. Αντίθετο στις ευθείες μάλλον 'κεντούσε' απαλλαγμένος απο φόβους τύπου 'κι αν τρακάρω, κι αν μου φύγει'συνένα.
Είδε ο τρελός (gtr) τον μεθυσμένο (ferrari) και δεν φοβήθηκε.
-
Το να μην μπορει να προσπεράσει σημαίνει ότι είναι πιο αργό?
-
ξερεται μηπωσ τον χρονο παραδωσησ του gt-r, υπαρχει περιπτωση παραδωσησ μεσα στο 11
-
Από την μικρή εμπειρία που έχω έχοντας οδηγήσει και τα δύο ή 430 ανοίγει καλύτερα από πολλά χιλιόμετρα αλλά προσωπικά εγώ νομίζω ότι με το Ντάτσουν θα κάνω ευκολότερα καλύτερο χρόνο σε πίστα.
-
Ο χρήστης kagouras2020 έγραψε:
ξερεται μηπωσ τον χρονο παραδωσησ του gt-r, υπαρχει περιπτωση παραδωσησ μεσα στο 11δύσκολο εκτός και αν υπάρχει κανένα σε στοκ και το παρεις με ότι εξτρα πιθανόν να εχει ή πιέσεις να πάρεις το εκθεσιακό.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Από την μικρή εμπειρία που έχω έχοντας οδηγήσει και τα δύο ή 430 ανοίγει καλύτερα από πολλά χιλιόμετρα αλλά προσωπικά εγώ νομίζω ότι με το Ντάτσουν θα κάνω ευκολότερα καλύτερο χρόνο σε πίστα.Το θεωρείς (το GTR) πιο ευκολοδήγητο δηλαδή;
Από τιμόνι-φρένα και γενικότερα αίσθηση, ποιό προτιμάς; (χωρίς αυτό να σημαίνει -φαντάζομαι- πως το άλλο είναι υποδεέστερο) -
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος...Aλλάζει θέση όταν θέλει να αλλάξει ταχύτητα από τα paddles πάνω σε στροφή
-
-
'Mr Mizuno-san' είναι πλεονασμός, σαν να λέμε ο κύριος mister Mizuno. what a n00b..
-
τρέμε πόρκα, ρινγκ σε λιγότερο από 7'
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος...
Aλλάζει θέση όταν θέλει να αλλάξει ταχύτητα από τα paddles πάνω σε στροφή
Δεν νομίζω οτι αλλάζει ταχύτητες, κατα 99% το εχει στο 'Auto'
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
τρέμε πόρκα, ρινγκ σε λιγότερο από 7'Θα τoυς εχει παει 'νερο' στην Στουτγαρδη, μετα απο αυτη την δηλωση, δεν προλαβαινει να πεφτει το φλοτερ στα καζανακια...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To GTR δεν κάνει για το φόρουμ αφού μπορεί και το οδηγεί ο οποιοσδήποτε. Εδωμέσα έχει μόνο χεράδες.
Εκτός από εμένα που πάω σαν την όρνιθα. Θα το σκεφτώ λοιπόν για το Νισάν.+1
-
GTR VS 997TurboS PDK
Το GTR είναι βελτιωμένο περιφερειακά (στοκ τουρμπίνες) και η Porsche μάλλον στοκ.
-
-
Καγκουριές ολκής! Θα έπρεπε να ήταν κακούργημα η μη εργοστασιακή παρέμβαση σε όχημα!
-
καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?
Nissan GT-R