-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα YouDie υπάρχουν και πουλάνε γιατί υπάρχει αυτό το κοινό, το οποίο έχει δημιουργηθεί μέσα από διαδικασίες κοινωνικής μορφοποίησης, για την οποίαν υπεύθυνοι είναι άνθρωποι άσχετοι με το αυτοκίνητο, μικρόνοες, που φοβούνται ο,τιδήποτε κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη του σαλιγκαριού. Είναι το κοινό που δημιούργησαν οι καμπάνιες τύπου 'η ταχύτητα σκοτώνει' και οι ηλίθιοι αφορισμοί του κρατικού μηχανισμού (ο οποίος αποτελείται, δυστυχώς, από ΑΔΑΕΙΣ).
Και το κοινο που αναφερεις αγοραζει:
α.ΜΟΝΟ Χιουντα'ι'
η μηπως
β.ΚΑΙ Χιουντα'ι'?? -
Η Hyundai είναι μία εταιρεία, που αν μη τι άλλο, τα τελευταία χρόνια έχει δώσει θετικά δείγματα γραφής.
Επί της ουσίας, το Accent σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο. Ένα αδιάφορο οδηγικά, foolproof αυτοκίνητο είναι. Τη δουλειά σου την κάνεις και με το παραπάνω. Σε πηγαίνει, σε φέρνει, δεν σε προβληματίζει και αυτό είναι όλο. Δεν έχει απρόβλεπτες αντιδράσεις στο όριο, παρά μόνο προβλέψιμη υποστροφή. Ναι είναι υπερβολικά μαλάκο, βουτάει στο φρενάρισμα, το ABS μπαίνει πρόωρα, αλλά αν έχεις επίγνωση αυτών των αδυναμιών δεν θα κινδυνεύσεις ποτέ.
Το Coupe από την άλλη, είναι αρκετά καλό σε οδική συμπεριφορά. Είναι και αυτό ασφαλές αλλά μπορώ να πω ότι διαθέτει και ορισμένα σπορ στοιχεία στη συμπεριφορά του. Καμία σχέση με το Σκουπέ.
Το Santa Fe εμένα τουλάχιστον με έχει εντυπωσιάσει για ένα πράγμα: για την άνεσή του. Ανυπέρβλητο. Έχει και ωραίο μοτέρ με αρκετή δύναμη [το 2.7], και είναι και αυτό ασφαλές. Και το λέω αυτό εν πλήρη συνειδήσει, διότι το έχω δει σε εξαιρετικά ακραίες συνθήκες. Για την απόδοσή του εκτός δρόμου, λέγεται, ότι είναι επίσης καλό, ειδικά ως προς το θέμα της απόσβεσης. Έχει καλή ποιότητα κατασκευής και ακόμα καλύτερη συναρμογή.Σε όλα αυτά, αν προσθέσουμε και τον πολύ καλό λόγο τιμή/αξία, τις εγγυήσεις, την γενικότερη αξιοπιστία κλπ, νομίζω ότι φτάνουμε σε ένα αξιοπρόσεκτο αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Και το κοινο που αναφερεις αγοραζει:α.ΜΟΝΟ Χιουντα'ι'
η μηπως
β.ΚΑΙ Χιουντα'ι'??Πρωτίστως YouDie. Μετά έρχονται τα Chevrolet/Daewoo κι ακολουθούν τα Killed In Action. Από εκεί κι έπειτα... Όλα τα υπόλοιπα, αλλά με μεγάλη διαφορά από τις τρεις πρώτες επιλογές.
-
Σε 30 χρόνια Scullone θα είσαι ο γραφικός παππούς που θα βρίζει τα YouDie ενώ όλοι θα τα ζαχαριάζουν. Όσο γραφικοί είναι κάτι παππούδες που λένε ότι μετά τις Merc υπάρχει το χάος. Ή και όχι τόσο παππούδες: ένας 30χρονος παιδευόταν με τον σκαραβαίο του και όταν τον ρώτησα γιατί δεν αγοράζει άλλο μου είπε 'Και τι να πάρω; Γιαπωνέζικο;'.
Για τα Kumho έχω κι εγώ τις χειρότερες εντυπώσεις. Όμως δεν ξέρω άλλα μοντέλα πλην των μαμίσιων του accent. Και ως γνωστόν για μαμίσια σε φθηνά μοντέλα μπαίνουν τα χειρότερα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ή και όχι τόσο παππούδες: ένας 30χρονος παιδευόταν με τον σκαραβαίο του και όταν τον ρώτησα γιατί δεν αγοράζει άλλο μου είπε 'Και τι να πάρω; Γιαπωνέζικο;'.Να τον πετάξει τον άθλιο και να πάρει ένα κορόλα...
ακούς εκεί να φτιάχνει το παλιοέντομο! -
γουσταρω οταν μαματε ολα τα τοπιικ
ο Παι Μει εκανε μια ρεαλιστικοτατη απεικονιση της εταιρειας..αλλα ειι γιατι φιλε σκουλονε αναλωνουμε τοση ωρα για μια εταιρεια που εχει χρεπια..Μηπως μας κανει να νοιωθουμε λιγο αβολα??Τοσα πολλα αμαξια σε τοσο καλες τιμες και τοσο αξιοπιστα??
Η Χιουνται φιλοι μου ειναι η Τογιοτα της Ιαπωνιας...και σε μερικα χρονια θα δειτε φοβερα αμαξια τα οποια φοβαμαι θα ειναι αρκετα ακριβα...Δεν υποστηριζω τη χιουνται επειδη εχω Χιουνται...Πιστευω οτι σχεδον ολες οι ιαπωνικες εταιρειες εχουν καλυτερα αμαξια...αλλα σε σχεση τιμης/εξοπλισμου αλλα και σε αξιοπιστια τα αμαξια ειναι σουπερ..
Οσον αφορα το γοητρο της μαρκας θα αργησει να ανεβει οπως εγινε και με την Τογιοτα..Τη δεκαετια του 80 η Κορολλιτσα ηταν οτι το Ελαντρα στις μερες μας,,,ενω η Ασκονα ηταν το σουπερ εργαλειο..Δεν ειδα ομως εν ετει 2000 να κυκλοφορα καμμια ασκονα του 80..Πριν την πτωση των τεκμηριων κιολας τα κορολακια ΕΣ ΑΡ ακομα πηγαιναν εχοντας μηδενισει το κοντερ 2 και 3 φορες..Αυτα τα λιγα για τους νεοτερους...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η Hyundai είναι μία εταιρεία, που αν μη τι άλλο, τα τελευταία χρόνια έχει δώσει θετικά δείγματα γραφής.
Επί της ουσίας, το Accent σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο. Ένα αδιάφορο οδηγικά, foolproof αυτοκίνητο είναι. Τη δουλειά σου την κάνεις και με το παραπάνω. Σε πηγαίνει, σε φέρνει, δεν σε προβληματίζει και αυτό είναι όλο. Δεν έχει απρόβλεπτες αντιδράσεις στο όριο, παρά μόνο προβλέψιμη υποστροφή. Ναι είναι υπερβολικά μαλάκο, βουτάει στο φρενάρισμα, το ABS μπαίνει πρόωρα, αλλά αν έχεις επίγνωση αυτών των αδυναμιών δεν θα κινδυνεύσεις ποτέ.
Το Coupe από την άλλη, είναι αρκετά καλό σε οδική συμπεριφορά. Είναι και αυτό ασφαλές αλλά μπορώ να πω ότι διαθέτει και ορισμένα σπορ στοιχεία στη συμπεριφορά του. Καμία σχέση με το Σκουπέ.
Το Santa Fe εμένα τουλάχιστον με έχει εντυπωσιάσει για ένα πράγμα: για την άνεσή του. Ανυπέρβλητο. Έχει και ωραίο μοτέρ με αρκετή δύναμη [το 2.7], και είναι και αυτό ασφαλές. Και το λέω αυτό εν πλήρη συνειδήσει, διότι το έχω δει σε εξαιρετικά ακραίες συνθήκες. Για την απόδοσή του εκτός δρόμου, λέγεται, ότι είναι επίσης καλό, ειδικά ως προς το θέμα της απόσβεσης. Έχει καλή ποιότητα κατασκευής και ακόμα καλύτερη συναρμογή.Σε όλα αυτά, αν προσθέσουμε και τον πολύ καλό λόγο τιμή/αξία, τις εγγυήσεις, την γενικότερη αξιοπιστία κλπ, νομίζω ότι φτάνουμε σε ένα αξιοπρόσεκτο αποτέλεσμα.
Συμφωνώ και επαυξάνω..
ειδικά το coupe ρε συ skullone δε μπορείς να το πεις επικίνδυνο..
εντάξει, δε μιλάμε τώρα για το s coupe..
αλλά προσωπικά το έχω οδηγήσει και μπορώ να πω ότι μια χαρά είναι το αμαξάκι.. και είναι και όμορφο κατά την ταπεινή μου άποψη. άσχετο αν εγώ δεν θα το αγοράζα ποτέ γιατί ζητάω άλλα πράγματα.
και το άξεντ δε μπορώ να πω ότι με προβλημάτισε..
αντιθέτως, με το atos, μετά τα 70 χλμ/ω ας πούμε, με πιάνανε οι ανασφάλειές μου
δε ζητάνε όλοι την απόλαυση σε στροφιλίκια κλπ ρε παιδιά..
υπάρχουν άνθρωποι που απλά θέλουν ένα φτηνό, αξιόπιστο αυτοκίνητο να πάνε από το σημειο α στο β, και με ασφάλεια.. γιατί επικίνδυνα δεν είναι, αν τα οδηγείς συνετά. αν τα οδηγείς σα μ@λακας, σίγουρα αρχίζουν και παίζουν μεγαλύτερο ρόλο όλα τ'αλλα.. ότι δεν έχουν το στήσιμο ενός focus, δεν έχουν το τιμόνι της 156 ξερω'γω και ό,τι άλλο μπορείς να προσθέσεις.
το θέμα είναι να έχεις συνείδηση, και αυτό μπορείς να το έχεις είτε οδηγείς αξεντ είτε clk -
Λες και δεν υπάρχουν τίμιες εναλλακτικές λύσεις αντί να πάρει κανείς YouDie... Ας πάρει Almera, φερ'ειπείν.
-
θεμα συζητησης δεν υπαρχει απλα ο skullone εχει τυχει και σκοτωθηκαν καποιοι με χιουνται.
για τα κοστη να σου πω οτι ο 12 βαλβιδος του αξεντ υπαρχει απο το 92 και ειναι ακομα αξιοπρεπεστατος
στο θεμα της οδηγικης παιδειας δεν υπαρχει επισης θεμα γιατι ξερω ατομα που πηραν μερσεντες μονο και μονο για να παρουν καλο αυτοκινητο
ερε κατι ψωνια.γενικα ο ισχυρισμος του skullone στο θεμα αυτο ειναι γελειοςskullone και εγω παραλιγο να σκοτωθω μεσα σε χιουνται και μαλιστα 2 φορες.τη μια το ειχα δωσει σε ενα φιλο μου και πηγαμε να σκοτωθουμε επειδη ετρεχε στην πεντελη βραδιατικα και μπροστα ειχε φουρκετα.και την αλλη ημουν σε ενα επισης φιλο μου που εχει χιουνται που μονιμως κανει προσπερασεις πανω στη στροφη.ε αμα τρακαραμε και κατηγορουσα μετα το ....χρεπι θα ημουνα πολυ μαλακας.
τελειωνοντας skullone δεν εχεις δωσει ουτε μια αποδειξη για τα οσα ισχυριζεσαι,ρε μπας και σε κερασε κανα χιουνται???
-
Είπα εγώ ποτέ ότι τα μερκεντέ είναι καλά αυτοκίνητα; Βγάλανε τη δεύτερη γενιά της Α-Klasse κι ακόμα δεν κατάφεραν να την κάνουν να μην τουμπάρει στην πρώτη στροφή (π.χ. το ατύχημα της γυναίκας του Νταλάρα).
Να με κεράσει τσάι YouDie; Άσε μας ρε φίλε! Όλοι οι υπερασπιστές των κωλοχρεπιών αμέσως να επικαλεσθείτε αυτό το 'επιχειρήμα', νομίζοντας ότι όλος ο κόσμος ψάχνεται να κοντραριστεί... Δεν είμαι αρκετά ανασφαλής για να ψάχνω να επιβεβαιώσω ότι έκανα σωστή επιλογή αυτοκινήτου μέσα από την ηλίθια κόντρα φανάρι-φανάρι.
-
το παραδειγμα με τη μερσεντα το εδωσα για να δειξω οτι το αμαξι δεν εχει καμια σχεση με τον οδηγο.
εσυ δειχνεις οτι εχεις καποια ανασφαλεια με το μισος που εχεις για το χιουνται.
''Να με κεράσει τσάι YouDie; Άσε μας ρε φίλε! Όλοι οι υπερασπιστές των κωλοχρεπιών αμέσως να επικαλεσθείτε αυτό το 'επιχειρήμα', νομίζοντας ότι όλος ο κόσμος ψάχνεται να κοντραριστεί... ''
εγω δεν ειμαι ψυχαναλυτης σου για να καταλαβω πως απεκτησες αυτο το προβλημα, γιατι στη τελικη εχεις ενα κομπλεξ και βριζεις καποια αμαξια χωρις να υπαρχει λογος σου εχει γινει εμμονη ιδεα.
κρατα την αποψη σου για τον εαυτο σου ή κανε ενα θεμα στην αυτοκινηση να που ολοι την αποψη τους -
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί βρίζω τα χρέπια και τις εταιρίες που κοροϊδεύουν τον κόσμο, δεν φταίω εγώ.
-
αφου δε μου εξηγεις πως κοροιδεουν το κοσμο,πως να καταλαβω????
-
Ευτυχώς που με κορόιδεψε η Hyundai και δεν πήρα με τα λεφτά που διέθετα τότε ευρωπαϊκό 4ετίας με 60.000 χλμ, χωρίς A/C και με έξτρα τα πατάκια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ευτυχώς που με κορόιδεψε η Hyundai και δεν πήρα με τα λεφτά που διέθετα τότε ευρωπαϊκό 4ετίας με 60.000 χλμ, χωρίς A/C και με έξτρα τα πατάκια.Hyunda-ista!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ευτυχώς που με κορόιδεψε η Hyundai και δεν πήρα με τα λεφτά που διέθετα τότε ευρωπαϊκό 4ετίας με 60.000 χλμ, χωρίς A/C και με έξτρα τα πατάκια.Μανο αν ηθελες ενα οικονομικο αυτοκινητο για να κανεις τη δουλεια σου και οχι να παιρνεις τα βουνα και να ψαχνεις τα ορια του εκανες παρα πολυ καλα.
Εγω εχω μια αλλη απορια ομως γι' αυτους που βριζουν τα Hyundai:
Αναρωτιεμαι ποσα ατυχηματα εχουν γινει με Hyundai και ποσα με 'καλα στημενα' ευρωπαϊκα?
Να δουμε τελικα ειναι τοσο σκοτωστρες τα hyundai ή μηπως τελικα η μ@λ@κια των οδηγων ειναι που κανει τη διαφορα ανεξαρτητως μαρκας?ΕΔΙΤ: Γιατι αν ειναι τοσο σκοτωστρες οσο λενε ορισμενοι απορω γιατι δεν εχουν υπαρξει ακομα παρεμβασεις σε εθνικο και ευρωπαϊκο επιπεδο για να σωθουμε απο απο αυτα τα 'μηχανηματα του διαβολου'.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Hyunda-ista!Βλέπεις πόσο όμορφα κολλάει στη λέξη; Hyundaista.
koralli, τότε ήθελα κάτι για να σταματήσω να σκαρφαλώνω στα λεωφορεία, όχι να σκαρφαλώνω στα βουνά.
-
Ξεχνάτε την εξής περίπτωση, κάποιος βρίσκει ενα λογοπαίγνιο με το όνομα της εταιρίας και υπερασπήζεται το λογοπαίγνιο αυτό μέχρι θανάτου νομίζωντας πως ειναι ο νέος Jeremy Clarckson ή έστω αστείος, οπότε αφήστε τον άνθρωπο να χαρεί και μη του ζαλίζετε τον έρωτα.
Σημ. Ομοιότητες με πρόσωπα και καταστάσεις συμπτωματικές
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εγω εχω μια αλλη απορια ομως γι' αυτους που βριζουν τα Hyundai:
Αναρωτιεμαι ποσα ατυχηματα εχουν γινει με Hyundai και ποσα με 'καλα στημενα' ευρωπαϊκα?
Να δουμε τελικα ειναι τοσο σκοτωστρες τα hyundai ή μηπως τελικα η μ@λ@κια των οδηγων ειναι που κανει τη διαφορα ανεξαρτητως μαρκας?Αν το δεις σε σχέση με πόσα Hyundai κυκλοφορούν (ΠΟΛΛΑ!), μάλλον το ποσοστό ατυχημάτων είναι ελάχιστο. Αντίθετα τα ποσοστά σε rallye πλησιάζουν το 100% (πόσα ατρακάριστα/αγρατζούνιστα rallye να υπάρχουν; ) Βέβαια τα αυτοκίνητα δεν τρακάρουν μόνα τους.
Αν ήταν τόσο επικίνδυνα τα Hyundai, ειδικά στην Ελλάδα θα θρηνούσαμε πολύ περισσότερους νεκρούς, αφού ταξινομούνται (χονδρικά & κατά μέσο όρο) 30.000 Hyundai+Kia ετησίως τα τελευταία χρόνια. Αντίθετα οι νεκροί (σε απόλυτους αριθμούς) μειώνονται.
Αφού μειώνονται οι νεκροί σε απόλυτους αριθμούς είναι πολύ σημαντικό, γιατί τα αυτοκίνητα αυξάνονται συνεχώς! (περισσότερα από 1 εκ. τα τελευταία 5 χρόνια), οπότε σε σχέση με τα κυκλοφορούντα οχήματα η αναλογία νεκρών/κυκλοφορούν όχημα είναι ακόμα χαμηλότερη
Άρα η μείωση των νεκρών οφείλεται και στα Hyundai
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί βρίζω τα χρέπια και τις εταιρίες που κοροϊδεύουν τον κόσμο, δεν φταίω εγώ.Βρες εσυ μια εταιρεια που ΔΕΝ κρο'ι'δευει τον κοσμο.
π.χ.
Αλφα Ρομεο μεχρι προτινος:
Σου αραδιαζε κανα δυο σειρες ιστορια σου κοπαναγε κι ενα cuore sportivo ξεχναγες εσυ τη σκουρια και τα αθλια ηλεκτρικα και ω του θαυματος ειχες ενα αμαξι με καλη συμπεριφορα και σπορτιβ χαρακτηρα ΟΤΑΝ και ΑΝ δουλευε....ΒΜW
Σου πλασαρε τη γερμανικη ποιοτητα με κανα δυο φωτο λα'ι'φ στα'ι'λ και τσιμπωντας εσυ βρισκοσουν με μια 316 να βολοδερνεις να προσπερασεις νταλικα.Ford
Σου πασαριζε δυο τρεις νικες του Εσκορτ και οταν ξυπνουσες απο το ονειρο βρισκοσουν με ενα απο τα χειροτερα αμαξια της εποχης του....Rover (θεος σχωρεστην)
Εβλεπες τα ξυλα και τα δερματα ονειρευοσουν πως ετσι περιπου ειναι και τα αμαξια των λορδων και αγοραζες ενα Χοντα προπροηγουμενης γενιας....Και παει λεγοντας....
Τουλαχιστον σου ξαναλεω οτι:
** η Χιουντα'ι' δεν προσποιειται κατι περισσοτερο απο αυτο που ειναι:
Μια μαρκα χαμηλου κοστους που βγαζει φτηνα,αξιοπιστα και καλα εξοπλισμενα αμαξια.... **Aν ξερεις τι εχεις αγορασει το αμαξι δε θα σε προδωσει ποτε,δε θα σε πουλησει στις ζημιες και θα σε μεταφερει απο το σημειο Α στο Β με ασφαλεια οσο δεν το προκαλεις....
Ολα τα αλλα που λες ειναι απλες οδοντοκρεμες και να με συμπαθας.....
Hyundai Accent 2006