Όπως όλα σχεδόν τα πράγματα στη ζωή είναι υποκειμενικά, έτσι και τώρα. Μπορούμε να χωρίσουμε τα 4 αυτοκίνητα αυτά σε 2 κατηγορίες: Corolla - Golf και Stilo - Xsara. Η πρώτη κατηγορία δίνει περισσότερο βάση στην ποιότητα παρά στην οδηγική απόλαυση ενώ η δεύτερη κατηγορία το αντίστροφο.
Οι διαφορές όμως μεταξύ των αυτοκινήτων από διαφορετικές χώρες-σχολές έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Τώρα πια και οι γερμανοί έχουν ίππους, και οι ιάπωνες οδική συμπεριφορά και οι γάλλοι με τους ιταλούς πόιότητα κατασκευής. Βέβαια τα στεγανά υπάρχουν ακόμα, αλλά όχι στο βαθμό του παρελθόντος.
Όσον αφορά την προσωπική μου άποψη (γι αυτό γράφω άλλωστε), στην ηλικία που είμαι αναζητώ ακόμα την οδηγική απόλαυση. Προτιμώ την ευχαρίστηση και το χαμόγελο που θα μου χαρίσει το σαφές και γρήγορο τιμόνι σε μια γρήγορη στροφή και λιγότερο με ενδιαφέρουν οι μικροτριγμοί που θα ακουστούν μετά από κάποια χρόνια από την εταζέρα.
Προτιμώ την αίσθηση και τον σπορτίφ ήχο του κινητήρα από τη μεταπωλητική αξία (που όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω η διαφορά είναι πάνω κάτω η ίδια αφού συμψηφίζεται με την τιμή αγοράς του καινούριου).
Προτιμότερη είναι για μένα η εξωτερική εμφάνιση από το φινίρισμα του ταμπλό.
Και αφού όλα αυτά μπορώ να τα έχω με 1.000.000 λιγότερο, για μένα το ερώτημα απλά θα ήταν Stilo ή Xsara.
Αυτά τα ολίγα από μένα και προς Θεού: Δεν κατηγορώ αυτόν που θα επιλέξει τα άλλα 2 'για να έχει το κεφάλι του ήσυχο'.