Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    1201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rstone last edited by

      Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
      Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
      ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
      Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
      Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
      Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
      οδηγούνται διαφορετικά.
      Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?

      C G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • C
        cirus @rstone last edited by

        @rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

        Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
        Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
        ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
        Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
        Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
        Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
        οδηγούνται διαφορετικά.
        Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?

        Δεν γνωρίζω να σε βοηθήσω για το Hyundai, απλά έχω οδηγήσει mild hybrid ford και δεν είχε καμια τέτοια συμπεριφορά. Το διαφορετικό ήταν μόνο ότι όταν άφηνα γκαζι φρέναρε περισσότερο και το μετετρεπε σε ενεργεια. αλλά αυτό που λες δεν το έκανε.

        Καλύτερα βεβαια να σου απαντήσει καποιος με το ίδιο αυτοκίνητο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          ggab @rstone last edited by

          @rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

          Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
          Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
          ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
          Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
          Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
          Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
          οδηγούνται διαφορετικά.
          Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?

          Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 last edited by

            Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.

            Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.

            Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
            Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
            Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται.

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rstone @andya3 last edited by

              @andya3 said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

              Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.

              Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.

              Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
              Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
              Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται.

              Ευχαριστώ για την απάντηση σου
              Το σωστότερο θα ήταν να πω ότι είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές και αν δεν πατήσεις περισσότερο γκάζι μπορεί να σου σβήσει.
              Πριν είχα Alfa Romeo GT 1.8 του 2007.
              Από το i30 είμαι ευχαριστημένος, ο κινητήρας του είναι εξαιρετικός.
              Η κύρια χρήση που του κάνω είναι εκτός πόλης και μπορείς να ταξιδέψεις πολύ άνετα και πολύ γρήγορα!
              Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, όσο για ηλεκτρονικά και ευκολίες είναι βέβαια σε πολύ ανώτερο επίπεδο από την Alfa.
              Η Alfa υπερέχει σε κρατήματα.
              Το μοναδικό προβληματάκι που αντιμετωπίζω είναι αυτό που περιέγραψα πιο πάνω και όπως λες θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rstone @ggab last edited by

                @ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

                @rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

                Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
                Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
                ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
                Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
                Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
                Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
                οδηγούνται διαφορετικά.
                Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?

                Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.

                Ναι από την πρώτη μέρα το έκανε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rstone @ggab last edited by

                    @ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:

                    Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;

                    Όχι δεν μπορεί να είναι αυτό γιατί το κάνει και σε επίπεδο έδαφος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr