Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Thank you για το λινκ!
Κλιό 1.4 2001, αριστερά πιο γρήγορη εφαρμογή του φρένου από δεξιά.
1η Ερώτηση: Αν πιάνει πιο γρήγορα η αριστερή πλευρά φρένο, δεν πρέπει σε ένα απότομο (ή ακόμα και σταδιακό) φρενάρισμα να τραβάει προς τα αριστερά; Από τα 70-80 και χωρίς χέρια στο τιμόνι, το αυτοκίνητο έμεινε ανεπηρέαστο. Anyway...
2η Ερώτηση: Από τη στιγμή που το ίδιο χαρτί θεωρεί αυτήν την φθορά ως δευτερεύουσα, γιατί μου ζητείται επανέλεγχος; Και μάλιστα ο ίδιος άνθρωπος που το ήλεγξε και θεώρησε ότι δεν η φθορά ήταν δευτερεύουσα (αριστερό κουτάκι), μου έγραψε ημερομηνία επανελέγχου;
3η Ερώτηση: Γιατί το δικό μου όχημα ελέγχθηκε ποικιλοτρόπως (και οι δύο άξονες και στις δυο ασκήσεις), ενώ των διπλανών σειρών ήλεγχαν το μπροστά φρενάρισμα και το αν λειτουργούν τα φώτα; Σε μένα δεν ζητήθηκε καν έλεγχος φώτων.
4η Ερώτηση: Πώς γίνεται περίπου 10 αυτοκίνητα να με προσπερνούν από τις διπλανές ουρές, με μέσο χρόνο ελέγχου 3-5 λεπτά; Εγώ έκανα γύρω στα 20 λεπτά καθαρό χρόνο.
Συμπέρασμα: Είμαι πολύ βλάκας που δεν είχα χρόνο να το πάω πριν σε ένα συνεργείο να το κοιτάξω (ας όψονται η καταπληκτική υπηρεσία του 1525) για να γλιτώσω και τα παράβολα επανελέγχου και την ταλαιπωρία. Όταν περνάνε κάτι σαπάκια 30ετίας, να μάθω να κόβουν το δικό μου!
Τώρα, μπορώ να κάνω τον επανέλεγχο σε ΙΚΤΕΟ ή πρέπει να ξαναπεράσω από τα καταπληκτικά παιδιά του κρατικού Β'ΚΤΕΟ;
Την πρώτη φορά που πέρασα ΚΤΕΟ το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα,( polo πενταετίας) περίμενα μιαμιση ώρα έξω και ο έλεγχος διήρκεσε 3 λεπτά. Περνούσα από τα μηχανήματα χωρίς να ελέγξουν τίποτα. Σε σχετική ερώτηση στον υπάλληλο πήρα την εξής απάντηση: Τι να βγάλει αυτοκίνητο πεντε ετών? Καινούργιο είναι δεν θέλει έλεγχο. Όλη η ιστορία είναι για να εισπράτει το κράτος τα παράβολα.