-
Γειά σε όλους.
Επειδή το χειμώνα πάω για σκι, έχω το εξής πρόβλημα με το Leon 16v 105hp. Όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά σε μεγάλο υψόμετρο δεν παίρνει αμέσως αλλά με την 2-3 φορά. Αυτό δεν μου το κάνει κανονικά. Το service λέει ότι δεν έχει το αυτοκίνητο πρόβλημα. Μήπως φταίει η βενζίνη? Βάζω σούπερ αμόλυβδη 98 της ΒΡ. -
Δεν ξέρω τι φταίει για το πρόβλημα που έχεις σε μεγάλο υψόμετρο,αλλά το πρόβλημα που αναφερω πιο πάνω το είχα , με την ίδια με εσένα βενζίνη.
Τώρα , για το υψόμετρο το πιο πιθανόν είναι , οτι λόγω του ότι ο αέρας είναι πολύ αραιός σε μεγάλα ύψη(πράγμα που σημαίνει λίγο οξυγόνο)έχεις κακή ανάφλεξη και χειρότερη καύση. -
Ο χρήστης blackharry66 έγραψε:
Δεν ξέρω τι φταίει για το πρόβλημα που έχεις σε μεγάλο υψόμετρο,αλλά το πρόβλημα που αναφερω πιο πάνω το είχα , με την ίδια με εσένα βενζίνη.
Τώρα , για το υψόμετρο το πιο πιθανόν είναι , οτι λόγω του ότι ο αέρας είναι πολύ αραιός σε μεγάλα ύψη(πράγμα που σημαίνει λίγο οξυγόνο)έχεις κακή ανάφλεξη και χειρότερη καύση.Εσύ πώς έλυσες το πρόβλημα?
Θεωρείς ότι η χρήση αμόλυβδης 98 άλλης εταιρίας ή αμόλυβδης 99 θα λύσει το πρόβλημα? Βλέπω στα parking του χιονοδρομικού άλλα Leon 1400,1600 ή και 1800Τ χωρίς κανένα πρόβλημα στην εκκίνηση?
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό. Το έχω 2 χρόνια και πραγματικά ξυρίζει στο δρόμο... -
Οπως είπα και σε άλλη δημοσιευση ,χρησιμοποιώ συνέχεια SHELL V-POWER RACING 99+ με την οποία βλέπω μεγάλη διαφορά.(την διαφορά θα την δεις μετα από δυο γεμίσματα).
Επίσης φρόντιζε πριν σβήσεις τον κινητήρα να είναι κλειστά όλα τα ηλεκτρικά (φώτα ,κλιματισμός ,αντιστάσεις για τα τζάμια κλπ ),καθώς επίσης το ίδιο και όταν βάζεις μπρος.
Ενα κόλπο για να ξυπνάς την μπαταρία τις κρύες μέρες είναι να ανοίγεις για ένα λεπτό το ραδιο(όχι το κασετόφωνο ή το CD)σε χαμηλή ένταση ,και μετά να βάζεις μπρος.
Ελπίζω με αυτά να λύσεις το πρόβλημα σου! -
Πραγματικα χρησιμες οι πληροφοριες σου φιλε blackharry66
με απλη V-POWER ειχες δει διαφορες ? η αξιζει πιο πολυ η V-POWER RACING +99 ???φιλικα Λαμπρος
-
Kαι με την απλή V-POWER είδα διαφορες στο προηγούμενο αμάξι που είχα μέχρι πέρσι το καλοκαίρι.(ROVER 414 SLI 103 PS).Το αμάξι ήταν 8,5 ετών και μετά από συνεχή χρήση ,η λειτουργεία του κινητήρα έγινε ομαλότερη,χάθηκαν οι μηχανικοί θορυβοι και τα πιράκια και ο κινητήρας γενικά εδειχνε μια αναγέννηση.Αυτός ήταν ο λόγος που άρχισα να την χρησιμοποιώ και στο Leon , μέχρι που κυκλοφόρησε η RACING η οποία λόγω της ανάγκης του κινητήρα για οκτάνια,είναι σαφώς και καλύτερη.
Οσο για την τιμή της,φίλε Λάμπρο , ναι μεν είναι ακριβή,αλλά από τα περισσότερα χιλιόμετρα που βγάζεις ανά τεπόζιτο κάνεις κάποια απόσβεση,καθώς επίσης , θεωρώ οτι είναι βλακεία ολοι εμείς που ξοδευουμε τοσα για φτιαξίματα,να μην ξοδεύουμε σε μια βενζίνη που και καλύτερες επιδόσεις προσφέρει(αποδεδειγμένα)και μακροζωϊα στον κινητήρα λόγω συντηρητικών(ετσι ισχυρίζεται η SHELL) -
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ξέρει κανείς τι διάρκεια και βύθισμα έχει ο εκκεντροφόρος της εισαγωγής του LEΟΝ 1.6 16V?
Επίσης διάμετρος πεταλούδας, παροχή μπεκ καθώς επίσης και διάμετρο plenum και των αυλών εισαγωγής? -
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Ξέρει κανείς τι διάρκεια και βύθισμα έχει ο εκκεντροφόρος της εισαγωγής του LEΟΝ 1.6 16V?
Επίσης διάμετρος πεταλούδας, παροχή μπεκ καθώς επίσης και διάμετρο plenum και των αυλών εισαγωγής? -
τελικα τα 800 ευρουδια που θελει η seat force
για χοανη και εξατμιση αξιζουν τον κοπο ?Η μια σκετη εξατμιση κανει διαφορα ?
-
Γεια χαρά.Είμαστε λίγοι με ΛΕΟΝ ή έτσι μου φαίνεται;
Λοιπόν , ετοιμάζομαι να αποχωριστώ το ραλλύ μου (1,6 16ν) και να αγοράσω ένα ΛΕΟΝ 1,6 ΣΠΟΡΤ.Το επόμενο αυτοκίνητό μου θα είναι Ιμπρέζα 2,0 .Τι προιόντα για βελτίωση πρώτου σταδίου υπάρχουν;Πρόγραμμα;Μια συγκεκριμένη λύση;Και τι ακριβώς θα κερδίσω;
Επίσης διάβασα οτι το ηλεκτρικό γκάζι είναι πίκρα.Επαναπρογραμματίζεται η λειτουργεία του;Και τέλος.Πια η διαφορά του 1,6 Σπορτ απο ένα 1,8Τ;Μη μου γράψει κανείς τις ζάντες και τα φρένα.Εννοώ ψαλίδια κτλπ.Βασικά , ποσο εύκολα το 1,6Σπορτ γίνεται ίδιο με 1,8Τ.
Αυτα.
-
Ο χρήστης Koyrtis έγραψε:
Λοιπόν , ετοιμάζομαι να αποχωριστώ το ραλλύ μου (1,6 16ν) και να αγοράσω ένα ΛΕΟΝ 1,6 ΣΠΟΡΤ.Το επόμενο αυτοκίνητό μου θα είναι Ιμπρέζα 2,0 .Τι προιόντα για βελτίωση πρώτου σταδίου υπάρχουν;Πρόγραμμα;Μια συγκεκριμένη λύση;Και τι ακριβώς θα κερδίσω;
Επίσης διάβασα οτι το ηλεκτρικό γκάζι είναι πίκρα.Επαναπρογραμματίζεται η λειτουργεία του;Και τέλος.Πια η διαφορά του 1,6 Σπορτ απο ένα 1,8Τ;Μη μου γράψει κανείς τις ζάντες και τα φρένα.Εννοώ ψαλίδια κτλπ.Βασικά , ποσο εύκολα το 1,6Σπορτ γίνεται ίδιο με 1,8Τ.
Αυτα.Ανάρτηση έχουν ίδια ακριβώς. Ειδικά το Sport 1.6 που λες ότι θα πάρεις εκτός από την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων έχει ακριβώς τα ίδια ελατήρια και αμορτισέρ. Εκτός και αν εννοείς το Cupra R. Εκεί οι αλλαγές είναι αρκετές, ειδικά στην μπροστινή ανάρτηση και δεν είναι εύκολο να τις κάνεις στο 1.6.
Επίσης μία συμβουλή. Αν με το που παίρνεις το αυτοκίνητο σκέφτεσαι, τι αλλαγές πρέπει να κάνεις, τότε συμβαίνει το εξής απλό: Έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο. Προφανώς θέλεις το 1.8Τ. Αυτό πρέπει να προσπαθήσεις να πάρεις. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επίσης μία συμβουλή. Αν με το που παίρνεις το αυτοκίνητο σκέφτεσαι, τι αλλαγές πρέπει να κάνεις, τότε συμβαίνει το εξής απλό: Έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο. Προφανώς θέλεις το 1.8Τ. Αυτό πρέπει να προσπαθήσεις να πάρεις.
δηλαδη κατσε ρε φιλε
και εμεις που μας αρεσουν οι βελτιωσεις τι θα κανουμε, κλεφτες θα γινουμε ???
(και να πληρωνομουνα για τις δουλειες που κανω να το παρει το ποταμι... )σοβαρα παντως εγω θα αγοραζα αυτοκινητο και με κριτηριο το τι μπορω να του κανω μετα
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
Επίσης μία συμβουλή. Αν με το που παίρνεις το αυτοκίνητο σκέφτεσαι, τι αλλαγές πρέπει να κάνεις, τότε συμβαίνει το εξής απλό: Έχεις επιλέξει λάθος αυτοκίνητο. Προφανώς θέλεις το 1.8Τ. Αυτό πρέπει να προσπαθήσεις να πάρεις.
δηλαδη κατσε ρε φιλε
και εμεις που μας αρεσουν οι βελτιωσεις τι θα κανουμε, κλεφτες θα γινουμε ???
(και να πληρωνομουνα για τις δουλειες που κανω να το παρει το ποταμι... )σοβαρα παντως εγω θα αγοραζα αυτοκινητο και με κριτηριο το τι μπορω να του κανω μετα
Εγώ γενικά, είμαι υπέρ των μετατροπών αλλά....
Άλλο να έχεις 1-2 χρόνια το αυτοκίνητο και να πεις, χμμ θα ήθελα πιο σκληρή ανάρτηση, θα ήθελα λίγο καλύτερες επιδόσεις και άλλο να το αγοράζεις και να σκέφτεσαι τι μετατροπές πρέπει να του κάνεις με το που θα φτάσει στα χέριασου. Αν το σκέφτεσαι έτσι , αυτό δείχνει ότι τελικά αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που δεν σε καλύπτει, οπότε, γιατί το παίρνεις? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ γενικά, είμαι υπέρ των μετατροπών αλλά....
Άλλο να έχεις 1-2 χρόνια το αυτοκίνητο και να πεις, χμμ θα ήθελα πιο σκληρή ανάρτηση, θα ήθελα λίγο καλύτερες επιδόσεις και άλλο να το αγοράζεις και να σκέφτεσαι τι μετατροπές πρέπει να του κάνεις με το που θα φτάσει στα χέριασου. Αν το σκέφτεσαι έτσι , αυτό δείχνει ότι τελικά αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που δεν σε καλύπτει, οπότε, γιατί το παίρνεις?μα για να το βελτιωσεις φυσικα...
φανταζεσαι να επαιρνες ενα αμαξι που ολα θα ηταν τελεια και δεν θα ειχε τιποτα να βελτιωσεις τι βαρετο θα ηταν???
θα το αλλαζες αμεσως...
αμα ειχες πχ τα λεφτα για μια enzo δεν θα υπολογιζες απο πριν αν βγαινεις οικονομικα και για την τουρπισεις σαν εκεινο τον αυστριακο που εφτιαχνε F50 750 αλογων ???
θα την επαιρνες και θα την κραταγες οπως ειναι ???
ΗΜΑΡΤΟΝτο αμαξι με το που βγαινει απο την εγγυηση πρεπει να μπαινει στο χειρουργιο
μετα το χειρουργιο βλεπουμε αν κατι δεν μας αρεσει και θελει φτιαξιμο (οδικη συμπεριφορα,δυναμη κτλ) -
Ο χρήστης predator έγραψε:
το αμαξι με το που βγαινει απο την εγγυηση πρεπει να μπαινει στο χειρουργιο
μετα το χειρουργιο βλεπουμε αν κατι δεν μας αρεσει και θελει φτιαξιμο (οδικη συμπεριφορα,δυναμη κτλ)Χμμ, άρα συμφωνείς μαζί μου...
Αν πάρεις Honda ή Toyota όμως, μέχρι να λήξει η εγγύηση θα έχεις αλλάξει αυτοκίνητο! :):) -
Ο χρήστης meco έγραψε:
το αμαξι με το που βγαινει απο την εγγυηση πρεπει να μπαινει στο χειρουργιο
μετα το χειρουργιο βλεπουμε αν κατι δεν μας αρεσει και θελει φτιαξιμο (οδικη συμπεριφορα,δυναμη κτλ)Χμμ, άρα συμφωνείς μαζί μου...
Αν πάρεις Honda ή Toyota όμως, μέχρι να λήξει η εγγύηση θα έχεις αλλάξει αυτοκίνητο! :):)με ακουσες ποτε να προτεινω αγορα Toyota ή Honda ???
-
Ase ta Iaponika skulia gia mas
-
Στα 23 μου το ΛΕΟΝ είναι το τριτο αμάξι που αγοράζω και αυτό μου ταιριάζει αυτή τη στιγμή.Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες φίλε μου meco.
Οπότε, όποτε θέλω βάζω ενα μοτερ 1.8Τ , φρένα , ζάντες κτλπ και το μετατρέπω σε CUPRA 1.8T 180 Hp.
Happy
-
Ο χρήστης Koyrtis έγραψε:
Στα 23 μου το ΛΕΟΝ είναι το τριτο αμάξι που αγοράζω και αυτό μου ταιριάζει αυτή τη στιγμή.Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες φίλε μου meco.Οπότε, όποτε θέλω βάζω ενα μοτερ 1.8Τ , φρένα , ζάντες κτλπ και το μετατρέπω σε CUPRA 1.8T 180 Hp.
Happy
Παρτο το LEON φιλαρακι και καλοταξιδο
Αν εχεις τα φραγκα παρε το 1.8
Ενας Συν-leonτας... -
παίδες για χαρά.
είμαι πρωήν ibizakias 1,6 101hp και νυν 206 1,6 110hp
ήθελα μόνο να σας πω τα εξής :
το **ηλεκτρικό ή ηλεκτρονικό γκάζι **είναι όντως απο άποψης
αίσθησης και λειτουργίας γκαζιού απαράδεκτο για σβέλτη-γρήγορη
οδήγηση.
ήταν μεγάλη απογοήτευση για μένα στο τωρινό μου αμάξι καμμιά φορά
σαν turbo lag !!! αλλιως ο κινητήρας είναι διαμάντι - ενώ το ibiza στις προσπεράσεις αρχικά ήταν πιό ζωντανό...γι αυτό όσοι ψάχνεστε για βελτιώσεις ψάξτε λίγο αυτό το θέμα
πρέπει να αξίζει τον κόπο (leon cup) κόστος δεν ξέρωκολητός με saxo vts που το παταει αρκετά χωρίς φυσικά ηλεκτρ/κο
γκάζι οδήγησε toledo 180hp και leon 18T για να το αγοράσει και
λόγω γκαζιού και στριψίματος απογοητεύτηκε ...
εγώ απογοητεύτικα και από golf 1,6 16V για τον ίδιο λόγω κλπ(πάντως τα 1.8 Τ είναι άλλη κλάση συνολικά)
Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)