-
Σχετικά με το ποιο αυτοκίνητο θα πρότεινα δεν θα αναφερθώ καθώς μετράει αρκετά και το υποκειμενικό θέμα του : μου αρέσει - δε μου αρέσει.
Προσωπικά, και λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές των service και ανταλλακτικών, δε θα αγόραζα ποτέ πια αυτοκίνητο χωρίς μεγάλη εγγύηση και λογικές τιμές ανταλλακτικών (εκτός αν είχα την οικονομική άνεση). Θα δεχόμουν να πληρώσω κάτι παραπάνω, το οποίο όμως θα το πάρω πίσω στην πορεία.
Οπως σωστά ειπώθηκε, το ότι η Corolla είναι πιο ακριβή δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να την σκέφτεται κανείς. Αν ένα πιο φτηνό μοντέλο με 2 όμως χρόνια εγγύηση βγάλει πρόβλημα στον 3ο χρόνο, αμέσως θα καλυφθεί η αρχική διαφορά τιμής.
-
Ο χρήστης Darth Vader έγραψε:
Σχετικά με το ποιο αυτοκίνητο θα πρότεινα δεν θα αναφερθώ καθώς μετράει αρκετά και το υποκειμενικό θέμα του : μου αρέσει - δε μου αρέσει.Προσωπικά, και λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές των service και ανταλλακτικών, δε θα αγόραζα ποτέ πια αυτοκίνητο χωρίς μεγάλη εγγύηση και λογικές τιμές ανταλλακτικών (εκτός αν είχα την οικονομική άνεση). Θα δεχόμουν να πληρώσω κάτι παραπάνω, το οποίο όμως θα το πάρω πίσω στην πορεία.
Οπως σωστά ειπώθηκε, το ότι η Corolla είναι πιο ακριβή δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να την σκέφτεται κανείς. Αν ένα πιο φτηνό μοντέλο με 2 όμως χρόνια εγγύηση βγάλει πρόβλημα στον 3ο χρόνο, αμέσως θα καλυφθεί η αρχική διαφορά τιμής.
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Εξ'άλλου τέτοια είναι και η πολιτική των κατασκευαστών.
Προσιτή αγορά, πληρώνεις τη διαφορά σε ανταλλακτικά και service. Ακριβή αγορά, τα έχεις προπληρώσει όλα και για τούτο πάρε και 6 χρόνια για όλα για να μην έχεις παράπονο. -
Μπράβο, δεν περίμενα τόσες απαντήσεις. Σας ευχαριστώ όλους.
Λοιπόν, σήμερα πήγα και είδα τα δύο απο τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν.
Εχουμε και λέμε.-
Toyota Corolla. Εντυπώσεις άριστες, ειδικά το 1.6 sedan. Η όλη του εικόνα σου δίνει απο την αρχή ένα αίσθημα συμπαγούς κατασκευής. Ο εσωτερικός του χώρος έχει αποφύγει τις παλιές Ιαπωνικές υπερβολές, αλλά παραμένει εντυπωσιακός. Απο τα πολύ ωραία που έχει ειναι τα όργανά του optictron (αν το προφέρω σωστά), και το ψηφιακό σύστημα κλιματισμου του. Οι χώροι μέσα φιλοξενούν άνετα 4 άτομα χωρίς περιορισμούς. Ο χώρος αποσκευών (στο sedan) αρκετά μεγάλος σχεδόν χωρά τα πάντα. Κάτω απο το μπροστινό καπώ το γνωστό 1.6 VVTI μοτέρ. Στο δρόμο τώρα. Απο το λίγο που οδήγησα ένα 5πορτο που έχουν για test drive δεν θα μπορούσα να δώσω απόλυτες απαντήσεις. Πάντως η πραγματική ισχύς του μοτέρ έρχεται μετά 3500 στροφές και αισθάνεσαι να κολά η πλάτη στο κάθισμα, και τα 4 δισκόφρενα το σταματανε σχετικά εύκολα. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης σου δίνει ένα πολύ ωραίο αίσθημα οδήγησης το οποίο βαραίνει ανάλογα όσο αυξάνει η ταχύτητα. Με την αγορά ισχύουν οι γνωστές προσφορές της Toyota και μαζί με 6 χρόνια η 180,000 χιλιόμετρα εγγύηση το κάνουν νομίζω καλή αγορά. Μόνο που η τιμή του είναι πράγματι ακριβή. Για το sedan μοντέλο στα 1600 μιλάμε κάπου στα 20,000 ευρώ.
-
Citroen Xsara 1.6 VTS. Ωραίο και sportivo σουλούπι, μου θυμίζει κάτι απο την νέα coupe Mercedes. Το εσωτερικό του πολύ προσεγμένο, αλλά λόγο του srortiff σουλουπιού του ειδικά οι πίσω καθήμενοι εδικά αν είναι ψηλά άτομα πιθανόν τα κεφάλια τους να βρίσκουν λίγο ουρανό. Το εσωτερικό desing πού καλό, μόνο που στην προσπάθειά τους φτιάξουν όμορφα όργανα η αίσθηση που δίνουν είναι μάλον παιδική. Το ηχοσύστημα του θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Ο χώρος των αποσκευών σχετικά μικρός, αλλά ας μην ξεχνάμε το coupe σουλούπι του. Κάτω απο το μπροστινό καπώ το 16βάλβιδο μοτέρ 1600 κυβικά. Βέβαια στο χώρο του μοτέρ επικρατεί έντονα το πλαστικό που καλύπτει διάφορα σημεία.
Εδώ δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω λίγο στο δρόμο, αλλά και απο τις δικές σας περιγραφές εδω στο foroum θα πρέπει να έχει πολύ καλή αίσθηση. Πάντως θα ξανα-επισκευθώ τον αντιπρόσωπο για test drive.
Η τιμή του κάπου 15,500 με 16,000 ευρώ. Εγγύηση ένα χρόνο όπως τα περισσότερα Ευρωπαϊκά.
Θα επανέλθω μόλις δώ το Stilo και το Golf.
-
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
- Citroen Xsara 1.6 VTS. ... Εγγύηση ένα χρόνο όπως τα περισσότερα Ευρωπαϊκά.
Θα επανέλθω μόλις δώ το Stilo και το Golf.
Προσέξτε γιατί η Citroen εδώ και λίγους μήνες δίνει 2 χρόνια εγγύηση, όπως άλλωστε οι περισσότεροι κατασκευαστές...
- Citroen Xsara 1.6 VTS. ... Εγγύηση ένα χρόνο όπως τα περισσότερα Ευρωπαϊκά.
-
Ts ts ts monsieur trak ,sigoura tha prepei na kserete oti oloi dinoun 2 xronia ,logw EU nomothesias apo arxh tou xronou
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Σκεφτήτε ότι είχα Corolla του 96 με 86,000 χιλιόμετρα και δεν είχε αλάξει ποτέ τακάκια φρένων, ενώ τα περισσότερα Ευρωπαϊκά θέλουν κάθε 20,000 χιλόμετρα. Ετσι λοιπόν είναι φίλοι μου, συμβιβαζόμαστε με κάτι λιγότερο απο το απόλυτο στο δρόμο, αλλά με κέρδος στο πορτοφόλι μας και αυτό είναι μεγάλο πράγμα. Τελειώνοντας θα σας πώ το εξής, εχω και ένα Passat. Δε λέω αξιόλογο αυτοκίνητο, τραίνο στο δρόμο του, ΑΛΛΑ!, όταν έρχεται η καταραμένη η ώρα του service κλαίω προκαταβολικά. Ασε που όποτε χρειάστηκε κάποια μίκρο-επισκευή κόντεψα να πάρω προσωπικό δάνειο για τό πληρώσω.
Το αυτοκίνητο αυτό είναι 6 χρονών, αγοράστικε το 1996 7,800,000 δρχ. περίπου, θέλετε να μάθετε πόσο πραγματικά μου δίνουν σήμερα? κάπου στο 1,400,000 με 1,600,000 για ανταλλαγή!!!??Sigoura einai sock i timi pou soy dinoyn gia to Passat. Den a3izei na to dwseis. Eisika otan plirwneis tosa lefta gia service. Oso gia ta takakia, nai einai poly periergo ayto poy symbainei. Otan eixa Clio stin Ellada xalasane sta 18k km. Edw me VW eimai sta 44k kai den exw problima. Alla 20k euro gia ena Corrola, einai polla, apo ti stigmi poy to Golf einai poly ftinotero.
-
Θα συμφωνήσω ότι τα 20,000 ευρώ ακούγονται πολλά για Corolla, παρά το γεγονός ότι τα ακούμπησα πρόσφατα. Αλλά το θέμα είναι μάλον ψυχολογικό. Εξ'άλλου γιατί ακουμπάμε πολύ περισσότερα για την Celica ή το MRII? Το ίδιο εξ'άλλου συμβαίνει ή τουλάχιστον συνέβαινε και με τα Skoda όταν μπήκαν κάτω απο την ομπρέλλα της VolksWagen. Ποιός έδινε το 1996 3,5 εκκατομύρια για Felicia. Και όμως η Skoda τα κατάφερε και έβαλε τα μοντέλα της σε κάποιο υψηλότερο επίπεδο. Πάντως η νέα Corolla είναι τελείως διαφορετική απο ότι ξέραμε μέχρι τώρα, και η αλήθεια είναι ότι πάει να χτυπήσει στα ίσια την αγορά των Golf και ενδεχομένως των Α3. Τώρα αν θα τα καταφέρει είναι άλλο θέμα.
-
Συγνωμη αλλα εγω 20.000 ευρω δεν τα εδινα για corolla sedan.Τα θεωρω πολλα χρηματα για μικρομεσαιο αυτοκινητο.Με τα ιδια χρηματα θα επαιρνα η το ford mondeo 1.8 με 125 αλογα και 5 χρονια εγγυηση η το skoda octavia 1.8T με 150 αλογα και δυο χρονια εγγυηση.Για αυτον ακριβως το λογο λεω οτι συμφερει το xsara 1.6.Διοτι με αρκετα λιγοτερα χρηματα παιρνεις ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο.Με τα χρηματα που κοστιζει η corolla στα 1600cc μπαινουμε σε αυτοκινητα της πιο πανω κατηγοριας.(και δε μιλαμε για τιποτα wartburg!!,για ford mondeo μιλαμε).Επομενως δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για μικρομεσαιο.
Ο χωρος αποσκευων του xsara ειναι απο τους μεγαλυτερους στην κατηγορια του(408 λιτρα) και αρκετα πρακτικος γιατι ειναι εντελως επιπεδος.Επισης και απο εσωτερικους χωρους παει καλα,πχ ειναι αρκετα πιο ανετο απο το golf.Τυχαινει να εχω εμπειρια και απο τα δυο αυτοκινητα και το xsara δε συγκρινεται σε χωρους ,τοσο σαλονιου οσο και αποσκευων.
Η corolla ειναι πολυ ομορφη και ποιοτικη εσωτερικα αλλα ειναι λιγο νωρις κατα τη γνωμη μου για να συναγωνιστει AUDI A3 και ALFA 147.
Περι ορεξεως βεβαια................ -
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Πάντως η νέα Corolla είναι τελείως διαφορετική απο ότι ξέραμε μέχρι τώρα, και η αλήθεια είναι ότι πάει να χτυπήσει στα ίσια την αγορά των Golf και ενδεχομένως των Α3. Τώρα αν θα τα καταφέρει είναι άλλο θέμα.H nea corolla 8a xtypisei (i exei xtypisei idi) to golf kai to A3 se 8emata kinitira, aksiopistias after sales kai isws kai se 8emata piotitas.
Den 8a ftasei pote omws (kyriws to A3) se 8emata kratimatos kai odikis symperiforas...
H nea corolla einai ena poly aksiologo aftokinito kai arketa omoro.
Omws ta 20.000 ta briskw YPERVOLIKA kai den 8a ta edina pote gia
corolla !Parepiptntws ws twra odigw corolla toy 94 kai eimai para poly ikanopiimenos.
Akoma exei apo tis kalyteres epitaxynseis kai repriz (tin lew sta isia se
polla aftokinita me 100 aloga an kai i corolla evbaze mono 87)
kai den exei paei synergio pote (ektos apo ta programmatismena service ka8e 10.000km)kai twra skeftomai na parw to 307 i... to ibiza epeidi i nea corolla einai ADIKAIOLOGITA akribi sta 1600 !
Asxeto: enw egw kanw serv ka8e 10.000 xiliometra to 307 8elei ka8e 30.000 xiliometra allagi ladiwn kai service... ka8e dio xronia diladi ! 8a ksexnas poy einai to synergio !!!!
-
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Συγνωμη αλλα εγω 20.000 ευρω δεν τα εδινα για corolla sedan.Τα θεωρω πολλα χρηματα για μικρομεσαιο αυτοκινητο.Με τα ιδια χρηματα θα επαιρνα η το ford mondeo 1.8 με 125 αλογα και 5 χρονια εγγυηση η το skoda octavia 1.8T με 150 αλογα και δυο χρονια εγγυηση.Για αυτον ακριβως το λογο λεω οτι συμφερει το xsara 1.6.Διοτι με αρκετα λιγοτερα χρηματα παιρνεις ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο.Με τα χρηματα που κοστιζει η corolla στα 1600cc μπαινουμε σε αυτοκινητα της πιο πανω κατηγοριας.(και δε μιλαμε για τιποτα wartburg!!,για ford mondeo μιλαμε).Επομενως δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για μικρομεσαιο.
Ο χωρος αποσκευων του xsara ειναι απο τους μεγαλυτερους στην κατηγορια του(408 λιτρα) και αρκετα πρακτικος γιατι ειναι εντελως επιπεδος.Επισης και απο εσωτερικους χωρους παει καλα,πχ ειναι αρκετα πιο ανετο απο το golf.Τυχαινει να εχω εμπειρια και απο τα δυο αυτοκινητα και το xsara δε συγκρινεται σε χωρους ,τοσο σαλονιου οσο και αποσκευων.
Η corolla ειναι πολυ ομορφη και ποιοτικη εσωτερικα αλλα ειναι λιγο νωρις κατα τη γνωμη μου για να συναγωνιστει AUDI A3 και ALFA 147.
Περι ορεξεως βεβαια................Διευκρίνηση! Για το χώρο αποσκευών του Xsara να ξεκαθαρίσω ότι τον σύγκρινα με το χώρο αποσκευών του Corolla Sedan και για τούτο είπα ότι είναι μικρός. Μάλλον σύγκρινα ανόμοια πράγματα.
Τέλος και εγω συμφωνώ ότι η νέα Corolla είναι πράγματι ακριβή. Ισως αν το μοντέλο αυτο παρουσιαζότανε με άλλο όνομα τότε τo πράγμα θα το σκεφτόμαστε διαφορετικά? Και να σου πώ κάτι. Πως σκέφτεσαι έτσια αβίαστα ότι θα επέλεγες να ακουμπήσεις τα ίδια λεφτά σε ένα Skoda???, και όχι σε ένα Corolla? Τελικά η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο. -
Ο χρήστης Dev έγραψε:
Πάντως η νέα Corolla είναι τελείως διαφορετική απο ότι ξέραμε μέχρι τώρα, και η αλήθεια είναι ότι πάει να χτυπήσει στα ίσια την αγορά των Golf και ενδεχομένως των Α3. Τώρα αν θα τα καταφέρει είναι άλλο θέμα.
H nea corolla 8a xtypisei (i exei xtypisei idi) to golf kai to A3 se 8emata kinitira, aksiopistias after sales kai isws kai se 8emata piotitas.
Den 8a ftasei pote omws (kyriws to A3) se 8emata kratimatos kai odikis symperiforas...
H nea corolla einai ena poly aksiologo aftokinito kai arketa omoro.
Omws ta 20.000 ta briskw YPERVOLIKA kai den 8a ta edina pote gia
corolla !Parepiptntws ws twra odigw corolla toy 94 kai eimai para poly ikanopiimenos.
Akoma exei apo tis kalyteres epitaxynseis kai repriz (tin lew sta isia se
polla aftokinita me 100 aloga an kai i corolla evbaze mono 87)
kai den exei paei synergio pote (ektos apo ta programmatismena service ka8e 10.000km)kai twra skeftomai na parw to 307 i... to ibiza epeidi i nea corolla einai ADIKAIOLOGITA akribi sta 1600 !
Asxeto: enw egw kanw serv ka8e 10.000 xiliometra to 307 8elei ka8e 30.000 xiliometra allagi ladiwn kai service... ka8e dio xronia diladi ! 8a ksexnas poy einai to synergio !!!![/quote
Corolla: Service κάθε 30,000 - Λάδια κάθε 15,000 + 6 χρόνια εγγύηση!!!
όσο για το after sales care, όλοι όσοι μπλέκουμε με την Toyota το ξέρουμε. -
Στιλο 1.6 εναντιον Κορολα 1.6? Δεν πιστευω οτι χει νοημα η παραπανω συγκριση τη στιγμη που εχουν 1 γεματο εκατομμυριο διαφορα ρε παιδια!
Δηλαδη επειδη εχουν τα ιδια κυβικα τι να λεει? Ακομα και το τεκμηριο καταργηθηκε
Οποτε για να εχει νοημα η συγκριση που παρεθεσες βαλε για το Στιλο την εκδοση με τα 1.8 αφου ειναι πιο κοντα στα αλλα.
Οσο για το φιλο που ειπε οτι αξιζει να δωσεις παραπανω φραγκα στην αρχη και να εχεις τα 6 χρονια εγγυησης της τογιοτα θελω να του πω οτι η Delta μου του 96 μου βγαλε 3 προβκληματα τα οποια δε μου κοστισαν παραπανω απο 150-200 χιλιαδες δραχμες.Τωρα το κατα ποσο αξιζει να δωσεις ενα ολοκληρο εκατομμυριο παραπανω προκαταβολικα για την εγγυηση εμενα δε μου φενεται λογικο εν ετει 2002.
Απο τα 3 προβληματα που ειχα παντως το σημαντικοτερο ηταν το καψιμο του εγκεφαλου μετα απο 13 μηνες περιπου.
Τωρα με 2 χρονια εγγυησης και εγκεφαλο να σου καψει θαναι μεσα στη εγγυηση σιγουρα.
Οσο για τον κινητηρα του Στιλο ας μου πει καποιος ποσο γρηγοροτερο ειναι το Γκολφ με 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΛΟΓΑ παραπανω !!! και με ενα εκατομυριο παραπανω.
Και τελος οσο για αξιοπιστια στο τεστ των 4Τ στην πιστα για 10 ορες αυτο που χαλασε ητανε το Γκολφ.......η κανω καποιο λαθος?
Οποτε το γκολφ για μενα ειναι η χειροτερη επιλογη με διαφορα
Τι θα διαλεγα?Η τη Σιτροεν η το Στιλο 1.8 (131 BHP) -
Όπως όλα σχεδόν τα πράγματα στη ζωή είναι υποκειμενικά, έτσι και τώρα. Μπορούμε να χωρίσουμε τα 4 αυτοκίνητα αυτά σε 2 κατηγορίες: Corolla - Golf και Stilo - Xsara. Η πρώτη κατηγορία δίνει περισσότερο βάση στην ποιότητα παρά στην οδηγική απόλαυση ενώ η δεύτερη κατηγορία το αντίστροφο.
Οι διαφορές όμως μεταξύ των αυτοκινήτων από διαφορετικές χώρες-σχολές έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Τώρα πια και οι γερμανοί έχουν ίππους, και οι ιάπωνες οδική συμπεριφορά και οι γάλλοι με τους ιταλούς πόιότητα κατασκευής. Βέβαια τα στεγανά υπάρχουν ακόμα, αλλά όχι στο βαθμό του παρελθόντος.
Όσον αφορά την προσωπική μου άποψη (γι αυτό γράφω άλλωστε), στην ηλικία που είμαι αναζητώ ακόμα την οδηγική απόλαυση. Προτιμώ την ευχαρίστηση και το χαμόγελο που θα μου χαρίσει το σαφές και γρήγορο τιμόνι σε μια γρήγορη στροφή και λιγότερο με ενδιαφέρουν οι μικροτριγμοί που θα ακουστούν μετά από κάποια χρόνια από την εταζέρα.
Προτιμώ την αίσθηση και τον σπορτίφ ήχο του κινητήρα από τη μεταπωλητική αξία (που όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω η διαφορά είναι πάνω κάτω η ίδια αφού συμψηφίζεται με την τιμή αγοράς του καινούριου).
Προτιμότερη είναι για μένα η εξωτερική εμφάνιση από το φινίρισμα του ταμπλό.
Και αφού όλα αυτά μπορώ να τα έχω με 1.000.000 λιγότερο, για μένα το ερώτημα απλά θα ήταν Stilo ή Xsara.Αυτά τα ολίγα από μένα και προς Θεού: Δεν κατηγορώ αυτόν που θα επιλέξει τα άλλα 2 'για να έχει το κεφάλι του ήσυχο'.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Πως σκέφτεσαι έτσια αβίαστα ότι θα επέλεγες να ακουμπήσεις τα ίδια λεφτά σε ένα Skoda???, και όχι σε ένα Corolla? Τελικά η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτο που ειπα για το octavia δεν το ειπα καθολου αβιαστα και συγνωμη αν ετσι ακουστηκε.Επειδη εχω οδηγησει το Οctavia 1.8T Elegance και με εντυπωσιασε γενικα αν ειχα 20.000 ευρω θα το σκεφτομουν αρκετα.Το αντιπαλον δεος θα ηταν το Ford Mondeo.
Το Skoda υπερτερει σε σχεση με την corolla σε δυναμη(κατα κρατος),
ανεση(μεγαλοι χωροι σαλονιου και αποσκευων) και ισως σε οδικη συμπεριφορα(μαλλον ελαχιστα).Οσο για την ποιοτητα κατασκευης του εγω το βρηκα πολυ αξιολογο,τοσο που αν δεν εβλεπα το σηματακι της Skoda στο τιμονι θα ελεγα οτι οδηγω VolksWagen.Δε λεω οτι ειναι καλυτερο απο την Corolla αλλα αν υστερει δεν υστερει και πολυ.
Η Corolla απ'την αλλη εχει πολυ καλυτερο ονομα,χωρις να ειναι αργο αυτοκινητο.Επειδη ομως ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας και το ολο πακετο δεν εχει ουσιαστικες ελλειψεις θα το προτιμουσα απο την Corolla εστω και λογω των χωρων του,ειδικα αν τους ειχα και αναγκη.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αυτοκινητα του 2002 ολων σχεδον των εταιριων ειναι πολυ ποιοτικα,ασφαλη στο δρομο και αξιοπιστα.Αυτο που ψαχνουμε ειναι να ειναι και γρηγορα γιατι δυστυχως δεν ειναι ολα.Επομενως το ονομα Skoda δεν εχει σχεση με το παρελθον ειδικα οταν απο πισω κρυβεται και ενα Group VAG. -
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Πως σκέφτεσαι έτσια αβίαστα ότι θα επέλεγες να ακουμπήσεις τα ίδια λεφτά σε ένα Skoda???, και όχι σε ένα Corolla? Τελικά η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτο που ειπα για το octavia δεν το ειπα καθολου αβιαστα και συγνωμη αν ετσι ακουστηκε.Επειδη εχω οδηγησει το Οctavia 1.8T Elegance και με εντυπωσιασε γενικα αν ειχα 20.000 ευρω θα το σκεφτομουν αρκετα.Το αντιπαλον δεος θα ηταν το Ford Mondeo.
Το Skoda υπερτερει σε σχεση με την corolla σε δυναμη(κατα κρατος),
ανεση(μεγαλοι χωροι σαλονιου και αποσκευων) και ισως σε οδικη συμπεριφορα(μαλλον ελαχιστα).Οσο για την ποιοτητα κατασκευης του εγω το βρηκα πολυ αξιολογο,τοσο που αν δεν εβλεπα το σηματακι της Skoda στο τιμονι θα ελεγα οτι οδηγω VolksWagen.Δε λεω οτι ειναι καλυτερο απο την Corolla αλλα αν υστερει δεν υστερει και πολυ.
Η Corolla απ'την αλλη εχει πολυ καλυτερο ονομα,χωρις να ειναι αργο αυτοκινητο.Επειδη ομως ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας και το ολο πακετο δεν εχει ουσιαστικες ελλειψεις θα το προτιμουσα απο την Corolla εστω και λογω των χωρων του,ειδικα αν τους ειχα και αναγκη.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αυτοκινητα του 2002 ολων σχεδον των εταιριων ειναι πολυ ποιοτικα,ασφαλη στο δρομο και αξιοπιστα.Αυτο που ψαχνουμε ειναι να ειναι και γρηγορα γιατι δυστυχως δεν ειναι ολα.Επομενως το ονομα Skoda δεν εχει σχεση με το παρελθον ειδικα οταν απο πισω κρυβεται και ενα Group VAG.Νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Μου λές για το Skoda to 18Τ και το συκγρίνεις με το Corolla μάλον το 1.6. γιατί δεν το συγκρίνεις με το αντίστοιχο Corolla 1.8 (T-Sport) 193ΗΡ που είναι στα ίδια κυβικά? Αλλά εκεί θα μου πείς ότι τα πράγματα γίνονται πραγματικά άγρια. Οσο για την VAG, εδώ και κάμποσο καιρό ακούγονται περίεργα πράγματα, δηλ. ότι η Ford είναι μέσα στο team και ότι η Audi απεχώρισε απο το group και είναι μόνη της κλπ. Αν αληθέυουν αυτά, τότε τι πράγματι συμβαίνει στην VAG?
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Πως σκέφτεσαι έτσια αβίαστα ότι θα επέλεγες να ακουμπήσεις τα ίδια λεφτά σε ένα Skoda???, και όχι σε ένα Corolla? Τελικά η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτο που ειπα για το octavia δεν το ειπα καθολου αβιαστα και συγνωμη αν ετσι ακουστηκε.Επειδη εχω οδηγησει το Οctavia 1.8T Elegance και με εντυπωσιασε γενικα αν ειχα 20.000 ευρω θα το σκεφτομουν αρκετα.Το αντιπαλον δεος θα ηταν το Ford Mondeo.
Το Skoda υπερτερει σε σχεση με την corolla σε δυναμη(κατα κρατος),
ανεση(μεγαλοι χωροι σαλονιου και αποσκευων) και ισως σε οδικη συμπεριφορα(μαλλον ελαχιστα).Οσο για την ποιοτητα κατασκευης του εγω το βρηκα πολυ αξιολογο,τοσο που αν δεν εβλεπα το σηματακι της Skoda στο τιμονι θα ελεγα οτι οδηγω VolksWagen.Δε λεω οτι ειναι καλυτερο απο την Corolla αλλα αν υστερει δεν υστερει και πολυ.
Η Corolla απ'την αλλη εχει πολυ καλυτερο ονομα,χωρις να ειναι αργο αυτοκινητο.Επειδη ομως ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας και το ολο πακετο δεν εχει ουσιαστικες ελλειψεις θα το προτιμουσα απο την Corolla εστω και λογω των χωρων του,ειδικα αν τους ειχα και αναγκη.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αυτοκινητα του 2002 ολων σχεδον των εταιριων ειναι πολυ ποιοτικα,ασφαλη στο δρομο και αξιοπιστα.Αυτο που ψαχνουμε ειναι να ειναι και γρηγορα γιατι δυστυχως δεν ειναι ολα.Επομενως το ονομα Skoda δεν εχει σχεση με το παρελθον ειδικα οταν απο πισω κρυβεται και ενα Group VAG.Νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Μου λές για το Skoda to 18Τ και το συκγρίνεις με το Corolla μάλον το 1.6. γιατί δεν το συγκρίνεις με το αντίστοιχο Corolla 1.8 (T-Sport) 193ΗΡ που είναι στα ίδια κυβικά? Αλλά εκεί θα μου πείς ότι τα πράγματα γίνονται πραγματικά άγρια. Οσο για την VAG, εδώ και κάμποσο καιρό ακούγονται περίεργα πράγματα, δηλ. ότι η Ford είναι μέσα στο team και ότι η Audi απεχώρισε απο το group και είναι μόνη της κλπ. Αν αληθέυουν αυτά, τότε τι πράγματι συμβαίνει στην VAG?
Μήπως η σύγκριση δεν είναι και τόσο ανόμοια? Για 20000 ευρό δεν μιλάμε?
Το Corolla 1.8 (T-Sport) 192 ΗΡ έχει κοντά στις 6000 παραπάνω. Γιατί δεν δίνεις άλλες π.χ 4000 ευρό για το Seat Leon 1,8 20v T (210HP) CUPRA R και ου το καθεξής.......
Η σχέση απόδοσης-τιμής είναι το σημαντικό εδώ και όχι οι εκδόσεις
Συγνώμη αν κατάλαβα λάθος -
Ο χρήστης Kostas-Leon έγραψε:
Πως σκέφτεσαι έτσια αβίαστα ότι θα επέλεγες να ακουμπήσεις τα ίδια λεφτά σε ένα Skoda???, και όχι σε ένα Corolla? Τελικά η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτο που ειπα για το octavia δεν το ειπα καθολου αβιαστα και συγνωμη αν ετσι ακουστηκε.Επειδη εχω οδηγησει το Οctavia 1.8T Elegance και με εντυπωσιασε γενικα αν ειχα 20.000 ευρω θα το σκεφτομουν αρκετα.Το αντιπαλον δεος θα ηταν το Ford Mondeo.
Το Skoda υπερτερει σε σχεση με την corolla σε δυναμη(κατα κρατος),
ανεση(μεγαλοι χωροι σαλονιου και αποσκευων) και ισως σε οδικη συμπεριφορα(μαλλον ελαχιστα).Οσο για την ποιοτητα κατασκευης του εγω το βρηκα πολυ αξιολογο,τοσο που αν δεν εβλεπα το σηματακι της Skoda στο τιμονι θα ελεγα οτι οδηγω VolksWagen.Δε λεω οτι ειναι καλυτερο απο την Corolla αλλα αν υστερει δεν υστερει και πολυ.
Η Corolla απ'την αλλη εχει πολυ καλυτερο ονομα,χωρις να ειναι αργο αυτοκινητο.Επειδη ομως ο 1.8Τ ειναι πολυ καλος κινητηρας και το ολο πακετο δεν εχει ουσιαστικες ελλειψεις θα το προτιμουσα απο την Corolla εστω και λογω των χωρων του,ειδικα αν τους ειχα και αναγκη.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αυτοκινητα του 2002 ολων σχεδον των εταιριων ειναι πολυ ποιοτικα,ασφαλη στο δρομο και αξιοπιστα.Αυτο που ψαχνουμε ειναι να ειναι και γρηγορα γιατι δυστυχως δεν ειναι ολα.Επομενως το ονομα Skoda δεν εχει σχεση με το παρελθον ειδικα οταν απο πισω κρυβεται και ενα Group VAG.Νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Μου λές για το Skoda to 18Τ και το συκγρίνεις με το Corolla μάλον το 1.6. γιατί δεν το συγκρίνεις με το αντίστοιχο Corolla 1.8 (T-Sport) 193ΗΡ που είναι στα ίδια κυβικά? Αλλά εκεί θα μου πείς ότι τα πράγματα γίνονται πραγματικά άγρια. Οσο για την VAG, εδώ και κάμποσο καιρό ακούγονται περίεργα πράγματα, δηλ. ότι η Ford είναι μέσα στο team και ότι η Audi απεχώρισε απο το group και είναι μόνη της κλπ. Αν αληθέυουν αυτά, τότε τι πράγματι συμβαίνει στην VAG?
Μήπως η σύγκριση δεν είναι και τόσο ανόμοια? Για 20000 ευρό δεν μιλάμε?
Το Corolla 1.8 (T-Sport) 192 ΗΡ έχει κοντά στις 6000 παραπάνω. Γιατί δεν δίνεις άλλες π.χ 4000 ευρό για το Seat Leon 1,8 20v T (210HP) CUPRA R και ου το καθεξής.......
Η σχέση απόδοσης-τιμής είναι το σημαντικό εδώ και όχι οι εκδόσεις
Συγνώμη αν κατάλαβα λάθοςΟ φιλος kostas-leon εχει απολυτο δικιο.Τα παραπανω αυτοκινητα ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια και κυβικα και εκ πρωτης οψεος δεν ειναι συγκρισιμα.Αλλα απο τη στιγμη που διαφερουν ελαχιστα σε τιμη,τιθεται το θεμα της συγκρισης τους.Για αυτο το λογο λεω οτι με αυτα τα χρηματα(20.000 ευρω περιπου) δε θα επαιρνα το Corolla sedan αλλα το Octavia 1.8T η το Ford Mondeo.To Corolla ειναι γυρω στα 3.000 ευρω πιο ακριβο απο αρκετα αυτοκινητα της κατηγοριας του.Για το λογο αυτο εχει ενα σημαντικο μειονεκτημα αφου απο πλευρας τιμης αρχιζει να προσεγγιζει την κατηγορια των μεσαιων,απο τα οποια πιστευω πως υστερει.Κατα τα αλλα ειναι πολυ ποιοτικο αυτοκινητο και αξιοπρεπεστατο στο δρομο.Η ομορφια του σχεδιου ειναι κατι υποκειμενικο και δε νομιζω οτι εχει νοημα να σταθουμε εκει.Αυτα,ευχαριστω
-
Paidia tin toyota den tin paw!
To corolla pou tis dikias mas agoras itan allo apo tis amerikanikis. Ki omws den disatazan oi Iapones na ta prosthetoun ola mazi kai na vgazoun tin corolla ws to best seller olwn twn epohwn.
Η ΤΟΥΟΤΑ ελλάδας ήταν η μόνη εταιρία που όταν κατέρευσε το yen διατήρησε αμείωτες τις τιμές ( οι άλλες ιαπωνικές αντιπροσωπείες άρχισαν να χαρίζουν AC κλπ, ) ενώ τις ανέβασε όταν ανέβηκε.
Πάντα η υποδοχή των νέων μοντέλων γίνεται με ενθουσιασμό, πολύ σύντομα όμως τα βρίσκουμε ξενέρωτα και αντιαισθητικά (αυτό είναι δική μου υποκειμενική άποψη).
Στο εξωτερικό όπως είπε και ο γαβριήλ η κορόλα θεωρείται utility δηλαδή απλά ένα¨πράμα¨που σε πηγαίνει από το σημείο Α στο Β.
Το ότι κοστίζει τόσο πολύ οφείλεται στην υψηλή τιμή του γιεν και όχι σε αυτά που προσφέρει. Αντίστοιχα γιατί έχει θαφτεί το civic; Δηλαδή η υπερτιμημένη toyota αξίζει ενώ το honda όχι;
Στην Ιαπωνία οι άρρωστοι με το αυτοκίνητο πιτσιρικάδες θέλουν να δουλέψουν στην honda, μια εταιρεία που με τα ιαπωνικά στάνταρ εκπροσωπεί το πάθος για την οδήγηση και έχει πλούσια αγωνιστική συμμετοχή. Εκεί πάνε και τα hot recruits. Η toyota έρχεται δεύτερη.
Σε πωλήσεις στην Αμερική η Honda τρώει μακράν την toyota.Έχω φύγει πολύ εκτός θέματος, απλά θεωρώ την Toyota ξενέρωτη. Και εγώ βάζω πρώτη την ποιότητα, αλλά βλέπω πως αυτά που κάθε φορά τάζει η T προωθόντας τα μοντέλα της απέχουν από την πραγματικότητα.
Είναι ποτέ δυνατόν να βάλεις την Toyota απέναντι στο Golf; Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε το καπέλο του αλλιώς.Φίλοι της Τογιότα... βρίστε με. Απλά έτσι τα βλέπω.
Απόψεις Και Σχόλια Για Νεα Μοντέλα