Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 376
    • 377
    • 378
    • 379
    • 380
    • 490
    • 491
    • 378 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    96185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blinkys last edited by

      Ο χρήστης Greek έγραψε:
      Bέββαια υπάρχει και η άλλη πλευρά του πράγματος.... Το θέμα συντήρησης σερβις κλπ το οποίο ειναι σημαντικό τους χαλεπους καιρους που ζούμε. Για πειτε μου μια μικρή ρωγμή στο τουρμπο πόσο θα στοιχήσει περίπου , κάτι το οποίο δεν ειναι δυσκολο να συμβει .... Πόσοι θα προτιμήσουν τις χαμηλότερες συντηρήσεις και ακόμα περίσσότερο τις φτηνότερες επισκευές αν πάει κάτι στραβα από το να ειναι ιππότες της ασφάλτου? Και με τα σημερινά δεδομένα , ενα απλό ατμοσφαιρικό δεν ειναι αργό , απλά τα τουρμπάτα είναι πιο γρήγορα.

      Οι ίδιοι που θα προτιμήσουν τα χαμηλότερα τέλη του 1.4 που βγάζει τα ίδια άλογα με το 2λιτρο.ΟΚ φέτος ίσως όχι με τους ρύπους αλλά ποιος είναι σίγουρος τι θα γίνει του χρόνου ; Με το τούρμπο τα άλογα είναι φτηνά.Και πιστεύω πως η συντήρηση και η χρήση τους δεν είναι και τόσο επιστήμη.Λίγο παραπάνω προσοχή χρειάζεται.Άσε που με τις εκπτώσεις που κάνουν όλες οι εταιρείες στην ποιότητα για να ανεβάσουν το κέρδος η στραβή μπορεί να σου κάτσει σε οποιοδήποτε μοντέλο ατμόσφαιρα ή τούρμπο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        beams last edited by

        Σαφώς.
        Ο ηλίθιος είναι αήττητος... τα έχουμε πει αυτά. Στην σκληρομετρική κλίμακα Mohs, το κεφάλι του βλάκα έχει βαθμό 11 πιο πάνω και από το διαμάντι
        Tι να του αντισταθεί;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
          Σαφώς.
          Ο ηλίθιος είναι αήττητος... τα έχουμε πει αυτά. Στην σκληρομετρική κλίμακα Mohs, το κεφάλι του βλάκα έχει βαθμό 11 πιο πάνω και από το διαμάντι
          Tι να του αντισταθεί;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            224-v last edited by

            δεν ξερω για τις συγχρωνες τουρμπινες αν και πιστευω οτι θα πρεπει να ειναι πολυ καλες σε ποιοτητα και αντοχες απο παλαιωτερες αλλα οι δικες μου οι γιαπωνεζικες στο 224.v του 90' δεν εχουν ραγισει...140000+ χλμ, τους εκανα μια συντηρηση οταν το πηρα μτχ, και απο τοτε ολα καλα.. Αλλαζε και 3 οδηγους στην οικογενεια, εκτος απο μενα 2 παιδια και συζηγος... και καλα η συζηγος, αλλα τα παιδια υποψιαζομαι οτι του εδιναν να καταλαβει, αν και δεν εκαναν ατυχημα.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης Greek έγραψε:
              Bέββαια υπάρχει και η άλλη πλευρά του πράγματος.... Το θέμα συντήρησης σερβις κλπ το οποίο ειναι σημαντικό τους χαλεπους καιρους που ζούμε. Για πειτε μου μια μικρή ρωγμή στο τουρμπο πόσο θα στοιχήσει περίπου , κάτι το οποίο δεν ειναι δυσκολο να συμβει .... Πόσοι θα προτιμήσουν τις χαμηλότερες συντηρήσεις και ακόμα περίσσότερο τις φτηνότερες επισκευές αν πάει κάτι στραβα από το να ειναι ιππότες της ασφάλτου? Και με τα σημερινά δεδομένα , ενα απλό ατμοσφαιρικό δεν ειναι αργό , απλά τα τουρμπάτα είναι πιο γρήγορα.

              Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
              Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                beams last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
                Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή?

                Συχνές αλλαγές λαδιών

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aggelooos2000 last edited by

                  Κάθε 15000 ή αν ακολουθηθεί το πρόγραμμα longlife σχεδον κάθε 25-30000!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                    Υπάρχουν και οι εγγυήσεις για αυτό αλλά μην το ρίχνουμε στην συντήρηση ή στις βλάβες γιατί αυτό ισχύει είτε για ατμοσφαιρικά είτε για τούρμπο.
                    Εν πάσει περιπτώσει όμως, στο δικό μου tsi ακόμα και αμέσως να το σβήσεις έπειτα από σκίσιμο το κύκλωμα ψύξης λειτουργεί για μέχρι 8 λεπτά αν κρίνει ο εγκέφαλος κάτι τέτοιο απαραίτητο....Κλείνεις και φεύγεις...Ούτε turbo timer ούτε τίποτα. Και τουρμπινάκι water cooled...Τι άλλο να ζητήσεις δηλαδή?

                    Συχνές αλλαγές λαδιών

                    Αυτό εννοείται αν και τα σύγχρονα λιπαντικά με longlife χαρακτηριστικά βγάζουν 15.000 χλμ άνετα.
                    Για τους ξεχασιάρηδες χρήστες ή αυτούς που αμελούν την προβλεπόμενη ή ακόμα και πρόωρη συντήρηση.
                    Συν του ότι πλέον τα περισσότερα body computer έχουν και μετρητή ιξώδους λιπαντικού και ειδοποιούν....
                    Τίποτα άλλο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      beams last edited by

                      Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                      Κάθε 15000 ή αν ακολουθηθεί το πρόγραμμα longlife σχεδον κάθε 25-30000!

                      To long life να ακολουθείται από όλους
                      Να διαδωθεί αμέσως

                      Πάω να αγοράσω μετοχές της Garett

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                        Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.

                        νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα

                        μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις

                        Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          papatzas last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.

                          νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα

                          μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις

                          Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.

                          εγω μιλαω με στοιχεια εσυ με υποθεσεις και ονειρα

                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031

                          και το ισοβαρες Α3 1,8 με μικροτερη ονομαστικη ισχυ

                          δεν υπαρχει επαφη στις ρεπριζ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ironman02 last edited by

                              Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                              Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.

                              νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα

                              μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις

                              Αν θυμάμαι καλά από αυτά που περιέγραψαν τα παιδιά (καθότι δεν ήμουν παρόν), ήταν πολύ κοντά το αποτέλεσμα παρότι η 120 είναι 100 ολόκληρα κιλά βαρύτερη!!! Με ίδιο βάρος τι θα γίνονταν; Όσο για τις κρίσεις και τις εκθέσεις, κράτα τις για σένα.

                              εγω μιλαω με στοιχεια εσυ με υποθεσεις και ονειρα

                              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12031

                              και το ισοβαρες Α3 1,8 με μικροτερη ονομαστικη ισχυ

                              δεν υπαρχει επαφη στις ρεπριζ

                              Έμα άντε πάλι με αυτές τις μουφορεπρίζ. Όλο τέτοιες συγκρίσεις βλέπω...ΡΕΠΡΙΖ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΛΕΜΕ! ΤΕΛΟΣ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsargy last edited by

                                Το ένα 1,4 και το άλλο 1,8 ...φαντάζομαι σε περίπου ίδια τιμή...

                                http://www.zeperfs.com/duel3338-1852.htm

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsargy last edited by

                                  Νομίζω ότι το spotrback (χμ) είναι το τωρινό μοντέλο και ίσως δεν έχουν την ίδια τιμή...
                                  Δεν ήθελα να βάλω το α3 1,4 γιατί θα ήταν σαν να κλέβω εκκλησία...
                                  http://www.zeperfs.com/duel3338-2951.htm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ironman02 last edited by

                                    Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                    Νομίζω ότι το spotrback (χμ) είναι το τωρινό μοντέλο και ίσως δεν έχουν την ίδια τιμή...
                                    Δεν ήθελα να βάλω το α3 1,4 γιατί θα ήταν σαν να κλέβω εκκλησία...
                                    http://www.zeperfs.com/duel3338-2951.htm

                                    Δε ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το site γιατί έχω δεί και πολλά κουλά να λέει (έχει μετρήσεις από διάφορα περιοδικά και καλά), αλλά είδα τουλάχιστον και ένα **80 à 120 mini **. Αυτά να κοιτάτε. Τα minimum. Τα με 1η,2α,3η,6η,10η,24η κτλ ποίος τα χέ#ζει...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!

                                      Στο 0-100 παίζει ρόλο και ο άξονας μετάδοσης, η 1er πχ θα πρέπει να είναι μπροστά μέχρι τα 50-60... και απο εκεί μέχρι τα 100 το άλλο να έχει (υπερ)καλύψει τη διαφορά...
                                      Εν κινήσει η ατμοσφαιρική και πισωκίνητη 1 έχει ντισαβαντάζ και στη ροπή και στις απώλειες... δίπλα σε ένα μπροστοκίνητο υπερτροφοδοτούμενο παρόμοιας ιπποδύναμης δεν έχει ελπίδες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rafi last edited by

                                        http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25859.asp

                                        εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          παντως δε μπορειτε να πειτε, προσπαθουν και οι ιταλοι με το μαρκετινγκ

                                          αυτο με τη μεταπωλητικη αξια ηταν παντως το αστειο της ημερας

                                          πλεον τιποτα δε κραταει αξια, εκτος αν καποιος ειναι πολυ κοροιδο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            papatzas last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Αυτό μας έλειπε να μην ήταν ο 1.8 καλύτερος. Αλλά όλο μου τα αλλάζεις. Η σύγκριση ξεκίνησε από τη Τζουλιέτα 1.4, μετά το γυρίσαμε σε Σιρόκο 1.4 και τώρα σε Α3 1.8... Και πάλι βλέπουμε ότι η διαφορά είναι 3 δέκατα στο τυπικό 0-100. Μη μου μιλήσεις για ρεπρίζ γιατί το 80-110 με 4η είναι για όσους βαριούνται να κουνήσουν το κουλό τους να βάλουν 3η και δε λέει τίποτα για τη δυναμική των δύο αυτοκινήτων. Να είχαμε ένα 80-180 με αλλαγές, να συμφωνούσα!

                                            γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα

                                            και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.

                                            εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.

                                            ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 378 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr