-
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με κατατοπίσατε αρκετά. Πήγα σήμερα στην ΕΜΙΚΟ για δοκιμή της 147. Λοιπόν έχουν πολλή πλάκα οι πωλητές. Είδαν γυναίκα και δεν μ' άφησαν να το βγάλω απ΄τη θέση στάθμευσης χωρίς καμμιά δικαιολογία. Απίστευτο, δεδομένου ότι έχω κάνει πολλά test drive σε άλλες εταιρίες και ότι μετράω ήδη 18 χρόνια στο τιμόνι. Πάει αυτό. Απ΄το αυτοκίνητο δεν κατάλαβα και πολλά πέρα απ' το γεγονός ότι έχει πολύ ελαστικό κινητήρα δεδομένου ότι το test drive διήρκεσε μόλις 10 λεπτά. Τους ξεκαθάρισα βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ευρώ αν δεν το δώσουν για ένα αξιοπρεπές test drive. Επίσης μια παρατήρηση που έχω να κάνω και δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, είναι ότι μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και ασταθές το τιμόνι. Ισχύει όντως ή έφταιγε το γεγονός ότι συνήθισα σε άλλο αυτοκίνητο?
Έχω επίσης μια ερώτηση που στην αντιπροσωπεία τουλάχιστον δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Έχω διαβάσει στο forum ότι αρκετοι ειχαν πρόβλημα με το variator. Τί ειναι ακριβώς αυτό γιατί στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για κάτι τέτοιο. Τέλος συγκρίνοντας τις δύο εκδόσεις, distingtive και progression η βασική διαφορά τους στον εξοπλισμό πέρα από ζάντες και λοιπά ειναι στον κλιματισμό. τί να προτιμήσω το A/C ή την πλούσια έκδοση που έχει αυτόματο κλιματισμό? Ευχαριστώ για την υπομονή σας. -
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με κατατοπίσατε αρκετά. Πήγα σήμερα στην ΕΜΙΚΟ για δοκιμή της 147. Λοιπόν έχουν πολλή πλάκα οι πωλητές. Είδαν γυναίκα και δεν μ' άφησαν να το βγάλω απ΄τη θέση στάθμευσης χωρίς καμμιά δικαιολογία. Απίστευτο, δεδομένου ότι έχω κάνει πολλά test drive σε άλλες εταιρίες και ότι μετράω ήδη 18 χρόνια στο τιμόνι. Πάει αυτό. Απ΄το αυτοκίνητο δεν κατάλαβα και πολλά πέρα απ' το γεγονός ότι έχει πολύ ελαστικό κινητήρα δεδομένου ότι το test drive διήρκεσε μόλις 10 λεπτά. Τους ξεκαθάρισα βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ευρώ αν δεν το δώσουν για ένα αξιοπρεπές test drive. Επίσης μια παρατήρηση που έχω να κάνω και δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, είναι ότι μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και ασταθές το τιμόνι. Ισχύει όντως ή έφταιγε το γεγονός ότι συνήθισα σε άλλο αυτοκίνητο?
Έχω επίσης μια ερώτηση που στην αντιπροσωπεία τουλάχιστον δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Έχω διαβάσει στο forum ότι αρκετοι ειχαν πρόβλημα με το variator. Τί ειναι ακριβώς αυτό γιατί στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για κάτι τέτοιο. Τέλος συγκρίνοντας τις δύο εκδόσεις, distingtive και progression η βασική διαφορά τους στον εξοπλισμό πέρα από ζάντες και λοιπά ειναι στον κλιματισμό. τί να προτιμήσω το A/C ή την πλούσια έκδοση που έχει αυτόματο κλιματισμό? Ευχαριστώ για την υπομονή σας. -
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με κατατοπίσατε αρκετά. Πήγα σήμερα στην ΕΜΙΚΟ για δοκιμή της 147. Λοιπόν έχουν πολλή πλάκα οι πωλητές. Είδαν γυναίκα και δεν μ' άφησαν να το βγάλω απ΄τη θέση στάθμευσης χωρίς καμμιά δικαιολογία. Απίστευτο, δεδομένου ότι έχω κάνει πολλά test drive σε άλλες εταιρίες και ότι μετράω ήδη 18 χρόνια στο τιμόνι. Πάει αυτό. Απ΄το αυτοκίνητο δεν κατάλαβα και πολλά πέρα απ' το γεγονός ότι έχει πολύ ελαστικό κινητήρα δεδομένου ότι το test drive διήρκεσε μόλις 10 λεπτά. Τους ξεκαθάρισα βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ευρώ αν δεν το δώσουν για ένα αξιοπρεπές test drive. Επίσης μια παρατήρηση που έχω να κάνω και δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, είναι ότι μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και ασταθές το τιμόνι. Ισχύει όντως ή έφταιγε το γεγονός ότι συνήθισα σε άλλο αυτοκίνητο?
Έχω επίσης μια ερώτηση που στην αντιπροσωπεία τουλάχιστον δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Έχω διαβάσει στο forum ότι αρκετοι ειχαν πρόβλημα με το variator. Τί ειναι ακριβώς αυτό γιατί στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για κάτι τέτοιο. Τέλος συγκρίνοντας τις δύο εκδόσεις, distingtive και progression η βασική διαφορά τους στον εξοπλισμό πέρα από ζάντες και λοιπά ειναι στον κλιματισμό. τί να προτιμήσω το A/C ή την πλούσια έκδοση που έχει αυτόματο κλιματισμό? Ευχαριστώ για την υπομονή σας. -
Εγω θα πηγαινα κατευθειαν σε εναν αλλο μεταπωλητη!
Πρωτα γιατι δεν σε εμπιστευονται σαν οδηγο επειδη εισαι γυναικα, συμφωνα με την γνωμη που σχηματισες, αυτο και μονο δειχνει οτι οι τυποι δεν ειναι αξιοι να πουλουν Alfa Romeo!Τους λειπει η παιδια για να το κανουν!
Μετα ειναι η ασχετοσυνη τους για το τι ειναι μεταβλητος, σαν πωλητης Alfa Romeo θα επρεπε να ξερει επειδη τα πρωτα μοντελα ειχαν προβλημα με αυτο το εξαρτημα!Μαλλον λενε ψεμματα και αυτο δειχνει οτι επεσες σε κουτοπονηρο!Αυτο δεν ειναι καλο για τις μετεπειτα επαφες σου με αυτους!
Το τιμονι της 147 ειναι πολυ γρηγορο και πολυ ελαφριο, αλλα ειναι και μεγαλης ακριβειας και πολυ αμεσο και μεταφερει 99% τον δρομο στον οδηγο!Οπως θα πρεπει να ειναι ενα συγχρονο τιμονι!Μαλλον εισαι συνηθισμενη απο το αλλο αυτοκινητο σου!Θα σου αρεσει και θα το εκτιμηδεις οταν το συνηθισεις!
Προτιμησε την εκδοση με τον αυτοματισμο στο A/C κανει πολυ καλα την δουλεια του, τουλαχιστον εδω πανω ειχε λειτουργησει αψογα ακομα και σε -25 βαθμους!Ενα απο τα καλυτερα που ειχαν δοκιμασει!
Δεν γραφεις αν ηταν το 1,6 λιτρα που οδηγησες, μαλλον, αλλα αν μπορεις αγορασε το 2,0 η το GTA!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Εγω θα πηγαινα κατευθειαν σε εναν αλλο μεταπωλητη!
Πρωτα γιατι δεν σε εμπιστευονται σαν οδηγο επειδη εισαι γυναικα, συμφωνα με την γνωμη που σχηματισες, αυτο και μονο δειχνει οτι οι τυποι δεν ειναι αξιοι να πουλουν Alfa Romeo! Τους λειπει η παιδια για να το κανουν!
ΣπυροςΣπύρο καλά τα λες, αλλά στη Θεσσαλονίκη μόνο η ΕΜΙΚΟ υπάρχει. Και να σκεφτείς ότι το τμήμα των πωλήσεων θεωρείται το καλό της κομμάτι. Πού να γνωρίσεις και το after sales του συνεργείου! Ας φτάσουμε μέχρι εκεί, και υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα και μάλιστα με τιμές που δεν είναι τόσο φαρμακείο. Πάντως ο συγκεκριμένος πωλητής μάλλον μαφία είναι, αφού ακόμα κι εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι είναι τόσο άσχετος! Αν έπρεπε να μαντέψω πάντως, θα έλεγα ότι η Μαρία πήγε στο κατάστημα που βρίσκεται στα ανατολικά εφόσον μιλάμε για Θεσσαλονίκη (αν και η ΕΜΙΚΟ έχει δίκτυο και σε κάποιες άλλες μικρότερες πόλεις).
Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου Μαρία θα έπρεπε να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την έκδοση την οποία οδήγησες. Για παράδειγμα η διάσταση των ελαστικών παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο βαρύ είναι το τιμόνι. Και πάλι πάντως η εκτίμηση σου αυτή με εξέπληξε αφού το τιμόνι της 147 δεν θεωρείται ελαφρύ, ειδικά αν το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά που υπάρχουν σήμερα. Ψηφίζω πάντως αυτόματο κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου με κλειστά μάτια. Κι ότι απορία έχεις εδώ είμαστε, αν και βλέπω να τρως κράξιμο από τους moderator αφού θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε στο υπάρχο θέμα.
Υ.Γ. Χτες βράδυ που πέρασα πάντως από την ΕΜΙΚΟ, το marketing της Alfa έχει κάνει τρομερή δουλεία. Τρομερός φωτισμός, πανέμορφα μεγάλα backround με αναφορές στο ένδοξο παρελθόν, και από δίπλα να δεσπόζεει το μοναδικό έμβλημα της φίρμας σε συνδυασμό με κόκκινο χρώμα. Έτσι όπως είδα την κόκκινη GT μου ήρθε να σπάσω το τζάμι και να την πάρω. Τελικά δεν το έκανα επειδή φαντάστηκα ότι δεν θα έχει μπαταρία!
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με κατατοπίσατε αρκετά. Πήγα σήμερα στην ΕΜΙΚΟ για δοκιμή της 147. Λοιπόν έχουν πολλή πλάκα οι πωλητές. Είδαν γυναίκα και δεν μ' άφησαν να το βγάλω απ΄τη θέση στάθμευσης χωρίς καμμιά δικαιολογία. Απίστευτο, δεδομένου ότι έχω κάνει πολλά test drive σε άλλες εταιρίες και ότι μετράω ήδη 18 χρόνια στο τιμόνι. Πάει αυτό. Απ΄το αυτοκίνητο δεν κατάλαβα και πολλά πέρα απ' το γεγονός ότι έχει πολύ ελαστικό κινητήρα δεδομένου ότι το test drive διήρκεσε μόλις 10 λεπτά. Τους ξεκαθάρισα βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ευρώ αν δεν το δώσουν για ένα αξιοπρεπές test drive.Απαράδεκτοι! Μπορείς να πας σε άλλη πόλη;
Πάντως κι το δικό μου test-drive διήρκησε 15'.Επίσης μια παρατήρηση που έχω να κάνω και δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, είναι ότι μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και ασταθές το τιμόνι. Ισχύει όντως ή έφταιγε το γεγονός ότι συνήθισα σε άλλο αυτοκίνητο?
Το τιμόνι της 147 είναι κατά γενική ομολογία από τα καλύτερα της κατηγορίας, αν όχι το καλύτερο. Απλά είναι ασυνήθιστα γρήγορο και άμεσο (2.2 στροφές από άκρη σε άκρη) και πρέπει να το συνηθίσεις.
Έχω επίσης μια ερώτηση που στην αντιπροσωπεία τουλάχιστον δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Έχω διαβάσει στο forum ότι αρκετοι ειχαν πρόβλημα με το variator. Τί ειναι ακριβώς αυτό γιατί στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για κάτι τέτοιο.
Το variator είναι ένας μηχανισμός που μεταβάλλει το βύθισμα των εκκεντροφόρων ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Στα πρώτα μοντέλα (όπως στο δικό μου) είχε πολύ μικρή διάρκεια ζωής λόγω κακής σχεδίασης. Εγώ το άλλαξα στις 35000χλμ (μπορούσα να το επισκευάσω αλλά δεν το ήξερα τότε) και δεν είχα ξανά πρόβλημα μέχρι τα 68000 που είμαι τώρα. Στα μεταγενέστερα αυτοκίνητα απ'ό,τι ξέρω έχει διορθωθεί το πρόβλημα.
Τέλος συγκρίνοντας τις δύο εκδόσεις, distingtive και progression η βασική διαφορά τους στον εξοπλισμό πέρα από ζάντες και λοιπά ειναι στον κλιματισμό. τί να προτιμήσω το A/C ή την πλούσια έκδοση που έχει αυτόματο κλιματισμό? Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Πάρε την πλούσια έκδοση και σκέψου και το ενδεχόμενο να παραγγείλεις ηλιοροφή. Η επιβάρυνση δεν είναι πολύ μεγάλη. Επίσης από έξτρα θα πρότεινα και τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι. Μπορεί να φαίνονταο ως γκάτζετ αλλά είναι μεγάλος παράγοντας ασφάλειας αφού δεν αποσπάς την προσοχή σου από το δρόμο για να ασχοληθείς με το ηχοσύστημα.
Ό,τι άλλο θέλεις να μάθεις για την 147 στη διάθεσή σου.
-
KAi prosekse min pareis to pro-facelift. To kainourgio kata tin gnomi mou einai poli pio oraio kai exei anavathmistei kai esoterika. Kai logika tha prepi na exoun lithei ta perisotera provlimata pou evgazan .
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Εγω θα πηγαινα κατευθειαν σε εναν αλλο μεταπωλητη!
Πρωτα γιατι δεν σε εμπιστευονται σαν οδηγο επειδη εισαι γυναικα, συμφωνα με την γνωμη που σχηματισες, αυτο και μονο δειχνει οτι οι τυποι δεν ειναι αξιοι να πουλουν Alfa Romeo! Τους λειπει η παιδια για να το κανουν!
ΣπυροςΣπύρο καλά τα λες, αλλά στη Θεσσαλονίκη μόνο η ΕΜΙΚΟ υπάρχει. Και να σκεφτείς ότι το τμήμα των πωλήσεων θεωρείται το καλό της κομμάτι. Πού να γνωρίσεις και το after sales του συνεργείου! Ας φτάσουμε μέχρι εκεί, και υπάρχουν και άλλα εξουσιοδοτημένα και μάλιστα με τιμές που δεν είναι τόσο φαρμακείο. Πάντως ο συγκεκριμένος πωλητής μάλλον μαφία είναι, αφού ακόμα κι εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι είναι τόσο άσχετος! Αν έπρεπε να μαντέψω πάντως, θα έλεγα ότι η Μαρία πήγε στο κατάστημα που βρίσκεται στα ανατολικά εφόσον μιλάμε για Θεσσαλονίκη (αν και η ΕΜΙΚΟ έχει δίκτυο και σε κάποιες άλλες μικρότερες πόλεις).
Σχετικά με τις παρατηρήσεις σου Μαρία θα έπρεπε να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την έκδοση την οποία οδήγησες. Για παράδειγμα η διάσταση των ελαστικών παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο βαρύ είναι το τιμόνι. Και πάλι πάντως η εκτίμηση σου αυτή με εξέπληξε αφού το τιμόνι της 147 δεν θεωρείται ελαφρύ, ειδικά αν το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά που υπάρχουν σήμερα. Ψηφίζω πάντως αυτόματο κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου με κλειστά μάτια. Κι ότι απορία έχεις εδώ είμαστε, αν και βλέπω να τρως κράξιμο από τους moderator αφού θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε στο υπάρχο θέμα.
Υ.Γ. Χτες βράδυ που πέρασα πάντως από την ΕΜΙΚΟ, το marketing της Alfa έχει κάνει τρομερή δουλεία. Τρομερός φωτισμός, πανέμορφα μεγάλα backround με αναφορές στο ένδοξο παρελθόν, και από δίπλα να δεσπόζεει το μοναδικό έμβλημα της φίρμας σε συνδυασμό με κόκκινο χρώμα. Έτσι όπως είδα την κόκκινη GT μου ήρθε να σπάσω το τζάμι και να την πάρω. Τελικά δεν το έκανα επειδή φαντάστηκα ότι δεν θα έχει μπαταρία!
Οδήγησα την έκδοση με τα 120 άλογα distinctive. Όσον αφορά στην ΕΜΙΚΟ πραγματικά δεν έχω ακούσει από κάποιον θετικά σχόλια. Ο πωλητής δεν ήξερε τί είναι το variator και ρώτησε μηχανικό απ΄το συνεργείο απ΄όπου έλαβε την ίδια απάντηση.
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Οδήγησα την έκδοση με τα 120 άλογα distinctive. Όσον αφορά στην ΕΜΙΚΟ πραγματικά δεν έχω ακούσει από κάποιον θετικά σχόλια. Ο πωλητής δεν ήξερε τί είναι το variator και ρώτησε μηχανικό απ΄το συνεργείο απ΄όπου έλαβε την ίδια απάντηση.Τώρα τα κάνεις ακόμα πιο περίεργα. Κάπου είχα διαβάσει νομίζω πλέον ότι η 120άρα distinctive βγαίνει με 16άρες. Και πάλι το τιμόνι σου φάνηκε ελαφρύ; Αλήθεια δεν μας είπες, τι αμάξι οδηγείς τώρα;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Οδήγησα την έκδοση με τα 120 άλογα distinctive. Όσον αφορά στην ΕΜΙΚΟ πραγματικά δεν έχω ακούσει από κάποιον θετικά σχόλια. Ο πωλητής δεν ήξερε τί είναι το variator και ρώτησε μηχανικό απ΄το συνεργείο απ΄όπου έλαβε την ίδια απάντηση.
Τώρα τα κάνεις ακόμα πιο περίεργα. Κάπου είχα διαβάσει νομίζω πλέον ότι η 120άρα distinctive βγαίνει με 16άρες. Και πάλι το τιμόνι σου φάνηκε ελαφρύ; Αλήθεια δεν μας είπες, τι αμάξι οδηγείς τώρα;
Πόσες φορές θα στο πώ ρε αγόρι μου ( ) , το τιμόνι της 147 ΕΙΝΑΙ ελαφρύ. Τελεία και πάυλα. Μην κοιτάς που η δικιά σου έχει αγωνιστικό συμπλέκτη και ανάλογο τιμόνι!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Οδήγησα την έκδοση με τα 120 άλογα distinctive. Όσον αφορά στην ΕΜΙΚΟ πραγματικά δεν έχω ακούσει από κάποιον θετικά σχόλια. Ο πωλητής δεν ήξερε τί είναι το variator και ρώτησε μηχανικό απ΄το συνεργείο απ΄όπου έλαβε την ίδια απάντηση.
Τώρα τα κάνεις ακόμα πιο περίεργα. Κάπου είχα διαβάσει νομίζω πλέον ότι η 120άρα distinctive βγαίνει με 16άρες. Και πάλι το τιμόνι σου φάνηκε ελαφρύ; Αλήθεια δεν μας είπες, τι αμάξι οδηγείς τώρα;
Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι φοράει 16αρες ζάντες. Τώρα έχω το 206 peugeot 1400 με τα 75 άλογα
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες, με κατατοπίσατε αρκετά. Πήγα σήμερα στην ΕΜΙΚΟ για δοκιμή της 147. Λοιπόν έχουν πολλή πλάκα οι πωλητές. Είδαν γυναίκα και δεν μ' άφησαν να το βγάλω απ΄τη θέση στάθμευσης χωρίς καμμιά δικαιολογία. Απίστευτο, δεδομένου ότι έχω κάνει πολλά test drive σε άλλες εταιρίες και ότι μετράω ήδη 18 χρόνια στο τιμόνι. Πάει αυτό. Απ΄το αυτοκίνητο δεν κατάλαβα και πολλά πέρα απ' το γεγονός ότι έχει πολύ ελαστικό κινητήρα δεδομένου ότι το test drive διήρκεσε μόλις 10 λεπτά. Τους ξεκαθάρισα βέβαια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουν ευρώ αν δεν το δώσουν για ένα αξιοπρεπές test drive.
Απαράδεκτοι! Μπορείς να πας σε άλλη πόλη;
Πάντως κι το δικό μου test-drive διήρκησε 15'.Επίσης μια παρατήρηση που έχω να κάνω και δεν ξέρω αν ειναι ιδέα μου, είναι ότι μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και ασταθές το τιμόνι. Ισχύει όντως ή έφταιγε το γεγονός ότι συνήθισα σε άλλο αυτοκίνητο?
Το τιμόνι της 147 είναι κατά γενική ομολογία από τα καλύτερα της κατηγορίας, αν όχι το καλύτερο. Απλά είναι ασυνήθιστα γρήγορο και άμεσο (2.2 στροφές από άκρη σε άκρη) και πρέπει να το συνηθίσεις.
Έχω επίσης μια ερώτηση που στην αντιπροσωπεία τουλάχιστον δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. Έχω διαβάσει στο forum ότι αρκετοι ειχαν πρόβλημα με το variator. Τί ειναι ακριβώς αυτό γιατί στην ΕΜΙΚΟ μου είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για κάτι τέτοιο.
Το variator είναι ένας μηχανισμός που μεταβάλλει το βύθισμα των εκκεντροφόρων ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Στα πρώτα μοντέλα (όπως στο δικό μου) είχε πολύ μικρή διάρκεια ζωής λόγω κακής σχεδίασης. Εγώ το άλλαξα στις 35000χλμ (μπορούσα να το επισκευάσω αλλά δεν το ήξερα τότε) και δεν είχα ξανά πρόβλημα μέχρι τα 68000 που είμαι τώρα. Στα μεταγενέστερα αυτοκίνητα απ'ό,τι ξέρω έχει διορθωθεί το πρόβλημα.
Τέλος συγκρίνοντας τις δύο εκδόσεις, distingtive και progression η βασική διαφορά τους στον εξοπλισμό πέρα από ζάντες και λοιπά ειναι στον κλιματισμό. τί να προτιμήσω το A/C ή την πλούσια έκδοση που έχει αυτόματο κλιματισμό? Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Πάρε την πλούσια έκδοση και σκέψου και το ενδεχόμενο να παραγγείλεις ηλιοροφή. Η επιβάρυνση δεν είναι πολύ μεγάλη. Επίσης από έξτρα θα πρότεινα και τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι. Μπορεί να φαίνονταο ως γκάτζετ αλλά είναι μεγάλος παράγοντας ασφάλειας αφού δεν αποσπάς την προσοχή σου από το δρόμο για να ασχοληθείς με το ηχοσύστημα.
Ό,τι άλλο θέλεις να μάθεις για την 147 στη διάθεσή σου.
Για την ηλιοροφή δεν ξέρω, αλλά για τα χειριστήρια στο τιμόνι θα συμφωνήσω απόλυτα. Το peugeot που έχω διαθέτει τέτοιο και είναι πολύ εξυπηρετικό, δουλεύεις το ηχοσύστημα στα τυφλά.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Πόσες φορές θα στο πώ ρε αγόρι μου ( ) , το τιμόνι της 147 ΕΙΝΑΙ ελαφρύ. Τελεία και πάυλα. Μην κοιτάς που η δικιά σου έχει αγωνιστικό συμπλέκτη και ανάλογο τιμόνι!Δεν φταίω εγώ φιλαράκι! Αφού είναι κόκκινη!
Πάντως Μαρία στη θέση σου θα έβαζα και ηλιοροφή. Ειδικά τώρα που ανοίγει και ο καιρός! Για το τιμόνι βέβαια ακόμα να το χωνέψω. Μήπως δεν έχεις καλές πιέσεις στα λάστιχα του 206, και σου φάνηκε ελαφρύ της 147;
-
Δεν είναι ελαφρύ το τιμόνι της παιδιά.
Εκτός αν κάνουμε συγκρίσεις με αυτό της 33,από της οποίας είναι καλύτερο,του 106 Rallye,που είναι σαν αγωνιστικού,της 156,που είναι κορυφή και του προηγούμενου Focus,το οποίο είναι ελάχιστα βαρύτερο,αλλά έχει περισσότερες στροφές από άκρη σε άκρη. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Πόσες φορές θα στο πώ ρε αγόρι μου ( ) , το τιμόνι της 147 ΕΙΝΑΙ ελαφρύ. Τελεία και πάυλα. Μην κοιτάς που η δικιά σου έχει αγωνιστικό συμπλέκτη και ανάλογο τιμόνι!
Δεν φταίω εγώ φιλαράκι! Αφού είναι κόκκινη!
Πάντως Μαρία στη θέση σου θα έβαζα και ηλιοροφή. Ειδικά τώρα που ανοίγει και ο καιρός! Για το τιμόνι βέβαια ακόμα να το χωνέψω. Μήπως δεν έχεις καλές πιέσεις στα λάστιχα του 206, και σου φάνηκε ελαφρύ της 147;
Στο 206 ελέγχω συχνά την πίεση, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι απ' την πρώτη φορά που το οδήγησα μου φάνηκε ιδιαίτερα βαρύ για υδραυλικό, σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που είχα οδηγήσει. Το ανέφερα μάλιστα στην Peugeot αλλά είπαν ότι είναι ιδέα μου. Η αλήθεια είναι ότι από κει και πέρα και γω δεν ασχολήθηκα με το θέμα. Όπως είπα ωστόσο την alfa την οδήγησα μόλις 10 λεπτά οπότε ίσως και να έχω άδικο. Πάντως ψάχνω άλλη αντιπροσωπεία κι ας είναι και σε άλλη πόλη. Καμμιά πρόταση?
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Πάντως ψάχνω άλλη αντιπροσωπεία κι ας είναι και σε άλλη πόλη. Καμμιά πρόταση?Δοκίμασε σε πρώτη φάση το άλλο κατάστημα της ΕΜΙΚΟ στην Θεσσαλονίκη. Τηλεφώνησε και κλείσε κάποιο ραντεβού για test drive. Φαντάζομαι θα είναι εκτενέστερο και κατατοπιστικότερο.
Αν κι αυτό είναι χάλια, μετά θα πρέπει να γίνεις πρόσφυγας ψάχνοντας σε άλλη πόλη.Υ.Γ. Αν τα βρίσκεις σκούρα με τους μαφιόζους, όλο και κάποιος από εμάς θα προσφερθεί να έρθει να τα χώσει μαζί σου στα αστροπελέκια που δεν 'ξέρουν' τι είναι ο μεταβλητός. Προσωπικά το να τα χώνω στην ΕΜΙΚΟ είναι ένα από τα χόμπι μου!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Δεν είναι ελαφρύ το τιμόνι της παιδιά.
Εκτός αν κάνουμε συγκρίσεις με αυτό της 33,από της οποίας είναι καλύτερο,του 106 Rallye,που είναι σαν αγωνιστικού,της 156,που είναι κορυφή και του προηγούμενου Focus,το οποίο είναι ελάχιστα βαρύτερο,αλλά έχει περισσότερες στροφές από άκρη σε άκρη.Παρασειρα, το τιμονι της 147 με 15αρες και 195/60 ειναι αρκετα ελαφρυ.
Με 17αρες 215/45 βαραινει αρκετα.Βεβαια το εκπληκτικο στο τιμονι της ειναι η φοβερη ψυξη του υδραυλικου κυκλωματος που εξοπλιζει τα κορυφαια μοντελα εταιριων κυρους οπως BMW σειρα 5 και ανω και Mercedes E και πανω, που διατηρει την σαφηνεια, ''σκληροτητα'' και αισθηση σε μεγαλα ταξιδια και υψηλες ταχυτητες.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Δεν είναι ελαφρύ το τιμόνι της παιδιά...Στο προηγουμενο τευχος των 4Τ στη δοκιμη της 147,γραφει πως το τιμονι ειναι πιο ελαφρυ σε σχεση με την pro fl εκδοση,τα πλαστικα μεσα δειχνουν κατωτερα(οπτικα)απο τα σαγρε της pro fl,οι αναρτησεις ειναι πιο μαλακες-ανετες(καλο ειναι αυτο για 147???)και το κιβωτιο δεν εχει καλη αισθηση...
Επειδη η 147 ειναι απο τους μελλοντικους μου 'στοχους'μηπως να το επισπευσω,ψαχνοντας για καμια pro face lift εκδοση???(μπορει να εχει μεινει στοκ σε καμια αντιπροσωπεια)
Εγω αυτο που ακουγα κυριως απο τους 147ακηδες ηταν για το τιμονι της 'κουκλας' τους.Τωρα...??
Ποια η γνωμη σας?Καλυτερα το καινουριο ή το pro fl?
Ευχαριστω
ΥΓ:Οσο για την ΕΜΙΚΟ(Καλαμαριας),οταν ειχα παει πριν 1-1,5 χρονο για test drive μου εκανε εντυπωση που μου προτεινε ο πωλητης να κλεισουμε ραντεβου (και οχι αμεσο test)ωστε να εχουμε χρονο να παμε μεχρι Χολομωντα(Χαλκιδικη 1 ωρα+),για να δω την αξια του αυτοκινητου σε πραγματικη δραση...
Μου κανει εντυπωση λοιπον που λετε για τοσο διαφορετικη συμπεριφορα.
Μου ειχε φανει πολυ εξυπηρετικος.Συμβαινουν καμια φορα και αυτα τα παραδοξα!!! -
χαίρετε
δεν σου έχω αναφέρει πως έχω 147υπάρχουν όντως αυτές οι διαφορές στο facelift και προσωπικά σχεδιαστικά το θεωρώ κατώτερο [τα νέα στενότερα πρόβολα πρόβολα μπρός πίσω παραείναι επιθετικά και μεγάλα]. Αισθητικά έχουν προσθέσει μια φέτα νίκελ στο κάτω μέρος του πορτ-μπαγκάζ και πλέον [επιτέλους] τα bumper protector έρχονται στο χρώμα του αμαξώματος. Eσωτερικά προτιμώ τον παλιό πίνακα οργάνων αν και η πλαστική απομίμηση βουρτσισμένου αλουμινίου που είχε και υπάρχει ακόμα στο ταμπλώ [στο facelift αντικαθιστά και τα μαύρα πλαστικά της βάσης του νέου επιλογέα ταχυτήτων] δεν εμπνέει ιδιαίτερη ποιότητα.
http://www.alfaromeo.gr/main/images/versa_03_b.jpg
Γενικά περίμενα περισσότερα απ το facelift, θεωρώ το αποτέλεσμα μέτριο. Στην 156 ήταν πολύ επιτυχημένο, εδώ οι προσθήκες δείχνουν παράταιρες...
Βέβαια να επιλέξεις το παλιότερο μοντέλο επηρρεάζει αρνητικά την αξία μεταπώλησης, αν σε ενδιαφέρει. Προσωπικά θεωρώ την έκδοση ti το πιο όμορφο 147. Και φοράει τα σκληρότερα σπορ ελατήρια. Αν σε ενδιαφέρει άμεσα και προτιμάς το παλιό δεν κοιτάς μήπως βρεις κάποια προσφορά? αργότερα δύσκολα θα βρεις κομάτια [αν υπάρχουν], έχουν περάσει ήδη κάποιοι μήνες που κυκλοφορεί το facelift...
-
Να παραθεσω και εγω την γνωμη μου για την 147fl.
Πρωτα απ'ολα η πρωτη 147 ερχοταν στανταρ με την sport αναρτηση και δεν ειχες επιλογη. Τωρα η 147fl ερχεται με την comfort αναρτηση και εχεις ως επιλογη (200 ευρω αν θυμαμαι καλα) την sport. Αφου η Alfa Romeo κρινει οτι η comfort ειναι το ιδιο αποτελεσματικη γιατι να παιδευεσαι με την sport και να βριζεις σε καθε σαμαρακι-υπονομο-λακουβα εντος πολης?
Ως προς το καινουργιο εσωτερικο, ερευνες της AR εδειξαν οτι εκλαμβανεται ως ποιοτικοτερο απο το παλιο, για αυτο και το αλλαξε. Στον συντακτη των 4Τ δεν αρεσε. Γουστα...
Τωρα το τιμονι των AR ειναι καπως διαφορετικο σε αισθηση απο πολλα αλλα - βλεπε πιο ελαφρυ για καποια γουστα - αλλα ειναι πολυ γρηγορο και αποτελεσματικο. Α, ενα μειονεκτημα οτι δεν κοβει αρκετα στα στενα της πολης αρα σε στροφες με διπλοπαρκαρισμενα θα χρειαστεις και οπισθεν πριν στριψεις...
Γνωμη μου να παρεις την 147fl. Περα απο τις οποιες απτες διαφορες, εχουν επεμβει και αναβαθμισει πολλες μικρολεπτομερεις και μερη του αυτοκινητου που παρουσιαζαν ευπαθειες. Ειναι και η μεταπωληση οπως αναφερθηκε παραπανω
ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ 147