-
Παιδιά θέλω λίγο την βοήθεια σας από όσους γνωρίζετε, ειδικά από σένα gatoz.
Στην δουλειά μου έχουμε ένα 9θεσιο nissan nv νομίζω λέγεται. Εκτός από τα προβλήματα συναρμολογησης (μέχρι και η πλαφόνιερά έπεσε μια μέρα), έχει το τελευταίο διάστημα βγάζει συνεχώς προβλήματα με το adblue βγαίνει συνεχώς μνμ και έχει ξεκινήσει αντιστροφή μέτρηση, το πήγαμε χωρίς υπερβολές 4 φορές αντιπροσωπεία. Την τελευταία έμεινε και 3 μέρες μέσα. Όλα καλά για μια βδομάδα και τώρα πάλι τα ίδια. Ρωτάω εγώ τώρα αφού είναι ληζινγκ επαγγελματικό δεν πρέπει να αλλαχθεί το αμάξι, θέλω να πάω κόσμο νοσοκομείο, διακοπές, εξωτερικούς ιατρούς κτλ κτλ και πολλές φορές έχω και αναπηρικά αμαξίδια, φαντάστητε να μου πάθει κάτι στο δρόμο. Η διαφωνία μου είναι με τον διαχειριστή της εταιρείας που μου λέει δεν γίνεται και πριν επιστράτευσω τα μεγάλα μέσα ήθελα να σας ρωτήσω. Gatoz ακουειιιιιιι -
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Παιδιά θέλω λίγο την βοήθεια σας από όσους γνωρίζετε, ειδικά από σένα gatoz.
Στην δουλειά μου έχουμε ένα 9θεσιο nissan nv νομίζω λέγεται. Εκτός από τα προβλήματα συναρμολογησης (μέχρι και η πλαφόνιερά έπεσε μια μέρα), έχει το τελευταίο διάστημα βγάζει συνεχώς προβλήματα με το adblue βγαίνει συνεχώς μνμ και έχει ξεκινήσει αντιστροφή μέτρηση, το πήγαμε χωρίς υπερβολές 4 φορές αντιπροσωπεία. Την τελευταία έμεινε και 3 μέρες μέσα. Όλα καλά για μια βδομάδα και τώρα πάλι τα ίδια. Ρωτάω εγώ τώρα αφού είναι ληζινγκ επαγγελματικό δεν πρέπει να αλλαχθεί το αμάξι, θέλω να πάω κόσμο νοσοκομείο, διακοπές, εξωτερικούς ιατρούς κτλ κτλ και πολλές φορές έχω και αναπηρικά αμαξίδια, φαντάστητε να μου πάθει κάτι στο δρόμο. Η διαφωνία μου είναι με τον διαχειριστή της εταιρείας που μου λέει δεν γίνεται και πριν επιστράτευσω τα μεγάλα μέσα ήθελα να σας ρωτήσω. Gatoz ακουειιιιιιιαλεξ ο γατος ακουει.
αυτο με το αντμπλου λυπαμαι, δεν υπαρχει λυση σε οτιδηποτε με αντιμπλου.
αυτο που μπορειτε να κανετε σε σχεση με το ληζ ειναι να πιεσετε να σας δωσουν αλλο αναλογο οχημα μεχρι να λυθουν τα προβληματα εαν προβλεπεται στο συμβολαιο που εχετε μαζι τους. επισης να ζητησετε αντικατασταση του ιδιου του οχηματος μονιμη με ταυτοχρονη διαθεση αλλου οχηματος μεχρι να λυθει το θεμα.
ομως πρεπει να μου πεις αν ειναι με εξαγορα ή όχι, αυτο αλλαζει τις ενεργειες που μπορει να γινουν.
ποια ληζ ειναι? εστω και με μηνυμα μηπως εχω ακρη. -
Πούλα το και πάρε ROVER μεταχειρισμένο να ησυχάσεις και να ξενοιάσεις
Με datsun και bluetooth δεν γίνεται μάνα μου δουλίτσα
-
@gatoz said in Ληζινγκ αλλαγη:
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Παιδιά θέλω λίγο την βοήθεια σας από όσους γνωρίζετε, ειδικά από σένα gatoz.
Στην δουλειά μου έχουμε ένα 9θεσιο nissan nv νομίζω λέγεται. Εκτός από τα προβλήματα συναρμολογησης (μέχρι και η πλαφόνιερά έπεσε μια μέρα), έχει το τελευταίο διάστημα βγάζει συνεχώς προβλήματα με το adblue βγαίνει συνεχώς μνμ και έχει ξεκινήσει αντιστροφή μέτρηση, το πήγαμε χωρίς υπερβολές 4 φορές αντιπροσωπεία. Την τελευταία έμεινε και 3 μέρες μέσα. Όλα καλά για μια βδομάδα και τώρα πάλι τα ίδια. Ρωτάω εγώ τώρα αφού είναι ληζινγκ επαγγελματικό δεν πρέπει να αλλαχθεί το αμάξι, θέλω να πάω κόσμο νοσοκομείο, διακοπές, εξωτερικούς ιατρούς κτλ κτλ και πολλές φορές έχω και αναπηρικά αμαξίδια, φαντάστητε να μου πάθει κάτι στο δρόμο. Η διαφωνία μου είναι με τον διαχειριστή της εταιρείας που μου λέει δεν γίνεται και πριν επιστράτευσω τα μεγάλα μέσα ήθελα να σας ρωτήσω. Gatoz ακουειιιιιιιαλεξ ο γατος ακουει.
αυτο με το αντμπλου λυπαμαι, δεν υπαρχει λυση σε οτιδηποτε με αντιμπλου.
αυτο που μπορειτε να κανετε σε σχεση με το ληζ ειναι να πιεσετε να σας δωσουν αλλο αναλογο οχημα μεχρι να λυθουν τα προβληματα εαν προβλεπεται στο συμβολαιο που εχετε μαζι τους. επισης να ζητησετε αντικατασταση του ιδιου του οχηματος μονιμη με ταυτοχρονη διαθεση αλλου οχηματος μεχρι να λυθει το θεμα.
ομως πρεπει να μου πεις αν ειναι με εξαγορα ή όχι, αυτο αλλαζει τις ενεργειες που μπορει να γινουν.
ποια ληζ ειναι? εστω και με μηνυμα μηπως εχω ακρη.Έγινε Θοδωρή ευχαριστώ πολύ. Την Δευτέρα θα ρωτήσω τον διαχειριστή και θα σου πω. Ευχαριστώ και πάλι φίλε.
-
@cirus said in Ληζινγκ αλλαγη:
Πούλα το και πάρε ROVER μεταχειρισμένο να ησυχάσεις και να ξενοιάσεις
Με datsun και bluetooth δεν γίνεται μάνα μου δουλίτσα
Χαχα φίλε ROVER??? ROVER??? ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ
-
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Χαχα φίλε ROVER??? ROVER??? ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ
Δύο Ρόβερ είχαμε.. 416GSi και 620ti.. ευχαριστημένος δήλωνε ο φάδερ.. εκτός και αν έκρυβε από ντροπή τα προβλήματα τους. Μάλιστα εγώ του τα είχα προτείνει γιατί "ασχολιόμουν" με τα αυτοκίνητα. Αν τον έκαψα ας πρόσεχε και ελπίζω να πήρε το μάθημα του να μην εμπιστεύεται γνώμες ανήλικων σε τέτοιες αγορές
-
@mastoras78 said in Ληζινγκ αλλαγη:
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Χαχα φίλε ROVER??? ROVER??? ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ
Δύο Ρόβερ είχαμε.. 416GSi και 620ti.. ευχαριστημένος δήλωνε ο φάδερ.. εκτός και αν έκρυβε από ντροπή τα προβλήματα τους. Μάλιστα εγώ του τα είχα προτείνει γιατί "ασχολιόμουν" με τα αυτοκίνητα. Αν τον έκαψα ας πρόσεχε και ελπίζω να πήρε το μάθημα του να μην εμπιστεύεται γνώμες ανήλικων σε τέτοιες αγορές
Μπααα φίλε μπορεί να του βγήκαν καλά γιατί αν ήταν σαν το δικό μου θα σε είχε αποκληρωσει
-
@mastoras78 said in Ληζινγκ αλλαγη:
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Χαχα φίλε ROVER??? ROVER??? ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ
Δύο Ρόβερ είχαμε.. 416GSi και 620ti.. ευχαριστημένος δήλωνε ο φάδερ.. εκτός και αν έκρυβε από ντροπή τα προβλήματα τους. Μάλιστα εγώ του τα είχα προτείνει γιατί "ασχολιόμουν" με τα αυτοκίνητα. Αν τον έκαψα ας πρόσεχε και ελπίζω να πήρε το μάθημα του να μην εμπιστεύεται γνώμες ανήλικων σε τέτοιες αγορές
Τα ίδια έκανα και εγώ. Του τα σημείωνα στους 4 τροχούς ποια να δει για να αγοράσει. Καθόμουν και υπολόγιζα και τεκμήρια, μιλάμε νιανιαρο ήμουν. Είχαν οι 4τροχοι διάφορα τέτοια στοιχεια στον πίνακα στο τελος των δοκιμών, όπως και το επιτόκιο, και έβγαζα και τις δόσεις....
Τίποτα δεν αγόραζε. Τσιφουτης.
Να δουλέψεις να βγάλεις λεφτά να πάρεις εσύ μου έλεγε. Μετά όταν δούλεψε ο λαπ ήρθε η κρίση και άντε γεια λαπ. Έμεινε με τα περιοδικά στο χέρι ο λαπ.
Θυμάμαι πολύ μικρός καθομουν και διαβαζα 4 τροχούς κρυφά κάτω από τα βιβλία και καθώς γύριζα τις σελίδες βλεπω σημειώσεις με μολύβι δίπλα σε ένα πίνακακι το ύψος των δόσεων και υπογράμμιση των θετικών σε δόκιμη alfa romeo 156 σε καλη έκδοση, ίσως την 2.0. Δεν θυμάμαι καλά, να μην τα πολυλογω κόντεψα να πάθω καρδιακό. Είχα μείνει κάγκελο για ποση ώρα. Δεν ήταν δικά μου γράμματα αυτά άρα .....μετά τόσες προσπάθειες να τον πείσω αποφάσισε να πάρει το καλυτερο. Τηλέφωνο στους κολλητούς πως μάγκες θα πάρουμε άλφα Ρομέο αλλά μου το κρύβουν.
Ω ρε μεγάλε ωραίος....εισαι και ο πρώτος. Εμένα ο δικός μου θα πάρει ένα a4 σε βασικη έκδοση ΠφφφφΤελικά τίποτα δεν πήραμε. Πάει και η άλφα Ρομέο. Ο κολλητός πήρανε το αουντι.
Τα ίδια και για την ακτιβα....πάλι παραλίγο....αλλά τίποτα. Από μικρός τρελό ψήσιμο, για την ακτίβα.
Αν θυμάμαι καλά και σε bmw ειχε γίνει το ίδιο. Μια ωραία 3αρα. Τι να πω; ίσως το έκανε για να με πειράζει.Μετά βαρέθηκα. Μεγάλωσα παραπάνω και δεν ξανασχοληθηκα.
-
@mastoras78 said in Ληζινγκ αλλαγη:
@alex-mix said in Ληζινγκ αλλαγη:
Χαχα φίλε ROVER??? ROVER??? ΟΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ
Δύο Ρόβερ είχαμε.. 416GSi και 620ti.. ευχαριστημένος δήλωνε ο φάδερ.. εκτός και αν έκρυβε από ντροπή τα προβλήματα τους. Μάλιστα εγώ του τα είχα προτείνει γιατί "ασχολιόμουν" με τα αυτοκίνητα. Αν τον έκαψα ας πρόσεχε και ελπίζω να πήρε το μάθημα του να μην εμπιστεύεται γνώμες ανήλικων σε τέτοιες αγορές
Τα είχαν αγαπήσει αρκετοί Έλληνες τα 620 ti θυμάμαι, είχε πουλήσει αρκετά καλά νομίζω με ανταγωνιστικές τιμές.
Αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό, 200 τουρμπατα αλογάκια παλιάς κοπής που έμπαιναν απότομα σε υψηλότερες στροφες, ψαλίδια και ανεξάρτητη ανάρτηση μπρος πίσω αν δεν κάνω λάθος 15 λίτρα μεση κατανάλωση.
Αντίστοιχα ήταν και τα ανταγωνιστικά Saab και Volvo.
Ήταν νομίζω και η περίοδος που είχε καταργηθεί το τεκμήριο χρήσης στις δηλώσεις και είχαν μειωθεί και τα τέλη ταξινόμησης οπότε βοήθησε πολύ τις πωλήσεις των διλιτρων.
(Αυτοκινηταρες που με καλή συντήρηση, μεγαλύτερα ζαντολαστιχα και σύγχρονα ελατήρια - αμορτισέρ , μεγαλύτερα δισκόφρενα θεωρώ πως θα ήταν απολαυστικά σε υψηλές ταχύτητες στην ΕΟ ακόμη και σήμερα κάνοντας πλάκα στα γκεικα τουρμπάκια του ενός λίτρου.)
.
Μετά από κανα 2-3 χρόνια όμως ήρθε το 3ο Ράιχ της VAG με τον 1.8Τ με το τούρμπο χαμηλής πίεσης που έμπαινε γλυκά και βουτυρενια από τις 2000 στροφές και μαζί με το Quattro έσβησε τα πάντα από τον χάρτη , ευκολοδηγητα και γρήγορα , από την κομμώτρια της γειτονιάς μέχρι τον συνταξιούχο παππού έπιαναν την αριστερή με τον μοχλό για το άναψε σβήσε της μεγάλης σκάλας στα φώτα να βαράει υπερωρίες. -
Έχω ξαναγράψει νομίζω για το 620ti. Καλύτερο πολύ από το 416, ίσως το καλύτερο αμάξι που είχε βγάλει η Rover εκείνα τα χρόνια. Ήταν και όμορφο. Κλασσικά το είχαμε σε Κυπαρισσί που μπλέδιζε στην σκιά με κρέμ εσωτερικό.
Πρόλαβα και του έβαλα "χέρι" για τα καλά γιατί είχα το Ραλλάκι τότε, το οποίο πέρναγε πολύ καιρό στο συνεργείο. Μετά έφτιαχναν το πεζώ και πηγαίναμε το Ρόβερ στο συνεργείο από αυτά που του έκανα
Θυμάμαι είχε λέει και διαφορικό τύπου τόρσεν. Δυνατό αρκετά, έστριβε παραδόξως ικανοποιητικά και η αχίλλειος φτέρνα του ήταν τα φάκεν φρένα. Πρέπει να είχαμε αλλάξει 3-4 ζευγάρια στραβές δισκόπλακες που τα φτύνανε άμεσα σε 1-2 καλά φρεναρίσματα με πολλά χιλιόμετρα. Τότε μας το ρίχνανε στα υλικά τριβής επειδή καταργήθηκε ο αμίαντος και δεν βρίσκανε λύση..
Ναι τότε τα δίλιτρα ήταν ελκυστικά. Πουλήθηκε εύκολα σε κάποιον που το ξαναείχε και ή του το κλέψανε ή το είχε τρακάρει, δε θυμάμαι. Ο φάδερ πήγε σε λιγότερα κυβικά 1,8 γκομπρέσσορα και απέκτησε αστέρι για να σημαδεύει το δρόμο μπροστά του όπως πάντα ονειρευότανε..
-
Έτσι ο κόσμος αγοράζε πιο εύκολα διλιτρα ή 1.8turbo vag.
Και τα δύο Ροβερ ήταν εξαιρετικές επιλογές και εμείς τα θαυμάζαμε θυμάμαι. Ιδιαίτερα το 620, αμαξαρα.
-
Νομίζω οι πρώτοι που έφεραν τα τούρμπο χαμηλής πίεσης ήταν οι σουηδοί και οι γάλλοι που το κούμπωσαν στο δίλιτρο tu.
Άλλο αν ο 1,8t ήταν "διαμάντι" κινητήρας.
-
Επειδή έζησα 5 χρόνια με rover 45 1.4 103 άλογα τα θετικα που έχω να πω εγώ είναι
Ομορφιά μέσα έξω
Κράτημα sedan βέβαια
Χωροι
Από κει και πέρα το χαος
Θυμάμαι όταν το έδωσα και πήρα το corolla μετά από καιρό είχα πάει για σέρβις στην αντιπροσωπεία εκεί που περίμενα σκάει μύτη το ROVER με τον νέο ιδιοκτήτη, με πιάνει μια νοσταλγία και λέω θα πάω να του μιλήσω.
Πριν προλάβω να κάνω ένα βήμα βγαίνει ο πωλητής και του φωνάζει...
Α ρε τι αμάξι σου δωσα... Λιμουζίνα.
Και απαντάει ο άλλος
Τι αμάξι μου δώσεις? Τι αμάξι μου δώσεις? Και κοπανάει την πόρτα και φώναζε
Θα σας γ@μ όλους εδώ μεσα
Άστο λέω Αλέκο πλήρωσε το σέρβις και φύγε χαχα -
Χαχαχα... Εσύ γεννήθηκες για να καταστρέφεις τον κλάδο των πωλητών αυτοκινήτων.
Ληζινγκ αλλαγη