-
Χαίρετε,
Αν η εξατμιση μαζι με downpipe ειναι 55μμ ολη, θα παρουσιασει προβλημα ή περαιτερω φθορα;
Αλλαχθηκε απο το downpipe (το downpipe εμεινε ιδιο) μεχρι την αποληξη απο 45μμ εργοστασιακη σε 55μμ με ανοξειδωτο μεσαιο καζανι και ανοξειδωτο τελικο καζανι ελευθερας ροης.Τουρμπο αμαξι.
Καλυτερα να αλλαχθει και το downpipe με φαρδυτερο;Δεν ειναι και δεν προκειται να επαπρογραμματιστει.
-
@gol said in Περί εξατμίσεως:
Χαίρετε,
Αν η εξατμιση μαζι με downpipe ειναι 55μμ ολη, θα παρουσιασει προβλημα ή περαιτερω φθορα;
Αλλαχθηκε απο το downpipe (το downpipe εμεινε ιδιο) μεχρι την αποληξη απο 45μμ εργοστασιακη σε 55μμ με ανοξειδωτο μεσαιο καζανι και ανοξειδωτο τελικο καζανι ελευθερας ροης.Τουρμπο αμαξι.
Καλυτερα να αλλαχθει και το downpipe με φαρδυτερο;Δεν ειναι και δεν προκειται να επαπρογραμματιστει.
1000αρι ή 1200αρι ειναι?
Δεν ειναι απαραιτητο να αλλαξεις και dp . Δεν θα σου δημιουργησει προβλημα. Αφου δεν θα βαλεις προγραμμα , αστο ετσι. Γιατι αν μεγαλωσεις την διαμετρο και στο dp, θα χασεις στα χαμηλα.
Ο καταλυτης ειναι πανω στο dp ? -
Χιλιαρη ειναι.
Επειδη ως επι το πλειστον το dowpipe ειναι φαρδυτερο απο την λοιπη εξατμιση, γι αυτο ερωτω αν θα εχει προβλημα ή περισσοτερη φθορα.Ο καταλυτης ειναι επειτα απο την τουρμπινα σχεδον διπλα στην αρχη του downpipe.
-
Αστο όπως είναι. κανένα προβλημα δεν θα έχεις.
το αντιθετο θα δημιουργήσει πρόβλημα
-
Ευχαριστω για την γνωμη.
Επειδη εργοστασιακη ητανε 55μμ downpipe και 45μμεχρι την αποληξη.
Και συνηθως το downpipe ειναι φαρδυτερο.Αλλα λες αν ειναι ομοια διατομη δεν εχει προβλημα.
-
Ποιος ο λόγος να το κάνεις αυτό αν δεν σε ενδιαφέρει μα αλλάξεις το πρόγραμμα;
-
@vagnar said in Περί εξατμίσεως:
Ποιος ο λόγος να το κάνεις αυτό αν δεν σε ενδιαφέρει μα αλλάξεις το πρόγραμμα;
Για την υγεια του οχηματος.
Και για αριστη αποδοση οπως ειναι.
Εχει αυξηθει η αποδοση της τουρμπινας απο 1.3 εργοστασιακως σε 1.4. -
Ναι και πιθανόν να φτωχυνει το μείγμα ή να μπει σε safe mode αν πάει εκτός ορίων.
-
@vagnar said in Περί εξατμίσεως:
Ναι και πιθανόν να φτωχυνει το μείγμα ή να μπει σε safe mode αν πάει εκτός ορίων.
Εννοεις αν φαρδυνει η διατομη του downpipe;
Και ακομη περισσοτερο με 200αρη καταλυτη. -
Εννοώ αν με το απόδοση τουρμπίνας από 1,3 στο 1,4 εννοείς την πίεση, από ένα σημείο και μετά δεν θα μπορεί να δώσει την σωστή ποσότητα καυσίμου αν το παρακάνεις.
-
@vagnar said in Περί εξατμίσεως:
Εννοώ αν με το απόδοση τουρμπίνας από 1,3 στο 1,4 εννοείς την πίεση, από ένα σημείο και μετά δεν θα μπορεί να δώσει την σωστή ποσότητα καυσίμου αν το παρακάνεις.
Δεν θα φθασει παραπανω, τοσο ειναι αρκετο.
Το μειγμα τοσο καιρο φαινεται ενταξει.
-
Ευχαριστω προς ολους.
Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι ομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.
-
@gol said in Περί εξατμίσεως:
Ευχαριστω προς ολους.
Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.
Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα
-
@alexandros-k said in Περί εξατμίσεως:
@gol said in Περί εξατμίσεως:
Ευχαριστω προς ολους.
Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.
Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα
ακριβώς αυτό θα γίνει!!!!
-
@cirus said in Περί εξατμίσεως:
@alexandros-k said in Περί εξατμίσεως:
@gol said in Περί εξατμίσεως:
Ευχαριστω προς ολους.
Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.
Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα
ακριβώς αυτό θα γίνει!!!!
Θα μπορουσε να βαλει "κλεφτη" στον λ , αλλά δεν κανει τοσο καλη δουλεια και παλι θα εχει check , απλά πιο αραια
-
Ευχαριστω πολυ.
-
Το τελικο καζανι ανοιξειδωτο ελευθερας ροης.
-
Το μεσαιο καζανι ανοιξειδωτο ελευθερας ροης.
-
Εγινε εγκατασταση καταλυτου διακοσιων οπων-σπορ μεταλλικου.
Ουτε ενδειξη βλαβης (λαμπακι), ουτε καποιο προβλημα, δυο μηνες τωρα.Αυξηθηκε λιγο η αποδοση.
Φαινεται να μην θερμαινεται (αρα λιγοτερη φθορα) τοσο πολυ.
Περί εξατμίσεως