-
[list:22wcv2nv]Προσωπικη μου αποψη, η αναβιωση του Golf II [/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-πλαισιο-αναρτησεις-φρενα.Ενα αυτοκινητο το οποιο αποτελει σκληρο καρυδι για τον ανταγωνισμο και μακραν καλυτερο του 206RC.[/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]Τελικα οι γερμανοι ξερουν να καλυπτουν τα κενα μολις οι αλλοι σηκωσουν λιγο κεφαλι [/list:u:22wcv2nv]
-
[list:22wcv2nv]Προσωπικη μου αποψη, η αναβιωση του Golf II [/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-πλαισιο-αναρτησεις-φρενα.Ενα αυτοκινητο το οποιο αποτελει σκληρο καρυδι για τον ανταγωνισμο και μακραν καλυτερο του 206RC.[/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]Τελικα οι γερμανοι ξερουν να καλυπτουν τα κενα μολις οι αλλοι σηκωσουν λιγο κεφαλι [/list:u:22wcv2nv]
-
Τελικά τι απο τα δύο ισχύει? Αναγέννηση του Golf II ή άλλο ένα άχαρο και άχρωμο αυτοκίνητο?
Οι επιδώσεις πάντως δεν εντυπωσιάζουν και πολύ. Τα ίδια κατάφερνε και το Rallye με 30 άλογα λιγότερα. Αν δε στρίβει κιόλλας, κλάφτα χαράλαμπε
-
κοιτάξτε να δείτε με τόσα λεφτά δεν έχει απλά ανταγωνισμό. Τώρα το εάν στρίβει η όχι είναι καθαρά υποκειμενικό. Σίγουρα θα μπορεί να οδηγηθεί ποιο γρήγορα απο οποιοφήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας τιμής του.
-
Οι επιδόσεις του είναι σαφώς καλύτερες από Ραλλύ και Σαξό δεκαεξαβάλβιδα,τουλάχιστον όπως καταγράφησαν από το Drive,το οποίο μιλάει και για ευχάριστη οδ. συμπεριφορά!
Ας αναμένουμε και τους 4τροχούς να το δοκιμάσουν,οπότε θα έχουμε πιο ξεκάθαρη γνώμη για το FR -
Ευχάριστη, αλλά... υποστροφική. Πώς γίνεται να είναι ευχάριστο ένα υποστροφικό αμάξι;
Μάλλον πρέπει να τους κάνει μερικές βόλτες με το επετειακό ο Πατέλος για να μάθουν...
-
Éóùò ç õðïóôñïöÞ åßíáé ç åõ÷Üñéóôç ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ ôïõ ìÝëëïíôïò Êáé åìåßò äåí ôï Ý÷ïõìå ðÜñåé ÷áìðÜñé áêüìá.
-
Στο μέλλον δηλαδή, αντί για Drift Challenge και Side Show θα έχουμε... ΜΟΥΤΡΑ Challenge.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Ισως η υποστροφή είναι η ευχάριστη οδική συμπεριφορά του μέλλοντος Και εμείς δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμα.Προσωπικά και η υποστροφή ισχύος μου αρέσει γιατί, αν σηκώσω το πόδι από το γκάζι....
Γενικά πάντως όπως και να γλυστράς ωραία είναι. Αρκεί να μην χάνεις τον έλεγχο... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στο μέλλον δηλαδή, αντί για Drift Challenge και Side Show θα έχουμε... ΜΟΥΤΡΑ Challenge.To Face 2 Face challenge θα αποκτήσει νέο νόημα
-
Το τεστ ομιλεί για σχετικά ρυθμίσιμη συμπεριφορά και δεν αναφέρει για μεγάλες δόσεις υποστροφής,υπάρχει φωτογραφία που το έχει να στρίβει με τον εσωτερικό τροχό στον αέρα!
Επαναλαμβάνω,λίγες ημέρες υπομονή να διαβάσουμε και το τεστ των 4τροχών και να βγάλουμε άκρη. -
Παιδιά το αυτοκίνητο ειναι καλό,απλά λόγω φιλοσοφίας και λόγω κινητήρα (που αποσύρεται) θυμίζει άλλες εποχές,τότε που τα αυτοκίνητα δεν έβγαιναν πολυμορφικά και με γνώμονα την χαμηλή κατανάλωση.Πιστεύω θα πουλήσει αρκετά στην χώρα μας,καθότι έχουμε αποδείξει ότι μας αρέσουν τέτοια αυτοκίνητα.
-
Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...[list:3lhjp526]Θα σου κανω μια ερωτηση και θα μου απαντησεις με σαφηνεια.Ποιο αυτοκινητο ειναι ποιο 'καρτ', στριβει δηλ, το golf II η το 106?Ρωταω για να δουμε καποια πραγματα με τη σειρα, απ τη στιγμη που θεωρειτε οτι ενα και μονο αμαξι στριβει[/list:u:3lhjp526]
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...To Cupra ειναι σύμφωνα με το τεστ του drive,γρηγορότερο απο το FR στο 0-100 κατά ένα μόλις βλεφάριασμα,αντίθετα στην τιμή η διαφορά είναι μεγάλη.
Σε επιδόσεις το FR σαφώς και τσαγιάζει πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα,let alone τα saxoραλλα. -
Me 18.500 ευρώ περίπου, και τέτοιες επιδόσεις/στήσιμο, δύσκολα θα βρείς αντίπαλο στην αγορα.
Κρατώ την τελευταία πρόταση του συγκεκριμένου άρθρου :''Επιδόσεις που ξεπερνούν κάθε προσδοκία, ισορροπημένη και ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και τιμή που δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ''
Αναφέροντας ως μοναδικά μειονεκτήματα το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι και την κουραστική ανάρτηση γι αυτούς που ζητάνε άνεση.
Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε επίσης και το Altea.Tί γίνεται στη SEAT ; (Αudi emociόn ; )
-
G60POWER θες να πεις οτι το γκολφ στριβει πιο γρηγορα απο ραλι?
Σαν καρτ μπορει να στριβει αλλα δεν νομιζω να ακολουθει τα ραλι σε στροφες -
Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;Συνθήκες μετρήσεων οι ίδιες; Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για turbo. Πάντως οι μετρήσεις ιπποδύναμης δεν έχουν και τόση σημασία, πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχουν μετρήσεις ρεπρίζ και επιταγχύνσεων, καθώς και χρόνοι στο slalom, το lane change και το γύρο πίστας.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;
Συνθήκες μετρήσεων οι ίδιες; Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για turbo. Πάντως οι μετρήσεις ιπποδύναμης δεν έχουν και τόση σημασία, πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχουν μετρήσεις ρεπρίζ και επιταγχύνσεων, καθώς και χρόνοι στο slalom, το lane change και το γύρο πίστας.
Ρεπρίζ εμφανίζουν τις ίδιες,και σημείωσε ότι το δυναμόμετρο που μετρούν οι τροχοί σχεδόν πάντα εμφανίζει μικρότερες τιμές στον τροχό από το αντίστοιχο του Drive.
Γεγονός πάντως είναι ότι το FR πολύ γρήγορο!
SEAT IBIZA FR