-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Και ακόμα οταν ημουν στον δρομο με πάνω απο 80χλμ, το ήξερα χωρις να κοιταω το κοντέρ, απλά δεν εκλεινε το παράθυρο!Από την υποπίεση λόγω της μεγάλης ταχύτητας?
Renault Clio Ι 1.9 Diesel. Έμμεσου ψεκασμού. Πρέπει να είχε περίπου 60 άλογα. Στον αυτοκινητόδρομο έπιανε καλές ταχύτητες (με τον ανάλογο θόρυβο), αλλά στις επιταχύνσεις ήταν τραγικό. Μια φορά είδα το φανάρι να γίνεται πορτοκαλί και πάτησα γκάζι να περάσω (ο αφελής) αλλά μέχρι να επιταχύνει το θηρίο το φανάρι είχε γίνει κόκκινο, και με τσίμπησε η κάμερα (250 ελβετικά φράγκα - περίπου 50 χιλιάδες δρχ τότε). Μετά νοίκιασα ένα Polo 1.4 8V (με τα 60 άλογα) και μου φάνηκε ότι οδηγώ dragster Πέρασα ωραία με το Cio όμως. Γύρισα όλη την Ελβετία με αυτό, κι επειδή ήταν τόσο αργό απολάμβανα το τοπίο! Είχε και ηλιοροφή!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απο αυτά που έχω οδηγείσει...
.......
2. New Beetle Convertible 1,6Τόσο αργό ένα 1600άρι με σπορ (ας πούμε) χαρακτήρα;
Σπορ;;;; Που το είδες το σπόρ;; Πήγαινε μια βόλτα με αυτό και μετά τα λέμε.
-
TOYOTA FAMILY (σχολή οδηγών).Μπορεί νά μήν ξεπερνούσε τά 70χ.α.ω!!!
RENAULT 4L μέ 34 ίππους,λεβιέ ταχυτήτων τό γνωστό...στραβόξυλο στό καντράν!!! -
CITROEN PONY made in Greece
VW σκαραβαίος 1300 cc
SEAT Ibiza 1050 cc 45ps
FORD ESCORT MKII 1100
NISSAN CHERRY 1000 50 ps
DATSUN 120Y 1200 cc 52ps(Σχετικά αργο με τα σημερινά δεδομένα,αλλά το γρηγορότερο απο τα παραπάνω με διαφορά...) -
alfa 33 1.2 (η συγκεκριμένη έκδοση κυκλοφόρησε μόνο στην ελλάδα και το ισραήλ!): αγοράστηκε όταν έκανα τη θητεία μου για να πηγαινοέρχομαι στην κόρινθο. όταν πήρα μετάθεση για αλεξανδρούπολη, προτιμήσαμε να ανέβουμε με το στάρλετ της σειρούλας μου γιατί αν ξεκινούσαμε με την άλφα θα βγαίναμε ανυπότακτοι
-
καλα τα λετε αλλα τα περισσοτερα που διηγηθηκατε ειναι πολυ παλια,
εχω παει κορινθο με φιλου μου ibiza 1000 dream μοντελο 97 0-100 σε 2 χρονια τελικη 130 σε κατηφορο και οι νταλικες απο πισω να παιζουν φωτα -
Ford Taunus 1.3L!!!!!!!!!!!!
Βάστα Τούρκο...να γεμίσω...και βάρδα μην τυχόν ο δρόμος έχει πάνω απο 2% κλίση!!!
Αλλά κάλυπτε την αδυναμία του.....με την παντελή αδυναμία συγκράτησης της ουράς του....ανεξάρτητα απο ταχύτητα και ποιότητα οδοστρώματος!!
-
To πιο αργό Φίατ Πάντα 1ης γενιάς, 700 κυβικά αν θυμάμαι καά, νοικιάρικο στην Μύκονο.
Γινόταν ακόμα πιο αργό επειδή δεν έκανε επαφή σωστά η μίζα και έσβηνε! Τελικά καλό ήταν, γιατί όλοι έλεγαν να το οδηγώ εγώ επειδή 'ξέρω από ιταλικά' και δεν με πήγαν άλλοι χαρόβολτα!!
Γινόταν δε ακόμα πιο αργό, αφού έμπαιναν 6 μέσα. Βέβαια χρειαζόντουσαν οι άλλοι 5 για να σπρώχνουν την αφεντιά μου να βγάλω το αμάξι από Σούπερ Πάρανταϊς!!Πάλι Μύκονο νοικιάρικο Σαμουράι. Δυστυχώς το παρέλαβα μετά το... χαρακίρι, και το τιμόνι δούλευε ανεξαρτήτως που το έστριβες, δεν τράβαγε, δεν είχε κιβώτιο (με τα πολλά μπήκε κοντή τετρακίνηση και έμεινε εκεί!! ) και το επέστρεψα σε μισή ώρα, έδωσα κάτι παραπάνω και πήρα ένα πολύ ωραίο Φερόζα
Τέλος το δικό μου, Σέατ Ίμπιζα '00 χιλιάρι. Με ηλεκτρονικό γκάζι!!! Σε δυναμομέτρηση που κέρδισα σε έκθεση αυτοκινήτου (αυτή στο Περιστέρι) είχε 42 άλογα με κλειστό καπώ και 43 με ανοιχτό!! (Στον τροχό,ε; Όχι παίζουμε!! ) Του έβαλα σκούπα Πεζώ 106 καπ και μάλλον το πήρα το άλογο!!
Κατασκευαστής => 0-100 σε 19,6'' τελική 145 (και καλά σε ευθεία). Σε κατηφόρα-γκρεμό όμως έπιασα κόφτη 5ης και 185 στο κοντέρ!
Χαρακτηριστικά όταν έμπαινα στο Γκολφ 4 1400 της μάνας μου, μου φαινόταν πως έχει ατελείωτο γκάζι!! -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
CITROEN PONY made in Greece
VW σκαραβαίος 1300 cc
SEAT Ibiza 1050 cc 45ps
FORD ESCORT MKII 1100
NISSAN CHERRY 1000 50 ps
DATSUN 120Y 1200 cc 52ps(Σχετικά αργο με τα σημερινά δεδομένα,αλλά το γρηγορότερο απο τα παραπάνω με διαφορά...)Το Ibiza ποιας χρονιάς ήταν; Αν ήταν από εκείνα που αρχικά κυκλοφόρησαν με τον System Porsche, τα 45 άτια τα έβγαζε απ'τον παλιό κινητήρα της Fiat των 903 κ.εκ. Εκτός αν ήταν το χιλιάρι που έβγαινε μετά την εξαγορά απ'τη VW κι είχε γίνει πλέον Polo το Ibiza.
-
Σας έχω όλους
Peugeot 403 μοντέλο '61 με 45 άλογα (νομίζω). Εκεί έμαθα να οδηγώ.
Στις κατηφόρες πάντως έριχνε φοβερά παντιλίκια (πίσω κίνηση) αλλά με τιμόνι 4 στροφών αισθανόσουνα σαν καραβοκύρης. -
Ο χρήστης camber έγραψε:
Σας έχω όλους
Peugeot 403 μοντέλο '61 με 45 άλογα (νομίζω). Εκεί έμαθα να οδηγώ.
Στις κατηφόρες πάντως έριχνε φοβερά παντιλίκια (πίσω κίνηση) αλλά με τιμόνι 4 στροφών αισθανόσουνα σαν καραβοκύρης.Χειρότερο απο το αυτόματο Punto αποκλείεται να ήταν
-
Και που να'βλεπες κάτι παλιά Ford Anglia 105... Τα 100 τα πιάνανε σε πέντε χρόνια, τα 105 σε δέκα.
-
Ο χρήστης camber έγραψε:
Σας έχω όλουςΘα... προσπαθήσω
Peugeot 403 μοντέλο '61 με 45 άλογα (νομίζω). Εκεί έμαθα να οδηγώ.
Στις κατηφόρες πάντως έριχνε φοβερά παντιλίκια (πίσω κίνηση) αλλά με τιμόνι 4 στροφών αισθανόσουνα σαν καραβοκύρης.Opel Kadett 1.2 του 1967. Λεβγιές σωλήνας, τιμόνι σωσίβιο και κίνηση πίσω. Άλογα? Καθαρόαιμο δεν πρέπει να είχε ούτε ένα
Σε αυτό έμαθα πάντως κι εγώ να οδηγώ.
-
Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα με Ford Taunus 12m 1,2λίτρα 45 άλογα άγνωστο βάρος μπροστινή κίνηση και ανάρτηση με φύλλα σούστας γύρω γύρω. Μετά από αυτό το χιλιάρι τσέρυ που πήρε ο πατέρας μου ήταν πύραυλος
Πάντως το πιο αργό όχημα που έχω οδηγήσει είναι κάτι IFA Robur που είχε κάνει δωρεά η πρώην Ανατολική Γερμανία στον Ελληνικό Στρατό. Περισότερα στοιχεία δεν έχω, πρέπει όμως να ήταν η προσπάθεια της Ανατολικής Γερμανίας να φτιάξει το δικό της Unimog.
Τώρα περιστασιακά οδηγώ ένα Σκόντα Φόρμαν ενός φίλου το οποίο είναι πιο αργό κι απ' την καθυστέρηση αλλά πολύ αξιόπιστο, το πήγαινε ένα χρόνο με καμμένη φλάτζα -
mitsubishi pajero απο τα πρωτα που βγηκανε νομιζω 2500 κ.εκ.Θυμαμαι οτι στην ευθεια του κατακολου(ν.ηλειας)με τερμα γκαζι δεν περναγε με τιποτα τα 130 χλμ , ενω αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν η γρηγορη κινηση του δεικτη βενζινης προς το κοκκινο που ηταν ορατη με το ματι
-
Α,επισης ενα 2cv που ειχαμε στην οικογενεια οταν ειμουν μικρος.Θυμαμαι τον εαυτο μου να παρακολουθει απο το πισω καθισμα τις προσπαθειες του πατερα μου να ξεπερασει τα 115-120 στις κατηφορες της εθνικης Περα απο αυτο,ενα πραγματικα αξεχαστο αυτοκινητο με πολυ καλο κρατημα ,ανεση και φοβερες δυνατοτητες εκτος δρομου Κριμα που τα περισσοτερα εχουν γινει παλιοσιδερα
-
Austin metro 1,0 ζητημα να ειχε 40-45 αλογα....Σε αυτο εμαθα να οδηγω και μαλιστα μια φορα στην εθνικη ειχα πιασει 130 χλμ και εσβησε μονο του!!!!!
Γενικα εσβηνε αρκετα συχνα στα καλα καθουμενα και αναγκαστικαμε να το δωσουμε...
Α ειχε και ηλιοροφη -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Σπορ;;;; Που το είδες το σπόρ;; Πήγαινε μια βόλτα με αυτό και μετά τα λέμε.
Εχμ, ακριβώς, το είδα. Δεν το οδήγησα.
-
Hiundai (P)Atos νοικιαρικο.... 0-100 υστερα από πολλές προσπάθειες και πολύ παρακαλητο από του υπόλοιπους τεσσερις επιβάτες(!!!!!!!)
Το xantia 1600 του πατέρα μου... ανετο κα βολικο για ταξιδι.... άλλα 15 αλογάκια να είχε.....
Μarutti (Suzuki δεν είναι αυτό?) νοικιάρικο.....0-100 ΠΟΤΕ
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Hiundai (P)Atos νοικιαρικο.... 0-100 υστερα από πολλές προσπάθειες και πολύ παρακαλητο από του υπόλοιπους τεσσερις επιβάτες(!!!!!!!)5 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ATOS; Κι έφτασε τα 100; Μπράβο, ανέβηκε κι άλλο στην εκτίμησή μου.
Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!