-
Το θέμα δεν είναι όμως ότι υπάρχουν ασυνείδητοι επαγγελματίες (σε ποιον κλάδο δεν υπάρχουν; ), οι οποίοι σερβίρουν στον πελάτη τέτοιες μ@λ@κίες, αλλά το ότι υπάρχουν πελάτες που μπορεί να τις πιστέψουν...
Περυσι πηγαινα Θεσσαλονικη,οι δρομοι ακαθαριστοι,το αμαξι εξυνε συνεχεια με το πατωμα τα χιονια.Καλως ή μη κοπηκε η καλωδιωση του σασμαν,το αμαξι το σβησα στο αεροδρομιο και δεν ξαναπηρε ξανα.
Συνεργειο στη θεσσαλονικη αντι να κανει 1 ωρα να ενωσει 6 καλωδια και να του δωσω 50-100€ απλα το βαλε μπροστα και μου πε μην το σβησω......(καθοταν κυριολεκτικα δεν ειχε δουλεια)
Συνεργειο στον τοπο που μενω μαμου θελει καλωδιωση κτλ.θα το κανω να παιρνει μπροστα αλλασε 1-2 μηνες θα τα χει φτυσει?!?!?!?!παρε αλλο αμαξι.Ο καιρος περναει,το αμαξι δεν πηγαινε παρα μονο στο τερμα γκαζι.Το συνεργειο που παω κανονικα δεν μπορουσε να κανει κατι,θα ξηλωνε πολλαπλη γιατι δουλευε φτωχο.Φτιαχνω μονος μου την καλωδιωση και ανακαλυπτω απλα 4 καλωδια ενωμενα τσαπατσουληκα μεταξυ τους να βραχυκυκλωνει το συμπαν και συγκεκριμενα τον εγκεφαλο αναφλεξης PMS(μεταχειρισμενος πολυ ακριβοτερος ενος κοινου εγκεφαλου). Τα λογια ειναι περιττα. Η βλακεια και η κουτοπονηρια ειναι απειρα. Πρεπει δηλαδη εγω να κανω τον μηχανικο?Αν ημουν κουλομαρια το αμαξι θα ηταν με καμμενο PMS ή θα ειχε λαμπαδιασει ολοκληρο.Σε σοβαρο κρατος κλεισιμο και αντιο.
Στην ελληνικη πραγματικοτητα ειναι απαισιο να πρεπει να 'γινεις' εσυ ο επαγγελματιας.
-
...οι άξιοι και έντιμοι παραμένουν στα μικρομάγαζα τους περιμένοντας να ζήσουν από το service μια Κορόλλα 25ετίας...
και τα άτιμα τα κορόλλα δεν χαλάνε μόνο λιπαντικό σέρβις και κανα τακάκι που και που ... βγαίνουν λεφτά έτσι ...δεν βγαίνουν!
-
...
Περυσι πηγαινα Θεσσαλονικη,οι δρομοι ακαθαριστοι,το αμαξι εξυνε συνεχεια με το πατωμα τα χιονια.Καλως ή μη κοπηκε η καλωδιωση του σασμαν...
και επειδή πρέπει να βγαίνει και ένα δίδαγμα από την κάθε ιστορία ΜΗΝ χαμηλώνετε τα αυτοκίνητα ή αν το κάνετε συμμαζέψτε τις καλωδιώσεις , φυσικά αν λάβουμε υπόψη και το άλλο δίδαγμα της ιστορίας άντε να βρεις συνεργείο να σου κάνει σωστή δουλειά ...
-
21 Quadra wrote:
...οι άξιοι και έντιμοι παραμένουν στα μικρομάγαζα τους περιμένοντας να ζήσουν από το service μια Κορόλλα 25ετίας...
και τα άτιμα τα κορόλλα δεν χαλάνε μόνο λιπαντικό σέρβις και κανα τακάκι που και που ... βγαίνουν λεφτά έτσι ...δεν βγαίνουν!
Τα Κορόλλα Ιαπωνικής κατασκευής με Ιαπωνικά περιφερειακά δεν χάλαγαν, τα Κορόλλα κατασκευής Ευρώπης με Ευρωπαϊκά περιφερειακά είναι ποιοτικά σαν τους Έλληνες πολιτικούς, είναι για τα μπάζα.
-
Υπόψιν ότι τα περιφερειακά ιαπωνικής κατασκευής προορίζονται επιπλέον και για τις αγορές της ινδονησίας, νοτίου αφρικής κλπ όπου υπάρχουν άλλες απαιτήσεις από το όχημα καθώς δεν είναι σίγουρο ότι η οδική βοήθεια θα είναι άμεση όπως στον ευρωπαϊκό χώρο....
-
Peugeot 308 2010 1.6HDi 390.000χλμ, επίσημη αντιπροσωπεία
-
Του εβαλαν 5-40 σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο ? 5-30 παιρνει κανονικα
-
panos2171, Ποιοι είναι αυτοί οι τίμιοι τύποι- και το εννοώ,δεν το λέω ειρωνικά- που σου χρέωσαν εργασία 30-40 λεπτά,αντί 1-1μησι ώρα και γλίτωσαν και στην τσέπη σου 40-50 ευρώ επιπλέον;
Γιατί η πλειοψηφία των απλών service βγαίνουν 130+ ευρώ επειδή φουσκώνουν τις ώρες εργατικών στα εξουσ. συνεργεία...
-
Έκανα service και φέτος στο 'Μήτσο' L200 λίγο νωρίτερα μιας και θα κάνω μεγάλο ταξίδι την άλλη εβδομάδα.
Λάδια, φίλτρο πετρελαίου, λαδιού, αέρα και τακάκια 90 ευρώ συν 30 ευρώ εργατικά. Έγινε επίσης έλεγχος γενικά στη μηχανή καθώς επίσης λύθηκαν και οι 2 πίσω τροχοί και έγινε έλεγχος στις σιαγώνες καθώς και καθαρισμός όλου του συστήματος μιας και δεν χρειάζονται αλλαγή.
-
Συγνώμη για τις αργοπορημένες απαντήσεις αλλά τώρα τα είδα...
Του εβαλαν 5-40 σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο ? 5-30 παιρνει κανονικα
Επίσημη αντιπροσωπία στην οποία έγινε πρώτη φορά service καθώς γινόντουσαν αλλού. Η αλήθεια είναι ότι μου χαν δώσει αναλυτικά τις εργασίες που θα έκαναν και όντως είχανε το 5-30. Ωστόσο στο αυτοκίνητο μέχρι τώρα έμπαινε 5-40, δεν ξέρω το γιατί πιθανότατα λόγω πολλών χιλιομέτρων ή λόγω της αδικαιολόγητης αντιπάθειας που έχουν οι Έλληνες μηχανικοί προς το 5-30. Οπότε εγώ τους ζήτησα 5-40 το οποίο μάλιστα ήταν και πιο ακριβό.
panos2171, Ποιοι είναι αυτοί οι τίμιοι τύποι- και το εννοώ,δεν το λέω ειρωνικά- που σου χρέωσαν εργασία 30-40 λεπτά,αντί 1-1μησι ώρα και γλίτωσαν και στην τσέπη σου 40-50 ευρώ επιπλέον;
Γιατί η πλειοψηφία των απλών service βγαίνουν 130+ ευρώ επειδή φουσκώνουν τις ώρες εργατικών στα εξουσ. συνεργεία...
Στον Αδαμίδη πήγα.
-
Σέρβις 3ετίας στο i10 με 29580χλμ στο Μητρόπουλο........92€.
όχι άσχημα αλλά ''έξω'' σίγουρα θα ήταν μείον 20€,γιατί ουσιαστικά ήταν φίλτρο λαδιού και καμπίνας και 4λ λάδια eneos 5/30.
-
καλησπερα παιδια. μηπως μπορει κανεις να προτεινει σωστο συνεργειο για σερβις για Kia καπου αναμεσα στις περιοχες χολαργο χαλαδρι αγια παρασκευη γερακα παλληνη? που να ειναι αξιοπρεπεστατοι?
σας ευχαριστω (δεν μπορω να βρω πως κανω αναζητηση στο συγκεκριμενο θρεντ. σιγουρα θα εχετε απαντησει σε κατι παρομοιο, αλλα δεν μπορω αν το βρω
-
Σέρβις χρόνου (5ο έτος) με 55500 χλμ για το 1000ρι φόκους στην αντιπροσωπεία. Κλασσικά λάδι (5-20), φίλτρο, καμπίνας, αέρος κ οι σχετικοί έλεγχοι. 150 ευρώ στρόγγυλα. Τακάκια είχα αλλάξει σε εξωτερικό συνεργείο.
-
Peugeot 107 MMT, service 175.000 km (το 1ο που του κάνω αμέσως μόλις το αγόρασα, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου - ήταν & η ώρα του, άλλωστε):
Λιπαντικό Total Quartz INEO ECS 5W-30 (4lt) 24,00 €
Motorkote (180 ml) 0,00 € (μου είχε περισσέψει)
Φίλτρο λαδιού 2,70 €
Φίλτρο αέρος 2,94 €
Φίλτρο A/C (ενεργού άνθρακα) 8,44 €
Μπουζί Bosch Ιριδίου (x3) 18,21 €
Liqui Moly Injection Cleaner (150 ml) 0,00 € (μου είχε περισσέψει)
Εργασία: Περιλαμβάνει αντικατάσταση υγρών κυκλώματος ψύξης (κόκκινο) & φρένων, έλεγχο & καθαρισμό φρένων εμπρός - πίσω, καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού, απολύμανση καμπίνας, γενικό έλεγχο 70,00 €
ΣΥΝΟΛΟ:126,29 € (σε συνοικιακό συνεργείο γνωστού) - τα αναλώσιμα τα είχα αγοράσει ο ίδιος.
-
το φιλτρο ηταν σιγουρα αερος και οχι γαλλικου καφε 2,94?
-
Golf vi tsi 122ps στα 150.000km: 4lt castrol edge titanium fst 5w30, φίλτρο λαδιού, αέρος, καμπίνας, βενζίνης, τακάκια εμπρός (textar), δίσκοι εμπρός (mintex), μια αντεπιστροφη βαλβίδα στα 280€
Clio iii tce: αντικατάσταση ακρομπαρα, ημιμπαρα και ευθυγράμμιση στα 170€ με ανταλλακτικά 555
ΥΓ το 107 εξαιρετική τιμή
-
Renault Clio mk3 tce του 11' στα 132.000km:.Λάδια elf 5w40, φίλτρο λαδιού, δισκοπλσκες εμπρός, τακάκια renault, υγρά φρένων, δίσκος-πλατω-ρουλεμαν valeo, βαλβολινες.....Σύνολο 520€ σε εξειδικευμένο
-
Renault Clio mk3 tce του 11' στα 132.000km:.Λάδια elf 5w40, φίλτρο λαδιού, δισκοπλσκες εμπρός, τακάκια renault, υγρά φρένων, δίσκος-πλατω-ρουλεμαν valeo, βαλβολινες.....Σύνολο 520€ σε εξειδικευμένο
Μια χαρά είναι. Που να δεις τι χρεώνει ο εξουσιοδοτημένος. Κανένα 800+. Μου κάνουν εντύπωση βέβαια τα λίγα χιλιόμετρα που έχει για τέτοιες φθορές. Προφανώς του πίνετε το αίμα.
-
Οδηγείται καθημερινά εντός πόλης από γυναίκα οδηγό που ξεκουράζει το πόδι της στο συμπλέκτη....οι δισκοπλσκες πρώτη φορά αλλάζονται ...σε επίσημο περίπου 500€ μόνο ο συμπλέκτης με βάση το total care για οχήματα άνω των 5 ετών!
-
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?