-
Πριν λίγη ώρα είχα την τύχη να οδηγήσω ένα από τα πρώτα MEGANE II που είναι ήδη στην Ελλάδα και σκέφτηκα να μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Ήταν ένα 1400cc με τον πλούσιο εξοπλισμό(κάρτα με ελεύθερα χέρια και αυτόματο κλιματισμό) και με μόλις 250χλμ στο κοντέρ του.
Το αυτοκίνητο αδικείται πολύ από τις φωτογραφίες, είναι πανέμορφο και τραβάει έντονα το μάτι ενώ είναι έντονα αναγνωρίσιμο.
Το πρόβλημα με την εργονομία(θέση οδήγησης) που είχα τα παλιά MEGANE είναι απλά παρελθόν.
Το αυτοκίνητο είναι σε άλλη κλάση από αυτή του παρελθόντος σε ποιότητα κατασκευής και υλικών.
Είναι ευθύβολο και όπου υπάρχoυν στροφές είναι απλά RENAULT.
Δεν κοιτάει απλά το GOLF κατάμματα αλλά μάλλον ανεβάζει τον πήχυ κατά πολύ.
Και εκεί που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ό,τι προκαλούσε θετικότατη εντύπωση γαι το πρωτοποριακό του σχήμα, όχι μόνο στους νέους αλλά και στους ηλικιωμένους που είναι κατά τεκμήριο συντηρητικοί.
Οι δημοσιογράφοι το έχουν ήδη στα χέρια τους και θα μάθουμε σύντομα την γνώμη τους.
Σύντομα μπορείτε όλοι να το οδηγήσετε.Πιστεψτε με αξίζει τον κόπο! -
Πριν λίγη ώρα είχα την τύχη να οδηγήσω ένα από τα πρώτα MEGANE II που είναι ήδη στην Ελλάδα και σκέφτηκα να μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Ήταν ένα 1400cc με τον πλούσιο εξοπλισμό(κάρτα με ελεύθερα χέρια και αυτόματο κλιματισμό) και με μόλις 250χλμ στο κοντέρ του.
Το αυτοκίνητο αδικείται πολύ από τις φωτογραφίες, είναι πανέμορφο και τραβάει έντονα το μάτι ενώ είναι έντονα αναγνωρίσιμο.
Το πρόβλημα με την εργονομία(θέση οδήγησης) που είχα τα παλιά MEGANE είναι απλά παρελθόν.
Το αυτοκίνητο είναι σε άλλη κλάση από αυτή του παρελθόντος σε ποιότητα κατασκευής και υλικών.
Είναι ευθύβολο και όπου υπάρχoυν στροφές είναι απλά RENAULT.
Δεν κοιτάει απλά το GOLF κατάμματα αλλά μάλλον ανεβάζει τον πήχυ κατά πολύ.
Και εκεί που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ό,τι προκαλούσε θετικότατη εντύπωση γαι το πρωτοποριακό του σχήμα, όχι μόνο στους νέους αλλά και στους ηλικιωμένους που είναι κατά τεκμήριο συντηρητικοί.
Οι δημοσιογράφοι το έχουν ήδη στα χέρια τους και θα μάθουμε σύντομα την γνώμη τους.
Σύντομα μπορείτε όλοι να το οδηγήσετε.Πιστεψτε με αξίζει τον κόπο! -
Πριν λίγη ώρα είχα την τύχη να οδηγήσω ένα από τα πρώτα MEGANE II που είναι ήδη στην Ελλάδα και σκέφτηκα να μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Ήταν ένα 1400cc με τον πλούσιο εξοπλισμό(κάρτα με ελεύθερα χέρια και αυτόματο κλιματισμό) και με μόλις 250χλμ στο κοντέρ του.
Το αυτοκίνητο αδικείται πολύ από τις φωτογραφίες, είναι πανέμορφο και τραβάει έντονα το μάτι ενώ είναι έντονα αναγνωρίσιμο.
Το πρόβλημα με την εργονομία(θέση οδήγησης) που είχα τα παλιά MEGANE είναι απλά παρελθόν.
Το αυτοκίνητο είναι σε άλλη κλάση από αυτή του παρελθόντος σε ποιότητα κατασκευής και υλικών.
Είναι ευθύβολο και όπου υπάρχoυν στροφές είναι απλά RENAULT.
Δεν κοιτάει απλά το GOLF κατάμματα αλλά μάλλον ανεβάζει τον πήχυ κατά πολύ.
Και εκεί που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ό,τι προκαλούσε θετικότατη εντύπωση γαι το πρωτοποριακό του σχήμα, όχι μόνο στους νέους αλλά και στους ηλικιωμένους που είναι κατά τεκμήριο συντηρητικοί.
Οι δημοσιογράφοι το έχουν ήδη στα χέρια τους και θα μάθουμε σύντομα την γνώμη τους.
Σύντομα μπορείτε όλοι να το οδηγήσετε.Πιστεψτε με αξίζει τον κόπο! -
H Γνωριμία του Μεγκάν 1,6 και 1,9 ντιζελ είναι δημοσιευμένη στους 4Τροχούς που κυκλοφορούν. Τεύχος, Οκτώβριος 2002... Περισσότερα τον Δεκέμβριο μέσα από την ανάλογη συγκριτική Δοκιμή
ΣΧ -
Ο χρήστης Megane έγραψε:
H Γνωριμία του Μεγκάν 1,6 και 1,9 ντιζελ είναι δημοσιευμένη στους 4Τροχούς που κυκλοφορούν. Τεύχος, Οκτώβριος 2002... Περισσότερα τον Δεκέμβριο μέσα από την ανάλογη συγκριτική Δοκιμή
ΣΧΤο γνωρίζω Στρατή.Εγώ απλώς καταθέτω προσωπική εμπειρία από το αυτοκίνητο.Σίγουρα αυτή την ώρα το έχετε στα χέρια σας.Εγώ μια βόλτα 30χλμ έκανα μόνο.Περιμένουμε από εσάς τα περαιτέρω.
-
Το RENAULT MEGANE II είναι από σήμερα σε λες τις εκθέσεις της εταιρείας.
Άσχετα αν είστε fan της RENAULT ή όχι να το δείτε γιατί οι φωτογραφίες το αδικούν, έχει εξοπλισμό πρωτόγνωρο για την κατηγορία και είναι μάλλον η πιο φρέσκια και ζωντανή πρόταση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και πολύ καιρό, από μια εταιρεία άλλωστε που πάντα πρωτοτυπεί.
Περισσότερα από τα περοδικά στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ του Δεκεμβρίου, όπως με ενημέρωσε ο φίλος μου Σ.Χ. -
Το RENAULT MEGANE II είναι από σήμερα σε λες τις εκθέσεις της εταιρείας.
Άσχετα αν είστε fan της RENAULT ή όχι να το δείτε γιατί οι φωτογραφίες το αδικούν, έχει εξοπλισμό πρωτόγνωρο για την κατηγορία και είναι μάλλον η πιο φρέσκια και ζωντανή πρόταση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και πολύ καιρό, από μια εταιρεία άλλωστε που πάντα πρωτοτυπεί.
Περισσότερα από τα περοδικά στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ του Δεκεμβρίου, όπως με ενημέρωσε ο φίλος μου Σ.Χ.kostis20:
Τι γινεται με τις τιμες του ?Μηπως ειναι πολυ πιο ακριβο απο το προηγουμενο και το μεσο ορο της κατηγοριας?Ρωταω γιατι δεν εμαθα κατι
συγκεκριμενο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το RENAULT MEGANE II είναι από σήμερα σε λες τις εκθέσεις της εταιρείας.
Άσχετα αν είστε fan της RENAULT ή όχι να το δείτε γιατί οι φωτογραφίες το αδικούν, έχει εξοπλισμό πρωτόγνωρο για την κατηγορία και είναι μάλλον η πιο φρέσκια και ζωντανή πρόταση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και πολύ καιρό, από μια εταιρεία άλλωστε που πάντα πρωτοτυπεί.
Περισσότερα από τα περοδικά στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ του Δεκεμβρίου, όπως με ενημέρωσε ο φίλος μου Σ.Χ.kostis20:
Τι γινεται με τις τιμες του ?Μηπως ειναι πολυ πιο ακριβο απο το προηγουμενο και το μεσο ορο της κατηγοριας?Ρωταω γιατι δεν εμαθα κατι
συγκεκριμενο.Πήγαινε να δεις στο http://www.renault.gr/teliko/RenaultSIT ... eaa0b.html
και στο http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6335 θα διαφωτιστείς αρχικά. -
οκ καλό φαίνεται το αυτοκίνητο, αλλά 2 πράγματα μένουν ακόμα
-
να αποδειχτεί το αυτοκίνητο αξιόπιστο
-
να βελτιωθεί το service της renault
R19 16V (253.000 χλμ)
-
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
οκ καλό φαίνεται το αυτοκίνητο, αλλά 2 πράγματα μένουν ακόμα-
να αποδειχτεί το αυτοκίνητο αξιόπιστο
-
να βελτιωθεί το service της renault
R19 16V (253.000 χλμ)
Έχουν γίνει βήματα μπροστά και για τα δύο και γίνονται ήδη πολύ περισσότερα.Θα το διαπιστώσετε.
Καλό το αυτοκινητό σου!
-
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
οκ καλό φαίνεται το αυτοκίνητο, αλλά 2 πράγματα μένουν ακόμα
-
να αποδειχτεί το αυτοκίνητο αξιόπιστο
-
να βελτιωθεί το service της renault
R19 16V (253.000 χλμ)
Έχουν γίνει βήματα μπροστά και για τα δύο και γίνονται ήδη πολύ περισσότερα.Θα το διαπιστώσετε.
Καλό το αυτοκινητό σου!
καλό ναί (κράτημα/επιδόσεις) αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ τι έχω τραβήξει
για το θέμα του service θα σου πω αν έχει γίνει βελτίωση, όταν μου απαντήσουν στο τελευταίο μου παράπονο...
-
-
Το πρόβλημα της Renault ειναι ιδιο με αυτο ολων των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα.Δεν θελουν να ασχολούνται με οτιδήποτε ξεφεύγει απο τα πλαίσια ενος standard service.
Σε Megane 1.6 του κουμπάρου μου,παρουσιάζεται συντονισμός του μοτέρ στο ρελαντί.Βλακώδες?Μικρό?Αμελητέο?Τον ενοχλεί!
Ο 'μικρός' μεγάλης αντιπροσωπείας της Renault κανει διάγνωση: 'ψιλοχαλασμένη' βάση.Σωστα.Γι' αυτό τρέμει στο ρελαντί!
Ο μάστορας ομως εχει αλλη γνώμη.'Εντάξει,κύριε,ολα ετσι δουλεύουν! Γιατι να αλλάξουμε βάση?Θα πληρώσετε και πολλά!'.
Κόκκαλο ο δικός μου!Εφυγε.Αλλαξε την βαση αλλού!!!!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το πρόβλημα της Renault ειναι ιδιο με αυτο ολων των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα.Δεν θελουν να ασχολούνται με οτιδήποτε ξεφεύγει απο τα πλαίσια ενος standard service.
Σε Megane 1.6 του κουμπάρου μου,παρουσιάζεται συντονισμός του μοτέρ στο ρελαντί.Βλακώδες?Μικρό?Αμελητέο?Τον ενοχλεί!
Ο 'μικρός' μεγάλης αντιπροσωπείας της Renault κανει διάγνωση: 'ψιλοχαλασμένη' βάση.Σωστα.Γι' αυτό τρέμει στο ρελαντί!
Ο μάστορας ομως εχει αλλη γνώμη.'Εντάξει,κύριε,ολα ετσι δουλεύουν! Γιατι να αλλάξουμε βάση?Θα πληρώσετε και πολλά!'.
Κόκκαλο ο δικός μου!Εφυγε.Αλλαξε την βαση αλλού!!!!!!Συμβαίνουν αυτά.Τουλάχιστον του δώσανε την ευκαρία να μην χαλάσει λεφτά.
Πλάκα κάνω! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το πρόβλημα της Renault ειναι ιδιο με αυτο ολων των αντιπροσωπειών στην Ελλάδα.Δεν θελουν να ασχολούνται με οτιδήποτε ξεφεύγει απο τα πλαίσια ενος standard service.
Σε Megane 1.6 του κουμπάρου μου,παρουσιάζεται συντονισμός του μοτέρ στο ρελαντί.Βλακώδες?Μικρό?Αμελητέο?Τον ενοχλεί!
Ο 'μικρός' μεγάλης αντιπροσωπείας της Renault κανει διάγνωση: 'ψιλοχαλασμένη' βάση.Σωστα.Γι' αυτό τρέμει στο ρελαντί!
Ο μάστορας ομως εχει αλλη γνώμη.'Εντάξει,κύριε,ολα ετσι δουλεύουν! Γιατι να αλλάξουμε βάση?Θα πληρώσετε και πολλά!'.
Κόκκαλο ο δικός μου!Εφυγε.Αλλαξε την βαση αλλού!!!!!!Συμβαίνουν αυτά.Τουλάχιστον του δώσανε την ευκαρία να μην χαλάσει λεφτά.
Πλάκα κάνω!Σωστοοοοος Θοδωρή!!! Δεν χρειαζότανε η επεξήγηση,το κατάλαβα οτι εκανες πλάκα!!Αντε να τα πούμε και απο κοντά!
-
Exw ena clio II 1,6 me 75.000 kai ton teleytaio kairo exw parathrhsei kai egw ayton ton syntonismo sto relanti.Den to kanei synexeia alla einai aisthito. Sto teleytaio service sthn RELEX to anefera ston ypeythino tou synergeiou alla oute kan pou to koitaxan. Epeidh den exw megalh peira apo aytokinhta (eimai 20 xronwn) thewrhsa pws den eprepe na epimeinw perissotero kai pws htan i idea mou....ela omws pou synexizei na to kanei. Apo thn prwth stigmh ypopsiasthka oti isws o syntonismos na sxetizetai me tis baseis tou kinhthra alla den to eipa sto service...
Poso peripou tou stoixhse tou koumparou sou na to episkevasei kai pou telika to episkevase? Einai kati pou prepei na ginei amesa? -
Τι μου λέτε τώρα για συντονισμούς και τρέμουλα... να σας πω εγώ...
1ο service Clio I 1.4 στα 10.000 έκανα στο εξωτερικό (Αγγλία) όπου όταν το πήγα για service με κοιτούσαν περιέργα (γιατί το αυτοκίνητο προφανώς δεν χρειαζόνταν service ακόμα... αλλά με βάση τα ελληνικά δεδομένα το πήγα)
Τέλος πάντων το κράτησαν και μάλλον μόνο λάδια μου άλλαξαν.
Όταν γύρισα Ελλάδα (είχα φτάσει γύρω στα 14.000χλμ) επισκέπτομαι το εξουσιοδοτημένο (εκεί που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο), τους λέω τι έγινε και θεώρησαν πως το αυτοκίνητο ήθελε οπωσδήποτε ένα service (ότι και αν σήμαινε αυτό - μπουζί, ρυθμίσεις βαλβίδες δεν ξέρω τι άλλο)
Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο και γυρίζω στο συνεργείο αφού είχα κάνει 1-2 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο, στο ρελαντί, όταν ήταν σταματημένο
Το βλέπουν, μου λένε δεν έχει τίποτα. Συνδέουν τον υπολογιστή (!). Δεν βλέπουν τίποτα. Eπιμένω. Το πάμε βόλτα (οδηγάνε αυτοί). Το 'σπάνε' το αυτοκίνητο (κόφτες επανηλειμένα κλπ.). Εγώ απορώ πώς, όταν συζητάμε για πρόβλημα στην λειτουργία του κινητήρα, πιέζουμε το αυτοκίνητο τόσο πολύ. Κανένα εμφανές πρόβλημα, όσο κινείται. Τελειώνει η βόλτα. Ανοίγουμε καπώ (δεν το είχαν κάνει πριν την βόλτα). Ο κινητήρας πάει πέρα-δώθε από το τρέμουλο. Παραδέχονται το πρόβλημα.
Ψάχνονται, το σκέφτονται, και μου λένε οτι πιθανόν έγινε λάθος ρύθμιση στις βαλβίδες (υπόψη το αυτοκίνητο δούλευε ΑΨΟΓΑ πριν την ρύθμιση). Το φτιάχνουν (αφού περιμένουμε να κρυώσει), μου το παραδίδουν. Το πρόβλημα έχει σε μεγάλο βαθμό διορθωθεί, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι όπως πριν το service. ΣΙΓΟΥΡΑ. Ούτε ήταν ποτέ πιά. (Ξέρει αλήθεια κανείς αν δημιουργείται πρόβλημα από λειτουργία του κινητήρα στον κόφτη με κακορυθμισμένες βαλβίδες ?)
Αυτά. Άλλες ιστορίες (εξίσου τραγικές) σε άλλο επεισόδιο.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τι μου λέτε τώρα για συντονισμούς και τρέμουλα... να σας πω εγώ...1ο service Clio I 1.4 στα 10.000 έκανα στο εξωτερικό (Αγγλία) όπου όταν το πήγα για service με κοιτούσαν περιέργα (γιατί το αυτοκίνητο προφανώς δεν χρειαζόνταν service ακόμα... αλλά με βάση τα ελληνικά δεδομένα το πήγα)
Τέλος πάντων το κράτησαν και μάλλον μόνο λάδια μου άλλαξαν.
Όταν γύρισα Ελλάδα (είχα φτάσει γύρω στα 14.000χλμ) επισκέπτομαι το εξουσιοδοτημένο (εκεί που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο), τους λέω τι έγινε και θεώρησαν πως το αυτοκίνητο ήθελε οπωσδήποτε ένα service (ότι και αν σήμαινε αυτό - μπουζί, ρυθμίσεις βαλβίδες δεν ξέρω τι άλλο)
Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο και γυρίζω στο συνεργείο αφού είχα κάνει 1-2 χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο, στο ρελαντί, όταν ήταν σταματημένο
Το βλέπουν, μου λένε δεν έχει τίποτα. Συνδέουν τον υπολογιστή (!). Δεν βλέπουν τίποτα. Eπιμένω. Το πάμε βόλτα (οδηγάνε αυτοί). Το 'σπάνε' το αυτοκίνητο (κόφτες επανηλειμένα κλπ.). Εγώ απορώ πώς, όταν συζητάμε για πρόβλημα στην λειτουργία του κινητήρα, πιέζουμε το αυτοκίνητο τόσο πολύ. Κανένα εμφανές πρόβλημα, όσο κινείται. Τελειώνει η βόλτα. Ανοίγουμε καπώ (δεν το είχαν κάνει πριν την βόλτα). Ο κινητήρας πάει πέρα-δώθε από το τρέμουλο. Παραδέχονται το πρόβλημα.
Ψάχνονται, το σκέφτονται, και μου λένε οτι πιθανόν έγινε λάθος ρύθμιση στις βαλβίδες (υπόψη το αυτοκίνητο δούλευε ΑΨΟΓΑ πριν την ρύθμιση). Το φτιάχνουν (αφού περιμένουμε να κρυώσει), μου το παραδίδουν. Το πρόβλημα έχει σε μεγάλο βαθμό διορθωθεί, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι όπως πριν το service. ΣΙΓΟΥΡΑ. Ούτε ήταν ποτέ πιά. (Ξέρει αλήθεια κανείς αν δημιουργείται πρόβλημα από λειτουργία του κινητήρα στον κόφτη με κακορυθμισμένες βαλβίδες ?)
Αυτά. Άλλες ιστορίες (εξίσου τραγικές) σε άλλο επεισόδιο.
Εχω και εγω το Clio I 1.4 S και ενα απο τα σημαντικα πραγματα που εχω να παρατηρησω ειναι το πολυ καλο σερβις και εξυπηρετηση της αντιπροσωπειας. Τουλαχιστον τα πρωτα χρονια ηταν υποδειγματικο. Μαλιστα μου αλλαξαν τα μπροστινα φαναρια δωρεαν και εκτος εγγυησης επειδη οταν εβρεξε πολυ ειχαν κρατησει μια μικρη υγρασια, χωρις να τους το πω. Επισης το βρισκω με κανονικες τιμες και ποτε δεν με εχουν κοιταξει στην τσεπη. Σε αλλα αυτοκινητα της οικογενειας (vw, opel και fiat) δεν εμεινα ποτε ευχαριστημενος, ουτε απο τιμες ουτε απο δουλεια.
-
Εγω παιδια το ειδα χθες το Megane απο κοντα...
Αν δεν κανω λαθος σημερα 9/11 ειναι η πρωτη μερα που ειναι στο κοινο.
Τα συμπερασματα που εβγαλα ειναι οτι πραγματικα αδικειται απο τις φωτογραφιες.Δεν ειναι ασχημο-τουλαχιστον το 5πορτο που ειδα εγω,εχει πολυ ομορφο εσωτερικο με χειροφρενο ξεχωριστο και μεγαλους χωρους.Περισσοτερα οταν παμε για test drive.....
Παντως για μια ακομα φορα η Renault εξεπληξε τους παντες. -
Παιδιά και εγώ το είδα απόψε και έπαθα πλάκα πόσο το αδικούν οι φωτογραφίες.Πρόκειται να πάρω αυτοκίνητο κατά το νέο χρόνο και το Megane II είναι ένα από τα υποψήφια.Επομένως όποιος το τεστάρει ας ρίξει και ένα thread να μας πει τη γνώμη του.Προσωπικά δεν ειμαι ο καλύτερος να κρίνω και για αυτο ζητώ και τις γνώμες αυτών που ξέρουν.
-
Να συμφωνήσω κι εγώ με την σειρά μου.
Στις φωτογραφίες το έβλεπα στην καλύτερη των περιπτώσεων απλως αποδεκτό. Ξεγέλαγα τον εαυτό μου για την ασχήμια του με το ότι είχε ξεχωριστό χαρακτήρα και όχι γερμανο-copy-paste.
Όμως στις αναγνωρίσεις του Ράλι Λαμίας κάποιος αγωνιζόμενος το έφερε σε μπλε και έγινε Ο ΧΑΜΟΣ γύρω του! Όλοι έπεσαν μέσα να το δούν!!! Όσο είδα απέξω περνώντας ήταν πανέμορφο!! Απ'έξω, γιατί δεν σταμάτησα να δω από μέσα! Είχε γύρω στους 10 αγωνιζόμενους μέσα έξω και τριγύρω! Ούτε η διαφήμιση του Στίλο να ήταν!!
ΤΟ MEGANE II ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ