Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    17
    1859
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manhunter last edited by manhunter

      Γεια χαρα

      θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο και προσπαθω να καταλαβω ποια εχουν προβλημα με καταλαναλωση λαδιου ωστε να τα αποφυγω. Ειχα αντιστοιχο αυτοκινητο στο παρελθον και το δικο μο ειχε αρκετα μεγαλη της ταξεως 0,5 L στα 1000χλμ. Βεβαια το πιεζα αρκετα.

      Ολο αυτο τον καιρο εχω τσεκαρει καμια 10αρια ελεγχους κτεο με το ιδο μοτερ και οι τιμες ειναι του μοτιβο του μονοξειδιου ειναι στο 0,00 και υδρογοναδρακες μεσο ορο κατω απο 50ppm με μικροτερη 6 εως 100 φευγα.

      Στο δικο μου που ηταν λαδιερα ειχα της τιμες 0.08-0,09 για CO και 90 φευγα HC και ρελαντι και 2500rpm αντιστοιχα.

      Ξερω οτι οσο πιο κατω τοσο το καλυτερο αλλα για αυξημενο μονοξειδιο τι μπορω να καταλαβω ? Πχ βρηκα ενα αυτοκινητο που εχει χαμηλους HC της ταξεως 6 αλλα CO του 0,08-0,09.

      Οι μονες πληροφοριες που εχω βρει ειναι απο μια πτυχιακη εργασια και σημειωνω

      "--- Μονοξείδιο του άνθρακα CO (όρια: 0,5 - 1 %): Το CO είναι ασταθές και
      δηλητηριώδες αέριο. Μεγάλη ποσότητα CO δείχνει πλούσιο μείγμα, δηλαδή
      πολύ καύσιμο, που οφείλεται σε πρόβλημα έγχυσης ή μεγάλης πίεσης
      καυσίμου ή βουλωμένα φίλτρα αέρα ή ακόμη ελαττωματικό αισθητήρα
      θερμοκρασίας (ο μικροϋπολογιστής θεωρεί κρύο κινητήρα).

      ---Άκαυστοι υδρογονάνθρακες HC (όρια: < 50 ppm): Η παρουσία των
      άκαυστων υδρογονανθράκων σημαίνει ότι δεν λειτουργεί ο καταλύτης ή δεν
      ρυθμίζεται σωστά η αναλογία καυσίμου - αέρα ή δεν γίνεται με σωστό τρόπο η
      καύση στους θαλάμους (π.χ. κακή ανάφλεξη) ή ακόμη μπορεί να είναι εκτός
      λειτουργίας ο ένας κύλινδρος του κινητήρα.

      ---Ποσότητες HC + CO: Η ταυτόχρονη ύπαρξη μεγάλων ποσοτήτων HC
      και CO σημαίνει, ότι υπάρχει μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα ### (π.χ. καίει
      λάδια)
      ή κάποιο ηλεκτρονικό πρόβλημα (π.χ. κακός χρονισμός της ανάφλεξης
      ή βλάβη του συστήματος ελέγχου εξάτμισης καυσίμου).

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Πως τσεκάρεις ελέγχους ΚΤΕΟ;
        Έχεις πρόσβαση στη βάση δεδομένων ή κάτι μου διαφεύγει;

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tgd last edited by

          Ο καλός πωλητής έχει αρχείο με όλους τους ελέγχους του ΚΤΕΟ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Εννοείς με τα αυτοκίνητα που έχει στη «μάντρα».
            Ναι, δεν μου πέρασε από το μυαλό.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by ilias-a

              Απο την καυσαναλυση χρειαζεσαι και τα 4 αερια (μονοξειδιο, διοξειδιο, υδρογονανθρακες, οξυγονο) συν τον λογο "λ" καλης ποιοτητας βενζινη, θερμοκρασια λαδιων ανω των 80 βαθμων κελσιου και μετρηση πριν τον καταλυτη για να δεις αν εχει αριστη λειτουργια ο κινητηρας. Στην περιπτωση που κατι δεν παει σωστα με τα νουμερα, χρειαζονται αρκετες διαφορετικες ενεργειες για να εντοπισεις την αιτια.

              M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                manhunter @bassstarlet last edited by manhunter

                @bassstarlet said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                Πως τσεκάρεις ελέγχους ΚΤΕΟ;
                Έχεις πρόσβαση στη βάση δεδομένων ή κάτι μου διαφεύγει;

                Εχω δει αρκετα παρομοια αυτοκινητα απο αγγελιες μιλωντας με τους πωλητες και παντα ζητουσα ελεγχο απο κτεο. Απλα δεν εκατσε να κανω το επομενο βημα και μαζευτηκαν σιγα σιγα.

                Ειναι παλιο αμαξι και προσπαθω να αποφυγω μια κακη αγορα οπως ειχα στο παρελθον..οτι μπορω τελοσπαντων

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manhunter @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                  Απο την καυσαναλυση χρειαζεσαι και τα 4 αερια (μονοξειδιο, διοξειδιο, υδρογονανθρακες, οξυγονο) συν τον λογο "λ" καλης ποιοτητας βενζινη, θερμοκρασια λαδιων ανω των 80 βαθμων κελσιου και μετρηση πριν τον καταλυτη για να δεις αν εχει αριστη λειτουργια ο κινητηρας. Στην περιπτωση που κατι δεν παει σωστα με τα νουμερα, χρειαζονται αρκετες διαφορετικες ενεργειες για να εντοπισεις την αιτια.

                  Συμφωνω, απο τα λιγα που εχω ψαχθει χρειαζονται ολα αυτα που ειπες. Κανανονικα θελει καρτα καυσαεριων που τα εχει ολα αυτα εαν δεν κανω λαθος. Εγω δεν εχω βγαλει ποτε..Απλα το αμαξι που βλεπω δεν εχει τωρα και προσπαθω να καταλαβω με οτι εχω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι τα ΚΤΕΟ μετρούν σωστά πάντα.

                    Moments before detonation...

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      ilias-a @antonakis last edited by

                      @antonakis said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                      Αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι τα ΚΤΕΟ μετρούν σωστά πάντα.

                      Μεγαλη κουβεντα ανοιγεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manhunter last edited by manhunter

                        Να προσθέσω το αμάξι δεν έχει το μαμά φιλτροκουτι άλλα έχει μια εισαγωγή short ram intake η οποία δεν έχει καμιά θερμοασπιδα και σίγουρα θα παίρνει θερμό αέρα από το μοτέρ όταν δεν είναι σε κινηση όπως στο τεστ καυσαερίων. Αυτό σε αντίθεση με το μαμά φιλτροκουτι Η ενα cold air intake που θα είχε σίγουρα χαμηλότερη θερμοκρασία εισερχομένου αέρα.

                        Επίσης η τιμή λ είναι 1.027. Απο όσο γνωρίζω 14.7 x 1.027= 15.09 δλδ έχει λίγο φτωχό μείγμα.

                        Λογικά επηρεάζεται και από την εισαγωγή και από την θερμοκρασία ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Η αποδεκτη τιμη του λογου "λ" ειναι 0,970-1,030. Ενα ηλεκτρικο φορτιο αν ειχε εκεινη τη στιγμη π.χ. ανοικτο βεντιλατερ την επηρεαζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Οι τιμές των καυσαερίων έχουν να κάνουν περισσότερο με το σύστημα εξαγωγής-εξάτμισης, παρά με τον κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Αχρονιστος κινητηρας, χαμηλη συμπιεση κυλινδρου, φαγωμενος εκκεντροφορος ή κλειστα διακενα βαλβιδων δεν επηρεαζουν τις τιμες καυσαεριων?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasil last edited by vasil

                                Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

                                1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
                                2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

                                Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

                                Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

                                Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a @vasil last edited by

                                  @vasil said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                  Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

                                  1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
                                  2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

                                  Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

                                  Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

                                  Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

                                  Μεσα στην διετια εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου?
                                  Θυμασαι και το οξυγονο?

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasil @ilias-a last edited by

                                    @ilias-a said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                    @vasil said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                    Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

                                    1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
                                    2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

                                    Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

                                    Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

                                    Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

                                    Μεσα στην διετια εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου?
                                    Θυμασαι και το οξυγονο?

                                    Ναι άλλαξα πέρσι με το που το πήρα. Το οξυγόνο ήταν και στις δύο μετρήσεις 0.00%.

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @vasil last edited by

                                      @vasil said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                      @ilias-a said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                      @vasil said in Κτεο και καυσαερια - Ερωτηση για μονοξειδιο CO:

                                      Καλησπέρα! Το αυτοκίνητο μου δεν περνάει τον τεχνικό έλεγχο για τα καυσαέρια. Βγάζει περίπου τις εξής τιμές:

                                      1. Στο ρελαντί (750 στροφές): υδρογονάνθρακες 400 ppm, μονοξείδιο 0,30%, διοξείδιο 7,90%, λάμδα 0,83, υποπίεση 0,47 bars.
                                      2. Στις 2000 στροφές: υδρογονάνθρακες: 530 ppm, μονοξείδιο 1,50%, διοξείδιο 10,50%, λαμδα 0,81, υποπίεση 0,46 bars.

                                      Υπάρχει περίπτωση να σώζεται η κατάσταση με αλλαγή κάποιου αισθητήρα ή του καταλύτη; Η μονόδρομος είναι η επισκευή κινητήρα (καίει γύρω στο 1 λιτρο στα 1000km).

                                      Να σημειώσω ότι πέρσι πέρασε από τον προηγούμενο κάτοχο ΚΤΕΟ με τις εξής τιμές: μονοξείδιο σε ρελαντί και υψηλές στροφές 0,06, υδρογονάνθρακες 7 και λάμδα στις υψηλές στροφές 1,008. Πριν περάσει είχε αλλάξει εξάτμιση (μάλλον καταλύτη) βάσει του βιβλίου σέρβις. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;;

                                      Το αυτοκίνητο είναι Toyota Starlet EP91 του 1998 με πάνω από 330.000 Κm στο κοντέρ.

                                      Μεσα στην διετια εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου?
                                      Θυμασαι και το οξυγονο?

                                      Ναι άλλαξα πέρσι με το που το πήρα. Το οξυγόνο ήταν και στις δύο μετρήσεις 0.00%.

                                      Πρωτο πραγμα κοιταξτε τον χρονισμο, συμφωνα με τις μετρησεις του αναλυτη καυσαεριων (αν ο αισθητηρας οξυγωνου του αναλυτη ειναι σωστος) εχει ξεφυγει δοντι ή θελει ρυθμιση βαλβιδων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr