Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    arioloman

    @arioloman

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.formulaena.gr

    arioloman Unfollow Follow

    Latest posts made by arioloman

    • RE: Ektelwnismoi autokinhtwn agorasmenwn sthn E.E.

      Ο χρήστης TGD έγραψε:
      Και πώς θα το ελέγξουν ότι το αυτοκίνητο (από ΕΟΚ, άρα χωρίς έγγραφα εισαγωγής) είναι μόνο 6 μήνες στην Ελλάδα; Ξέρω άνθρωπο (ξένο για να λέμε την αλήθεια) που το έχει ήδη 3 χρόνια εδώ.

      Συμφωνω και επαυξανω.Κυκλοφορει στη γειτονια μου μια 850 εδω και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ με ρουμανικες πινακιδες !Ουτε καν ευρωπαικες δηλαδη. Ισως πρεπει να ρωτησω τον ανθρωπο αν τοχει βγαλει εστω και για μια μερα εξω..............αλλα δε νομιζω αφου χειμωνα καλοκαιρι εδω η Μπενβε
      Τωρα πως και τι.....
      Ενα πραγμα ειναι σιγουρο.Εδω στο ελαντα το βασικοτερο ειναι ναχεις ακρες.Απο κει και περα ποιος νομος και ποιο εξαμηνο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • RE: Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?

      ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΩΝ 4Τ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΤΟ 1986 ΕΚΑΝΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΑΣΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΡΑΝ-ΠΡΙ !
      ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Φ-1 ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ !!!

      ΟΠΟΤΕ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΨΗΦΙΖΩ S-4

      Υ.Γ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΛΙΝΚ ΦΙΛΕ ΤΟΙΒΟΝΕΝ

      posted in WRC
      A
      arioloman
    • ΜΠΛΟΚΑ-ΡΑΝΤΑΡ 🔐

      Μηπως πρεπει να πει ο καθενας οτι γνωριζει σχετικα με μπλοκα στους δρομους?Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα το θεμα αλλα αν οχι εγω θα ξεκινησω με το 'επικυνδυνο ' ρανταρ στη γεφυρα πριν το Ξυλοκαστρο στην εθνικη Αθηνων-Πατρων.Δεν εχει μπατσους εκει αλλα αν σε μετρησουν θα σε περιμενουν οι μπατσοι λιγο πιο κατω .Ειναι επικυνδυνο ακριβως γιατι δεν εχει μπατσους εκει και δεν προκειται να παιξει και κανενας φωτα απο απεναντι φυσικα.Ακομα το οριο εκει ειναι 80 ! οποτε και με 100 σε γραφουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • RE: ΜΠΛΟΚΑ-ΡΑΝΤΑΡ 🔐

      Μηπως πρεπει να πει ο καθενας οτι γνωριζει σχετικα με μπλοκα στους δρομους?Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα το θεμα αλλα αν οχι εγω θα ξεκινησω με το 'επικυνδυνο ' ρανταρ στη γεφυρα πριν το Ξυλοκαστρο στην εθνικη Αθηνων-Πατρων.Δεν εχει μπατσους εκει αλλα αν σε μετρησουν θα σε περιμενουν οι μπατσοι λιγο πιο κατω .Ειναι επικυνδυνο ακριβως γιατι δεν εχει μπατσους εκει και δεν προκειται να παιξει και κανενας φωτα απο απεναντι φυσικα.Ακομα το οριο εκει ειναι 80 ! οποτε και με 100 σε γραφουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • RE: Απόψεις Και Σχόλια Για Νεα Μοντέλα

      Στιλο 1.6 εναντιον Κορολα 1.6? Δεν πιστευω οτι χει νοημα η παραπανω συγκριση τη στιγμη που εχουν 1 γεματο εκατομμυριο διαφορα ρε παιδια!
      Δηλαδη επειδη εχουν τα ιδια κυβικα τι να λεει? Ακομα και το τεκμηριο καταργηθηκε
      Οποτε για να εχει νοημα η συγκριση που παρεθεσες βαλε για το Στιλο την εκδοση με τα 1.8 αφου ειναι πιο κοντα στα αλλα.
      Οσο για το φιλο που ειπε οτι αξιζει να δωσεις παραπανω φραγκα στην αρχη και να εχεις τα 6 χρονια εγγυησης της τογιοτα θελω να του πω οτι η Delta μου του 96 μου βγαλε 3 προβκληματα τα οποια δε μου κοστισαν παραπανω απο 150-200 χιλιαδες δραχμες.Τωρα το κατα ποσο αξιζει να δωσεις ενα ολοκληρο εκατομμυριο παραπανω προκαταβολικα για την εγγυηση εμενα δε μου φενεται λογικο εν ετει 2002.
      Απο τα 3 προβληματα που ειχα παντως το σημαντικοτερο ηταν το καψιμο του εγκεφαλου μετα απο 13 μηνες περιπου.
      Τωρα με 2 χρονια εγγυησης και εγκεφαλο να σου καψει θαναι μεσα στη εγγυηση σιγουρα.
      Οσο για τον κινητηρα του Στιλο ας μου πει καποιος ποσο γρηγοροτερο ειναι το Γκολφ με 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΛΟΓΑ παραπανω !!! και με ενα εκατομυριο παραπανω.
      Και τελος οσο για αξιοπιστια στο τεστ των 4Τ στην πιστα για 10 ορες αυτο που χαλασε ητανε το Γκολφ.......η κανω καποιο λαθος?
      Οποτε το γκολφ για μενα ειναι η χειροτερη επιλογη με διαφορα
      Τι θα διαλεγα?Η τη Σιτροεν η το Στιλο 1.8 (131 BHP)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!

      Mε το σκηνικο αυτο που διαβασα θυμηθηκα κατι που μου ετυχε προπερσι στην Πατρα και κανω ακομα το σταυρο μου που ζω! Ειμαι συνοδηγος σε ενα Σιβικ και με το αυτοκινητο γεματο μπαγκαζια αφου ειμαστε 3 φοιτητες και εχουμε ξεκινησει για επιστροφη στην Αθηνα.Εχουμε ξεκινησει απο το Ριο και κινουμαστε να βγουμε στην Ν.Ε.Ο στο ρευμα για Αθηνα.Πριν βγεις στην εθνικη και ενω ο ο δρομος που ειμαστε ειναι με 3 λωριδες υπαρχει μια δεξια στροφη 90 μοιρων.Ρε παιδια μας εσωσε το γεγονος οτι ειχαμε παρει καφεδες για τη διαδρομη αφου ακριβως πανω στη στροφη μας προσπερασε ενα βαν απο αριστερα πηγαινοντας αντιθετα !και οταν λεω μας εσωσε ο καφες εννοω οτι ο φιλος που οδηγουσε πηγαινε αργα με 60 περιπου γιατι ειχε τον καφε στο χερι και ηταν στη μεσαια λωριδα.Ο κολογερος που να ταχει τιναξει ηταν στο ρευμα μας στην αριστερη λωριδα και οσοι ξερουν το δρομο που λεω γνωριζουν οτι στο δρομο αυτο εχει μπαριερες σε ολο το μηκος του.Απο την Αθηνων-Πατρων μεχρι το Ριο.
      Για 2 περιπου λεπτα δε βγαλαμε μιλια κανενας απο τους 3 μας.Το βαν ειχε εξαφανιστει μεσα σε δευτερολεπτα.Αν λεω αν, ημασταν αριστερη λωριδα ,μιας και ο φιλος ειναι γκαζιαρης συνηθως και πηγαιναμε με μια 80αρα τοτε η μετωπικη δε θα με ειχε αφησει να γραψω αυτη την απαντηση.
      Εγω εκει που κολλαω ειναι το σκεπτικο καποιου να ρισκαρει τη ζωη του και μονο ,για να γλυτωσει 500 μετρα.Δεν το χωραει το μυαλο μου......
      Και αυτο που με φρικαρει ειναι οτι αυτος ο ασπρομαλλης με το βαν μαλλον κυκλοφορει ακομα εξω!...........απο το Δαφνι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • RE: Τι αυτοκίνητο έχουμε;

      Τα πρωτα μου βηματα τα εκανα με ενα Renault 12 station Wagon agorasmeno γυρω στο 76 νομιζω το οποιο ακομα υπαρχει.Σκυλι απιστευτο!
      Τωρα κυκλοφορω εδω και 5 χρονια με μια Lancia Delta 1.6. Αν ειμαι ευχαριστημενος?Παρα πολυ!!
      και πως να μην ειμαι τη στιγμη που με 5 μυρια πηραμε αυτοκινητο με αλκανταρα, πολυ καλο κινητηρα,φρενα,τιμονι,κρατημα.......και πολυ ομορφο.
      μαυρη στιγμη το καψιμο του εγκεφαλου........
      καιει ισως κατι παραπανω λογω κοντου κιβωτιου αλλα αν επρεπε να διαλεξω παλι τοτε (10ος '96) παλι αυτο θα παιρνα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      arioloman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr