Και εγώ σκεφτόμουν το pinin γιατί έχει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου. Επειδή όμως εγώ ήθελα κάτι που να πηγαίνει σε χωματόδορμους και με ενδιέφερε περισσότερο η συμπεριφορά στην άσφαλτο προτίμησα το RAV4...
Διαβάζω τώρα και το άρθρο που μας παρέθεσε ο m1234 και βλέπω πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια...
The VSC+ works with the electric power steering (EPS) to add steering torque assistance to the conventional stability control system. It anticipates the occurrence of understeer or oversteer and assists the driver by making the correct steering action easier and an incorrect action more difficult.
Δηλαδή πήγαμε ένα βήμα παραπέρα το ESP. Τώρα επεμβαίνει και στο τιμόνι...
In addition, the interconnection with the Active Torque Control 4WD system allows the cooperation of VSC with the drive torque distribution.
Πάει και το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης (αν και ήδη το έχουν αποχαιρετήσεις οι εκδόσεις luxury, executive και edge) το ρόλο του το αναλαμβάνει το VSC δηλαδή τα φρένα...
The conventional centre differential is removed and the electronic sensors monitor information from throttle angle, engine torque and speed, gear ratio, vehicle speed and steering angle.
Πάει και το κεντρικό διαφορικό **εκτός **και αν με αυτά που γράφει εννοεί ότι θα έχουμε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό...
Other standard control systems are hill-start assist control (HAC) which prevents the vehicle from rolling back on steep inclines and down hill assist control (DAC) which assists the driver by controlling wheel speed during steep descents (available with A/T only).
Το πρώτο υπάρχει στο forester και το δεύτερο το είχε/έχει το freelander. Και τα δύο είναι καλοδεχούμενα μαζί με τις επιλογές για την τετρακίνηση που ανέφερε στο ποστ του o m1234.