Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT IBIZA FR
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. SEAT IBIZA FR
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    22
    46
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      [list:22wcv2nv]Προσωπικη μου αποψη, η αναβιωση του Golf II [/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-πλαισιο-αναρτησεις-φρενα.Ενα αυτοκινητο το οποιο αποτελει σκληρο καρυδι για τον ανταγωνισμο και μακραν καλυτερο του 206RC.[/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]Τελικα οι γερμανοι ξερουν να καλυπτουν τα κενα μολις οι αλλοι σηκωσουν λιγο κεφαλι [/list:u:22wcv2nv]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        [list:22wcv2nv]Προσωπικη μου αποψη, η αναβιωση του Golf II [/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-πλαισιο-αναρτησεις-φρενα.Ενα αυτοκινητο το οποιο αποτελει σκληρο καρυδι για τον ανταγωνισμο και μακραν καλυτερο του 206RC.[/list:u:22wcv2nv][list:22wcv2nv]Τελικα οι γερμανοι ξερουν να καλυπτουν τα κενα μολις οι αλλοι σηκωσουν λιγο κεφαλι [/list:u:22wcv2nv]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Τελικά τι απο τα δύο ισχύει? Αναγέννηση του Golf II ή άλλο ένα άχαρο και άχρωμο αυτοκίνητο?

          Οι επιδώσεις πάντως δεν εντυπωσιάζουν και πολύ. Τα ίδια κατάφερνε και το Rallye με 30 άλογα λιγότερα. Αν δε στρίβει κιόλλας, κλάφτα χαράλαμπε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papazent last edited by

            κοιτάξτε να δείτε με τόσα λεφτά δεν έχει απλά ανταγωνισμό. Τώρα το εάν στρίβει η όχι είναι καθαρά υποκειμενικό. Σίγουρα θα μπορεί να οδηγηθεί ποιο γρήγορα απο οποιοφήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας τιμής του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Οι επιδόσεις του είναι σαφώς καλύτερες από Ραλλύ και Σαξό δεκαεξαβάλβιδα,τουλάχιστον όπως καταγράφησαν από το Drive,το οποίο μιλάει και για ευχάριστη οδ. συμπεριφορά!
              Ας αναμένουμε και τους 4τροχούς να το δοκιμάσουν,οπότε θα έχουμε πιο ξεκάθαρη γνώμη για το FR

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Ευχάριστη, αλλά... υποστροφική. Πώς γίνεται να είναι ευχάριστο ένα υποστροφικό αμάξι;

                Μάλλον πρέπει να τους κάνει μερικές βόλτες με το επετειακό ο Πατέλος για να μάθουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gskarmou last edited by

                  Éóùò ç õðïóôñïöÞ åßíáé ç åõ÷Üñéóôç ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ ôïõ ìÝëëïíôïò Êáé åìåßò äåí ôï Ý÷ïõìå ðÜñåé ÷áìðÜñé áêüìá.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Στο μέλλον δηλαδή, αντί για Drift Challenge και Side Show θα έχουμε... ΜΟΥΤΡΑ Challenge.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                      Ισως η υποστροφή είναι η ευχάριστη οδική συμπεριφορά του μέλλοντος Και εμείς δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμα.

                      Προσωπικά και η υποστροφή ισχύος μου αρέσει γιατί, αν σηκώσω το πόδι από το γκάζι....
                      Γενικά πάντως όπως και να γλυστράς ωραία είναι. Αρκεί να μην χάνεις τον έλεγχο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Στο μέλλον δηλαδή, αντί για Drift Challenge και Side Show θα έχουμε... ΜΟΥΤΡΑ Challenge.

                        To Face 2 Face challenge θα αποκτήσει νέο νόημα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Το τεστ ομιλεί για σχετικά ρυθμίσιμη συμπεριφορά και δεν αναφέρει για μεγάλες δόσεις υποστροφής,υπάρχει φωτογραφία που το έχει να στρίβει με τον εσωτερικό τροχό στον αέρα!
                          Επαναλαμβάνω,λίγες ημέρες υπομονή να διαβάσουμε και το τεστ των 4τροχών και να βγάλουμε άκρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Παιδιά το αυτοκίνητο ειναι καλό,απλά λόγω φιλοσοφίας και λόγω κινητήρα (που αποσύρεται) θυμίζει άλλες εποχές,τότε που τα αυτοκίνητα δεν έβγαιναν πολυμορφικά και με γνώμονα την χαμηλή κατανάλωση.Πιστεύω θα πουλήσει αρκετά στην χώρα μας,καθότι έχουμε αποδείξει ότι μας αρέσουν τέτοια αυτοκίνητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106rallye03 last edited by

                              Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                                Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...

                                [list:3lhjp526]Θα σου κανω μια ερωτηση και θα μου απαντησεις με σαφηνεια.Ποιο αυτοκινητο ειναι ποιο 'καρτ', στριβει δηλ, το golf II η το 106?Ρωταω για να δουμε καποια πραγματα με τη σειρα, απ τη στιγμη που θεωρειτε οτι ενα και μονο αμαξι στριβει[/list:u:3lhjp526]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                                  Βγάλτε αναλογία κιλών ανά ίππο και θα δούμε πόσο γρηγορότερο είναι από Ραλλυ και Σαξό.....Όσο για στήσιμο, δεν άκουσα και τα καλύτερα...Ίσως το Cupra λέει κάτι αλλά όχι και 19000 για Ibiza με κινητήρα που αποσύρεται...

                                  To Cupra ειναι σύμφωνα με το τεστ του drive,γρηγορότερο απο το FR στο 0-100 κατά ένα μόλις βλεφάριασμα,αντίθετα στην τιμή η διαφορά είναι μεγάλη.
                                  Σε επιδόσεις το FR σαφώς και τσαγιάζει πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα,let alone τα saxoραλλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Me 18.500 ευρώ περίπου, και τέτοιες επιδόσεις/στήσιμο, δύσκολα θα βρείς αντίπαλο στην αγορα.
                                    Κρατώ την τελευταία πρόταση του συγκεκριμένου άρθρου :

                                    ''Επιδόσεις που ξεπερνούν κάθε προσδοκία, ισορροπημένη και ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και τιμή που δικαιολογεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ''

                                    Αναφέροντας ως μοναδικά μειονεκτήματα το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι και την κουραστική ανάρτηση γι αυτούς που ζητάνε άνεση.
                                    Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε επίσης και το Altea.

                                    Tί γίνεται στη SEAT ; (Αudi emociόn ; )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      quatropower last edited by

                                      G60POWER θες να πεις οτι το γκολφ στριβει πιο γρηγορα απο ραλι?
                                      Σαν καρτ μπορει να στριβει αλλα δεν νομιζω να ακολουθει τα ραλι σε στροφες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dienekes last edited by

                                          Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                          Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;

                                          Συνθήκες μετρήσεων οι ίδιες; Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για turbo. Πάντως οι μετρήσεις ιπποδύναμης δεν έχουν και τόση σημασία, πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχουν μετρήσεις ρεπρίζ και επιταγχύνσεων, καθώς και χρόνοι στο slalom, το lane change και το γύρο πίστας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsilis last edited by

                                            Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                                            Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;

                                            Συνθήκες μετρήσεων οι ίδιες; Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για turbo. Πάντως οι μετρήσεις ιπποδύναμης δεν έχουν και τόση σημασία, πιο πολύ ενδιαφέρον θα έχουν μετρήσεις ρεπρίζ και επιταγχύνσεων, καθώς και χρόνοι στο slalom, το lane change και το γύρο πίστας.

                                            Ρεπρίζ εμφανίζουν τις ίδιες,και σημείωσε ότι το δυναμόμετρο που μετρούν οι τροχοί σχεδόν πάντα εμφανίζει μικρότερες τιμές στον τροχό από το αντίστοιχο του Drive.
                                            Γεγονός πάντως είναι ότι το FR πολύ γρήγορο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr