Καλή η αφισσα του Μάρκους... Και των Ιαβέρη-Στεφανή όμως, εντυπωσιακή... Γιαααα κοπιάστε!
Στο Formula 1 που κυκλοφορεί μεθαύριο ανήμερα της γιορτής μου και μία πριν το Μαύρο Ρόδο και άλλη έκπληξη... Ηχητική! Βροντάνε οι κόφτες...
Latest posts made by megane
-
RE: Rally XS
-
RE: Το Ενζο του Στρατη
Θηλυκά είναι τα αυτοκίνητα που σε προκαλούν. Ακολουθώντας τη γραμμή Δήμου, όταν λέμε για Πόρσε, Φεράρι και Μαζεράτι, ακόμα και για Μαρτσέντες, ΒΜW χρησιμοποιώ το η... Οταν πρόκειται για Φόκους, Στίλο κ.λπ (μιά χαρά αυτοκίνητα είναι... μην γίνει πάλι παρεξήγηση..) βάζω το...
Αλλά τόσο σημαντικό είναι;;;;
ΣΧ -
RE: Το Ενζο του Στρατη
Kαλημέρα!
Ελειψα εκτός χώρας σε δουλειά! Από που και από τι να ξεγλυστρίσω ρε γαμώτο; Σχολείο πάμε; γράφτηκε πως άφησα άλλους να απαντούν... Κρίμα!
Απλά δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω... Αντί να κάνουμε κουβέντα στην ουσία σε σχέση με ΤΗΝ Εντσο, χαθήκαμε. Παίρνουμε ένα άρθρο-τοποθέτηση, το κόβουμε, το κάνουμε προτάσεις και αρχίζουμε... Αντί να κουβεντιάσουμε με ερωτήσεις που αφορούν την τεχνολογία, το κόστος, τη σχεδίαση αν θέλετε, ακόμα και το κομμάτι που έχει να κάνει με το τι σημαίνει σήμερα μία τέτοια πρόταση-κατασκευή, πήρατε φόρα και αν ξαναδιαβάσετε τι γράφετε στοιχηματίζω πως θα αισθανθείτε άβολα...
Διάβασα πως είμαι σνομπ... Πότε γνωριστήκαμε; Σε ποιόν δεν απάντησα σε ένα ιμέιλ, σε ένα τηλέφωνο, στο δρόμο, στους αγώνες, που;
Διάβασα ότι είμαι άσχετος και πως τολμώ να σχολιάζω το μάρκετιγκ. Με την ευκαιρία το σέβομαι, αλλά θεωρώ πολύ φλού το ρόλο του. Πιστεύω πως σκοτώνει το ταλέντο και την τρέλλα, ενώ δεν μπορείς να κρίνεις άμεσα τα αποτελέσματα της όποιας επιλογής-στρατηγικής. πρόκειται για χώρο που ευνοεί τις φούσκες και συχνά άνθρωποι-στελέχη υπερεκτιμούνται.
Διάβασα με την ευκαιρία περίεργων σχολίων σε σχέση με το προσωπικό μου αυτοκίνητο (μπορεί να είναι μοτό, βάρκα, ελικόπτερο, οτιδήποτε...) πως οι συνάκτες είμαστε πεινασμένοι και μπατήρηδες ενώ ο φίλος στην αμερική (όχι ο γαβρηλ) κράτος. Δέχτηκα υποδείξεις και απειλές πως αν συνεχίσουμε έτσι θα κλείσουν οι Τροχοί και θα μείνουμε στο δρόμο. Ετσι απλά.
Στον Γιωργάκη άρεσε ο Δήμου και σε άλλους λείπει ο ΠΦ. Ποιός δεν θα τους ήθελε; Από εκεί και πέρα δεν τους έδιωξε κανείς, ενώ υπήρξαν και άλλοι που δεν είναι μαζί μας και βέβαια έχουν προσφέρει τα μέγιστα όπως Κάγκας, Σκουφής, Λακαφώσης κ.λπ... Γνώμη μου πως όσοι ήρθαν προσφέρουν τα μέγιστα και σήμερα γίνεται εξαιρετική δουλειά. Με διαφορετικό τρόπο ίσως. Παντού σε όλους τους χώρους συμβαίνουν αυτά και προκύπτουν μάλιστα και κλυδωνισμοί, κάτι που εμείς αποφύγαμε. Διάβασα πως το ντράιβ σκίζει ενώ εμείς γίναμε άρλεκιν. Διάβασα, διάβασα προσβολές, υπονούμενα, ειρωνείες... Για κείμενα, φωτογραφίες κ.λπ... Ακόμα και ότι πρέπει να ενημερωθεί ο ΚΚ ώστε να με επαναφέρει στην τάξη. Σήμερα στα 47 μου και μετά από 23 χρόνια στους 4Τ...
Κάλεσα τον Γαβριηλ όταν έρθει στην Ελλάδα να τα πούμε και κατέθεσε εξάψαλμο σε σχέση με την αντίστοιχη πρόσκλιση του ΝΤ. Τι να πω;
Ολα αυτά, γιατί έτσι! Χωρίς λόγο! Γιατί γράφοντας πλέον αραιά και που κατέθεσα την ψυχή μου σε ένα άρθρο με έντονα τα προσωπικά χαρακτηριστικά για κάτι που μου κούνησε το μυαλό. Για κάτι πραγματικό που δεν έμεινε στα χαρτιά όπως συμβαίνει με τα σπορ αυτοκίνητα που ΘΑ φτιάξουν οι Γερμανοί, για κάτι που σε αναγκάζει να συναναστρέφεσαι μαζί του συνέχεια ερεθισμένος, κάτι που σήμερα δεν συμβαίνει οδηγώντας μία παρολίγο Τζαγκ η μία σχεδόν Αστον... Κάποιοι από εμας μεγάλωσαν ταξιδεύοντας με τη Μιούρα και το Ντίνο που οδήγησε ο ΚΚ στα πρώτα τεύχη και μετά με δεκάδες αντίστοιχα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε όλοι μας. Επιστολές, αντιδράσεις, η κυκλοφορία του περιοδικού κ.λπ, κ.λπ, με κάνουν να πιστεύω πως αρκετοί ταξιδεύουν ευτυχισμένοι μαζί μας όταν οδηγούμε από την F40 στην ΕΝΤΣΟ μέσω της F1... Κάποιοι έχετε ένσταση. Δικαιωμά σας. Μέχρι που όμως...; Εσείς άλλωστε έχετε το ατού να γυρίσετε σελίδα, ή να εγκαταλείψετε το περιοδικό. Πονάει, αλλά δεν φτάνει; Γιατί τέτοιου επιπέδου τοποθέτηση για κάτι όμορφο και διαφορετικό όπως η ΕΝΤΣΟ... Για μένα, κανένα πρόβλημα. Οταν προσπαθούσες για 25 χρόνια σε κάθε τύπου ειδική διαδρομή τα έχεις δει και τα έχεις κάνει όλα....
Πάντως αν η κριτική ήταν καλόπιστη (υποκριτικά τα περί συμπάθειας κ.λπ, χοντρή κουβέντα επί της ουσίας έγινε΄... Οποιον συμπαθής του προσφέρεις μία πάστα... Κριτική εκ του ασφαλούς στη δουλειά μας κάνατε ευκαιρίας δοθείσης...), θα μπορούσαν να βγουν συμπεράσματα (ποιός δεν θέλει τις χαμένες ψήφους..., ακόμα και αν κάθε στιγμή προκύπτουν νέοι πιστοί) και βέβαια ο καθένας να πάρει τις ευθύνες που του αναλογούν... Ετσι όμως; Πυροβολάτε μία ολόκληρη ομάδα μέσω κάποιου που όντας οικοδεσπότης δεν μπορεί να σας μιλήσει όπως νοιώθει... Οπως του βγαίνει. Αν γνωριζόμασταν θα ήταν αλλοιώς... Δεν λέω και για σας το ίδιο ισχύει... Μας τα έπρηξες βρε Στράτη όλο τα ίδια και τα ίδια... Το θεωρώ τίμιο και ανθρώπινο. Αλλά αυτά τα ναι μεν αλλά, έτσι όπως τοποθετούνται και σε εσας αντίστοιχα περίεργο συναίσθημα θα έβγαζαν. Σωστά;
Από εκεί και πέρα...
Ευτυχώς την πορεία και την πολιτική των 4Τροχών δεν την καθορίζει το μάρκετιγκ, γιατί τότε το περιοδικό θα ήταν ακόμα μία φυλάδα με μεταφράσεις προσπέκτους και στημένα τεστ. Μετράει ακόμα η ψυχή, η πείρα και το ένστικτο του ΚΚ και όσων έχουν την ευθύνη της έκδοσης. Από τη διεύθυνση του περιοδικού μέχρι τον τελευταίο συντάκτη. Το αν μας δικαιώνουν ή όχι τα αποτελέσματα με τη γλώσσα των αριθμών (σε αναγνωσιμότητα το περιοδικό έχει αυξήσει τα νούμερά του και βέβαια παραμένει στην κορυφή όλων των περιοδικών της χώρας) μικρή σημασία έχει, αφού λένε τη μισή αλήθεια. Είμαστε στην μπρίζα, θέλουμε το διάλογο, μας απασχολεί το πως θα πρέπει να είναι το περιοδικό ώστε να είναι σύγχρονο χωρίς όμως να υποκύψει σε τίποτα και σε κανέναν, αλλά με ευγένεια και ουσία...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΣΧΥ.Γ. Γαβριηλ, κόβε-ράβε και σχολίαζε... Εχεις υλικό!
-
RE: Ποινή για τεχνικές παραβάσεις
Νασσο, καλημέρα!
Χαίρομαι που πήρες τη σημαία...
Βάζεις όμως πλάτη σε κουτσά άλογα..., με παρελθόν που μπάζει!
Σου θυμίζω πως στο παρελθόν ως κουκουλοφόροι τεχνικοί έφοροι εντόπιζαν στον αρχικό τεχνικό έλεγχο παρανομίες, δεν έλεγαν τίποτα και περίμεναν να γίνει ο αγώνας ώστε να πετάξουν σαν τα σκυλιά τους αγωνιζόμενους εκτός μάχης...
Πάμε τώρα στην ουσία... Στην Πάτρα ήταν το Μίκρα... Πίσω του όμως σε ομάδα τα Γιάρις... Και μετά;; Στο Ολύμπιο; Στο Θερμαϊκού; Στο ΕΛΠΑΧ2; στο ΔΕΘ; Παντού Γιάρις γκρουπ Α! Τσέκαρε ποτέ κανείς τις δισκόπλακες; Παντού και πάντα ο υποτειθέμενος αυτεπάγγελτος τεχνικός έλεγχος. Μία διαδικασία για γέλια. Μία διαδικασία επί προσωπικού... Αν εχουμε ανταλλάξει μπινελίκια μου το κάνεις βίδες. Αν οι Τροχοί έθαψαν τον΄προηγούμενο αγώνα, του το κάνουν βίδες (του κάθε Ιβάν), π.χ. λέω, αν πάλι με έχει βάλει σημάδι ο Κελέ επειδή του χαλάω τη μαγιονέα, μου κάνεις βίδες το παιζάκι μου, ή το Γιάρις μου, αν πάλι έχω πλακωθεί με τον πρεζε και δεν μπορεί να πάει να πεί στον 3ο όροφο σκίσαμε επειδή σκίστηκαν από τον Παυλάκο, στο ζεμπίλι το Μίκρα... και μάλιστα καθυπόδειξη. Ξαφνικά τότε δεν προκύπτουν οδηγίες από τους αγωνοδίκες.... (από ποιούς;; ας προσευχηθούμε, οικογενειακώς!). Οπου, όποτε και αν λοιπόν, εναλλάσονται οι διαστάσεις και η ποιότητα του αυτεπάγγελτου τεχνικού ελέγχου... Το ξέρεις!
ΣΧ
Υ.Γ. Με την ευκαιρία ακόμα περιμένω να μου απαντήσετε... Οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν και να ακολουθήσει έφεση, ή να παραπέμψουν και να αποφύγουν να αποφασίσουν; -
RE: Ποινή για τεχνικές παραβάσεις
καλημέρα!
Διευκρηνίσεις...
Μεταξύ ουσίας και τύπων άποψή μου είναι ότι οι πρώτοι που πρέπει να το ξεχωρίζουν είναι οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι... Οι παράγοντες ας κάνουν ότι τους λέει η ψυχή τους, η κρίση τους η λογική τους. Τους θέλουμε τίμιους και αποφασιστικούς. Οχι να πλένουν χέρια και να πετούν μπαλάκια...
Τώρα σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση που επίσημα εμφανίζεται ως αυτεπάγγελτος έλεγχος...;;;!!
Τα καπίσια Γιάρις και όλα τα Γιάρις συμμετέχουν σε όλους τους φετεινούς αγώνες... Εχουν μάλιστα ελεγχθει σε αυτεπάγγελτους ελέγχους αφού συνήθως κερδίζουν την Α5. Και; Τι είδαν οι τεχνικοί έφοροι; Στο ΔΕΘ, στο ΕΛΠΑ, στην Πάτρα αλλά και στα χώματα; Εν τέλει τι εξετάζουν-μετρούν στους αυτεπάγγελτους ελέγχους. Οτι βολεύει; Οτι υποδεικνύεται; Ελέγχουν για να ελέγξουν ή για την ουσία... Κια πάω ακόμα παραπέρα... Στο λαμίας και στο κάθε Λαμίας έγινε τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα. Τι κοίταξαν; Τα αυτοκίνητα ελέγχθηκαν ως καπίσια, ή ως γκρουπ Α;
θα απαντήσει κανείς;;
Γαμώτο όλοι αυτοί με τα Γιάρις έπαιξαν τα κεφάλια τους. Πιστεύω πως επί του προκειμένου κάποιοι λόγω βλακείας έπαιξαν μαζί τους υποστηρίζοντας μικρά συμφέροντα...
θα επανέλθω...
ΣΧ -
RE: Το Ενζο του Στρατη
Έπιμένω δεν θα μας πάει πουθενά η κουβέντα... Εξελίσεται σε προσωοπική αντιπαράθεση. Το άρθρο υπάρχει, αν έχεις ενστάσεις στείλε γράμμα στο περιοδικό, κάνε κριτική και θα απαντήσω...
Φαντάζεσαι να στήνουμε κάθε ημέρα εδώ στο φόρουμ άλλο ένα τεύχος των 4Τροχών...;; η να επεξηγούμε, να διευκρηνίσουμε και να απολογούμαστε; Ελεος!
Κάπου το πας... Δεν θα σου κάνω τη χάρη...
Ξεκίνησες με τον ΝΤ και το7 αρι, πήγαμε στο Επιτέλους και φτάσαμε στην Εντσο...
Το επόμενο θέμα;
Μην το θεωρήσεις αγένεια αλλά δεν θα συνεχίσω... Μπορείς να προκαλείς. Οι σελίδες των διαλόγων ανοιχτές. Ουδείς όμως από τους συνεργάτες μας θα απαντούν για θέματα υποκειμενικής κρίσης ή φιλοσοφίας, μέσα από το φόρουμ...
Οταν κάνουμε λάθος, σε αριθμούς ή προδιαγραφές θα διορθώνουμε ζητώντας ένα μεγάλο συγγνώμη...
Μέχρι εκεί όμως...
Με την ευκαιρία, να μάθω τα στοιχεία σου από την κα Κουκουτού να τα κάνω τι; Αυτό κατάλαβες; Σαν άνθρωπο μωρέ δεν σε ξέρω πως να κάνω μία τόσο προσωπική κουβέντα μαζί σου; Σε προσκαλώ όταν έρθεις στην Ελλάδα να τα πούμε.... και να γνωριστούμε.... Να σε δω να με δεις και να σε καταλάβω και να με καταλάβεις. Τόσο απλά!
(αποκλείεται Γαβρηλ να χαλάσεις τη σχέση μου με την Εντσο... Τη λατρεύω!)
ΣΧη Ναόμι είναι το προσωπικό μου αυτοκίνητο και τα εν οίκω μη εν δήμω όπως λέει και ο λαός....
-
RE: Το Ενζο του Στρατη
Καλημέρα σόλους!
Δεν θα απαντήσουμε στην ουσία όσων σημειώνονται στην πρόταση για την Εντσο... Δεν έχει νόημα και κυρίως δεν θα καταλήξουμε...
Επί της διαδικασίας λοιπόν...
Τα τεστ του περιοδικού με την υπογραφή 4Τ γράφονται από έναν συντάκτη και την ευθύνη την έχουμε όλοι μας. Από τον εκδότη μας και τον υπογράφοντα που πρέπει να διαβάζει τα πάντα πριν την έκδοση κάθε τεύχους μέχρι τον μηχανικό που έχει την ευθύνη των μετρήσεων. Τα ενυπόγραφα άρθρα και κυρίως οι γνωριμίες ξαναδιαβάζονται από τη διεύθυνση του περιοδικού (δική μου ευθύνη εδώ και κάμποσα χρόνια), αλλά μερίδιο της ευθύνης έχει και ο συντάκτης που υπογράφει το άρθρο.Επί του προκειμένου, χωρίς να έχω διάθεση να απολογηθώ, η ΕΝΤΣΟ μου (χίλια συγγνώμη για το πρώτο πρόσωπο), άρεσε πολύ. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο παράγεται ή βρίσκεται στα χαρτιά, ή έχει εμφανιστεί σε μορφή πρωτοτύπου και κάποτε θα παραχθεί. Για μένα, για την ψυχή μου για την τρέλλα μου, στοιχεία που μου επιτρέπονται να τα εκφράζω έχοντας οδηγήσει και 40 και 50 και τον πανάκριβο άσσο του Μάρει, αυτό είναι το καλύτερο... ! Το κορυφαίο, ανάμεσα στα αντίστοιχα αντικειμενικά και ανάμεσα σε ότι κινείται με ρόδες υποκειμενικά, ακόμα και αν την συγκρίνεις άτυπα με ένα WRC σε χώμα. Αυτό ονειρεύομαι, με αυτό κινούμαι νοερά στο Φιοράνο, με αυτό πηγαίνω στην Νάυπακτο, με αυτό θέλω να παίξω στα Μέγαρα, μαυτό ντριφτάρω προς το Σούνιο, όταν δεν το κάνω στην κυριολεξία με τη Ναόμι μου...
Μην μας απαγορεύεται να ονειρευόμαστε παίδες γιατί τότε θα τελειώσουμε.
Είναι σαφές Γαβρηλ πως δεν απευθύνεται σε σένα το άρθρο, ούτε οι σκέψεις μου ούτε η λογική μου. Ας μην συνεχίσουμε γιατί πέρα ότι παίζεις με το ατού του ανώνυμου (δεν ξέρω τίποτα για σένα πέρα του ότι οδηγείς σε μία χώρα με χαμηλά όρια ταχύτητας, αυτοκίνητα που σε μένα δεν δημιουργούν όνειρα) θα πρέπει να γίνουν συγκρίσεις που δεν θα μας πάνε πουθενά.
ΣΧΚαι κάτι τελευταίο.... Ως συνήθως εμπαθής... Η-Το ΕΝΤΣΟ (πάντως δεν είναι αντικείμενο μία Φεράρι ή μία Πόρσε ακόμα και μία Μ3) του Στράτη Χατζηπαναγιώτου... Στους 4Τροχούς δημοσιεύεται το άρθρο. Ο τίτλος στην πρόταση-ενότητα μόνο εκτίμηση δεν βγάζει...
συνεχίζεις να είσαι εμπαθής, κρίμα!
-
RE: Ποινή για τεχνικές παραβάσεις
Nass
γιατί το μπερδεύουμε...;
οι αγωνοδίκες αν είναι εκπαιδευμένοι, έχουν γνώσεις, επίπεδο, κουλτούρα πρέπει να αποφασίζουν με βάση την ουσία! Αν ο θιγμένος αγωνιζόμενος θεωρεί ότι αδικείται μπορεί να κάνει έφεση και πάει στην ελλανόδικο όπου πλέον πρέπει να εξεταστεί και ο τύπος αφού εκεί οι άνθρωποι λογικά είναι άσχετοι ειδικώς αλλά γενικότερα, γνωρίζουν νομικά και τεχνικά θέματα με βάση τη μορφωσή τους...Ισχύει τίποτα από τα παραπάνω;
Πές μας ποιοί πάνε αγωνοδίκες;; Τα φιλαράκια και οι τρακαδώροι που θέλουν να περάσουν τσάμπα ένα καλό πσκ... Διέψευσέ με γαμώτο...
Γνωρίζω 2-3 ικανούς (Μαυρουδής, Χαλιβελάκη, και άντε άλλοι 2) από εκεί και πέρα τι; Γλύφουν ως ερπετά ώστε να πάνε παρατηρητές, πρόεδροι και αγωνοδίκες...
Στην Ελλανόδικο; Υποτείθεται πως είναι υπεράνω. Εχουν καταφέρει πάντως με 2-3 αποφάσεις τους τη δεκαετία να εκτείθενται... Μάλλον τους δικαιώνει το ποσοστό...Που καταλήγουμε; Να ανοίξουν οι ΄πόρτες και να προκύψουν νέοι ωραίοι και μορφωμένοι ώστε αποκτώντας την εμπειρία να παίξουν το ρόλο τους.
Ερώτηση. Τους φοβισμένους, τους κακομοίρηδες, τους μίζερους που πάνε καλεσμένοι και δεν τολμούν, οπότε και δεν αποφασίζουν παραπέμποντας στην ΕΘΕΑ πλένοντας τα τους, αυτούς ποιός θα τους δικάσει γαμώτο;
Εν τέλει ποιός΄θα ζητήσει συγγνώμη από τις εταιρείες ή τους εποπτεύοντες και τους διοικούντες, στον οδηγό αγώνων που τελειώνει για μεγάλη απόσταση την γα....νη την 5η στην Παύλιανη και μόλις ολοκληρώσει του λένε άντε γειά...
Ποιοί θα παραιτηθούν;
Ποιοί θα πάνε σπίτια τους;
ΟΥΔΕΙΣ!
Βάλε στοίχημα Νάσσο... !!!
Ούτε από την αρχή, ούτε από την όποια εταιρεία αν αποδειχθεί ότι φέρει την ευθύνη..
Πρόκειται για το χώρο της ατιμωρησίας. Του δεν βαριέσαι. Του ποιός τους γ... μωρέ τώρα; Ας τολμήσουν να συμπεριφερθούν έτσι επιπόλαια και ερασιτεχνικά σε ιδιωτική εταιρεία με αρχές και να μου πουν που θα βρεθούν...
Ολοκληρώνω...
Δυστυχώς οι διοικούντες το 1975-80 που τότε στα μάτια μας, στα μάτια των 25 αρηδων και 30 ρηδων ήταν άσχετοι, γέροι και ραμολυμέντα (έτσι τους θεωρούσαμε μέσα στο νεανικό μας ενθουσιασμό, δεν είναι κακό), είναι οι ίδιοι και σήμερα... Ο Γιώργης ο Κοσμόπουλος, ο Κωστάκης ο Πανουργιάς και άλλα πιτσιρίκια είτε γιατί έτσι τους μάθανε είτε γιατί έστι τους βγάινει μιλούν στον πληθυντικό στον ΣΧ, στον Ρον ακόμα και στον Αγγελο Ζ... αν και αργεί για να πιάσει τα 40. Μας μιλούν μάλιστα κοιτώντας χαμηλά, όπως το κάναμε και εμείς με τον Λεωνίδα, με τον Τζώννυ και με τον Σιρόκο, προδίδοντας σεβασμό και εμπιστοσύνη.
Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για τα παλικάρια. Η κακή πλευρά της ιστορίας επαναλαμβάνεται...
Επιμένω... ΔΕΝ υπάρχει ελπίδα καμιά!
ΣΧ -
RE: Rally XS
Διάβασε το σχετικό άρθρο στην Ελληνική έκδοση που είναι τα μέγιστα μεταποιημένο.
Οι 4Τροχοί τι; Εχουν ξεκάθαρη θέση σε σχέση με το Ράλι Τουρκίας.
Κάτι θέλεις να πεις, αλλά μένεις στα υπονοούμενα.
ΣΧάλλαξε σε ελληνικούς χαρακτήρες
-
RE: Rally XS
Θελουμε μια αφισα Marcus! Γινεται? Αν οχι, βαλτε τη στους 4Τ Νοεμβριου.
ΕΓΙΝΕ!
Οι προτάσεις σας, διαταγή!
(οπότε ετοίμασε κ. Γιάννη μας τα στατιστικά σε σχέση με τα μαν του μαν ώστε να τα δημοσιεύσουμε στους 4Τ Δεκ)
ΣΧ(τη διαφορά κόστους ανάμεσα σε 4Τ-Ράλι ΧΣ και Φ1 λόγω 4πλάσιου τιράζ θα τη χρεώσουμε στο Γιάννη)