-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Bέββαια υπάρχει και η άλλη πλευρά του πράγματος.... Το θέμα συντήρησης σερβις κλπ το οποίο ειναι σημαντικό τους χαλεπους καιρους που ζούμε. Για πειτε μου μια μικρή ρωγμή στο τουρμπο πόσο θα στοιχήσει περίπου , κάτι το οποίο δεν ειναι δυσκολο να συμβει .... Πόσοι θα προτιμήσουν τις χαμηλότερες συντηρήσεις και ακόμα περίσσότερο τις φτηνότερες επισκευές αν πάει κάτι στραβα από το να ειναι ιππότες της ασφάλτου? Και με τα σημερινά δεδομένα , ενα απλό ατμοσφαιρικό δεν ειναι αργό , απλά τα τουρμπάτα είναι πιο γρήγορα.Οι ίδιοι που θα προτιμήσουν τα χαμηλότερα τέλη του 1.4 που βγάζει τα ίδια άλογα με το 2λιτρο.ΟΚ φέτος ίσως όχι με τους ρύπους αλλά ποιος είναι σίγουρος τι θα γίνει του χρόνου ; Με το τούρμπο τα άλογα είναι φτηνά.Και πιστεύω πως η συντήρηση και η χρήση τους δεν είναι και τόσο επιστήμη.Λίγο παραπάνω προσοχή χρειάζεται.Άσε που με τις εκπτώσεις που κάνουν όλες οι εταιρείες στην ποιότητα για να ανεβάσουν το κέρδος η στραβή μπορεί να σου κάτσει σε οποιοδήποτε μοντέλο ατμόσφαιρα ή τούρμπο.
-
Σαφώς.
Ο ηλίθιος είναι αήττητος... τα έχουμε πει αυτά. Στην σκληρομετρική κλίμακα Mohs, το κεφάλι του βλάκα έχει βαθμό 11 πιο πάνω και από το διαμάντι
Tι να του αντισταθεί; -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Σαφώς.
Ο ηλίθιος είναι αήττητος... τα έχουμε πει αυτά. Στην σκληρομετρική κλίμακα Mohs, το κεφάλι του βλάκα έχει βαθμό 11 πιο πάνω και από το διαμάντι
Tι να του αντισταθεί; -
δεν ξερω για τις συγχρωνες τουρμπινες αν και πιστευω οτι θα πρεπει να ειναι πολυ καλες σε ποιοτητα και αντοχες απο παλαιωτερες αλλα οι δικες μου οι γιαπωνεζικες στο 224.v του 90' δεν εχουν ραγισει...140000+ χλμ, τους εκανα μια συντηρηση οταν το πηρα μτχ, και απο τοτε ολα καλα.. Αλλαζε και 3 οδηγους στην οικογενεια, εκτος απο μενα 2 παιδια και συζηγος... και καλα η συζηγος, αλλα τα παιδια υποψιαζομαι οτι του εδιναν να καταλαβει, αν και δεν εκαναν ατυχημα.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Bέββαια υπάρχει και η άλλη πλευρά του πράγματος.... Το θέμα συντήρησης σερβις κλπ το οποίο ειναι σημαντικό τους χαλεπους καιρους που ζούμε. Για πειτε μου μια μικρή ρωγμή στο τουρμπο πόσο θα στοιχήσει περίπου , κάτι το οποίο δεν ειναι δυσκολο να συμβει .... Πόσοι θα προτιμήσουν τις χαμηλότερες συντηρήσεις και ακόμα περίσσότερο τις φτηνότερες επισκευές αν πάει κάτι στραβα από το να ειναι ιππότες της ασφάλτου? Και με τα σημερινά δεδομένα , ενα απλό ατμοσφαιρικό δεν ειναι αργό , απλά τα τουρμπάτα είναι πιο γρήγορα.Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή?Συχνές αλλαγές λαδιών
-
Κάθε 15000 ή αν ακολουθηθεί το πρόγραμμα longlife σχεδον κάθε 25-30000!
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή?Συχνές αλλαγές λαδιών
Αυτό εννοείται αν και τα σύγχρονα λιπαντικά με longlife χαρακτηριστικά βγάζουν 15.000 χλμ άνετα.
Για τους ξεχασιάρηδες χρήστες ή αυτούς που αμελούν την προβλεπόμενη ή ακόμα και πρόωρη συντήρηση.
Συν του ότι πλέον τα περισσότερα body computer έχουν και μετρητή ιξώδους λιπαντικού και ειδοποιούν....
Τίποτα άλλο? -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Κάθε 15000 ή αν ακολουθηθεί το πρόγραμμα longlife σχεδον κάθε 25-30000!To long life να ακολουθείται από όλους
Να διαδωθεί αμέσωςΠάω να αγοράσω μετοχές της Garett
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.
νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα
μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις
Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.
νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα
μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις
Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.
εγω μιλαω με στοιχεια εσυ με υποθεσεις και ονειρα
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031
και το ισοβαρες Α3 1,8 με μικροτερη ονομαστικη ισχυ
δεν υπαρχει επαφη στις ρεπριζ
-
Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.
νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα
μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις
Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.
εγω μιλαω με στοιχεια εσυ με υποθεσεις και ονειρα
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031
και το ισοβαρες Α3 1,8 με μικροτερη ονομαστικη ισχυ
δεν υπαρχει επαφη στις ρεπριζ
Έμα άντε πάλι με αυτές τις μουφορεπρίζ. Όλο τέτοιες συγκρίσεις βλέπω...ΡΕΠΡΙΖ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΛΕΜΕ! ΤΕΛΟΣ!
-
Το ένα 1,4 και το άλλο 1,8 ...φαντάζομαι σε περίπου ίδια τιμή...
-
Νομίζω ότι το spotrback (χμ) είναι το τωρινό μοντέλο και ίσως δεν έχουν την ίδια τιμή...
Δεν ήθελα να βάλω το α3 1,4 γιατί θα ήταν σαν να κλέβω εκκλησία...
http://www.zeperfs.com/duel3338-2951.htm -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Νομίζω ότι το spotrback (χμ) είναι το τωρινό μοντέλο και ίσως δεν έχουν την ίδια τιμή...
Δεν ήθελα να βάλω το α3 1,4 γιατί θα ήταν σαν να κλέβω εκκλησία...
http://www.zeperfs.com/duel3338-2951.htmΔε ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το site γιατί έχω δεί και πολλά κουλά να λέει (έχει μετρήσεις από διάφορα περιοδικά και καλά), αλλά είδα τουλάχιστον και ένα **80 à 120 mini **. Αυτά να κοιτάτε. Τα minimum. Τα με 1η,2α,3η,6η,10η,24η κτλ ποίος τα χέ#ζει...!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!Στο 0-100 παίζει ρόλο και ο άξονας μετάδοσης, η 1er πχ θα πρέπει να είναι μπροστά μέχρι τα 50-60... και απο εκεί μέχρι τα 100 το άλλο να έχει (υπερ)καλύψει τη διαφορά...
Εν κινήσει η ατμοσφαιρική και πισωκίνητη 1 έχει ντισαβαντάζ και στη ροπή και στις απώλειες... δίπλα σε ένα μπροστοκίνητο υπερτροφοδοτούμενο παρόμοιας ιπποδύναμης δεν έχει ελπίδες... -
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25859.asp
εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..
-
παντως δε μπορειτε να πειτε, προσπαθουν και οι ιταλοι με το μαρκετινγκ
αυτο με τη μεταπωλητικη αξια ηταν παντως το αστειο της ημερας
πλεον τιποτα δε κραταει αξια, εκτος αν καποιος ειναι πολυ κοροιδο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα
και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.
εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.
ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147
Alfa Romeo Giulietta