Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 233
    • 234
    • 179 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:

      Δεν μπορώ να έχω άποψη για το ποιό είναι το καλύτερο απο τα 2 οπότε δεν παίρνω θέση. Όποιο απο τα 2 και να είχα θα είμουνα ευτυχισμένος. Απο κεί και πέρα τα ματάκια μου εμένα είδαν ένα πολύ καλό οδηγό (GTR) και ένα μέτριο (Ferrari) ή για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα, απλά ένα λιγότερο έμπειρο, ένα φοβησμένο οδηγό. Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι το 'Φερράρι' οδηγούσε σε λιγότερους αγωνηστικούς ρυθμούς κι αυτό φαίνεται στον τρόπο που στρίβει. Αντίθετο στις ευθείες μάλλον 'κεντούσε' απαλλαγμένος απο φόβους τύπου 'κι αν τρακάρω, κι αν μου φύγει'

      Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος... αντίθετα ο οδηγός της ferrari δεν φαίνεται να κανει κάποιο ιδιαίτερο λάθος (σε ενα σημείο μόνο φάνηκε να υπερβάλει...), άσε που δεν μάσησε στο κολητήρι που του έκανε ο gtr με πολλά χιλιόμετρα....

      Βλεπωντας απο video, και οχι απο μεσα, εκει, εκεινη την στιγμη, πολλα πραγματα μπορει να φαινονται λιγοτερο, περισσοτερο απο το κανονικο, ή και καθολου, στα ματια μας, καποιες φορες...
      Το σιγουρο (τουλαχιστον κατα την δικη μου εκτιμηση) ειναι οτι το Nissan σε πιστα μπορει να οδηγηθει στο 75-80% χωρις να xρειαζεται αγωνιστικου επιπεδου, -ή σχεδον- εμπειρια.
      Απο την αλλη, η scude, σε συνδυασμο με την κεντρομηχανη διαταξη, και τις απολυτες ρυθμισεις που φερει για την συγκεκριμενη εκδοση η Ferrari , απαιτει υψηλοτερου επιπεδου εμπειρια απο τον εκαστοτε χειριστη, ή/και συγχωρει παραλληλα λιγοτερο τυχον οδηγικα λαθη στο οριο.
      Για να λεμε ομως και τα πραγματα με το ονομα τους, εαν βλεπαμε δυο εξισου ικανους-εμπειρους χειριστες, σε πιστα οπως στο video, το Nissan πιθανοτατα ΔΕΝ θα καταφερνε να την περασει...Να την πηγαινει σε εκνευριστικο σημειο καποιες στιγμες τραινακι, ισως, αλλα μαλλον μεχρι εκει.
      Στο video απλα ειδαμε προσπεραση, μετα απο λαθη πιεσης που ευκολα εκανε ο οδηγος της Ferrari.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        To GTR δεν κάνει για το φόρουμ αφού μπορεί και το οδηγεί ο οποιοσδήποτε. Εδωμέσα έχει μόνο χεράδες.
        Εκτός από εμένα που πάω σαν την όρνιθα. Θα το σκεφτώ λοιπόν για το Νισάν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gti_ last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
          Δεν μπορώ να έχω άποψη για το ποιό είναι το καλύτερο απο τα 2 οπότε δεν παίρνω θέση. Όποιο απο τα 2 και να είχα θα είμουνα ευτυχισμένος. Απο κεί και πέρα τα ματάκια μου εμένα είδαν ένα πολύ καλό οδηγό (GTR) και ένα μέτριο (Ferrari) ή για να μην τα ισοπεδόνουμε όλα, απλά ένα λιγότερο έμπειρο, ένα φοβησμένο οδηγό. Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι το 'Φερράρι' οδηγούσε σε λιγότερους αγωνηστικούς ρυθμούς κι αυτό φαίνεται στον τρόπο που στρίβει. Αντίθετο στις ευθείες μάλλον 'κεντούσε' απαλλαγμένος απο φόβους τύπου 'κι αν τρακάρω, κι αν μου φύγει'

          συνένα.

          Είδε ο τρελός (gtr) τον μεθυσμένο (ferrari) και δεν φοβήθηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Το να μην μπορει να προσπεράσει σημαίνει ότι είναι πιο αργό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kagouras2020 last edited by

              ξερεται μηπωσ τον χρονο παραδωσησ του gt-r, υπαρχει περιπτωση παραδωσησ μεσα στο 11

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sv2 last edited by

                Από την μικρή εμπειρία που έχω έχοντας οδηγήσει και τα δύο ή 430 ανοίγει καλύτερα από πολλά χιλιόμετρα αλλά προσωπικά εγώ νομίζω ότι με το Ντάτσουν θα κάνω ευκολότερα καλύτερο χρόνο σε πίστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  toxotis last edited by

                  Ο χρήστης kagouras2020 έγραψε:
                  ξερεται μηπωσ τον χρονο παραδωσησ του gt-r, υπαρχει περιπτωση παραδωσησ μεσα στο 11

                  δύσκολο εκτός και αν υπάρχει κανένα σε στοκ και το παρεις με ότι εξτρα πιθανόν να εχει ή πιέσεις να πάρεις το εκθεσιακό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giosou last edited by

                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                    Από την μικρή εμπειρία που έχω έχοντας οδηγήσει και τα δύο ή 430 ανοίγει καλύτερα από πολλά χιλιόμετρα αλλά προσωπικά εγώ νομίζω ότι με το Ντάτσουν θα κάνω ευκολότερα καλύτερο χρόνο σε πίστα.

                    Το θεωρείς (το GTR) πιο ευκολοδήγητο δηλαδή;
                    Από τιμόνι-φρένα και γενικότερα αίσθηση, ποιό προτιμάς; (χωρίς αυτό να σημαίνει -φαντάζομαι- πως το άλλο είναι υποδεέστερο)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aris last edited by

                        Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
                        Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος...

                        Aλλάζει θέση όταν θέλει να αλλάξει ταχύτητα από τα paddles πάνω σε στροφή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            'Mr Mizuno-san' είναι πλεονασμός, σαν να λέμε ο κύριος mister Mizuno. what a n00b..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              τρέμε πόρκα, ρινγκ σε λιγότερο από 7'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitris-razis last edited by

                                Ο χρήστης Άρης έγραψε:

                                Εγώ πάλι βλέπω μαλον το αντίθετο στο ομολογουμένως ωραίο βιντεάκι... Αν κρινω απο τον τρόπο που κρατάει σε ενα - δυο σημεία το τιμόνι ο οδηγός του gtr δεν φαινεται και πολύ έμπειρος...

                                Aλλάζει θέση όταν θέλει να αλλάξει ταχύτητα από τα paddles πάνω σε στροφή

                                Δεν νομίζω οτι αλλάζει ταχύτητες, κατα 99% το εχει στο 'Auto'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                  τρέμε πόρκα, ρινγκ σε λιγότερο από 7'

                                  Θα τoυς εχει παει 'νερο' στην Στουτγαρδη, μετα απο αυτη την δηλωση, δεν προλαβαινει να πεφτει το φλοτερ στα καζανακια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    To GTR δεν κάνει για το φόρουμ αφού μπορεί και το οδηγεί ο οποιοσδήποτε. Εδωμέσα έχει μόνο χεράδες.
                                    Εκτός από εμένα που πάω σαν την όρνιθα. Θα το σκεφτώ λοιπόν για το Νισάν.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      GTR VS 997TurboS PDK

                                      Youtube Video

                                      Το GTR είναι βελτιωμένο περιφερειακά (στοκ τουρμπίνες) και η Porsche μάλλον στοκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Καγκουριές ολκής! Θα έπρεπε να ήταν κακούργημα η μη εργοστασιακή παρέμβαση σε όχημα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 179 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr