-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
[......]
Alex,νομίζω οτι το πήγες ενα βήμα παραπάνω απο οτι έπρεπε!
Και δεν συμφωνώ με αυτά που περιγράφεις.Δεν κρίνουμε τον κόπο κάποιου που αυτό μπορούσε αυτό αγόρασε αλλά το αυτοκίνητο τό ίδιο!
Το Morris Marina ήταν ενα απαράδεκτο αυτοκίνητο!
Αν κάποιος μόνο αυτό μπορούσε και αυτό πήρε τι πάει να πει?Οτι τον κατηγορούμε?Οχι βέβαια!
Θα ξέρει μάλλον και ο ίδιος οτι πρόκειται για βάρκα χωρίς κουπιά!
Αν δεν το ξέρει...τόσο το χειρότερο!Πάντως δεν είναι δυνατόν να εκφράζουμε απόψεις και να σκεφτόμαστε οτι κάποιος μπορεί να στενοχωρηθεί!Δεν θα μιλάγαμε ποτέ τότε...ειδικά για τέτοια θέματα!
Αστοχη πιστεύω η παρατήρησή σου!! (Δεν κριτικάρω,την γνώμη μου λέω!)θα συμφωνησω με τη δικη σου προσεγγιση γιατι πολλες απο τις προηγουμενες , που ηταν αφορμη για την σχετικη απαντηση μου, νομιζω οτι ηταν αστοχες και με ενα υφος που εμενα προσωπικα με ενοχλει!!!!!!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Diabazontas (ena meros) autou tou thread basika to symperasma einai oti (sxedon) ola ta autokiita pou kykloforisan kai kykloforane twra prepei na pane stin pyra.Basika ta meli tou forum synolika den briskoun (sxedon) kanena autokinito a3iologo. Malista.
Θελεις λιστα με αξιολογα αυτοκινητα...μπορω να σου απαριθμισω πολλα!Μην τα ισοπεδωνουμε ολα με βεβιασμενα συμπερασματα!
-
Σε αυτό το θέμα με αρκετή δόση χιούμορ κριτικάρουμε κάποιες κατασκευές και όχι τους κατόχους τους. Σε άλλα θέματα είχαμε κατά καιρούς δει δεικτικά αν όχι προσβλητικά σχόλια για ιδιοκτήτες συγκεκριμένων αυτοκινήτων όπως τις ΒΜW, SAXO, RALLY κ.λ.π. χωρίς να αντιδράσει κανείς ή να προσβληθεί. Τι σας έπιασε τώρα; Μην το χαλάμε με υπερβολές.
Εύστοχη επίσης είναι η σύγκριση του ΜΙΝΙ με ορισμένα αυτοκίνητα του πρώην ανατολικού μπλοκ. Συμφωνώ απόλυτα.
Το γιατί όλη η πρώην Σοβιετική Ένωση «προτιμούσε» τα LADA νομίζω δεν χρειάζεται εξήγηση.
Στην πυρά και όλες οι ανεκδιήγητες κατασκευές που ήταν ουσιαστικά μοτοσικλέτες που πίσω από τη θέση του οδηγού προσάρμοζαν μια καρότσα και τις έκαναν τρίτροχα φορτηγάκια. -
Το 95% των τετράτροχων που βγήκαν από τη Γηραιά Αλβιόνα...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το 95% των τετράτροχων που βγήκαν από τη Γηραιά Αλβιόνα...Ναί,αυτή τη ΠΑΛΙΟΓΡΙΑ!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το 95% των τετράτροχων που βγήκαν από τη Γηραιά Αλβιόνα...
Ναί,αυτή τη ΠΑΛΙΟΓΡΙΑ!!!
Η γριά αδερφή!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Στην πυρά και όλες οι ανεκδιήγητες κατασκευές που ήταν ουσιαστικά μοτοσικλέτες που πίσω από τη θέση του οδηγού προσάρμοζαν μια καρότσα και τις έκαναν τρίτροχα φορτηγάκια.
σωστός, εκτός ίσως από τα τρίτροχα και τετράτροχα Piaggio με μηχανή από βέσπα. Στην Ιταλία (Ρώμη, Φλωρεντία κλπ.) αν δεν τα είχαν αυτά επαγγελματίες πραγματικά δεν θα έκαναν τη δουλειά τους μέσα στα καλντερίμια...
Σπύρος
-
Εγώ θα έριχνα στη πυρά όλα τα αυτοκίνητα τα οποία κατα καιρούς παρουσίασαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να πουλήσουν σε κάποιες αγορές (πχ Ελλάδα) και ήταν μάλλον επικύνδινα, καθώς και μερικά άλλα γιατί δεν έχουν και ιδιαίτερο λόγο ύπαρξης :
Ξεκινάμε :
Citroen BX Atout (τι ατού βρε παλικάρια απο την Γαλλία με τον 1100 κινητήρα !)
Saxo/106/206 1000 κ.εκ (κίνηση χωρίς λόγο)
Το δικό μου Xantia (Όχι να καεί εντελώς αλλά να ροδοκοκκινήσει λίγο στο φούρνο θα το ήθελε) με τα 1600 κ.εκ και τα 90 άλογα. Σιγά μην λιώσουν τα λάστιχα στην εκκίνηση (μετά τα 100 καλά πάει).
Peugeot 405 1.4 (άλλη κίνηση υπεροχής απο την Peugeot - Τι συγκένια υπάρχει με τα ραλύ, τα 306 και το Mi16 - τετρακίνητο ή όχι του ίδιου μοντέλου)
Καλά η απίθανη VW τουλάχιστον προ δεκαετίας με το Golf III των 60 ολόκληρων ίππων
AUDI 80 1600 με 75 ολόκληρα άλογα.
Γενικά τα μοτέρ της VW προ δεκαετίας για τον πολύ κόσμο αφού ήταν ο ορισμός της 'αδυναμίας'
Επίσης η VW με το Golf II 1050 κ.εκ το οποίο θα το έβαζα και αυτό ελαφρά στο φούρνο μαζί με το Xantia μιας και τα GTI 8V και 16V του Golf II ήταν ΑΛΛΟΥ και θα τα χαρακτήριζα - ιδιαίτερα το 16V - καθαρόαιμα.
Fiat Tipo 1100 ο μεγάλος ανταγωνιστής του Golf II 1050 (το είχαν κάνει και συγκριτικό οι 4Τ)
Skoda Octavia 1400 - Γιατι ??? Γιατί τέτοια λάθη. Μήπως η μαμά VW φωνάζει. Τσέχοι είσαστε εσείς μην την ακούτε.
ΟΛΑ τα γιαπωνέζικα (εκτός βέβαια ειδικών κατασκευών όπως πχ κάποια Honda -Civic Type-R-, Subaru -Impreza-, Mitsubishi -EVO- και 1-2 Toyota καθώς και των NISSAN 200SX & 300ZX) αφού προτιμώ να αγοράσω Saxo 1.1 του 95 παρά Corolla της εποχής ή κανένα 'πανέμορφο' SUNNY ή ALMERA προηγούμενης γενιάς.
Βέβαια να ανάψουμε μια φωτιά μόνο για το 'κορυφαίο' DATSUN 120Y
ΟΛΑ τα αμερικάνικα μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για βάρκες-φορηγά ή τάνκς.
BMW 3 Compact προηγούμενης γενιάς αφού τα μισά μηχανικά μέρη είναι απο την ακόμα παλαιότερη 3άρα ενώ η τιμή της λίγο πιο χαμηλή ήταν απο την αντίστοιχη 4 πορτη.
Όλα τα κορεάτικα εκτός του νέου Coupe της Hyundai που για έναν περίεργο λόγο μου αρέσει.
Smart βεβαίως, συγνώμη δηλαδή αλλά να ανοίξω το πορτ-παγκάζ του Xantia να παρκάρει. Πολύ φασαρία κάνει το μοτέρ του και μου φαίνετε ότι η Mercedes θα εκτεθεί, συν ότι όποιος τα έχει πιάνει χώρο για 2-3 Smart στο παρκάρισμα οπότε άχρηστο το πλεονέκτημα του μεγέθους, προτιμώ ένα Matiz ή ένα Seiscento.
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
ΟΛΑ τα γιαπωνέζικα (εκτός βέβαια ειδικών κατασκευών όπως πχ κάποια Honda -Civic Type-R-, Subaru -Impreza-, Mitsubishi -EVO- και 1-2 Toyota καθώς και των NISSAN 200SX & 300ZX) αφού προτιμώ να αγοράσω Saxo 1.1 του 95 παρά Corolla της εποχής ή κανένα 'πανέμορφο' SUNNY ή ALMERA προηγούμενης γενιάς.
...μόνο και μόνο λόγω της υπογραφής σου, σου συγχωρώ αυτό το (κατά τη γνώμη μου ) άστοχο σχόλιο, αν και βεβαίως στα υπόλοιπα είσαι απόλυτα σωστός!
θες μερικά γιαπωνέζικα που ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑ?
ιδού: toyota celica (σχεδόν όλες οι γενιές), nissan Z (και το παλιό και το νέο), mazda mx5, mazda rx7, toyota landcruiser (ΟΛΕΣ οι γενιές!!!), datsun violet SSS, lexus ls400, nissan sunny GTI/GTI-R, toyota yaris και πολλά άλλα.
Σπύρος
PS: Citroen DS rulezzzzzz
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
...
Βέβαια να ανάψουμε μια φωτιά μόνο για το 'κορυφαίο' DATSUN 120Y
....
Όπα, γιατί αυτό, τι κακό έχει που να θες να το κάψεις;
Δ.
-
Γιατι τοση φρικη με τα Κορεατικα???
Hyundai εχω και σαν οδηγος (καποιος εθιξε οδηγους) δεν ειμαι καθολου κατσικι καθε αλλο μπορω να πω...
Σαν οχηματα εμφανισιακα ειναι μαπα αλλα απο μοτερ δεν εχω παραπονα (ακομα) το μονο που εβγαλε ειναι ενα ρουλεμαν απο δισκοπλατο...
Για τα λεφτα τους καλα ειναι αμα θες ζορι βαλε και 2000Ε ακομα και καλα εισαι...
Περι Lada τα ΝΙVΑ ειναι κορυφαια τζιπ ομως... Σκυλια κανονικα..
Καψτε: Seat Leon 1.4, Octavia 1.4 (ποτε θα βαλουν 1.0??), ΒΧ (ωραια χειρηστηρια), Datsun, Ibiza 1.0 (τα πρωτα).......
-
είναι προφανές πως λίγο πολύ όλοι μας εδώ (μέσα από το δικό του πρίσμα ο καθένας) αγαπάμε την ιδέα της αυτοκίνησης και φυσικά δεν θα καίγαμε οποιοδήποτε τροχοφόρο αν μας δινόταν η ευκαιρία γιατί κάθε δημιουργία, ακόμη και η πιο παρεξηγημένη έχει χαρακτήρα
ούτε βλέπω κανένα λόγο να απαιτούνται τεκμηριωμένες αιτιολογήσεις για τις επιλογές μας..κανείς δεν προσβάλλει κανέναν..οπότε ας συνεχίσουμε με χιούμορ και χαλαρά..να βλέπουμε το PT Cruiser να καιγεται
-
Κανένα και όταν λέω κανένα εννοώ κανένα
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν την ιστορία τους και μας βοηθάνε να δούμε το μέλλον με καλύτερο μάτι!Γιατί τόσο μίσος.............? -
Ολα οσα μεγιστοποιουν την 'ζεμπεκια' του οδηγου αντι να την εξομαλυνουν.Και ευτυχως οσο περνουν τα χρονια ο αριθμος τους μειωνεται.Και δε ειναι τα λιγα αλογα μονο που κανουν την ζημια αλλα ολο το στησιμο (αναρτησεις,φρενα κλπ) του αυτοκινητου.
Αντε με εκεινα τα Ταουνους 15Μ η τα Μορρις η τα Βολγα να στριψεις με λιγα παραπανω χιλιομετρα απο το κανονικο.Η αργοτερα με τα πρωτα Γιαπονεζικα(Χοντα 600,Ντατσουν 100,κλπ),κατι Οπελ Καπιτεν,κατι Σκοντα η Βαρτμπουργκ που ορισμενοι τα εχουν και τα κυκλοφορουν ακομη.Αυτα περνανε ΚΤΕΟ η θεωρουνται αρχαιολογικοι θησαυροι και εχουν ασυλια ? -
Όσον αφορά για τα γιαπωνέζικα που έγραψα στην πυρά ανέφερα εκτός ειδικών κατασκευών. Η σειρά Z της Nissan είναι μια απο αυτές που θα αγοραζα ευχαριστώς αν διέθετα τα χρήματα που κοστίζουν, όπως επίσης και κάποια μοντέλα της Mazda μεταξύ αυτών και το 323F το οποίο σήκωνε τα φώτα. Το θεωρώ πολύ ωραία ιδέα και οι Ευρωπαίοι δεν την σκέφτηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 90, οικογενειακό με σπορτίφ εμφάνιση. επίσης το απίθανο - το έχω οδηγήσει - Land Cruiser της Toyota αλλά αυτά όλα είναι ειδικές κατασκευές με μικρό αγοραστικό κοινό και με στόχο το image της εταιρείας. Εξαίρεση αποτελεί απο τα παραπάνω το 323F το MX-5 και κάποια οχήματα-αναλαμπές των ιαπώνων που ξέρουν ανα σχεδιάζουν αυτοκίνητα αλλά στα 'εμπορέυσιμα' είναι απλά τυπικοί.
Όσον αφορά το 120Υ συγνώμη αλλά μια φωτίτσα την θέλει μόνο του, ήταν και παραμένει απο τα πιο επικύνδυνα αυτοκίνητα απο άποψη συμπεριφοράς στον δρόμο που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
-
Για την ιστορία, τα Wartburg ήταν στην πραγματικότητα τα προπολεμικά DKW με άλλο σουλούπι.
-
Μιας κι έχουν περάσει 2 χρόνια, όλο και κάποια αυτοκίνητα θα έχουν προστεθεί... (όπως και νέοι χρήστες)
1007!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μιας κι έχουν περάσει 2 χρόνια, όλο και κάποια αυτοκίνητα θα έχουν προστεθεί... (όπως και νέοι χρήστες)1007!!!
πάλι τα ίδια θα λέμε??? OPEL, γενικώς!
-
VW Golf V 1,4 75hp...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
VW Golf V 1,4 75hp...Λάθος! ΟΛΑ τα Golf και συγγενείς 1.4 75/60
α ξέχασα την 116
Αυτοκίνητα στην πυρά...