-
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
από mobile.de ,πόσο περίπου παραπάνω βγαίνει τελική τιμή, υπολογίζοντας, μεταφορές, τελωνεία κλπ ?
+4 max
-
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
από mobile.de ,πόσο περίπου παραπάνω βγαίνει τελική τιμή, υπολογίζοντας, μεταφορές, τελωνεία κλπ ?
+4 max
+4k max? χμ, είναι μια ιδέα.
μόνο Euro6 εννοείται αλλιώς δεν παίζει.
βέβαια δεν πρέπει να βρεις και εισαγωγέα στην Ελλάδα να κάνει τη δουλειά κ να το φέρει / εκτελωνίσει ? -
πήρε λέει civic στο γιο και μενα μου ειχαν παρει ενα πατινι πριν 25 χρονια. ταμπλας
-
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
από mobile.de ,πόσο περίπου παραπάνω βγαίνει τελική τιμή, υπολογίζοντας, μεταφορές, τελωνεία κλπ ?
+4 max
+4k max? χμ, είναι μια ιδέα.
μόνο Euro6 εννοείται αλλιώς δεν παίζει.
βέβαια δεν πρέπει να βρεις και εισαγωγέα στην Ελλάδα να κάνει τη δουλειά κ να το φέρει / εκτελωνίσει ?μια ταλαιπωρια τη τρως ψαχνωντας αλλα βρισκεις
τιμες και κυριως αναλογη κατασταση ομως δεν βρισκεις σε ντοπια
φυσικα μονο απο γερμανους εμπορους ψαχνεις και οχι απο ιδιωτες γιατι ξερουν οι ιδιοι τη διαδικασια ενω με τους ιδιωτες μπορει να εχεις και ψεματακια στη κατασταση με γρατζουνιες κλπ.
οι εμποροι θα σου πουν τα παντα ολα και θα ειναι τυπικοι γιατι ελεγχονται -
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
από mobile.de ,πόσο περίπου παραπάνω βγαίνει τελική τιμή, υπολογίζοντας, μεταφορές, τελωνεία κλπ ?
+4 max
+4k max? χμ, είναι μια ιδέα.
μόνο Euro6 εννοείται αλλιώς δεν παίζει.
βέβαια δεν πρέπει να βρεις και εισαγωγέα στην Ελλάδα να κάνει τη δουλειά κ να το φέρει / εκτελωνίσει ?μια ταλαιπωρια τη τρως ψαχνωντας αλλα βρισκεις
τιμες και κυριως αναλογη κατασταση ομως δεν βρισκεις σε ντοπια
φυσικα μονο απο γερμανους εμπορους ψαχνεις και οχι απο ιδιωτες γιατι ξερουν οι ιδιοι τη διαδικασια ενω με τους ιδιωτες μπορει να εχεις και ψεματακια στη κατασταση με γρατζουνιες κλπ.
οι εμποροι θα σου πουν τα παντα ολα και θα ειναι τυπικοι γιατι ελεγχονταιαπευθύνεσαι σε έλληνες εισαγωγείς ή απ ευθείας στο Γερμανό έμπορο;
-
την κάνεις μόνος σου τη φάση της εισαγωγής (πας το τσιμπας ερχεσαι με προσωρινες πινακιδες-κατι-τετοιο, κανεις μετα ολη τη διαδικασια) ή πας σε τυπο εδω και στο φερνουν "σπιτι" απ'οτι καταλαβα.. με τον αντιστοιχο μποναμα στη 2η φαση
-
@dimitrioskosmas said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@cirus said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
#mono_civic
απο αυτα που εβαλες και δειχνεις να θες
αλλιως
#mono_vitaraτο vitara ΔΕΝ κάνει για τέτοια πράγματα
δεν εχει ουτε καν σαφες τιμόνι , απλά στο περιπου είναι
ειπαμε καλό είναι για το σκοπό του αλλά το αντίθετο από σπορ είναι
λες?
δεν σε πετυχα ακομη να προσκυνησεις μικρε αθωε φορντακιαοταν θα λες FORD και SPORT... θα σέβεσαι
Ford και ζημιές είναι βασικά...
-
@cirus said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@bill_hsd said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@cirus said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
εχετε δίκιο
εξαιρετικά είναι επίσης τα
FIAT MULTIPLA, OPEL MERIVA και ολα τα CITROEN για αυτό που ψάχνει ο φίλος. Ορισμός της σπορτιφ διάθεσης συμφωνα με την άποψη πολλών
Dacia Bigster, Τουγιουτα Αβένσις, Οpel Crossland, Skoda Roomster , daewoo nubira, nissan tida, fiat tipo sw, Α-Class 1998, και πάμε για μοναδική σπορ εμπειρία!
πέρα από την πλάκα, το CHR χάνει σε επιδόσεις, ωστε να χαρακτηριστεί σπορ, αλλά απ ότι καταλαβαίνω το στήσιμο k handling το 'χει.
σου δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης ισχύος.
Και πάντα με πραγματική οικονομία καυσίμου, που κάποιοι δεν βλέπουν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα...Ναι, μη σου πω ότι νιώθεις οτι οδηγείς Ferrari
μονο στην τελευταια πρόταση συμφωνω, είναι πολύ οικονομικό
Αυτο το αμάξι είναι πολύ δήθεν. Είναι δηθεν σπορ γιατι φαίνεται εμφανισιακά ετσι αλλά είναι τάφος σε επιδόσεις.
Ειναι C-SUV με χώρους για τους πίσω που νομίζουν ότι μπήκαν σε μπουντρούμι και αστείο χώρο αποσκευών , μικρότερο από B-SUV.
δηλαδή σπορ δεν είναι, μονο δείχνει ετσι. είναι C-suv με χώρους polo, απλά χειρότερο στο parking και το ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ που είναι κορυφαίο είναι η οικονομία.
Μα αν θέλεις κορυφή οικονομία γιατι να μην πάρεις την corolla που έχει και αποδεχτούς χώρους χωρίς να φυλακίζεις τους πίσω
αν θέλω σπορ θα πάρω κάτι που δεν είναι τάφος και ας καίει παραπάνω.
αλλά αφου εμφανισιακά δείχνει σπορτιφ!!!!! και φοράει και GR σήμα!!!!! (+20 αλογα) είναι τρομερο
Η παγκόσμια εμπορική επιτυχία του C-HR, όπως και η απόφαση της Toyota να προχωρήσει στην παραγωγή 2ης γενιάς του C-HR, άλλα δείχνουν πάντως...
Όσο για τα επανειλημμένα σχόλιά σου για το C-HR GR, τα οποία ούτως ή άλλως δεν κολλάνε με το θέμα, αφού ο ενδιαφερόμενος θέλει αμαξι γύρω στα 20K, ενώ ένα C-HR GR Sport κοστίζει από 30-40K, πληροφοριακά αναφέρω ότι δεν είναι μόνο "σήματα", αλλά, πέραν του απίστευτου εξοπλισμού άνεσης-ασφάλειας,διαθέτει επιπλέον των κοινών εκδόσεων, sport ρύθμιση ανάρτησης, sport ρύθμιση τιμονιού, 19ρες ζάντες αλουμινίου κλπ.
Αν, λοιπόν, τα απλά C-HR είναι καλοστημένα, φαντάσου πως είναι το GR.
Προφανώς, οπως εχω ξαναπεί, δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους, ούτε υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο, αλλά δεν χρειάζεται να "θάβουμε" ένα αυτοκίνητο επειδή δεν μας αρέσει προσωπικά, ειδικά όταν αυτό το αυτοκίνητο συγκαταλέγεται μεταξύ των επιλογών του εκάστοτε ενδιαφερόμενου.
Φιλικά. -
@bill_hsd said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@cirus said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@bill_hsd said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@alekos86_eng said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
@cirus said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
εχετε δίκιο
εξαιρετικά είναι επίσης τα
FIAT MULTIPLA, OPEL MERIVA και ολα τα CITROEN για αυτό που ψάχνει ο φίλος. Ορισμός της σπορτιφ διάθεσης συμφωνα με την άποψη πολλών
Dacia Bigster, Τουγιουτα Αβένσις, Οpel Crossland, Skoda Roomster , daewoo nubira, nissan tida, fiat tipo sw, Α-Class 1998, και πάμε για μοναδική σπορ εμπειρία!
πέρα από την πλάκα, το CHR χάνει σε επιδόσεις, ωστε να χαρακτηριστεί σπορ, αλλά απ ότι καταλαβαίνω το στήσιμο k handling το 'χει.
σου δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης ισχύος.
Και πάντα με πραγματική οικονομία καυσίμου, που κάποιοι δεν βλέπουν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα...Ναι, μη σου πω ότι νιώθεις οτι οδηγείς Ferrari
μονο στην τελευταια πρόταση συμφωνω, είναι πολύ οικονομικό
Αυτο το αμάξι είναι πολύ δήθεν. Είναι δηθεν σπορ γιατι φαίνεται εμφανισιακά ετσι αλλά είναι τάφος σε επιδόσεις.
Ειναι C-SUV με χώρους για τους πίσω που νομίζουν ότι μπήκαν σε μπουντρούμι και αστείο χώρο αποσκευών , μικρότερο από B-SUV.
δηλαδή σπορ δεν είναι, μονο δείχνει ετσι. είναι C-suv με χώρους polo, απλά χειρότερο στο parking και το ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ που είναι κορυφαίο είναι η οικονομία.
Μα αν θέλεις κορυφή οικονομία γιατι να μην πάρεις την corolla που έχει και αποδεχτούς χώρους χωρίς να φυλακίζεις τους πίσω
αν θέλω σπορ θα πάρω κάτι που δεν είναι τάφος και ας καίει παραπάνω.
αλλά αφου εμφανισιακά δείχνει σπορτιφ!!!!! και φοράει και GR σήμα!!!!! (+20 αλογα) είναι τρομερο
Η παγκόσμια εμπορική επιτυχία του C-HR, όπως και η απόφαση της Toyota να προχωρήσει στην παραγωγή 2ης γενιάς του C-HR, άλλα δείχνουν πάντως...
Όσο για τα επανειλημμένα σχόλιά σου για το C-HR GR, τα οποία ούτως ή άλλως δεν κολλάνε με το θέμα, αφού ο ενδιαφερόμενος θέλει αμαξι γύρω στα 20K, ενώ ένα C-HR GR Sport κοστίζει από 30-40K, πληροφοριακά αναφέρω ότι δεν είναι μόνο "σήματα", αλλά, πέραν του απίστευτου εξοπλισμού άνεσης-ασφάλειας,διαθέτει επιπλέον των κοινών εκδόσεων, sport ρύθμιση ανάρτησης, sport ρύθμιση τιμονιού, 19ρες ζάντες αλουμινίου κλπ.
Αν, λοιπόν, τα απλά C-HR είναι καλοστημένα, φαντάσου πως είναι το GR.
Προφανώς, οπως εχω ξαναπεί, δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους, ούτε υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο, αλλά δεν χρειάζεται να "θάβουμε" ένα αυτοκίνητο επειδή δεν μας αρέσει προσωπικά, ειδικά όταν αυτό το αυτοκίνητο συγκαταλέγεται μεταξύ των επιλογών του εκάστοτε ενδιαφερόμενου.
Φιλικά.Φιλικά το παρακάτω
το GR YARIS είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ
το GR αυτοκόλλητο σε ενα νωχελικό αυτοκίνητο οπως αυτό, που αν εξαιρέσεις την οικονομία (που παίρνει ΑΡΙΣΤΑ και το είπα 100 φορές ήδη) δεν βγάζει νόημα για ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. Mόνο να το κοροϊδεύω μπορώ
Το θάβω γιατι το θεωρω το πιο ΔΗΘΕΝ αυτοκίνητο (εξήγησα γιατί μην επαναλαμβάνω). Δεν μπορώ να έχω δηλαδή προσωπική γνώμη?????
Τωρα από εκεί και πέρα ο ενδιαφερόμενος στην λίστα έχει και το 208 το οποίο είπα οτι ΕΠΙΣΗΣ δεν έχει καμία σχέση με σπορ ή σπορτιφ όπως και το C-HR και το ανέφερα επίσης
Το ότι έχει επιτυχία είναι δεδομένο γιατί εχει σπορ όμορφη εμφάνιση και τρελή οικονομία με καλή τιμή. Το πόσο πουλάει η TOYOTA γενικα όλοι το ξέρουμε και δεν είναι γιατι φτιάχνει σπορ ή σπορτίφ αυτοκίνητα όπως ζητάει ο φίλος.
Οταν δε το συγκρίνεις με το CIVIC στην λίστα ή με το Focus εκτος λίστας ΧΑΝΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΆ σε αυτό το κομμάτι αντικειμενικότατα και όχι επειδη εγώ είμαι εμπαθής με αυτό
Σε μια λίστα που ζητούμενα είναι η σπορ εμφανιση με αυτοκολλητάκια και με μεγιστη οικονομία με αδιάφορα όλα τα άλλα θα ήταν πολύ ψηλά στην λίστα αν σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα!!!!
επίσης όταν γράφεις "σου δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης ισχύος"
και το έχω οδηγήσει και καμία τέτοια αίσθηση δεν δίνει η απάντηση για την Ferrari είναι φυσικό επακόλουθο
Φιλικά ΠΑΝΤΑ
-
νταξ τωρα....
εχω και 5 τετοια
ε, οχι και ζμπορτ....για βεγκαν οικολογες φεμινιστριες με ταγαρια και τριχα στη μασχαλη
-
ελληνικό civic 27K με 100Κ χλμ στα 2 χρονια
ο τιμοκατάλογος του 2020 λέει πως το ακριβότερο έκανε 31Κ (cvt sport plus navi my 20) άρα ο τύπος σίγουρα πλήρωσε κάτω από 28Κ.. αντί να παίζει σοβαρή έκπτωση λόγω χλμ πάει να τη βγάλει και τζάμπα.. θα τερλαθούμε
-
@gatoz said in αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου:
νταξ τωρα....
εχω και 5 τετοια
ε, οχι και ζμπορτ....για βεγκαν οικολογες φεμινιστριες με ταγαρια και τριχα στη μασχαλη
Να δοκιμάσεις και τα 5 να είσαι σίγουρος !
αγορά sport χαρακτήρα μικρομεσαίου- μεταχειρισμένου