-
Για μένα το θέμα Λιμανάκια δεν πρόκειται να λυθεί ούτε με τα Μέγαρα ούτε με το Ελληνικό γιατί απλά αυτά δεν μπορούν να τα αντικαταστήσουν.
Διαθέτει ωραίο φυσικό σύμπλεγμα στροφών και ευθειών διαφόρων ταχυτήτων σε όμορφο φυσικό περοβάλλον (τη μέρα που βλέπεις και τη θάλασσα τριγύρω). Βρίσκεται ανάμεσα σε λογικού βεληνεκούς για βόλτα-έξοδο προορισμούς (Βουλιαγμένη-Βάρκιζα). Τα Μέγαρα και το Σούνιο που είναι σχεδόν άδειο δεν μπορούν να έχουν τέτοια επιτυχία γιατί δεν έχουν προορισμούς, πρέπει να πας επί τούτου. Το Ελληνικό που αναφέρθηκε είναι ευθεία και τυχόν στροφές θα είναι αφύσικες (ζωγραφιστές) αν και θα μπορούσε να γίνει εκμεταλλεύσιμο.
Στα Λιμανάκια (για δες που τα γράφουμε και με κεφαλαίο! ) μπορείς ενώ πας για Βάρκιζα να ρίξεις και τις γκαζιές σου για 1 λεπτό να φτιαχτείς και μετά χαλαρώνεις! Όποτε τύχει να περνάω από εκεί αν οι συνθήκες το επιτρέπουν (άδειος δρόμος) μπορεί να γίνω λίγο αντικοινωνικός και να πιέσω λίγο τα ελατήρια και να σφυρίξω τα λάστιχα (ιδανικά και τα 4 συγχρόνως)! Χωρίς να κάνω αηδίες μόνο για την προσωπική μου ευχαρίστηση. Ποτέ όμως κόντρα. Η διαδικασία της κόντρας σε δημόσιο δρόμο είναι εγκληματική, μόνο σε πίστα τη δέχομαι. Και όσοι τις κάνουν ξέρουν την διαδρομή, θα σκοτωνόντουσαν πολύ λιγότεροι αν δεν έκαναν κόντρα που παρασύρει στην υπερβολή με την ταυτότητα στο στόμα....
Άλλωστε αυτοί που κάνουν τις κόντρες δεν θα πάνε σε ελεγχόμενο περιβάλλον (οπότε δε θα δώσουν τα 50 ή οσαδήποτε ευρώ τους εκεί) γιατί τότε χάνεται η αίσθηση του ρίσκου που μάλλον αποζητούν. Όπως οι τζογαδόροι, όσο πιο πολλά παίζονται τόσο πιο πολύ φτιάχνονται!
Οι άλλοι που είναι να πάνε στην πίστα γιατί να μην πάνε μέρα που βλέπεις και καλύτερα και το βράδυ αφού έχεις εκτονωθεί πας με την παρέα σου σε κάτι πιο κοινωνικό! Βέβαια λέει η πίστα το βράδυ καθημερινής μετά από δουλειά....
Άσφαλτο όχι μόνο στο πέταλο αλλά παντού στην Ελληνική επικράτεια χρειάζεται. Από την άλλη ειδικά εκεί λόγω μέτριας ασφάλτου μπορώ ακόμα και με ελάχιστη ισχύ να νιώσω ότι είμαι στο όριο! -
Άρη αν δεις βράδυ στα Mέγαρα όχι 50 αλλά 20 αυτοκίνητα έχω θα κάνω μόνιμο στέκι Λ.Συγγρού 300 εκεί έξω από την αγαπημένη μου Λάντα... Kαταλαβαίνεις έ;...
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Άρη αν δεις βράδυ στα Mέγαρα όχι 50 αλλά 20 αυτοκίνητα έχω θα κάνω μόνιμο στέκι Λ.Συγγρού 300 εκεί έξω από την αγαπημένη μου Λάντα... Kαταλαβαίνεις έ;...Φυγανε,φυγανε τουλαχιστον νωρις.Αλλου να πας.
Κατοικος περιοχης (το τονιζω).
-
Τα Λιμανάκια για μένα είναι ιστορία. Είναι θεσμός και δεν πρόκειται να σταματίσουν όσο και να προσπαθεί η αστυνομία. Εμένα προσωπικά με πιάνει ένα δέος και μια λατρεία όταν περνάω απο εκεί.
Αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι η διαδρομή Π.Φάληρο (σπίτι μου) – Σουνιο. Ούτε εγώ ξέρω πόσες φορές το έχω κάνει.
Πάντως πότε στην ζωή μου δεν έχω μπει στο πέταλο οταν έχει κόσμο. Ανθρωπος που λατρεύει τα αυτοκίνητα είμαι, οχι φονιάς.Η πίστα είναι άλλο πράγμα, έχει άλλη ομορφιά. Η πίστα σου προσφέρει κάτι που δεν σου προσφαίρουν τα λιμανάκια ή το Σούνιο. και αυτό είναι η ασφάλεια. Για άλλους μπορεί να μην σημαίνει τίποτα αλλά για μένα σημαίνει πολλά.....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στα Λιμανάκια (για δες που τα γράφουμε και με κεφαλαίο! )Είναι όνομα περιοχής, οπότε ορθώς γράφεται με κεφαλαίο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στα Λιμανάκια (για δες που τα γράφουμε και με κεφαλαίο! )
Είναι όνομα περιοχής, οπότε ορθώς γράφεται με κεφαλαίο.
Δεν είναι όνομα περιοχής (η περιοχή είναι η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα), είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα περιοχής. Είναι σα να λες 'στη ρεματιά', 'στο ποτάμι', 'στην παραλία'
Εμένα αυτό που μου τη δίνει είναι η βαρβαρική συντομογραφία: 'τα Λιμς' Για όνομα ρε παιδιά!
-
paidia τα λιμανακια και τα οποια 'λιμανακια' δε θα εκλειψουν ποτε οσες πιστες κ να γινουν. Αυτος που συχναζει σε τετοια μερη, θελει την απροσδοκητη κοντρα, το ρισκο, να δειχτει αναμεσα σε πολλους, και αλλα συναφη. Δε θελει προστατευομενο περιβαλλον, απλα γιατι το DNA του ειναι γεματο απο DUKES και ιπποτη της ασφλατου... Απο οσο μπορω να κρινω, θα αργησουμε να μεταλλαχθουμε στη νοοτροπια οτι μαζευομαστε και στηνουμε ενα track day για να δουμε πως ειμαστε σαν οδηγοι και σαν αμαξια....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμένα αυτό που μου τη δίνει είναι η βαρβαρική συντομογραφία: 'τα Λιμς' Για όνομα ρε παιδιά!
Το 'Λμνακια'δεν ειναι και τοσο ευηχο,ασε που μπορεις να κανεις και κανενα σαρδαμ.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Πόσοι από αυτούς νομίζετε ότι αν είχαν την δυνατότητα να πάνε στα Μέγαρα, θα συνέχιζαν να τρέχουν στα επικίνδυνα λιμανάκια?ΟΛΟΙ!!! Αν και αδικώ τώρα έναν - δύο...
Διάβασε λίγο παραπάνω από την δημοσίευσή σου τι είπε ο timkoul:
Τα Μεγαρα ειναι μακρυα και στοιχιζουν ... ΟΚ. Γιατι τοτε γινεται κυριολεκτικα ο χαμος τα βραδυα στα Λιμανακια (οταν γινεται) και οχι 2-3 χιλιομετρα παρακατω που εχει και πιο ενδιαφερουσα διαδρομη? Ο κοσμος που θελει να στριψει, στριβει παντου οπου εχει τις καταλληλες συνθηκες και οχι οπου τον βλεπουν 1500 ατομα. Δηλαδη τι προσφερουν τα Λιμανακια απο οδηγικης αποψεως, που δεν το προσφερει η διαδρομη Αναβυσσο-Σουνιο (λεω ενα παραδειγμα τωρα..)?
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ερώτηση αφελής πλην ειλικρινής!!!Αν τα Μέγαρα δουλέυαν βράδυ με ελάχιστο εισητήριο ας πούμε 1-2 ευρώ για κάθε θεατή και 20-30 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο θα πηγαίναν?
Αν μπούνε 4 κολώνες φωτισμού στον χώρο των πίτς και της Κ1 - Κ9 ?
Ιβάν πάλι βλακίες λέω?
Δυστυχώς ναι...
Αν τους πλήρωνες και 10 ευρώ πάλι ΔΕΝ θα ερχόντουσαν.
Πως θα ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ στα άδεια Μέγαρα; Αν πάλι απαγάγουμε τώρα με τις εκλογές τα πούλμαν των κομμάτων που πάνε στις διαδηλώσεις και τα βάλουμε στα Μέγαρα, τότε θα γίνειτο έλα να δεις από κοντράκηδες...
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Μήπως τελικά δεν είμαι τόσο ρομαντικός αλλά πονηρούλης!!!Γιατί αν πολλαπλασιάσουμε 30 ευρώ χ 50 αυτοκίνητα = 1500 ευρώ
Συν 1 ευρώ χ 200 άτομα = 200 (κάθε αυτοκίνητο 2 + 2 θεατές)
Σύνολο 1700 ευρώ το βράδυΧώρια η καντίνα.
1700 ευρώ χ 100 βράδυα = 170.000 ευρώ
Έξοδα? πόσα ,70.000 ?,επομένως καθαρά περίπου 100.000 ευρώ
σε τελική ανάλυση τα εισπράτεις από αλλού ???
Υ.Γ. 4 κολώνες 60,000 ??
Βάλε εσύ τα αυτοκίνητα και τα 200 άτομα για μία εβδομάδα (1700*7= 12000 ευρώ) και εγώ θα βρώ και θα βάλω τα υπόλοιπα 48.000 ευρώ για το φωτισμό τότε!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ερώτηση αφελής πλην ειλικρινής!!!
Αν τα Μέγαρα δουλέυαν βράδυ με ελάχιστο εισητήριο ας πούμε 1-2 ευρώ για κάθε θεατή και 20-30 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο θα πηγαίναν?
Αν μπούνε 4 κολώνες φωτισμού στον χώρο των πίτς και της Κ1 - Κ9 ?
Ιβάν πάλι βλακίες λέω?
Δυστυχώς ναι...
Αν τους πλήρωνες και 10 ευρώ πάλι ΔΕΝ θα ερχόντουσαν.
Πως θα ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΜΑΓΚΙΑ στα άδεια Μέγαρα; Αν πάλι απαγάγουμε τώρα με τις εκλογές τα πούλμαν των κομμάτων που πάνε στις διαδηλώσεις και τα βάλουμε στα Μέγαρα, τότε θα γίνειτο έλα να δεις από κοντράκηδες...
Κατσε τωρα φιλε γιατι αδικεις πολλους. Δεν πανε ολοι για να πουλησουν μαγκια (δεκτον, οι περισσοτεροι). Εγω πχ παω γιατι
α) θα βρω 40 φιλους μου
β) εχει ωραιο θεαμα που και που, και εκει ειναι μαζεμενο (=πιο πολλες πιθανοτητες να το πετυχεις το θεαμα)
γ) ειναι πολυ ωραια διαδρομη (και φυσικα εγω φτανω μεχρι σουνιο και πισω )
δ) το 'παρανομο' εχει μεγαλη απηχηση, η πιστα ειναι ψιλοξενερα (και ναι εχω παει πιστα και μου αρεσει μεχρι ενος σημειου).
ε) εχεις δει τι γκομενακια κυκλοφορουν εκει περα ? -
Συγγνώμη αλλά νομίζω ότι άπαντες κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Κατ’ αρχήν σε ότι αφορά τα Μέγαρα πιστεύω ότι είναι συνειδητή επιχειρηματική επιλογή της ιδιοκτήτριας εταιρείας του αυτοκινητοδρομίου να αποθαρρύνει την μαζική προσέλευση μεμονωμένων γκαζόκαβλων ή clubs με αντίστοιχη φήμη. Η δημιουργία υποδομής πάρκου μηχανοκίνητου αθλητισμού στα Μέγαρα είναι προφανές ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα των ΤΕ και 4Τ.
Ο λόγος εικάζω ότι είναι η στοιχειώδης αυτοπροστασία (κατά την άποψη της ιδιοκτήτριας εταιρείας) του κύρους του χώρου:
Σε ένα χώρο κορεσμένο από την Διεξαγωγή αγώνων ταχύτητας, Εορταστικού χαρακτήρα εκδηλώσεων με θέμα την αυτοκίνηση, Διαδικασιών μέτρησης και δοκιμών για τους 4Τ, και κυρίως σεμιναρίων ασφαλούς οδήγησης θα ήταν καταστροφικό σε επίπεδο εντυπώσεων και “έξωθεν καλής μαρτυρίας” το να συμβεί οποιοδήποτε σοβαρό ατύχημα στον Χ γκαζόκαβλο ιδιώτη (από απλό τουμπάρισμα μέχρι τραυματισμό) που θα προκαλέσει την προσοχή των ΜΜΕ. Το ίδιο ισχύει για οποιαδήποτε συμπεριφορά τύπου 2fast 2furious μπροστά στο κοινό του σαββατοκύριακου.
Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:
-Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
-Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi.
Τώρα ειδικότερα για τα λιμανάκια νομίζω ότι εθελοτυφλούμε αν πιστεύουμε ότι θα εκλείψει ποτέ το φαινόμενο. Οι λόγοι είναι προφανείς και έχουν αναλυθεί από άλλους συνφορουμιστές (μαγκιά, άγριο κοινό, γκόμενες, ρίσκο, συγκίνηση του απρόοπτου, αίσθηση παρανομίας κτλ).
Άλλωστε στην Αγγλία με τόσες δεκάδες πίστες-αεροδρόμια ή στις σκανδιναβικές χώρες με υποδομή απείρως καλύτερη από το οτιδήποτε θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε στο Ελλάντα, το street-racing είναι εξαιρετικά διαδεδομένο. Τα “getaway in stockholm XXX” ( http://www.getawayinstockholm.com ) και τα “ουκ έστιν αριθμός” αντίστοιχα φιλμάκια που κυκλοφορούν σε διάφορα forums τα γνωρίζετε υποθέτω. Εκεί μάλιστα πρόκειται, απ ότι φαίνεται, για πολύ καλύτερα οργανωμένες εκδηλώσεις από τις δικές μας (walkie-talkies με scramblers για το συντονισμό της κόντρας, Παρατηρητές για στρούμφ, οργανωμένη μαζική μετακίνηση … μέχρι και ΒΒQ στις διαχωριστικές νησίδες κάνουν
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Συγγνώμη αλλά νομίζω ότι άπαντες κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.Κατ’ αρχήν σε ότι αφορά τα Μέγαρα πιστεύω ότι είναι συνειδητή επιχειρηματική επιλογή της ιδιοκτήτριας εταιρείας του αυτοκινητοδρομίου να αποθαρρύνει την μαζική προσέλευση μεμονωμένων γκαζόκαβλων ή clubs με αντίστοιχη φήμη. Η δημιουργία υποδομής πάρκου μηχανοκίνητου αθλητισμού στα Μέγαρα είναι προφανές ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα των ΤΕ και 4Τ.
Ο λόγος εικάζω ότι είναι η στοιχειώδης αυτοπροστασία (κατά την άποψη της ιδιοκτήτριας εταιρείας) του κύρους του χώρου:
Σε ένα χώρο κορεσμένο από την Διεξαγωγή αγώνων ταχύτητας, Εορταστικού χαρακτήρα εκδηλώσεων με θέμα την αυτοκίνηση, Διαδικασιών μέτρησης και δοκιμών για τους 4Τ, και κυρίως σεμιναρίων ασφαλούς οδήγησης θα ήταν καταστροφικό σε επίπεδο εντυπώσεων και “έξωθεν καλής μαρτυρίας” το να συμβεί οποιοδήποτε σοβαρό ατύχημα στον Χ γκαζόκαβλο ιδιώτη (από απλό τουμπάρισμα μέχρι τραυματισμό) που θα προκαλέσει την προσοχή των ΜΜΕ. Το ίδιο ισχύει για οποιαδήποτε συμπεριφορά τύπου 2fast 2furious μπροστά στο κοινό του σαββατοκύριακου.
Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:
-Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
-Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi.
Τώρα ειδικότερα για τα λιμανάκια νομίζω ότι εθελοτυφλούμε αν πιστεύουμε ότι θα εκλείψει ποτέ το φαινόμενο. Οι λόγοι είναι προφανείς και έχουν αναλυθεί από άλλους συνφορουμιστές (μαγκιά, άγριο κοινό, γκόμενες, ρίσκο, συγκίνηση του απρόοπτου, αίσθηση παρανομίας κτλ).
Άλλωστε στην Αγγλία με τόσες δεκάδες πίστες-αεροδρόμια ή στις σκανδιναβικές χώρες με υποδομή απείρως καλύτερη από το οτιδήποτε θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε στο Ελλάντα, το street-racing είναι εξαιρετικά διαδεδομένο. Τα “getaway in stockholm XXX” ( http://www.getawayinstockholm.com ) και τα “ουκ έστιν αριθμός” αντίστοιχα φιλμάκια που κυκλοφορούν σε διάφορα forums τα γνωρίζετε υποθέτω. Εκεί μάλιστα πρόκειται, απ ότι φαίνεται, για πολύ καλύτερα οργανωμένες εκδηλώσεις από τις δικές μας (walkie-talkies με scramblers για το συντονισμό της κόντρας, Παρατηρητές για στρούμφ, οργανωμένη μαζική μετακίνηση … μέχρι και ΒΒQ στις διαχωριστικές νησίδες κάνουν
Ευτύχης
Συμφωνω και επαυξανω....
Παιδια τα Λιμανακια η αλλιως λιμς δεν προκειται να εκλειψουν.
Εχουν 3-4 στοιχεια που δεν τα βρισκεις ευκολα οπως τρομερη διαδρομη,ειναι κοντα στην Αθηνα,εχουν πολυ κοσμο μαζεμενο.
Το ερωτημα ειναι γιατι δεν κανει καποιος κατι για τα παιδια που σκοτωνονται καθε μερα.....Δηλαδη δεν μπορουν να ριξουν καλη ασφαλτο???
Σιγουρα θα περιοριζε τα ατυχηματα σε ενα μεγαλο βαθμο.Βεβαια δεν θελουμε να περιοριστουν αλλα να σταματησουν ολοκληρωτικα.Εδω συμβαλλει η οδηγικη μας παιδεια και συνεπως χρειαζεται βαθειες τομες το συστημα.
Προσωπικα τωρα θαμωνας των λιμανακιων δεν ειμαι.Πηγαινω 5-6 φορες τον χρονο και οχι δεν τρεχω.
Αλλα ας γινει κατι πρωτου χαθουν και αλλοι νεοι...... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Το ερωτημα ειναι γιατι δεν κανει καποιος κατι για τα παιδια που σκοτωνονται καθε μερα.....Δηλαδη δεν μπορουν να ριξουν καλη ασφαλτο??? Σιγουρα θα περιοριζε τα ατυχηματα σε ενα μεγαλο βαθμο.Βεβαια δεν θελουμε να περιοριστουν αλλα να σταματησουν ολοκληρωτικα.
Και ποιος σου λέει ότι δεν θα πηγαίνει ακόμα περισσότερος κόσμος αφού θα έχει και καλή ποιότητα δρόμου?
Δηλαδή είναι κάτι επικίνδυνο να το κάνουμε και πιο ασφαλές-επικίνδυνο?
-
Παιδιά ας μην κρίνουμε τόσο αυστηρά και με το ίδιο μέτρο όλους.Υπάρχουν άτομα στα λιμανάκια που πάνε γι'αυτόν ακριβώς το λόγο,για τη μαγκιά και τις γκόμενες και είναι αυτοί συνήθως που θα έχουν και το τουμπανιασμένο αυτοκίνητο με το 'καγκουρέ' body kit και τα νέον από κάτω.Το θέμα είναι ότι είναι άλλοι τόσοι που είναι απολύτως φυσιολογικοί και πηγαίνουν εκεί για την παρέα και την ατμόσφαιρα.Είναι ίσως το μοναδικό μέρος στην Ελλάδα που μπορείς να μοιραστείς με κάποιον το πάθος σου για την αυτοκίνηση έστω και σε 'βλάχικη' και 'αυθάδικη' μορφή...Πιστεύω με καταλαβαίνετε τι εννοώ.Και ναι,πιστεύω πως είμαι γνήσιος '4τροχίτης' στη φιλοσοφία μου.Υπάρχουμε κι εμείς εκεί στα λιμανάκια,και ναι,δεν θα χωθούμε για να επιδείξουμε τίποτα όταν έχει κόσμο,και θα πάμε για την παρέα.Και όταν έχουμε και μια τετράδα λάστιχα παραπάνω πάμε και στα Μέγαρα.
Πάντως πιστεύω ότι όπως είπε κάποιος είναι θέμα επιλογής των Τ.Ε. η ερήμωση των Μεγάρων.Ας οργανωθεί κάποιο track day και βλέπουμε αν θα έχει επιτυχία ή όχι.Αν όμως δεν θέλουν να προβάλλουν μια τέτοια εικόνα για την πίστα οι υπεύθυνοι,αυτό είναι δικό τους θέμα.Όλα είναι θέμα προβολής κατ'εμέ.Και τα ίδια τα λιμανάκια είναι αποτέλεσμα προβολής.Και σε καμία περίπτωση δεν μου αρέσει η καφρίλα. -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Το ερωτημα ειναι γιατι δεν κανει καποιος κατι για τα παιδια που σκοτωνονται καθε μερα.....Δηλαδη δεν μπορουν να ριξουν καλη ασφαλτο??Σαφώς και θα πρέπει να βελτιωθεί η άσφαλτος και εκεί και παντού.
Αν όμως γίνει πώς νομίζεις ότι θα ελαττωθούν τα ατυχήματα? Ξέρουμε ποιοι σκοτώνονται και γιατί? Οι τυχαία περαστικοί όντως θα κινδυνεύουν λιγότερο.
Οι γκαζοφονιάδες κοντράκηδες όμως που ξέρουν το δρόμο και περίπου τα όρια τα δικά τους και του αυτοκινήτου τους απλά θα μπορούν να πάνε πιο γρήγορα κάνοντας τα ατυχήματα που προκύπτουν σοβαρότερα και τους τραυματισμούς βαρύτερους!
Για το συγκεκριμένο πρόβλημα περισσότερο θα βοηθούσαν άλλα μέτρα (προληπτικά και όχι μόνον!)όπως:
-νομοθετική ρύθμιση του στύλ αυτοσχέδιοι αγώνες και επιδεικτική οδήγηση σημαίνουν αυτόφωρο (χειρόπεδες και στην κλούβα) αφαίρεση διπλώματος και υποχρέωση κοινωνικής προσφοράς (πότισμα δένδρων, μάζεμα σκουπιδιών από parking όδικού δικτύου κλπ τα Σαββατοκύριακα!). Αν τα ΜΜΕ κάνουν κι ένα σχετικό αφιέρωμα εξευτελίζοντας τον βαρυποινίτη ακόμα καλύτερα!
-νησίδα-μπαριέρα στη μέση (δύσκολο γιατί είναι στενά και ίσως να μην χωράνε τα λεωφορεία)
-μονοδρόμηση (πήγαινε από το βουνό επιστροφή από Λιμανάκια ή το αντίθετο) δυσκολεύει το πέρα δώθε, καλό και για την καλοκαιρινή κίνηση. (δεν ξέρω μόνο μήν μεταφερθούν οι κόντρες στο βουνό!)
-ψηλότερες μπαριέρες πιο απορροφητικές
-απόκρυψη του δρόμου από τους χώρους πάρκινγκ και καντίνας ώστε να αποθαρρυνθεί το κοινό αλλά το σπουδαιότερο
-σοβαρή αστυνόμευση (αφού είναι γνωστό το μέρος, μπορούν να είναι κάθε μέρα εκεί 2(δύο, μόνο, χωρίς ραντάρ και μπελάδες) αστυνόμοι που θα σημειώνουν πινακίδες για επικίνδυνη οδήγηση και θα στέλνουν κλήσεις με γράμματα, θα βγάλουν και λεφτά.
-όχι αστυνόμευση αλλά αστυνομικό αυτοκίνητο με αναμμένα μπλέ φώτα να πηγαίνει πέρα δώθε με το όριο ταχύτητας.... ή απλά παρκαρισμένο στο πέταλο με αναμμένα μπλέ κι ας τρώνε donuts!
-η απόλυτη λύση , να γίνει καλός χωματόδρομος (χωρίς σκόνη) με μπόλικο χαλικάκι (όπως πριν πέσει η άσφαλτος αλλά μόνιμα).....να δω ποιος θα μπορεί να τρέχει! Θα τρακάρουν αλλά με 30χλμ με ασφάλεια και ελάχιστους τραυματισμούς, χαρά οι φαναρτζήδες..... -
Οι κοντρες στους δημοσιους δρομους θα υπαρχουν παντα και οι λογοι ηδη αναφερθηκαν πιο πανω.
ειναι κριμα παντως να σκοτωνονται νεα παιδια σε ανοητες επιδειξεις 'οδηγικου ταλεντου'. Τα Μεγαρα δεν ειναι λυση, ισως μια οργανωμενη 'πιστα' στο Ελληνικο παντως να μετριαζε το προβλημα.
-
Δεν καταλαβαινω πως μπορει να ειναι κατι πιο ασφαλες επικινδυνο... Σιγουρα η καλη ασφαλτος(οχι μονο στα λιμανακια αλλα παντου,ας μην παρεκλινουμε ομως απο το τοπικ) θα βοηθουσε στον περιορισμο καποιων ατυχηματων...
Συμφωνω απολυτα οτι κατα 90% ειναι ο πιτσιρικας με το τουμπανιασμενο αυτοκινητο αυτος που θα παθει ατυχημα αλλα με το υπολοιπο 10% τι γινεται???Πολλα ατυχηματα εχουν συμβει και σε κοσμο ο οποιος δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με κοντρες/επιδειξη κτλ.
Αλλωστε ολη η διαδρομη μεχρι Σαρωνιδα που πηγαινω συχνα λογω συγγενη κρυβει παγιδες και καθημερινα συμβαινουν ατυχηματα στα οποια δεν φταιει η ταχυτητα παντα αλλα ουτε ο εν λογω πιτσιρικας... -
Αν δεν υπήρχε όλη αυτή η ανούσια και επικίνδυνη προβολή, θα είχαμε τόσες ιστορίες για τα Λιμανάκια;
Πιάσανε το θέμα όλα τα γελοία υποκατάστατα χαρτιού υγείας (Nitro, Pitouro, Max, Κλικ, BHMagazino κλπ) και είπαν 'ας ασχοληθούμε μ'αυτό, έχει ψωμί'. Κι αμέσως, το κάθε πιτσιρίκι που δεν ήξερε τι του γινόταν έτρεξε στα Λιμανάκια. Οι παλιότεροι του χώρου λένε ότι η προβολή από τα ΜΜΕ (και ΝΑΙ, συμπεριλαμβάνονται και περιοδικά του στυλ Max Power, Burn Out, Drift, Speed Challenge κλπ) προκάλεσε ζημιά, γιατί αυξήθηκαν οι άσχετοι και οι κάγκουρες, οπότε οι συνειδητοποιημένοι, αυτοί που έχουν και κάμποσο νονιό στο κρανίο τους, έγιναν μειοψηφία.
Δεν λέω να καταργηθούν τα περιοδικά που ασχολούνται με τη βελτίωση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας. Κάθε άλλο! Να αυξηθούν και να αποκτήσουν τον τσαμπουκά που συνηθίσαμε να βλέπουμε από τον Καββαθά (κυρίως), για να ξεχωρίσουν οι επαγγελματίες απ'τους φιδέμπορες. Αλλά το στυλάκι 'καγκουριά και light τσόντα' προσωπικά με απωθεί.
Δεν το κρύβω ότι έχω βάλει κοντρίτσες με φίλους κατά καιρούς. Και είναι ωραίο να υπάρχει ένα στέκι, που άτομα με κοινά ενδιαφέροντα μπορούν να μαζεύονται, να τα λένε, να κάνουν και κάνα χωσιματάκι άμα είναι (και μακάρι να υπήρχαν περισσότερες πίστες στην Ελλάδα και να γίνονταν πιο συχνά Track Days, όπως γίνονται στις χώρες όπου υπάρχει αυτοκινητιστική κουλτούρα). Αλλά αυτό το πράγμα, να μαζεύονται χιλιάδες άσχετοι και να προσπαθούν να δείξουν ότι μπορούν να μπουν στην τάδε ή τη δείνα στροφή με Χ χιλιόμετρα, ιδίως όταν γίνεται πανικός από κίνηση, αυτό είναι γελοιότητα.
Και κάτι ακόμα: Το ξέφρενο κυνήγι εκ μέρους της αστυνομίας τελικά συμβάλλει πολύ περισσότερο στην εξάπλωση τέτοιων φαινομένων.
Αυτοσχέδιοι αγώνες (κοινώς ΚΟΝΤΡΕΣ) και συνέπειες