Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 107
    • Best 0
    • Groups 0

    voice-of-reason

    @voice-of-reason

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    107
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    voice-of-reason Unfollow Follow

    Latest posts made by voice-of-reason

    • RE: ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!HAPPY END!!!!!!

      Paidia, anexartita apo to pathos kai ta pathi sas...
      anexartita apo tis odigikes ikanotites sas...

      an peseis me tin 'asteia' tahitita twn 80 km/h se kolona i dentro iparhei poli megali pithanotita na pethaneis i isws kai heirotero na meineis me anapiria.
      Oso magkas kai na eisai den boreis na peraseis mesa apo beton arme kai na vgeis anepafos.

      Skepsou twra, an aisthanesai TWRA piesmenos kai thes na xeskas trehontas me to aftokinito, poso pio piesmenos tha aisthanesai anapiros demenos sto krevati, me mia saliara kai tin mitera/ginaika/kori sou na se taizei. Skepsou to martirio pou tha pernas esi kai i oikogeneia sou.

      Den milaw kan gia tahitites panw apo 100 i arhaia aftokinita.

      Skepsou de pali oti to idio borei na pathei, ohi mono o odigos tou aftokinitou alla kai kapoios 'athwos' sinepivatis i pezos, o opoios fisika tha se katarietai tin ipoloipi tou zwi.

      To senario afto den einai oso apithano nomizeis.

      An stin ellada me plithismo 10.000.000 ehoume 3000 thanatous apo trohaia ton hrono, oi travmatismoi einai toulahiston 10plasioi

      Katalavainw tin anagki pou ehoume oloi gia ektonosi. Kai egw ergazomai aftin tin stigmi se monada nevroheirourgikis entatikis therapeias kai thelw na xeskaw. Sas diavevaiw omws pws iparhoun kai alloi tropoi ektonwsis pio asfaleis. Oi istories pou vlepw kathimerina, me anthrwpous dinamikous pou 'gia kaki tihi' anagkazontai na zoun sto perithwrio tis koinwnias, sihna parasirontas kai tis oikogeneies tous ston golgotha afto den boroun na agnoithoun.

      Skefteite to ligo.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!HAPPY END!!!!!!

      Βρειτε άλλο πιο ασφαλές χόμπυ. Έχετε ήδη χάσει την αίσθηση του μέτρου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Ο διάδοχος του ραλλύ

      ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ!

      Οπως μου τον αποκάλυψε κάποιος που έχει αλλάξει 4 ραλλύ....

      Παει για.....

      Rav4

      χαχα καλορίζικο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      voice-of-reason
    • RE: Γερμανική Αξιοπιστία :)

      Ο χρήστης alfista έγραψε:

      Αναρωτιέμαι, όταν φτάσεις να πληρώσεις την 147 όσο ένα impreza, θα αισθάνεσαι ακόμα ευχαριστημένος; Η τράπεζα και ο μηχανικός θα είναι σίγουρα πανευτυχείς.

      Έχοντας μετά απο 3 χρόνια αλλάξει μόνο μια μπαταρία νομίζω ότι θα ήμουν άδικος να γκρίνιαζα για αξιοπιστία, κι εσύ θα ήσουν παράλογος.

      Έχω φίλο που έχει δουλέψει και μηχανικός σε πολλές εταιριές αλλά και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Είναι άρρωστος με τα ιταλικά. Ομολογεί όμως πως οιβλάβες που παρουσιάζουν είναι ΠΟΛΛΕΣ. Και αυτό ισχύει όχι μόνο για τα παλια αλλά και τα σύγχρονα μοντέλα ειδικά δε στην Άλφα.
      Τώρα πολλά τυχαίνουν... μπορεί εσύ να έπεσες σε καλό κομμάτι. ¨οπως και εγώ έπεσα σε κορόλλα που ακινητοποιήθηκε στα 300 πρώτα χλμ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Αγορά οικογενειακού με 23000 ευρώ.Τι προτεινετε;

      Ο χρήστης nikapos έγραψε:
      σε ολα τα τεστ το μοντέο βγαίνει πρώτο

      Ίσως μπαίνω σε επικίνδυνα χωράφια με κίνδυνο να λογοκριθώ.
      Τείνω πλεόν να μην πολυπιστεύω τα περιοδικά αυτοκινήτου. Συχνά φάσκουν και αντιφάσκουν. Εντάξει δίνουν μια καλή γενική ιδέα αλλά δεν είναι να τα παίρνεις της μετρητοίς.

      Καταρχάς ο δημοσιογράφος απλώς δανείζεται ένα αυτοκίνητο και γράφει τις εντυπώσεις του...(ναι ναι μπλα μπλα του κάνει και τεστ). Δεν ζει με αυτό. Δεν θα τον πειράξει για παράδειγμα που τα πίσω παράθυρα ενός μοντέλου δεν είναι ηλεκτρικά. Όταν δε ερθει η ώρα του συγκριτικού... αστα. Η επιλογή των μοντέλων που συμμετέχουν στο συγκριτικό σηκώνει πολλές διαμαρτυρίες. Διαφορετικές τιμές, διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, διαφορετική κλίμακα επιδόσεων, κρυφές ελλείψεις εξοπλισμου κλπ κλπ.

      Και φυσικά για τον δημοσιογράφο το να επισκέπτεσαι το συνεργείο κάθε τόσο δεν είναι αβαρία, είναι διασκέδαση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      voice-of-reason
    • RE: Γερμανική Αξιοπιστία :)

      Διαβαζα στο car&driver μια ερευνα της ADAC για ποσοστό ικανοποιήσης. Στην πρώτη δεκάδα μόνο η πόρσε από γερμανικά , και όλα τα άλλα ιαπωνικά.

      Αναρωτιέμαι, όταν φτάσεις να πληρώσεις την 147 όσο ένα impreza, θα αισθάνεσαι ακόμα ευχαριστημένος; Η τράπεζα και ο μηχανικός θα είναι σίγουρα πανευτυχείς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Ηλεκτρονικά κοντέρ στους δρόμους.

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      'οι θανατοι απο τα τροχαια κοστιζουν απειρως περισσοτερα χρηματα, απο οσα ειναι οι εισπραξεις των κλησεων της τροχαιας'!!!

      Εδω ομως ειμαστε 'αλλη χωρα'

      ?
      Δηλαδή ?
      Να κόψουμε τα μπλόκα ώστε να πηγαίνουν όλοι στην εθνική τελικιασμένοι;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Πρώτες βοήθειες και προσφορά βοήθειας σε τραυματίες ατυχήματ

      Η φοιτηση στην Ιατρική Σχολή απαιτεί τουλάχιστον 6χρονια. Τι να μάθει κανεις σε ένα ποστ;
      Η εκμάθηση πρώτων βοηθειων από μη ιατρό απαιτεί ειδικά σεμινάρια που περιλαμβάνουν και πρακτική εξάσκηση.

      -Ας είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί στην οδήγηση.
      -Ας σταματήσουμε να εκθειάζουμε ηλίθια κονσερβοκούτια gti και να προκαλούμε τους οδηγούς τους σε υπέρβαση της φύσης και της λογικής.
      -Ας δεχτούμε τον έλεγχο ταχύτητας που επιβάλλει η τροχαία.
      -Ας αναγνωρίσουμε τον δύσκολο ρόλο των ιατρών και τις αντίξοες συνθήκες υπο τις οποίες εργάζονται.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Ποιότητα κατασκευής BMW, Mercedes

      Dammit!
      This BMW is a pile of junk!
      Would anyone of you kind dirs be kind enough to exchange his TATA with my 530? Do hurry please!

      Εγώ όλο ανακαλύπτω τριξίματα στην κορόλλα μου... συντομαόμως διαπιστώνω οτι επρόκειτο για κέρματα ή άλλα πράγματα που βολτάριζαν μέσα στα τασάκια.

      Μην ξεχνάμε οτι και καποια αυτοκίνητα φτιαχνονται μεσημέρι παρασκευής...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      voice-of-reason
    • RE: Αγορά

      Φοκους ή μεγκαν;

      Κανένα. ίσως να με δελέαζε το μεγκάν, μόνο για την φοβερή γυαλινη ηλιοροφή του... αλλά πρεπει να αποφασισεισ αν παιρνεις αυτοκινητο ή παιχνιδι.

      Στην οικογενεια μου εχουμε BMW + Mercedes, οπότε τείνω να είμαι πιο γερμανος αλλά για μένα προ 6μηνου πηρα Κορόλλα. Ξενέρωτο ΟΝΟΜΑ αλλα πολυ καλό αυτοκίνητο για τα λεφτα του... πολυ ολοκληρωμένο και αξιοπρεπες. Το εσωτερικό είναι πολύ ποιοτικό και μοντερνο. Ο κινητήρας 1400 το κινει πιο γρήγορα από το φοκους 1,6. Το κόστος συντηρησης ειναι χαμηλο και η εξυπηρετηση ειναι ικανοποιητικη.

      Όσο για το γκολφ4, οχι οχι οχι οχι οχι. Ας δουμε τι θα πει το 5 αν και σχεδιαστικά δεν μου λεει πολλα. Ελπίζω πια να μην τρωει χώμα από σάξο 1,1.

      (αποκλείεται...γιατι διακόπτεται η παραγωγη του σαξο)

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      V
      voice-of-reason
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr